Vilnius, 1960 m.
Šaltinis: Vilnius / Vilniaus miesto vykdomojo komiteto vietinio ūkio valdyba; sudarytojai O. Bogdanovičius ir V. Rinkevičius; spec. redaktorius V. Šakočius. Vilnius: Profleidykla, 1960.
Isivelus klaida-GAZ 12, dar vadinama ZIM'u, turejo buti 21 turbut..
GAZ-21 minimas - tai "VOLGA". O "ZIM'ą" pavadino vien indeksu dėl paprastos priežasties - ZIM yra "Zavod Imeni Molotova", o Molotovas tais laikais buvo nušalintas nuo valdžios ir jo vardas buvo išbraukiamas iš kur tik galima.
GAZ-21 minimas - tai "VOLGA". O "ZIM'ą" pavadino vien indeksu dėl paprastos priežasties - ZIM yra "Zavod Imeni Molotova", o Molotovą tais laikais buvo nušalintas nuo valdžios ir jo vardas buvo išbraukiamas iš kur tik galima.
Na iki tiek neatkapsciau, dekui uz paaiskinima, isvis negavojau, kad Vilniuj ZIM'ai taksavo..
Pritariu. Seniai jau naudoju. Privalumai:
Į iškvietimą atsako per 2 minutes ir atvažiuoja ne daugiau nei per 10 min. (čia ir tomis savaitgalių naktimis, kai chebra į taksi numerius net prisiskambinti negali);
Išvardintos visos taksi firmos, su kuriomis dirbama, prie kiekvienos iš jų surašyti tarifai.
Gali pasirinkti iš kurių firmų nori kviesti taksi, tuomet tik iš jų ir atvažiuos. Aš pvz. visada kviečiuosi tik iš pigesnių firmų, kurios neturi naujų automobilių, nes man kažkaip dažniausiai visiškai dzin būna su kuo naktį grįžti iš miesto...
Gavus patvirtinimą, matai firmos pavadinimą, žinai tikslius tarifus, labai gerai gali sukontroliuoti besipelnančius vairuotojus.
Šaltinis: Vilnius / Vilniaus miesto vykdomojo komiteto vietinio ūkio valdyba; sudarytojai O. Bogdanovičius ir V. Rinkevičius; spec. redaktorius V. Šakočius. Vilnius: Profleidykla, 1960.
Niekam nepasirodė, kad taksi - žiauriai, sakyčiau neadekvačiai, brangus?!
(aš jau išsiaiškinau priežastį)
m.Taxi ne vien užtikrins patogų ir paprastą taksi iškvietimą. Naudojantis šia programa bus galima išsaugoti maršrutus, kuriais vykote, matyti tarifą, kuris Jums buvo taikomas bei palikti komentarus apie vairuotoją ar pačią kelionę. http://m-transportas.lt/lt/m-transport/m.Taxi/
Ka tik isbandem Kaune eTaksi, puikiai veikia. Net kvieciantis ne kazkur i konkretu adresa, o tiesiog gatveje. Nuo siol tik taip ir kviesiuos. Kai patvirtinamas uzsakymas, paraso kokios spalvos, kokio modelio automobilis atvyks, koks valstybinis numeris. Taip pat pastoviai matosi telefone uz kiek minuciu atvyks, lyg butu viesojo transporto svieslente Saunus apps'as!
P.S. pats taksistas papasakojo apie tai, kad labai dziaugias sia sistema. Kol kas Kaune visi uzsakymai eina i dispecerines, o Vilniuj patys taksistai turi plancetes ir gali gauti uzsakymus tiesiogiai, sistema atrenka, kuris taksistas atstumu yra arciausiai kviecianciojo ir jam pateikia uzsakyma pirmiausiai. Sake Kaune greitu metu si sistema irgi bus diegiama, taciau stabdis yra durni Kauno taksi imoniu savininkai, kurie nenori taksistu paleisti savarankiskai gauti uzsakymus.
stabdis yra durni Kauno taksi imoniu savininkai, kurie nenori taksistu paleisti savarankiskai gauti uzsakymus.
Na cia nesuprantama, juk kad ir per plansetes, bet vis tiek uzsakymas "praeis" ir per taksi firma, kuri bus informuota, kad ju taksistas prieme toki uzsakyma. Dar ir sutaupys dispecerines darbo laiko. Bent jau taip logiskai isivaizduoju. Kalbant jei firmos savininkas bijo, kad jo taksistas kazkakip pasisavins klienta.
Na cia nesuprantama, juk kad ir per plansetes, bet vis tiek uzsakymas "praeis" ir per taksi firma, kuri bus informuota, kad ju taksistas prieme toki uzsakyma. Dar ir sutaupys dispecerines darbo laiko. Bent jau taip logiskai isivaizduoju. Kalbant jei firmos savininkas bijo, kad jo taksistas kazkakip pasisavins klienta.
Dauguma taksistu dirba individualiai. Is firmos tik nuomoja iskvietimo numeri/firmos lipduka/firmos varda ir dispecerines paslaugas/saukini. Automobilis, jo prieziura ir visa kita yra asmeniskai valdoma.
Buvo bandymu daryti automobiliu parka (Greitojo taksi Zafiros, Zaibisko greicio mersedesai), taciau velgi, kazkur kazkam nesusitarus, tai isnyko.
Comment