Noreciau suzinoti apie Kauno taksi. Kuria firma jusu manimu geriausia? Kaip jos taksi iskviesti?
Galima ir apie Siauliu taksi... ir kitu miestu...
Kalbėsiu tik apie Kauną, nes čia ir gyvenu Kaune taksi firmų yra tikrai nemažai, tačiau aš asmeniškai rinkčiausi Einesos taksi(tel. 331533), Greitąjį taksi (tel. 234444), Smūgis (tel. 333333), Taksi kelyje (tel. 366666), Žaibiškas greitis (tel. 333999) arba Žaibiškas taksi (tel. 333111). Visos kitos likusios taksi firmos labai ne rimtos. Į Aleksotą greičiausiai atvyksta Einesa Bet Greitojo taksi automobiliai geresni Ir dar vertėtų pasidomėti kilometražo kainas, nes jos kiekvienoj firmoj kažkiek skiriasi. Beje, Kauno kodas 8-37.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Siūlau diskutuoti apie Lietuvoje bei pasaulyje teikiamą taksi paslaugą šioje temoje. Daugelyje miestų taksi tapo ne tik autotransporto paslauga, bet ir savotiška miesto kultūros reprezentacija.
Visa, kas sietina su taksi (įvairovė, paslaugų kokybė, svarba miesto transporto sistemoje ir t.t.) galime aptarti čia.
Na galiu pasakyti vieną, Lietuvos taksi automobiliai atrodo niūriausiai Europoje su savo supuvusiais 20 metų pasatais ir dar senesniom Audi 100. Galėtu vyriausybė padaryti jų automobiliams kokį (pvz.10 metų amžiaus) apribojimą (nors jau iš oro uosto tuos gėda miestui darančius trantus galėtu išvaryti), nes niekur kitur Europoj nemačiau blogesnių taksi automobilių negu Lietuvoj.
Tai ir mokėtum už kelionę atitinkamai. O mažuose miestuose iš viso taksi neliktų.
Na, dabartiniai taksistai su naujom mašinom (kurių yra vienetai) tai prašo tokios pačios kainos kaip ir su senom (pats važiavau ne kartą), ir be to iš oro uosto tie pasatai jau prašo daugiau nei 'atitinkamai' iki stoties jei ka.
O su mažais miesteliais tai galima būtu ir palikti tas senesnes, bet miestuose kur yra daug turistų tai tokias mašinas tik į metalo laužą.
Aš kaip tik norėčiau padiskutuoti viena man įdomia tema apie Vilniuje važinėjančius taksi. Teko keletą kartų pastebėti, kad įvairūs naktiniai klubai naudoja automobilius, apipavidalintus kaip taksi, bet turinčius paprasto automobilio registraciją. Ar tai leistina, ar tiesiog atlaidžiai žiūrima?
Kitas atvejis priešingas: važiuojant į oro uostą pastebėjau taksi sustojime laukiantį automobilį su taksi skirtais valstybiniais numeriais, bet be jokio apipavidalinimo, nors Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklėse aiškiai nurodyta:
9.3. turėti pramoniniu būdu pagamintą ženklą-plafoną su užrašu TAKSI <...>
9.4. būti apipavidalintas pagal Keleivinio kelių transporto priemonių apipavidalinimo nuostatų, <...> reikalavimus.
Ir pabaigai norėčiau pasidalinti internete užtikta Europos Sąjungos išleista atmintine taksistams. Skaitant ją susidarė įspūdis, kad žmogus, pradėdamas dirbti taksistu ne tik ne turi vairuotojo pažymėjimo, bet ir kątik atsirado šioje žemėje neturėdamas menkiausio supratimo, kas vyksta
Taigi Vakaruose valdžiažmogių požiūris į žmonės ir yra toks - jie tūpi, jiems kaip debilams aiškinti viską reikia.
Įtariu, kad klubus aptarnauja dušmanai. O tas atvejis prie oro uosto yra akivaizdus pažeidimas. Bet galgi vairuotojas laukė savo šeimos narių ir naudojosi privilegija nemokamai stovėti taksi vietoje...
Prie klubų gali būti, kad laukia ne taxi, o automobilio nuoma su vairuotoju. Kai kuriais taksi numeriais skambinant irgi tokie atvažiuoja. Dar pokalbio metu pasakoma būsimos kelionės kaina. Tuose automobiliuose ir taksometro nėra, jų plafonas negali būti skersai mašinos (tai vienas iš taksi atributų), todėl deda išilgai arba kaip nors įstrižai. Įlipus į automobilį turėtų paduot pasirašyt nuomos sutartį yra keletą kartų tekę pasirašinėt
Paskutiniu metu pastebėjau buv. "Merselitos" įmonės (trump.nr. 1455) automobilį be įmonės logotipo, o tik užrašas "TAKSI". Šiandien aikštelėje mačiau taksi automobilį, kur vietoj logotipo buvo užklijuota geltona juosta. Gal žinote, ką tai galėtų reikšti?
O su mažais miesteliais tai galima būtu ir palikti tas senesnes, bet miestuose kur yra daug turistų tai tokias mašinas tik į metalo laužą.
O ką - miestelių žmonės yra kažkokie atntrarūšiai padarai, kad gali ir su senienomis važinėti? Kam visa tą sovietinė "pokazucha"? Ir aplamai - jeigu 1988 pasatas atitinka jam keliamas technines sąlygas, praėjo TA, vairuotojas turi teises, kodėl jam negalima Vilniuje taksuoti?
O ką - miestelių žmonės yra kažkokie atntrarūšiai padarai, kad gali ir su senienomis važinėti? Kam visa tą sovietinė "pokazucha"? Ir aplamai - jeigu 1988 pasatas atitinka jam keliamas technines sąlygas, praėjo TA, vairuotojas turi teises, kodėl jam negalima Vilniuje taksuoti?
Miestelių žmonės nėra antrarūšiai, tiesiog visa tai susiję su paslaugos kaina. Ten kur pragyvenimo lygis yra žemesnis, galima daryti išimtis su tikslu turėti mažesnę kainą. TA "praieti" galima ir su tokiu automobiliu, kuris nelabai jau tinkamas eksploatavimui. Ar tikrai šaunu yra leisti važinėti visokioms t.p., su sąlyga, kad jos išvis važiuoja?
Miestelių žmonės nėra antrarūšiai, tiesiog visa tai susiję su paslaugos kaina. Ten kur pragyvenimo lygis yra žemesnis, galima daryti išimtis su tikslu turėti mažesnę kainą. TA "praieti" galima ir su tokiu automobiliu, kuris nelabai jau tinkamas eksploatavimui. Ar tikrai šaunu yra leisti važinėti visokioms t.p., su sąlyga, kad jos išvis važiuoja?
Jeigu iškvieti taksą, o atvažiuoji kažkoks kledaras, turi teisė tokį taksą nukreipti kur nors į Minsko plentą ir iškvieti kitą. Gatvėje išvis paprasčiau - pro kledarą praejai, naują mašiną sustabdei. Neturės kledaras klientų - greit jo nebeliks. Jeigu turi klientų - reiškia žmones tai tenkina. Bet iš anksto daryti išimtis "Balbieriškėms" - didelė nesamonė.
Dėl TA pirkimo - yra atitinkamos tarnybos, kurios tai turi kontroliuoti, tikrinti, ieškoti.
Comment