Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Ka Jūs manote apie tokią idėją:
    Atvaizdas
    Atvaizdas

    Vykstant diskusijoms ar Vilniui įsirengti metro, tramvajų ar kitą greitą visuomeninio transporto rūšį, miestas tūrėtų apsvarstyti galimybę įsirengti antžeminį greitųjų traukinių tinklą pietinėje miesto dalyje. Kadangi didžioji – brangiausia infrastruktūros dalis jau yra įrengta (traukinių bėgiai), ši transporto rūšis galėtų būti greitai, su palyginti mažais kaštais (atsižvelgiant į galima didelį keleivių skaičių) įrengta ir aptarnauti Naujosios Vilnios, Pavilnio, Markučių, Rasų, Naujininkų, Kirtimų, Salininkų, Juodšilių, Žemųjų Panerių, Aukštųjų Panerių, Grigiškių, Trakų Vokės, Lentvario ir Trakų gyventojus ir tuose rajonuose dirbančius žmones, taip pat paskatinti šių rajonų plėtrą.
    Privalumai
    • Bėgiai jau įrengti;
    • Geležinkelis nebedalins miesto, o jį sujungs;
    • Pritrauks investicijas į teritorijas aplink būsimas stoteles;
    • Paskatins probleminių ir atokesnių rajonų plėtrą;
    • Ekologiškas transportas;
    • Automobilinių kelių apkrovimo mažinimas;
    • Greitas transportas palyginus su autobusais;
    • Laisvai integruojamos kitos transporto rūšys.

    Galimi maršrutai

    Raudonoji linija
    Naujoji Vilnia – Pavilniai (Žiedų g.) – Juodasis kl – P. Višinskio g./Rasų g. – Vilniaus Geležinkelio Stotis – Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Naujininkai (Šaltkalvių g.) – IKEA – Vilniaus Oro Uostas – Kirtimai – Salininkai – Juodšiliai – Valčiūnai (arba Viešasis Logistikos Centras – Baltoji Vokė – Aukštieji Paneriai)

    Oranžinė linija
    Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Regitra (Lentvario g.) – Maxima Bazė – Neravai – Grigiškės.

    Žalioji linija
    Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Aukštieji Paneriai (Žarijos g.) – Trakų Vokė – Letvaris – Seniejis Trakai – Trakai

    Atvaizdas

    Detalesnis linijų planas http://foto.terpe.lt/inkelti/20130416/i41_A-Metroj.jpg

    Kaip pavyzdinė sistema gali būti analizuojama Kopenhagos antžeminė traukinių sistema S-Tog (http://www.dsb.dk/s-tog/)
    • Sistema funkcionuoja apie 30-35km spinduliu nuo miesto centro;
    • Perveža didžiausią dalį miesto gyventojų (tai pat ir dviračių);
    • Sistema integruota su autobusais ir Metro;
    • Dauguma užmiesčio autobusų maršrutai naudojami kaip privežamieji iki traukinių stotelių;
    • Nekilnojamo turto, kuo mažesniu atstumu nuo traukinių stotelių, vertė didėja;
    • Aplink traukinių stoteles esančios teritorijos yra traukos centai, su prekybos centrais, parduotuvėmis, viešosiomis paslaugomis, biurais.
    Pirmiausiai norėtūsi paklausti ar piešiant schemą teko šitom linijom pravažiuoti, ne neįsivaizduoju kam būtų skirti sustojimai atkarpoje tarp Panerių ir Tūkstantmečio gatvės, be to ten privažiuojamsis kelias prie gamyklų, kad juo leisti keleivinius traukinius tektų galima sakyti nutiesti liniją iš naujo, be to ten ir leistinas greitis atitinkamas, ir iešmai berots rankiniai ir nerakinami. Nelabai kam reikalingi ir sustojimai tarp stoties ir Pavilnio, be to ir priėimas prie geležinkelio ten gana sudėtingas. Be to ir dabar traukiniuose keleivių iš Pavilnio sustojimo netiek jau ir daug, kad vertėtų dažninti tarukinių eismą toje atkarpoje.
    Paskutinis taisė lietus; 2013.04.19, 18:54.

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      Pirmiausiai norėtūsi paklausti ar piešiant schemą teko šitom linijom pravažiuoti, ne neįsivaizduoju kam būtų skirti sustojimai atkarpoje tarp Panerių ir Tūkstantmečio gatvės, be to ten privažiuojamsis kelias prie gamyklų, kad juo leisti keleivinius traukinius tektų galima sakyti nutiesti liniją iš naujo, be to ten ir leistinas greitis atitinkamas, ir iešmai berots rankiniai ir nerakinami. Nelabai kam reikalingi ir sustojimai tarp stoties ir Pavilnio, be to ir priėimas prie geležinkelio ten gana sudėtingas. Be to ir dabar traukiniuose keleivių iš Pavilnio sustojimo netiek jau ir daug, kad vertėtų dažninti tarukinių eismą toje atkarpoje.
      Tai kas sako kad reikai tik traukinius paleisti? Reik ir aplinkinę infrastruktūrą sutvarkyti, ir jeigu visa sistema pradės veikti ir šitie maršurai pakeis autobusus (žemiau autobusai kurie galėtų būti panaikinti) bus daug keleivių. Visą pramoninį rajoną, N. Vilnią, Grigiškės, Lentvarį, Kirtimus aptarnautų.

      Beja, kalbėjau su mūsų miesto meru, tai tokie planai yra.

      Galimi panaikinami autobusų maršrutai (pagal naujus maršrutus nuo liepos 1d.):
      1 Stotis – Oro Uostas;
      1A Stotis – Pašto st. – Kirtimai;
      13 Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Pavilniuose ir Markučiuose iki Pavilnių (Žiedų g.) st.(raudonoji linija));
      19 Stotis – Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Salininkuose iki Salininkų st. (raudonoji linija));
      25 Žemieji Paneriai–Aukštieji Paneriai–V.A.Graičiūno g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Aukštuosiuose Paneriuose iki Aukštųjų Panerių (žarijos g.) st.(žalioji linija));
      28 Žemieji Paneriai–Grigiškės (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Grigiškėse iki Grigiškių st. (oranžinė linija));
      31 Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia;
      42 Stotis–Eišiškių pl.–Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Kirtimuose iki Kirtimų st. (raudonoji linija));
      51 Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės (modifikuojas į privežamąjį maršrutą Trakų Vokėje ir Daniliškėse iki Trakų Vokės stoties (žalioji linija));
      68 Žemieji Paneriai - Lentvaris (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Lentvaryje iki Lentvario st. (žalioji linija));
      74 Stotis – Subačiaus g.– Parko g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Naujojoje Vilnioje iki Naujosios Vilnios st. (raudona Linija));
      78 Stotis–Eišiškių pl.–Pagiriai (modifikuojant į Pagiriai – Baltoji Vokė – Juodšiliai iki Juodšilių st. (raudonoji linija));
      82 Stotis–Salininkai–Miškiniai.

      Comment


        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
        Tai kas sako kad reikai tik traukinius paleisti? Reik ir aplinkinę infrastruktūrą sutvarkyti, ir jeigu visa sistema pradės veikti ir šitie maršurai pakeis autobusus (žemiau autobusai kurie galėtų būti panaikinti) bus daug keleivių. Visą pramoninį rajoną, N. Vilnią, Grigiškės, Lentvarį, Kirtimus aptarnautų.

        Beja, kalbėjau su mūsų miesto meru, tai tokie planai yra.

        Galimi panaikinami autobusų maršrutai (pagal naujus maršrutus nuo liepos 1d.):
        1 Stotis – Oro Uostas;
        1A Stotis – Pašto st. – Kirtimai;
        13 Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Pavilniuose ir Markučiuose iki Pavilnių (Žiedų g.) st.(raudonoji linija));
        19 Stotis – Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Salininkuose iki Salininkų st. (raudonoji linija));
        25 Žemieji Paneriai–Aukštieji Paneriai–V.A.Graičiūno g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Aukštuosiuose Paneriuose iki Aukštųjų Panerių (žarijos g.) st.(žalioji linija));
        28 Žemieji Paneriai–Grigiškės (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Grigiškėse iki Grigiškių st. (oranžinė linija));
        31 Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia;
        42 Stotis–Eišiškių pl.–Salininkai (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Kirtimuose iki Kirtimų st. (raudonoji linija));
        51 Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės (modifikuojas į privežamąjį maršrutą Trakų Vokėje ir Daniliškėse iki Trakų Vokės stoties (žalioji linija));
        68 Žemieji Paneriai - Lentvaris (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Lentvaryje iki Lentvario st. (žalioji linija));
        74 Stotis – Subačiaus g.– Parko g. (modifikuojant į privežamąjį maršrutą Naujojoje Vilnioje iki Naujosios Vilnios st. (raudona Linija));
        78 Stotis–Eišiškių pl.–Pagiriai (modifikuojant į Pagiriai – Baltoji Vokė – Juodšiliai iki Juodšilių st. (raudonoji linija));
        82 Stotis–Salininkai–Miškiniai.
        Tai yra iš tikrųjų kažkokie planai Traukiniu integravimui mieste?

        Comment


          Man įdomu, iš kur galima rasti pinigų visoms šioms naujovėms?

          Juk riedmenų teks pirkti tikrai labai daug, be to, dėl išaugusio traukinių eismo intensyvumo neišvengiamai teks tiesti antruosius kelius ruožuose, kurie dabar yra vienkeliai.

          Ir dar viena pastaba- nepamirškite, kad, tarkime, ne visi iš Naujosios Vilnios ar Grigiškių važiuoja būtent į Stotį. Juk yra dar tarpiniai objektai, kurių kai kurie yra pakankamai svarbūs. Traukiniai jų neaptarnaus, be to, nepatogu yra važiuoti, pavyzdžiui, iš Grigiškių į Gerosios Vilties st. pro Stotį, ar iš Pagirių į Stotį pro Juodšilius.Na, o iš Markučių į Stotį pro Pavilnį tikrai niekas nevažiuos.

          Traukiniai Pavilnyje 31 maršruto nepakeis, nes traukiniai aptarnauja tik Žemąjį Pavilnį, o 31-as - Aukštąjį. Nėra net teorinės galimybės organizuoti privežimą iš A. Pavilnio iki traukinių stotelės Ž. Pavilnyje. Tuputiškių serpantinu autobusai tikrai nevažiuos!
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.20, 21:24.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Aha, panaikins a4, panaikins a31, panaikins a74 ir iškart bus tobula sistema?

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Tai yra iš tikrųjų kažkokie planai Traukiniu integravimui mieste?
              Tikrai planų kol kas nemačiau, bet atsakymas mero buvo kad yra.

              Taip pat šnekėjau su Vilniaus Metro asocoacijos vadomu, tai jis irgi atsakė, kad LG turi tokių planų, nes linijos yra labai mažai apkrautos, o pilnai įrengus Vilniaus geležinkelio aplinkelį išvis beveik neliks tose linijojse eismo, todėl jie ieško būtų kaip išnaudoti infrastruktūrą.

              Beja minėjo, kad ir Kaune mąsto kaip panaudoti mieste esančią geležinkelių infrastruktūrą.

              Taip kad gal ir pamatysime geležinkelių integravimą į miesto VT. Bandysiu daugiau pasiaiškinti apie planus, ir kai žinosiu pranešiu.
              Paskutinis taisė ArtisLT; 2013.04.21, 10:59.

              Comment


                Geležinkelio integravimas į VT sistemą Naujojoje Vilnioje sudarys tik daug nepatogumo. Tiems, kas gyvena "Naujojoje" Naujojoje Vilnioje, tektų autobusų atvažiuoti į Tremtinių stotelę, palaukti traukinio, važiuoti traukiniu iki Stoties. O jeigu iš Stoties atliekamas dar vienas persėdimas (pvz. Lazdynai, Naujamiestis, Naujininkai ir t.t.)? Jau du persėdimai.
                Pavilnio gyventojams, gyvenantiems Paeglinės Soduose, Strelčiukuose ir kitose atokiose vietose, tektų dar kiek laiko eiti į Pavilnio geležinkelio stotį.
                Nusimatytų patoooogumai.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Geležinkelio integravimas į VT sistemą Naujojoje Vilnioje sudarys tik daug nepatogumo. Tiems, kas gyvena "Naujojoje" Naujojoje Vilnioje, tektų autobusų atvažiuoti į Tremtinių stotelę, palaukti traukinio, važiuoti traukiniu iki Stoties. O jeigu iš Stoties atliekamas dar vienas persėdimas (pvz. Lazdynai, Naujamiestis, Naujininkai ir t.t.)? Jau du persėdimai.
                  Pavilnio gyventojams, gyvenantiems Paeglinės Soduose, Strelčiukuose ir kitose atokiose vietose, tektų dar kiek laiko eiti į Pavilnio geležinkelio stotį.
                  Nusimatytų patoooogumai.
                  Tai tu manai kad tada autobusu neliks?
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Galėtų Vilniaus savivaldybė stumti projektą, traukinio greičio didinimui kelyje Vilnius-Kaunas šimto kilometrų atkarpą, per 1,15 arba per 2 val. aš manau yra nenormalu. Mano manymu greitasis traukinys šią atkarpa per 50-40min galėtų tikrai įveikti. Traukinys yra, bėgiai yra(patvarkius), tik reik sutvarkyti pervažas, bei sureguliuoti pėsčiųjų perėjimus per kelią, įrengiant tunelius ar surenkamus metalinius tiltus. Nes nemažai žmonių keliauja geležinkeliu šia atkarpa, o kur dar visi autobusų pervežami keliaiviai. O naujų projektų geležinkeliai neturėtų imtis kol iš šito maršruto visų pinigų neišspaudė.

                    Comment


                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                      Galėtų Vilniaus savivaldybė stumti projektą, traukinio greičio didinimui kelyje Vilnius-Kaunas šimto kilometrų atkarpą, per 1,15 arba per 2 val. aš manau yra nenormalu. Mano manymu greitasis traukinys šią atkarpa per 50-40min galėtų tikrai įveikti. Traukinys yra, bėgiai yra(patvarkius), tik reik sutvarkyti pervažas, bei sureguliuoti pėsčiųjų perėjimus per kelią, įrengiant tunelius ar surenkamus metalinius tiltus. Nes nemažai žmonių keliauja geležinkeliu šia atkarpa, o kur dar visi autobusų pervežami keliaiviai. O naujų projektų geležinkeliai neturėtų imtis kol iš šito maršruto visų pinigų neišspaudė.
                      Buvo prieš kažkiek laiko straipsnis apie dvimiesčio potencialą. Ten buvo paminėta magnetinės levitacijos traukiniai, kaip pats geriausias sprendimas: įsibėgėja iki itin didelių greičių labai greitai, taip pat labai greitai gali stabdyt. Tai leistų kelionę iki Kauno sutrumpinti iki kokių 30 minučių, pakeliui darant kelis sustojimus. Bet, aišku, čia tolima ateitis. Dabar reikia tenkintis paprastais bėgiais.

                      Comment


                        Panagrinėjau kol kas planuojamus tvarkaraščius, tai likau nustebintas, kad 115 maršrutas trasą Naujoji Vilnia - Klinikų st. įveikinės net 44 minutes (6:00 - 9:15 ir 16:11 - 19:55 laikotarpyje) ir 43 minutes (10:24 - 15:32 ir 20:35 - 21:52 laikotarpyje).
                        Tuo tarpu trasą Klinikų st. - Naujoji Vilnia jis įveikinės tik per 34 minutes. Tikėkimes, kad čia tiesiog klaida.

                        Tvarkaraščio pvz.:
                        6:00 NV žiedas
                        6:01 Parko st.
                        6:02 RPL
                        6:03 Genių st.
                        6:05 Tremtinių st.
                        6:07 Dūmų st.
                        6:09 A. Kojelavičiaus st.
                        6:10 Uosių st.
                        6:12 Paparčių st.
                        6:14 Kalno st.
                        6:17 Rokantiškės
                        6:41 Bistryčios st.

                        6:44 Klinikų st.

                        6:44 Klinikų st.
                        6:47 Bistryčios st.
                        7:03 Kalno st.

                        7:05 Paparčių st.
                        7:07 Uosių st.
                        7:09 A. Kojelavičiaus st.
                        7:10 Dūmų st.
                        7:13 Tremtinių st.
                        7:15 Genių st.
                        7:16 RPL
                        7:17 Parko st.
                        7:18 NV žiedas
                        Paskutinis taisė grustnyj; 2013.04.21, 17:11.

                        Comment


                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                          Tikrai planų kol kas nemačiau, bet atsakymas mero buvo kad yra.
                          Jam nieko kito nelieka kaip sakyti, kad turi planų - toks jo darbas.
                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                          Taip pat šnekėjau su Vilniaus Metro asocoacijos vadomu, tai jis irgi atsakė, kad LG turi tokių planų, nes linijos yra labai mažai apkrautos, o pilnai įrengus Vilniaus geležinkelio aplinkelį išvis beveik neliks tose linijojse eismo, todėl jie ieško būtų kaip išnaudoti infrastruktūrą.
                          Tarpstotos Vilnius - Kirtimai (raudonosios linijos dalis) dabar yra naudojamas beveik tik maršrutui Vilnius - Oro uostas. Kodėl iki šiol AZ iki šiol nesuinteresavo geležinkelius šį maršrutą integruoti į miesto transporto sistemą?
                          Apie žaliąją liniją iki Trakų - vistiek nuo Panerių iki Lentvario ji sutampa su niekur dingti negalinčių didelių krovinių srautų, todėl ten jau nieko integruoti nepavyks.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jam nieko kito nelieka kaip sakyti, kad turi planų - toks jo darbas.
                            Tarpstotos Vilnius - Kirtimai (raudonosios linijos dalis) dabar yra naudojamas beveik tik maršrutui Vilnius - Oro uostas. Kodėl iki šiol AZ iki šiol nesuinteresavo geležinkelius šį maršrutą integruoti į miesto transporto sistemą?
                            Apie žaliąją liniją iki Trakų - vistiek nuo Panerių iki Lentvario ji sutampa su niekur dingti negalinčių didelių krovinių srautų, todėl ten jau nieko integruoti nepavyks.
                            Kartoju, o kas trukdo naudoti tuos pačius bėgius ir kroviniams ir keleiviniams traukiniams? Plius tarp Panerių iki Lentvario yra dvigubi bėgiai.
                            Aš labiausiai remiuosiu Kopenhagos pavyzdžiu, nes geriausiai jį pažįstu, ir ten bėgiais traukiniai važiuoja ir krovininiai, ir tarpmietiniai/tarpvalstybiniai, ir miesto traukiniai (daug linijų). Sugeba prasileknt ir sutilpti, piko metu maždaug kas 3-4 min koks nors traukinys pravažiuoja, ir Lietuvos bėgių apkrovimui iki tokio lygio dar labai labai toli.

                            Taip čia yra idėja ir dar daug išanalizuot ir daug sprendimų paruošti reikia prieš ją įgyvendinant

                            Comment


                              Protingai darant galima ir traukinius ir priemiestinį transportą integruoti. O tai būtina daryti.

                              Comment


                                Jeigu kažkam tikrai rūpėtų viešojo transporto sistema Vilniuje, jau dabar miesto gyventojai galėtų džiaugtis gana geru susisiekimu tarp centro ir miegamųjų rajonų, tarp priemiesčių ir centro, tarp Vilniaus ir Kauno ir t.t.. Visos egzistuojančios sistemos galėtų būti integruotos ir puikiai aptarnautų esamus keleivių srautus. Tačiau nepanašu, kad kažkam rūpėtų viešasis transportas tame mieste.

                                Comment


                                  Pasakykit, kada Lietuvos geležinkeliams realiai rūpėjo neprarasti keleivių? Va kaip tik šiandien teko džiaugsmas pasivažinėti į Pabradės pusę, tai tikrai nustebau, kaip lėtai traukiniai važinėja, įskaitant miesto ribas. Jei čia kažkoks maksimalus greitis, tai kodėl Šveicarijoje ar Prancūzijoje miestų stotyse traukiniai praskrieja 150-200 km/h greičiu? Net ant širdies negera pasidaro kai taip prašvilpia traukinukas, bet suprantu, kad kodėl keleiviai renkasi geležinkelius ir viešąjį transportą: jie įvertina greitį ir patogumą.
                                  Mano galva, LG galėtų pasistengti, kad apskritai visa infrastruktūra galėtų atlaikyti kur kas didesnį greitį, o tai atsilieps ir priemiestinių maršrutų greičiui.
                                  Vilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
                                  Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
                                  Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Pasakykit, kada Lietuvos geležinkeliams realiai rūpėjo neprarasti keleivių? Va kaip tik šiandien teko džiaugsmas pasivažinėti į Pabradės pusę, tai tikrai nustebau, kaip lėtai traukiniai važinėja, įskaitant miesto ribas. Jei čia kažkoks maksimalus greitis, tai kodėl Šveicarijoje ar Prancūzijoje miestų stotyse traukiniai praskrieja 150-200 km/h greičiu? Net ant širdies negera pasidaro kai taip prašvilpia traukinukas, bet suprantu, kad kodėl keleiviai renkasi geležinkelius ir viešąjį transportą: jie įvertina greitį ir patogumą.
                                    Mano galva, LG galėtų pasistengti, kad apskritai visa infrastruktūra galėtų atlaikyti kur kas didesnį greitį, o tai atsilieps ir priemiestinių maršrutų greičiui.
                                    Vilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
                                    Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
                                    Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.
                                    O kokie atstumai reikalingi traukiniui įsibėgėti? Nes jaučiu, kad čia tame problema būtų nemaža...

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      Vilnius - naujoji vilnia: 9 km, 10-14 min, t.y. 54 - 39 km/h, come on...
                                      Vilnius - Lentvaris: 18 km, 14-27 (!) min, t.y. 77 - 40 km/h. Na ir komerciniai greičiai.
                                      Aišku šiaurinės miesto dalies geležinkelis apskritai nepasiekia, bet tai tegul galvoja geležinkeliai, ar jie nori gauti rinką ir keleivius, ar jie nori padvėsti. Na akivaizdu, kad kai gauna $$$ iš krovinių, tai galvos dėl keleivių galima nesukti.
                                      Kaip pastatė 1863 m. prie caro, taip ir liko. Kas gi dabar tuos bėgius perties?

                                      Comment


                                        Dėl traukinio į Grigiškes. Siūlytojai nors žino kad pskutinę stotelę planuoja popieriaus fabriko teritorijoje? Jei fabrikas ir sutiktų (kas labai abejotina) priėjimas prie stotelės būtų tragiškas.

                                        Comment


                                          Parašė RR-124 Rodyti pranešimą
                                          Dėl traukinio į Grigiškes. Siūlytojai nors žino kad pskutinę stotelę planuoja popieriaus fabriko teritorijoje? Jei fabrikas ir sutiktų (kas labai abejotina) priėjimas prie stotelės būtų tragiškas.
                                          Nebūtinai, netoli pėsčiųjų viaduko galėtų būti, ten maždaug 250 m. nuo jo , keliuku palei mototrasą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X