Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPolicijos visų ekipažų neužtektų visus mikriukus sužiūrėti, žodžiu siūlai toliau likti laukine valstybe šiuo klausimu, nes Vakarų Europoje niekur tokių mikriukų nėra, o VT palikti tik studentams ir pensinkams. Aišku, kaip sleader minėjo, VT gali būti labai pelningas panaikinus visas nuolaidas, pradėjus važinėti tik naudingu laiku ir tik kokiais 10 pagrindinių maršutų.
Nebe sovietiniais laikais gyvenam kai šventas buvo paslaugos tiekėjas ir pardavėja sau leisdavo klientą aprėkti. Dabar šventas klientas ir reikia ne priversti jį elgtis taip kaip nori paslaugos tiekėjas, bet taikytis ir šokinėti aplink klientą.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDabar tą ir norima padaryti, autobusai važinėtų pagrindiniais maršrutais, kur daugaiusia keleivių, o visokiais miškais mikriukai ir gautų už tai dotacijos. Nelabai logiškai atrodo dabartinė situacija, kada mikriukas lenktyniauja su autobusu ir jo keleivius nusiima, atitinkamai taip sudaromos papildomos spūstys ir galiausiai abu atvažiuoja vėliau.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąSiūlau viešąjam transportui tvarkytis ir tapti bent tiek pat patogiems kiek mikriukai, minėtose situacijose, o ne panaikinti konkurentus ir apsimesti, kad viskas gerai, nesvarbu, kad keleiviams blogiau tapo.
Nebe sovietiniais laikais gyvenam kai šventas buvo paslaugos tiekėjas ir pardavėja sau leisdavo klientą aprėkti. Dabar šventas klientas ir reikia ne priversti jį elgtis taip kaip nori paslaugos tiekėjas, bet taikytis ir šokinėti aplink klientą.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDėl stotelių tai taip paprasčiausiai būna patogiau visiems (mikriukai dabar, beje, irgi dažniausiai stoja šalia jų), bet jei jie stoja ten kur patogu, o sustoti ten kur nėra draudžiama kaip ir galima.
Todėl šiuo atveju greitieji maršrutai nėra gera alternatyva mikriukams. Jiems nestojant dalyje stotelių, kuriuose dabar keleivių yra nemažai (nekalbu apie tas stoteles, kuriuose būna 1-2 keleiviai per parą), bei naikinant/kerpant kai kuriuos kitus maršrutus, VT nuo kliento yra nutolinamas. Todėl ir sakiau, kad GRA nėra tinkama alternatyva mikriukams.
Parašė index Rodyti pranešimąO kodėl apriboti konkurenciją pagrindiniais maršrutais ir taip pabloginti keleivių situaciją? O mikriukai tuo ir patrauklūs, kad važiuoja greitai, o ne velkasi pagal, matyt per lėtą, sudarytą grafiką.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.04, 13:36.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO kodėl apriboti konkurenciją pagrindiniais maršrutais ir taip pabloginti keleivių situaciją? O mikriukai tuo ir patrauklūs, kad važiuoja greitai, o ne velkasi pagal, matyt per lėtą, sudarytą grafiką.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO transportas yra paslauga ir ar ji bus visuomeninė ar privati, dar reikia nuspręsti ir turėtų būti taip, kaip geriausia vartotojui, o ne taip kaip valdžia sugalvojo.
Dėl stotelių tai taip paprasčiausiai būna patogiau visiems (mikriukai dabar, beje, irgi dažniausiai stoja šalia jų), bet jei jie stoja ten kur patogu, o sustoti ten kur nėra draudžiama kaip ir galima.
Maršrutiniam transportui įlaipinti/išlaipinti keleivius ne numatytose stotelėse yra draudžiama. Tai yra sistema, kuri turi būti suderinta ir organizuota, o ne paslauga teikiama kaip papuolė. Tas pats galioja ir minėtiems KET pažeidimams. Kodėl tai turi būti tik policijos reikalas? VT mieste kontroliuoja savivaldybė ir jeigu vienas iš vežėjų nesugeba tvarkingai, pagal galiojančias taisykles teikti paslaugos, tai jis yra eliminuojamas. Kai jis savo reikmėmis važinės ir pažeidinės KET, tai jau bus tik policijos reikalas jį nubausti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai siūlai autobusams lėkti per miestą 100km/h greičiu per raudoną šviesaforą? Saugumas, KET visiškai nesvarbūs? Šiaip jau autobusai tikrai važiuoja taip greitai, kaip gali, lenkia lėtus automobilius kita juosta, kartais sunku ir išstovėti, kai stabdo arba įsibėgėja, su automobiliu netgi ramiau važinėju.
O dėl keleivių išleidimo tik stotelėse, tai gal čia vėl dabartinės tvarkos problema, kad to padaryti neįmanoma? Juk nebūtų problema, jei saugu, keleivį išleisti ir ne stotelėje ar stovint kamštyje (Šitą teko patirti, kai iki kitos stotelės koks 100 m., kurį važiuoja 15 min., bet jokiais būdais neišleis, nes "taip negalima"). Tam ir reikalingi "stop" mygtukai salone, kad vairuotojas žinotų, kad kas nors nori išlipti, nors dar ir ne stotelė.
Vakarų Europoje, beje, pasitaiko ir išleidžia.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė ne ta, kad jie nelekia kaip akis išdegę, bet ta, kad kartais važiuoja tiesiog pabrėžtinai ramiai ir lėtai. Tikrai sugebėtų važiuoti ir greičiau net neviršijant leistino greičio.
O dėl keleivių išleidimo tik stotelėse, tai gal čia vėl dabartinės tvarkos problema, kad to padaryti neįmanoma? Juk nebūtų problema, jei saugu, keleivį išleisti ir ne stotelėje ar stovint kamštyje (Šitą teko patirti, kai iki kitos stotelės koks 100 m., kurį važiuoja 15 min., bet jokiais būdais neišleis, nes "taip negalima"). Tam ir reikalingi "stop" mygtukai salone, kad vairuotojas žinotų, kad kas nors nori išlipti, nors dar ir ne stotelė.
Vakarų Europoje, beje, pasitaiko ir išleidžia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKamštyje dažnai atidaro duris, ypač kai dar paprašo, o vakarais praleidžia stoteles, jei nėra keleivių. Žodžiu siūlai parduoti visus troleibusus ir prisipirkti mikriukų, nes tada būtų galima iš ties konkuruoti greičiu ir lengviau pažeidinėti KET
Dabar gi didelė dalis žmonių, kurie yra prieš mikriukų naikinimą, tokią nuomonę turi ne todėl, kad jiems jie labai gražūs būtų, o dėl to, kad kai kuriomis situacijomis jie yra patogesni.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr vėl taryboje šnekama, kad viskas daroma skubotai. Tai kiek tie stagnatoriai nori viską nukelinėti? Jiems matai ir popieriniai bilietai dingo staiga, nors jų naikinimas buvo vis atitolinamas. O apie mikroautobusų pertvarkymą kalbama jau seniai, jau ir maršrutai ne kartą koreguoti ir kainodara kaitaliota.
Tai ir būtų pagrindinio tinklo sukūrimas (kažkas panašaus į planuojamus GRA), kurį piko metu, kai smarkiai išauga srautai, papildytų ilgesni maršrutai, dažnai vežantis tiesiogiai iš A į B. Dabar tas neoptimalus tinklas naudojamas visą parą (tiek kiek važiuoja VT), nors jo tokio tam tikru laiku visai nereikia, nes tie keli keleiviai galėtų patogiau nuvažiuoti persėsdami, jei pagrindiniais maršrutais dažniau kursuotų transportas. Juo labiau, kad pagrindinius maršrutus reikia leisti plačiausiomis pagrindinėmis gatvėmis, kuriose yra arba galima racionaliai įrengti VT skirtas juostas. Jau minėtas 5 autobuso maršrutas visada stringa kamščiuose Žalgirio gatvėje, o visose gatvėse juostų viešajam transportui nenupieši.
Niekas nekalba, kad tai naujas daiktas. Tačiau atsižvelgiant į realijas galima sakyti, kad tokio amžiaus autobusai yra racionalus pirkinys ir visiškai priimtinas. Juk dažnas asmuo pirkdamas kuo naujesnį asmeninį automobilį irgi taiko į 2005-2009 pagamintas transporto priemones. Žinoma būtų geriau visiškai nauji, bet norai dažnai prasilenkia su galimybėmis.
Kad ir ne miesto VT, bet turime pavyzdi su monopolininke "Kautra" (persedimai Kauno AS is vienos masinos i kita, nors reisas tas pat) ir "Lietuvos gelezinkeliu" man zinoma reisa (ju gal yr air daugiau) Vilnius-Kaunas-Sestokai. Su persedimu kazkur netoli Marijampoles.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO dėl keleivių išleidimo tik stotelėse, tai gal čia vėl dabartinės tvarkos problema, kad to padaryti neįmanoma? Juk nebūtų problema, jei saugu, keleivį išleisti ir ne stotelėje ar stovint kamštyje (Šitą teko patirti, kai iki kitos stotelės koks 100 m., kurį važiuoja 15 min., bet jokiais būdais neišleis, nes "taip negalima"). Tam ir reikalingi "stop" mygtukai salone, kad vairuotojas žinotų, kad kas nors nori išlipti, nors dar ir ne stotelė.
Šiaip jau seniai laikas įvesti sustojimo pagal pageidavimą sistemą (juk stop mygtukai daugelyje autobusų yra). Jei stotelėje niekas nestovi ir niekas salone mygtuko nepaspaudžia- stotelė pravažiuojama nesustojus. Jau tai leistų sutaupyti nemažai laiko ir būtų kur kas efektyviau, nei nestojimas dalyje stotelių išvis.
Dėl stojimo ne stotelėse- tikrai to nereikia, nes autobusų stabčiojimas bet kur labai komplikuotų eismą, pablogėtų ir eismo saugumas. Be to, jei eismas intensyvus, už sustojusio išleisti keleivio autobusų išsirikiuos kitų autobusų eilė. Galiausiai dažnesni stabčiojimai reikš mažesnį judėjimo greitį, didesnes kuro sąnaudas. To tikrai nereikia. Tiesiog reikia tankaus, efektyvaus stotelių tinklo.
Galiausiai nepamirškim ir apie KET. Daugelyje gatvių, kuriomis kursuoja VT, stojimas kelkraštyje draudžiamas.
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPersedimai is vienos TP i kita nera gerai ir patogu keleiviams. Bet imonei tai naudinga ir racionalu.
Kad ir ne miesto VT, bet turime pavyzdi su monopolininke "Kautra" (persedimai Kauno AS is vienos masinos i kita, nors reisas tas pat) ir "Lietuvos gelezinkeliu" man zinoma reisa (ju gal yr air daugiau) Vilnius-Kaunas-Sestokai. Su persedimu kazkur netoli Marijampoles.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.04, 14:41.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPamiršote razrivus: 2,6,24,34,46,54,73,56.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Bet visi kiti žodžiai man panašesni į propagandą. Ypač žodžiai, kad pertvarka padės ženkliai padidinti VT keleivių skaičių
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPrasau paaiskinti kas yra vadinama "razrivais"?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąman tai keista, kaip Vilniuje taip įsikabinote i tuos mikrus...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Visada važinėju Vilniuje turėdamas nuolatinius bilietus, su juo negalėjau naudotis miriukais, ir iš tikrųjų niekada nemačiau būtinybės (suprantama kartais apmaudu būdavo kai mikriukas atvažiuodavo prieš autobusą ir negalėjau juo naudotis).
Taigi nematau problemų dėl jų pertvarkos. Ypač kai siūlomos alternatyvos su kuriomis ir su nuolatiniais bilietais galima bus naudotis. Manau, kad opesnė problema yra su priemiestiniais maršrutais ir traukiniais kurie nėra integruoti į miesto sistemą.
Tai tik mano asmeninė nuomonė.
Comment
Comment