Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPrie ko čia Zuokas? Iki Zuoko tiek Transporto skyriuje, tiek ir „Susisiekimo paslaugose“ pagrindiniai darbuotojai buvo tie patys.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.04.01, 18:54.
Comment
-
Džiaugiuosi, kad patiko straipsnis apie merą be bilieto
SP valdininkais kiek žinau nepatenkinti nei troleibusininkai, nei autobusininkai - tad vargu, ar tie žmonės yra atėję iš vienos ar kitos įstaigos. Daugiau žinoma galėtų pasakyti tie, kas tiesiogiai su jais susiduria.
2013-04-03 Vilniaus m. savivaldybės tarybos posėdyje Nr. 37 vienas iš numatomų svarstyti klausimų yra toks:
"Dėl vežėjų parinkimo konkurso organizavimo vežti keleivius autobusais vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo"
Iš aiškinamojo rašto:
3. Galimos teigiamos ar neigiamos priimto teisės akto pasekmės, kokių priemonių būtina imtis, siekiant pastarųjų išvengti.
Tarybai priėmus sprendimą bus galimybė pritraukti naujus vežėjus teikti keleivių vežimo paslaugas Vilniaus mieste bendroje bilietų sistemoje su mažesne paslaugos 1 km savikaina.
Neigiamų teisės akto pasekmių nenumatoma.
6. Biudžeto lėšų poreikis teisės aktui įgyvendinti
Priėmus Tarybos sprendimą atsiras viena iš prielaidų pradėti viešojo transporto pertvarką Vilniaus mieste, kas galėtų leisti sutaupyti iki 10 mln. Lt Savivaldybės biudžeto lėšų per metus.
7. Teisės akto projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados
Nėra- Privatininkai nupirks naujas TP ir vežios už mažesnę 1 km kainą nei VVT.
- Troleibusų sistemos naikinimas, žmonių atleidimas iš darbo, ekologinės situacijos mieste bloginimas nėra neigiamos pasekmės.
- Ir 100 Lt, ir 10 mln. Lt į kategoriją "iki 10 mln" įeina - visgi detaliai niekur nemačiau paaiškinta, iš kokių dedamųjų tie "iki 10 mln" suskaičiuoti.
- Specialistų vertinimų ir išvadų, žinoma, irgi nereikia...
Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTransporo skyriuje ir SP dirba žmonės, kurie yra tik vykdytojai. O pačią transporto politiką daro meras & Co. Jeigu meras bus prieš tramvajus, greituosius autobusus, bet už troleibusus, jokių "Planų" nebus. Jeigu meras sako savo tvirtą NE mikrobams (kokie jie yra dabar), mikrobų nebus.
Savivaldybės administracija kuria planus ir juos paveda įgyvendinti pavaldiems valstybės tarnautojams arba darbuotojams.
Netikslu ir neteisinga teigti, kad miesto transporto politiką vien arba didžiąja dalimi kuria meras. Kai kuriais atvejais mero gali savivaldybės administracijos darbuotojai ir neklausyti, nes jie pavaldūs administracijos direktoriui, o ne merui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNetikslu ir neteisinga teigti, kad miesto transporto politiką vien arba didžiąja dalimi kuria meras. Kai kuriais atvejais mero gali savivaldybės administracijos darbuotojai ir neklausyti, nes jie pavaldūs administracijos direktoriui, o ne merui.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtėjo Zuokas - projektuoja tramą, nes "vienintelė kontinentinės ES sostinė be tramo", atėjos kitas meras - projektuoja oro gondolas, nes "Šveicarijoje mes tai matėme" arba kažką panašaus, sugrįžo Zuokas - vėl tramą propaguoja (tik dar neapsisprendė dėl bėgių kiekio). O rezultatas vienas - jokio progreso, nes administracijos darbuotojai nežino, ką pasakys sekantis meras: "modernizuojam senus transportus ar statom naujus".
O kad nėra progreso, žinoma, blogai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mikrūškių mitingas
Nors pagrindinė priežastis tai visiems žinoma vieša paslaptis – UAB SĮ Susisiekimo paslaugos. Sklinda gandai, jog >90 proc. nuo parduodamo talonėlio pinigų tenka platintojams ir tam UAB’ui SĮ’ei. Šoferiams ir technikai lieka keli centai.
Viskas natūraliai čia gaunasi. Tokia proporcija, nes reikia kažkaip mažinti Vilniaus transporto kainas ir kitaip kalti pinigus.
Štai, mikrūškės Vilniuje trukdo efektyvinti transportą, nes yra per daug efektyvios, todėl sprendimas paprastas: UŽDRAUST!
Galima, žinoma, daryti taip, kaip daro privatininkai – į kiekvieną autobusą įdarbinti po kasininkę ir šitaip susitvarkyti savo efektyvumą. Jeigu mikrūškėms ir privatiems autobusams taip apsimoka, tai galbūt apsimokėtų ir savivaldybei? Ne, šitaip nedarysim. Šitaip negražu. Ir papildomų darbo vietų atsirastų. Be to nepelninga.
Tai ką uždraus paskui? Privačias klinikas? Ar mes vėl kolektyvizuojamės? Verslas jau nelegalus?
Jeigu nepritariate tokiems sovietiniams metodams, kai valdžia yra aukščiau visko, tai ateikite:
2013-04-03, t.y. šių metų balandžio trečią, t.y. trečiadienį, t.y. rytoj 12:15 bus Vilniaus miesto vežėjų asociacijos organizuojamas sankcionuotas mitingas Europos aikštėje (Konstitucijos 7, Vilnius) priešais Vilniaus savivaldybę.
Zuokas gerina Vilniaus transportą
Šiaip jau, nukrypstant į finansus – kai kurias tendencijas viešojo transporto valdyme galima įtarti tiesiog pažvelgus į finansinės apmokėjimų struktūros pokyčius ir tai, kaip kardinaliai prastinamas susisiekimas tiems, kas naudojasi tuo viešuoju transportu, naikinant privačius vežėjus: jau legenda tapęs abonento bilietas yra apmokamas pagal laiką. Taip, tai reiškia, kad kuo lėčiau transportas važiuos, kuo blogiau bus aptarnaujami keleiviai, kuo nesąmoningiau bus organizuojami maršrutai – tuo daugiau ta savivaldybinė kontora uždirbs. Taip, jūs teisingai supratote, finansinis pelningumo didinimo modelis, esant dabartinei schemai, būtent toks. Ir panagrinėję tokią schemą, beje, galite rasti atsakymą į klausimą, kodėl buvo panaikinti talonėliai. Taip, jūs teisingai supratote, jie nesiderina su apmokėjimo pagal laiką modeliu, nes jie orientuoti į maksimalų pervežimų efektyvinimą.
Vilniaus savivaldybė, kuri turėtų gyventojus informuoti apie svarbius įvykius, tyli. Jos puslapis jau tapęs kryptingai veikiančiu informacijos šaltiniu: ji skleisti fantazijas apie nemokamą transportą ir esą atpigusius bilietus, bet nesugeba pranešti, kad Balandžio 3 prieš savivaldybės veiksmus vyks mitingas. Paskaičius savivaldybės puslapį susidaro įspūdis, kad visi laimingi ir džiaugiasi, tad apie protestus nėra ką galvot.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Sostinės vežėjai tęsi pažadus taupyti
http://ebus.lt/keleivinio-transporto...d-taupyti.html
Apie kokius ten triašius autobusus svaigstama, juk Vilnius niekada tokių neturėjo. Ar aš klystu ? Negi čia turima omeny sujungtinius ?
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąApie kokius ten triašius autobusus svaigstama, juk Vilnius niekada tokių neturėjo. Ar aš klystu ? Negi čia turima omeny sujungtinius ?
Apie senų trantų pirkimą skelbia ir 15min:
Vilnius perka ir naujus, ir naudotus autobusus
Man įdomus pasirodė vienas komentaras - kažin, teisybės tame yra?:
Vėl afera. Padėvėtus autobusus reikia pirkti virš 7 metų senumo, tada tokia Švedija, Danija atiduos draugystės pagrindais už dyką. Bet čia nieko neuždirbs tarpinė firma, laimėjusi konkursą ir nebus atkatų. Jau tokie dalykai dedasi seniai, perka brangias gaisrines, bet atsisako dovanotų.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąApie senų trantų pirkimą skelbia ir 15min:
Vilnius perka ir naujus, ir naudotus autobusus
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNe tokie ir "seni trantai" bus tie autobusai. Jeigu neklystu, tai pirmieji naujai pirkti Volvo į miesto gatves išvažiavo 2004 metais? Pastarieji dar pavadinami apynaujais, nors jie visi bus senesni už perkamus "senus trantus".Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ teigimu, bendrovės valdyba praėjusių metų pabaigoje patvirtino išlaidų miesto maršrutuose mažinimo planą, kuriame numatyta didelės talpos autobusus ne piko metu pakeisti mažesniais autobusais. Šiuo metu 10-yje maršrutų triašiai autobusai, kuriais gali važiuoti apie 150 keleivių, keičiami į standartinius dviašius autobusus (100 keleivių). Tai padėtų sutaupyti apie 1,3 mln. Lt.
Rudenį planuojama 17-oje maršrutų, kurių trasos dažniausiai driekiasi į miesto pakraščius, standartinės talpos autobusus, galinčius vežti apie 100 keleivių, ne piko metu keisti mažesniais autobusais (apie 30 keleivių) ir taip per metus sutaupyti dar apie 1,8 mln. Lt.
Įdomu, kokiuose čia 10-yje maršrutų yra planų keisti ilgus autobusus į trumpus? Jei keičiant didinamas transporto priemonių skaičius- tuomet tai vargu ar bus įgyvendinta, nes išlaidos tik didės. O jei tiesiog keičiami ilgi autobusai į trumpus, nekeičiant autobusų skaičiaus- tai nežinau, kokie maršrutai būtų kandidatais. Kol kas visuose maršrutuose, kuriais važiuoja ilgi autobusai, keleivių pakanka.
Midibusus tai irgi nelabai kur paleisi nedažninant kursavimo, apart maršrutų, kuriais jie ir dabar kursuoja mdibusai- tai yra, 11 ir 15, poilsio dienomis 21. Kituose maršrutuose ir 12 m. ilgio autobusams keleivių pakanka (net ir 87, ypač kai baigiasi pamokos). Iš dabartinių maršrutų tai nebent Panerių maršrutais savaitgaliais galima midibusus leisti. Bet darbo dienomis ir ten keleivių pakanka.
Natūraliai kyla klausimas- o kam tiek daug mdibusų perkama? Gal visgi ir naujiems pakraščių maršrutams?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.03, 11:08.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai kaip supratau ne piko metu keis, nes dabar keista, kai kokia 20, 21, 22 valanda važinėja praktiškai tuščias ilgas autobusas.
Parašė groundzer Rodyti pranešimąSostinės vežėjai tęsi pažadus taupyti
http://ebus.lt/keleivinio-transporto...d-taupyti.html
Apie kokius ten triašius autobusus svaigstama, juk Vilnius niekada tokių neturėjo. Ar aš klystu ? Negi čia turima omeny sujungtinius ?
Dėl straipnio. Kelios frazės ten išvis nusivilimo juoko, bet čia ne juokingiausia, bet įdomiausia ir sukelianti galvosūkių frazė:Juos išleisime į miesto gatves ir ne piko valandomis“, - kalba parko vadovas.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai kaip supratau ne piko metu keis, nes dabar keista, kai kokia 20, 21, 22 valanda važinėja praktiškai tuščias ilgas autobusas.
Daugelyje šių maršrutų keleivių pakanka net ir vėlyvais reisais. Na, gal kai kuriuose maršrutuose (pvz: 12, 31, 42, 55, 55A, 75) po 20 val. kelevių iš tiesų sumažėja, bet čia nebent galima padaryti, kad paskutinius reisus šiais maršrutais atliktų trumpi autobusai iš kitų maršrutų. Sudėtinga būtų sureguliuoti, nes ne tiek daug pamaininių grafikų, kurie darbą baigia iki 21 val. Juk nesiūsi iš parko trumpo autobuso dėl 1-2 ratų! Tuo tarpu dienos metu nei vienu iš aukščiau išvardintų maršrutų trumpų autobusų nepaleisi- visuose keleivių pakanka.
Paprastai, ne piko metu, siekiant kuriuo nors maršrutu paleisti trumpus autobusus, jis jungiamas su kitu maršrutu. Bet dabar tokios galimybės jau pakankamai ribotos, nes jau liko nedaug trumpų autobusų, dirbančių pertraukiamais grafikais. Gali būti, atsiras nepikiniai pertraukiami grafikai.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąMan įdomus pasirodė vienas komentaras - kažin, teisybės tame yra?:Man įdomus pasirodė vienas komentaras - kažin, teisybės tame yra?:
Citata:
Vėl afera. Padėvėtus autobusus reikia pirkti virš 7 metų senumo, tada tokia Švedija, Danija atiduos draugystės pagrindais už dyką. Bet čia nieko neuždirbs tarpinė firma, laimėjusi konkursą ir nebus atkatų. Jau tokie dalykai dedasi seniai, perka brangias gaisrines, bet atsisako dovanotų.
Comment
-
na pvz Paryžiuje įdomi praktika, kad dauguma dienos metu daug keleivių turinčių autobusų maršrutų nuo kokios 18 ar 19 vakaro jau nebedirba, ir juos keičia įprastai ilgesni ir tik pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys autobusai. Ką noriu pasakyti, ta gal pačio maršrutinio tinklo struktūroje reikia paieškoti rezervo ir mažinti to, kas yra balastas. Pvz man patinka, kad 75 autobusas savaitgalį nuo pilaitės 23:10 išvažiuoja - tai su tokiu autobusu labai puikiai galiu ir ilgiau pas ką nors svečiuose pasėdėti ir būsiu garantuotas, kad namo grįšiu; ir pakankamai keleivių net tokiu laiku būna. O anksčiau būdavo, kad 48 būdavo paskutinis santariškių kryptimi, tai ne kažkas... apskritai gal laikas 48 jungti su 75, va bus mažiau dubliavimo ir mažiau autobusų reikės
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąna pvz Paryžiuje įdomi praktika, kad dauguma dienos metu daug keleivių turinčių autobusų maršrutų nuo kokios 18 ar 19 vakaro jau nebedirba, ir juos keičia įprastai ilgesni ir tik pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys autobusai. Ką noriu pasakyti, ta gal pačio maršrutinio tinklo struktūroje reikia paieškoti rezervo ir mažinti to, kas yra balastas. Pvz man patinka, kad 75 autobusas savaitgalį nuo pilaitės 23:10 išvažiuoja - tai su tokiu autobusu labai puikiai galiu ir ilgiau pas ką nors svečiuose pasėdėti ir būsiu garantuotas, kad namo grįšiu; ir pakankamai keleivių net tokiu laiku būna. O anksčiau būdavo, kad 48 būdavo paskutinis santariškių kryptimi, tai ne kažkas... apskritai gal laikas 48 jungti su 75, va bus mažiau dubliavimo ir mažiau autobusų reikės
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVėliau buvo minėta kovo pabaiga. Matyt, kad vis dar atliekami paskutiniai pakeitimai. Kitos priežasties nematau Bet kokiu atveju - iki liepos 1 d. tikrai pamatysime planus
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tai yra tikrai gera praktika. Tarkim Vilniuje yra 5 maršruto autobusas, kuriuo nemažą dalį maršruto yra tekę važiuoti (vėlyvais reisais) būnant vieninteliu keleiviu, o autobusas važiavo ilgas sudvejintas. Šio maršruto trasa vakare yra sutrumpinama iki Žalgirio st., tačiau tai vis tiek nėra efektyvu. Šį maršrutą, kartu ir dalį kitų, ne piko metu būtų galima sėkmingai pakeisti autobusu, kuriuo maršrutas nuo Perkūnkiemio eitų Ukmergės g. -> Konstitucijos pr. iki Žaliojo tilto. Kadangi jau realizuota galimybė važiuoti su persėdimais, keleiviai nepatirtų nepatogumų, o transporto priemonės būtų efektyviau išnaudojamos ir sumažėtų rida. Tam tereikėtų tik įrengti VT stoteles ties Gabijos g. ir Ukmergės g. sankryža.
Comment
Comment