Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Kam dėti nuorodą, jei galima tą sakinį parašyti čia?

    Be to, abejoju ar išvis verta apie tai rašyti - kad švenčių dienomis transportas kursuoja pagal sekmadienio tvarkaraščius jau turbūt visi ir taip žino, nes tai ne išimtis.
    Ne vieną kartą pasitaikė, kai atėjus į stotelę stovėjo masė žmonių ir laukė autobuso kaip darbo dieną. Aš visada pasižiūriu į Sekmadienio grafikus šventinėmis dienomis, tai tie kurie stovėjo stotelėje sako ne ten žiūriu, juk šiandien tai pirmadienis, aš atsakiau, kad yra šventinė diena ir važiuoja sekmadienio eismo tvarkaraščiu. O tekstą kopijuoti iš kitų puslapių yra draudžiama iš jų galima dėti tik nuorodą. O jeigu nori dėti tekstą turi gauti rašytinį jų sutikimą. O nuorodai sutikimo nereikia.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
      Ne vieną kartą pasitaikė, kai atėjus į stotelę stovėjo masė žmonių ir laukė autobuso kaip darbo dieną. Aš visada pasižiūriu į Sekmadienio grafikus šventinėmis dienomis, tai tie kurie stovėjo stotelėje sako ne ten žiūriu, juk šiandien tai pirmadienis, aš atsakiau, kad yra šventinė diena ir važiuoja sekmadienio eismo tvarkaraščiu. O tekstą kopijuoti iš kitų puslapių yra draudžiama iš jų galima dėti tik nuorodą. O jeigu nori dėti tekstą turi gauti rašytinį jų sutikimą. O nuorodai sutikimo nereikia.
      Daugelis tų keleivių yra reguliarūs keleiviai. Bet kasmet jiems kyla problemų Tai čia jau daug ką pasako apie tokius žmones...

      Dėl teksto kopijavimo ir juo labiau sutikimo nusišnekėjai. Tokie atvejai taikomi tik autoriniams tekstams. SĮSP yra oficialios informacijos tinklalapis, jos kopijavimas nėra draudžiamas (netgi jei priešingai teiktų pasipūtę ir nieko šioje srityje neišmanantys SĮSP biuriniai darbininkėliai). Pasiskaityk įstatymus
      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.27, 17:42.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
        O tekstą kopijuoti iš kitų puslapių yra draudžiama iš jų galima dėti tik nuorodą. O jeigu nori dėti tekstą turi gauti rašytinį jų sutikimą. O nuorodai sutikimo nereikia.
        Mjoooo.... Tave dabar nubaus už tai, kad papeistintum sakinį, kuriame sakoma, kad švenčių dieną važiuos sekmadienio grafikais? Originalu vienok.

        Comment


          Troleibuso vairuotoja: visi bijo BMW ir džipų vairuotojų

          Vairuotoja linkusi manyti, kad dažniausiai kraupios avarijos įvyksta dėl akinančios saulės, pernelyg atsipalaidavus vairuotojams ir nesisaugant pėstiesiems.
          <...>
          "Kai aš vairuoju troleibusą, žinau, kad jei manęs nepraleis, negalėsiu išvažiuoti iš stotelės, todėl tuoj pradėsiu vėluoti. Man kažkas užlenda, aš stabdau – žmonės krenta. Tačiau aš vairuoju ir lengvąjį automobilį, todėl suprantu ir tuos vairuotojus. Iš tikrųjų viešasis transportas trukdo, nebent jis turi savo juostą. Jeigu lengvasis automobilis mane užleis, aš važiuosiu pirma ir jis nieko nematys.

          Aš nepasakyčiau, kad padėtis labai bloga. Dabar žmonės kultūringesni. Tikrai labai dažnai iš stotelių praleidžia. Nežinau kaip kiti, bet kai aš pamatau, kad žmogus nori išvažiuot, nori persirikiuot, kad ir vėluoju, pristabdau ir vairuotoją praleidžiu. Troleibusų vairuotojai irgi yra per daug įžūlūs. Reikia suprasti ir lengvųjų vairuotojus. Aš manau, kad čia reikalingas tarpusavio supratimas. Negalima sakyti, kad trukdo vien lengvieji automobiliai, arba – vien troleibusai. Šiaip vairuotojai tikrai nėra blogi. Jeigu praleidi jį, jis kitą kartą praleis tave."
          Už Vilnių be tramvajų!

          Comment


            Smirdantis sostinės viešasis transportas: priekinių durų sistema nebus grąžinta?

            Vos metus galiojusi taisyklė viešojo transporto keleiviams lipti pro priekines duris buvo panaikinta, kai meras Artūras Zuokas pareiškė, kad keleiviai neturi patirti trukdžių ir važinėti patogiai.

            Nors tokiai mero iniciatyvai nepritarė ne tik įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovai, bet ir kai kurie Vilniaus savivaldybės politikai, tačiau mero žodžiui sudėtinga prieštarauti – sprendimas galutinis ir neginčijamas.

            Šiuo metu Vilnius išsiskiria ne tik Lietuvos kontekste, mat Kaune ir Klaipėdoje priekinių durų sistema pasiteisino ir veikia ligi šiol, tačiau ir Europoje. Keleiviai, važinėjantys visuomeniniu transportu, pastebėjo, kad dažnai tenka kęsti asocialių asmenų tvaiką, mat tvarkos nebeliko.
            <...>
            2010 m. liepos mėnesį įvesta priekinių durų sistema, įmonės „Susisiekimo paslaugos“ teigimu, pasiteisino. Tuo metu valdininkai skaičiavo, kad tvarka, veikusi vos metus, atnešė nemažą finansinę naudą – vienkartinių bilietų pardavimas padidėjo trečdaliu, kone 20 proc. daugiau bilietų nupirkta ir iš vairuotojų, o pagautų „zuikių“ sumažėjo net dviem trečdaliais.

            Įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Kontrolės skyriaus vadovas Danius Rinkauskas teigė, kad šiuo metu keleivių kontrolieriai pagauna daug asocialių žmonių, važinėjančių be viešojo transporto bilieto, ko, matyt, nepasitaikytų, jei būtų galima įlipti tik pro priekines duris.
            <...>
            Sostinėje viešojo transporto tvarka kur kas labiau atsilieka nuo Kauno ir Klaipėdos. Pastarieji miestai greičiau ir lengviau įsidiegė elektroninę kortelę ir paliko priekinių durų sistemą, dėl kurios savivaldybės biudžetas papildomas šimtais tūkstančių litų.

            Paklausus Vilniaus miesto savivaldybės apie galimybę sugrįžti prie tvarkingesnio ir geresnio viešojo transporto lipant pro priekines duris, Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis atsakė trumpai: „Tokia galimybė šiuo metu nėra svarstoma.“

            Klausimas, ar tai apskritai bus svarstoma, kai mero A. Zuoko prioritetas nukreiptas į privačių vežėjų naikinimo ir savivaldybės valdomos taksi įmonės ir tramvajaus vystymą.
            Už Vilnių be tramvajų!

            Comment


              Gal būt jūsų meras stengiasi įtikti tam tikram socialiniam sluoksniui?

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Gal būt jūsų meras stengiasi įtikti tam tikram socialiniam sluoksniui?
                Bomžams?

                Iš tiesų šio sprendimo nelabai galiu pateisinti. Mano manymu įlipimas pro priekines duris - tai tobulas dalykas. Žinoma, turėjo tai nesklandumų. T.y. susidarydavo eilės prie vairuotojo durų dėl tų, kurie pirkdavo bilietus vos įlipę. Kitos eilės - dėl besižyminčių bilietus. Gal įvedus e. bilieto sistemą (panaikinus vienkartinius) tokia galimybė vėl atsiras. Perkančių pas vairuotoją beveik nebeliks, o ir e. bilietą pasižymėti bus greičiau.
                Taip pat aš nesuprasdavau tikslo rodyti mėnesinį bilietą vairuotojui. Lyg tai kažką įrodo.

                Comment


                  Gal visgi priekinių durų sistema ir pasiteisintų maršrutuose ir laikais kai nedaug žmonių.

                  Arba leisti reguliuoti vairuotojui pagal jo nuožiūrą kada naudoti tik priekinės, kada visas, pagal žmonių kiekį.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Bomžams?

                    Iš tiesų šio sprendimo nelabai galiu pateisinti. Mano manymu įlipimas pro priekines duris - tai tobulas dalykas. Žinoma, turėjo tai nesklandumų. T.y. susidarydavo eilės prie vairuotojo durų dėl tų, kurie pirkdavo bilietus vos įlipę. Kitos eilės - dėl besižyminčių bilietus. Gal įvedus e. bilieto sistemą (panaikinus vienkartinius) tokia galimybė vėl atsiras. Perkančių pas vairuotoją beveik nebeliks, o ir e. bilietą pasižymėti bus greičiau.
                    Taip pat aš nesuprasdavau tikslo rodyti mėnesinį bilietą vairuotojui. Lyg tai kažką įrodo.
                    Vilniuj reikia įvest žymėjimą kaip Kaune, be jokių ekrano spaudinėjimų.
                    Jei nori kažką ne pagal nutylėjimą padaryt, tada spaust (kaip Kaune).

                    Ar Vilniuj galima mokėt už bendrakeleivį?

                    Comment


                      Pasikartosiu, ką jau esu sakęs - jei tokiuose miestuose kaip Londonas ar Berlynas sugeba be problemų veikti priekinių durų tvarka, kur ne tik kad vairuotojas patikrina įlipančių bilietus (t.y. ne taip kaip pas mus buvo, kad tikrinimas dažniausiai tebuvo formalus), bet ir vietoje reikiamus bilietus parduoda, o pas mus tai neva neįmanoma, tai ką čia ir bekomentuot... Ir, beje, ten sistemos sudėtingesnės, t.y. žmonės perka bilietus iki tam tikros stotelės (nekalbu apie pvz. visą dieną galiojančius bilietus etc), nuo ko keičiasi bilieto kaina, taigi bilieto pirkimas užtrunka tikrai daugiau laiko, nei pas mus, kur tėra tik bilietas už visą kainą arba bilietas už pusę kainos. O nuolatinio bilieto (taip vadinamos vilniečio kortelės) parodymas į akis tai taip, yra beprasmis, tiesiog turėtų įlipdamas keleivis ją priglausti ir jei galioja bilietas - eiti tolyn - tokiu būdu būtų išvengta ir netyčinių zuikių, kurie tiesiog nepiktybiškai pamiršta laiku aktyvuoti bilietą dėl dabartinės tvarkos, kai bilieto pasibaigia bet kurią mėnesio dieną.
                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                        Pasikartosiu, ką jau esu sakęs - jei tokiuose miestuose kaip Londonas ar Berlynas sugeba be problemų veikti priekinių durų tvarka, kur ne tik kad vairuotojas patikrina įlipančių bilietus (t.y. ne taip kaip pas mus buvo, kad tikrinimas dažniausiai tebuvo formalus), bet ir vietoje reikiamus bilietus parduoda, o pas mus tai neva neįmanoma, tai ką čia ir bekomentuot... Ir, beje, ten sistemos sudėtingesnės, t.y. žmonės perka bilietus iki tam tikros stotelės (nekalbu apie pvz. visą dieną galiojančius bilietus etc), nuo ko keičiasi bilieto kaina, taigi bilieto pirkimas užtrunka tikrai daugiau laiko, nei pas mus, kur tėra tik bilietas už visą kainą arba bilietas už pusę kainos. O nuolatinio bilieto (taip vadinamos vilniečio kortelės) parodymas į akis tai taip, yra beprasmis, tiesiog turėtų įlipdamas keleivis ją priglausti ir jei galioja bilietas - eiti tolyn - tokiu būdu būtų išvengta ir netyčinių zuikių, kurie tiesiog nepiktybiškai pamiršta laiku aktyvuoti bilietą dėl dabartinės tvarkos, kai bilieto pasibaigia bet kurią mėnesio dieną.
                        Pastarosiomis dienomis teko naudotis Londono ir Dublino VT. Taip, ten priekiniu duru sistema veikia puikiai, bilietu pirkimas, kaip ir minejai, vyksta iki tam tikros stoteles (Londone pagal zonas, Dubline pagal stoteles), taciau ten ir keleiviu srautas vienam autobusui yra gerokai mazesnis nei Vilniuje ar Kaune. Kursavimo intervalas yra zymiai mazesnis nei Lietuvoje, todel stotelese nesusikaupia tiek zmoniu, kaip Vilniaus Zaliojo tilto stoteleje lipant i koki 26 ar 53 marsruta.
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          Pranešimus apie priekines duris reikėtų perkelti į temą
                          Keleivių laipinimas viešajame transporte
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                            Pastarosiomis dienomis teko naudotis Londono ir Dublino VT. Taip, ten priekiniu duru sistema veikia puikiai, bilietu pirkimas, kaip ir minejai, vyksta iki tam tikros stoteles (Londone pagal zonas, Dubline pagal stoteles), taciau ten ir keleiviu srautas vienam autobusui yra gerokai mazesnis nei Vilniuje ar Kaune. Kursavimo intervalas yra zymiai mazesnis nei Lietuvoje, todel stotelese nesusikaupia tiek zmoniu, kaip Vilniaus Zaliojo tilto stoteleje lipant i koki 26 ar 53 marsruta.
                            Todėl ir transporto priemonės tarnauja ilgiau nes nėra perkrautos kaip Vilniuje piko metu. Važiavimo dažnumas irgi pasiekiamas ne transporto skaičiaus didinimu, o greičio padidinimu, tokiu būdu viena VT per tą patį laiko intervalą padaro daugiau reisų.

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Pastarosiomis dienomis teko naudotis Londono ir Dublino VT. Taip, ten priekiniu duru sistema veikia puikiai, bilietu pirkimas, kaip ir minejai, vyksta iki tam tikros stoteles (Londone pagal zonas, Dubline pagal stoteles), taciau ten ir keleiviu srautas vienam autobusui yra gerokai mazesnis nei Vilniuje ar Kaune. Kursavimo intervalas yra zymiai mazesnis nei Lietuvoje, todel stotelese nesusikaupia tiek zmoniu, kaip Vilniaus Zaliojo tilto stoteleje lipant i koki 26 ar 53 marsruta.
                              Šiaip aš nesuprantu, kodėl, pavyzdžiui, 53 maršruto (bent jau juo dažniausiai tenka naudotis Vilniuje) negalima kaip nors padažninti (pagreitinti turbūt nelabai išeitų)? Praktiškai bet kada (nesvarbu, piko ar nepiko metu) autobusas būna sausakimšas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Šiaip aš nesuprantu, kodėl, pavyzdžiui, 53 maršruto (bent jau juo dažniausiai tenka naudotis Vilniuje) negalima kaip nors padažninti (pagreitinti turbūt nelabai išeitų)? Praktiškai bet kada (nesvarbu, piko ar nepiko metu) autobusas būna sausakimšas.
                                Priežastis labai paprasta - Vilniuje yra transporto priemonių trūkumas. Jų nuperkama per mažai dėl to, kad savivaldybė rimtai nedirba viešojo transporto srityje. Kitas aspektas - taupymas, bet šiuo atveju šis maršrutas veikiausiai yra pelningas visomis dienomis. BET yra daug nuostolingų maršrutų.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Priežastis labai paprasta - Vilniuje yra transporto priemonių trūkumas. Jų nuperkama per mažai dėl to, kad savivaldybė rimtai nedirba viešojo transporto srityje.
                                  Geriau jau savivaldybė (Zuokas & Co) išvis nedirbtų VT srityje, negu dirbtų taip kaip dabar (troleibusų naikinimas, "greitųjų" autobusų atsiradimas, tramo ar metro planavimas).

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Geriau jau savivaldybė (Zuokas & Co) išvis nedirbtų VT srityje, negu dirbtų taip kaip dabar (troleibusų naikinimas, "greitųjų" autobusų atsiradimas, tramo ar metro planavimas).
                                    Prie ko čia Zuokas? Iki Zuoko tiek Transporto skyriuje, tiek ir „Susisiekimo paslaugose“ pagrindiniai darbuotojai buvo tie patys.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Keleivių kontrolės pagautas meras viešąjį transportą skelbia nemokamu

                                      Smagi balandžio pirmosios istorija
                                      Už Vilnių be tramvajų!

                                      Comment


                                        Pagaliau ir Vilnius kazko pasieke. Nes buvo jau apgailetina.. kodel Talinas gali savo gyventojams leisti nemokama VT, o Vilnius jau nebe. Manau Zuokas tokiu poelgiu tikrai uzsitarnaus didesni zmoniu palankuma ir netgi tie kurie jo nemegu, dabar pamegs, pataps jo salininkais

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Pagaliau ir Vilnius kazko pasieke. Nes buvo jau apgailetina.. kodel Talinas gali savo gyventojams leisti nemokama VT, o Vilnius jau nebe. Manau Zuokas tokiu poelgiu tikrai uzsitarnaus didesni zmoniu palankuma ir netgi tie kurie jo nemegu, dabar pamegs, pataps jo salininkais
                                          D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X