Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Didžiausią dėmesį reikia skirti NUOLATINIAMS klientams. Tai nuolatiniai klientai suteikia pastovias pajamas VVT. Būtent nuolatiniai klientai yra reikalingiausi - nes viešojo transporto išlaidos yra pastovios (autobusai turi važiuoti nustatytu grafiku, vairuotojo alga ir kuro sunaudojimas nepriklauso nuo keleivių skaičiaus).

    O tie atsitiktiniai, jie VT nesinaudoja, prie VT sistemos išlaikymo neprisideda - taigi tais retais atvejais, kai jiems būtinai prireikia pasinaudoti VT, gali ir susimokėti brangiau.

    Tikėtis, kad atpiginus vienakartinį bilietą pavyks įtikinti tuos atsitiktinius keleivius rinktis VT - iliuzija.
    Kodėl dėmesio koncentravimas į vieną keleivių grupę reiškia kitos grupės "skalpavimą"? Juk bilietų sistema buvo keičiama su lozungais, kad kelionės atpigs* ir didžiausi pokyčiai palietė kaip tik perkančius vienkartinius bilietus. Perkantiems nuolatinius nelabai iš principo kas ir pasikeitė, tik kaina į gerąją pusę. Tik kažkodėl labai ne į gerąją pusę pasikeitė bilietų kainos transporto priemonėse, kurios vietoje 2,5 Lt patapo 3,5 Lt. Nors iš esmės tai bilieto pirkėjas yra tas pats asmuo, kuris dėl kiosko nebūvimo jį perka transporto priemonėje. Aišku yra ir kita grupė keleivių, kurie yra atvykę iš kitų miestų, arba labai retai besinaudojantys VT, bet kažin ar jie sudaro daugumą perkančiųjų vienkartinius bilietus autobuse/troleibuse.
    O vienkartinio bilieto piginti nereikia, tiesiog arba nebranginti (bent jau taip drastiškai), arba padaryti jį tokio formato kaip ir e.bilietai. Kaip jau minėjau ta kaina taip nekristu į akis, jeigu už tiek būtų gaunamas tam tikro laiko bilietas suteikiantis galimybę persėsti.

    Dėl prisidėjimo prie išlaikymo turėčiau kiek kitokią nuomonę. Nuolatiniai keleiviai dažniausiai važiuoja tik tam tikru laiku ir daugiausia jų būna piko valandomis. Ne nuolatiniai keleiviai irgi moka už paslaugą, bei dažnai užpildo transporto priemones kai važiuoja mažiau nuolatinių keleivių. Apskritai VT neturėtu būti tas, kuriuo gali pasinaudoti tik kai "būtinai prireikia", tai turėtu būti Nr.1 motorinis transportas, kuris užtikrintu mobilumą. Variantams "būtinai prireikia" yra taksi arba kokia automobilių nuoma.

    --------------
    * važiuojantiems su persėdimais ir naudojantiems vienkartinius bilietus

    Comment


      Bet tai papraščiausias dalykas. Suprantu, kad galima nežinoti tikslaus skaičiaus, bet nežinoti, kad Karosų <18, tai jau ...

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Bet tai papraščiausias dalykas. Suprantu, kad galima nežinoti tikslaus skaičiaus, bet nežinoti, kad Karosų <18, tai jau ...
        Kas svarbu vienam, nebūtinai svarbu kitam. Pasaulis nesusideda tik iš tavo minčių. Tad ir vertinti nereikėtų tik pagal save.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Kas čia per siurprizas iš VMS?
          http://www.eviesiejipirkimai.lt/inde...nder_id=126704

          Nenaujų keleivinių vidutinio dydžio miesto tipo autobusų pirkimas

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Kas čia per siurprizas iš VMS?
            http://www.eviesiejipirkimai.lt/inde...nder_id=126704

            Nenaujų keleivinių vidutinio dydžio miesto tipo autobusų pirkimas
            ~25 midibusai.. gal ir neblogai.

            Comment


              Pirma, tai ne midibusai.
              Antra, kuo gerai, kad perkamos panaudotos TP?

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Pirma, tai ne midibusai.
                Antra, kuo gerai, kad perkamos panaudotos TP?
                Nežinau kaip kitaip pavadinti 7-9 metrų ilgio autobusą.
                Gerai tuo, kad yra plečiamas parkas ir bus galima užtikrinti dažną susisiekimą. Buvo diskusijos, kad va, skyrus visus autobusus greitiesiems maršrutams, kiti bus nusilpninti. Nupirkus šiuos trumpesnius autobusus (25-30) juos galima bus skirti vietoj ilgesnių ten, kur 12 m ilgio autobusų nereikia.

                Aišku norėtųsi, kad jos būtų naujos. Tačiau įvertinant galimybes...

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Pirma, tai ne midibusai.
                  Antra, kuo gerai, kad perkamos panaudotos TP?
                  O kaip suprasti TP?
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                    O kaip suprasti TP?
                    Transporto priemonės

                    Comment


                      Parašė Pilaitis
                      Creatium, bus trumpi, dvylikos metrų autobusai.
                      vidutinio dydžio yra ne 12 metrų, o midibusai. Man atrodo, klaidini žmones
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Pilaitis
                        Creatium, bus trumpi, dvylikos metrų autobusai.
                        Specifikacijose nurodyta 7,5-8,5 m ilgio autobusai.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis
                          Creatium, bus trumpi, dvylikos metrų autobusai.
                          Kam rašyti nežinant ir klaidinant kitus?

                          Atsiverčiame konkurso sąlygas ir randame:
                          Bendras ilgis: Intervale nuo 7500 mm iki 8500mm.
                          Bendras talpumas: Iki 30 (±2) keleivių (išskyrus vairuotoją), ne mažiau kaip 18 sėdimų vietų.

                          Comment


                            Tada atsiprašau, man specifikacijos neatsidaro.

                            P.S. Sveikinu šią temą, sulaukius 100 puslapių!!!

                            Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.03.26, 20:38.

                            Comment


                              Kodėl VMS sakė, kad vilniečius su GRA (kaip tai iššifruoti) maršrutais arčiau susipažindins kovo pradžioje, bet dabar beveik balandžio pradžia, o tų GRA planų ne su žiburiu dieną nesurasi. Kaip čia gaunasi? Kad tai pokštas kažkoks?

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Kodėl VMS sakė, kad vilniečius su GRA (kaip tai iššifruoti) maršrutais arčiau susipažindins kovo pradžioje, bet dabar beveik balandžio pradžia, o tų GRA planų ne su žiburiu dieną nesurasi. Kaip čia gaunasi? Kad tai pokštas kažkoks?
                                Vėluoja. Bet kokiu atveju - supažindins.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Kodėl VMS sakė, kad vilniečius su GRA (kaip tai iššifruoti) maršrutais arčiau susipažindins kovo pradžioje, bet dabar beveik balandžio pradžia, o tų GRA planų ne su žiburiu dieną nesurasi. Kaip čia gaunasi? Kad tai pokštas kažkoks?
                                  Vėliau buvo minėta kovo pabaiga. Matyt, kad vis dar atliekami paskutiniai pakeitimai. Kitos priežasties nematau Bet kokiu atveju - iki liepos 1 d. tikrai pamatysime planus

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Nežinau kaip kitaip pavadinti 7-9 metrų ilgio autobusą.
                                    Gerai tuo, kad yra plečiamas parkas ir bus galima užtikrinti dažną susisiekimą. Buvo diskusijos, kad va, skyrus visus autobusus greitiesiems maršrutams, kiti bus nusilpninti. Nupirkus šiuos trumpesnius autobusus (25-30) juos galima bus skirti vietoj ilgesnių ten, kur 12 m ilgio autobusų nereikia.

                                    Aišku norėtųsi, kad jos būtų naujos. Tačiau įvertinant galimybes...
                                    O gal ir ne. Gal VVT ruošiasi neatiduoti turimų maršrutų, kuriuos savivaldybė žada perleisti mikroautobusams. 25 midibusai praktiškai tai, ko reikia.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Juos galima prijungti ir įjungti. Ar juos pirko ir sumontavo tam, kad rinktų dulkes?
                                      Su jais anksčiau kildavo nemažai problemų, kai norint atspausdinti bilietą, kompiuteris išmesdavo pranešimą "spausdintuvas užimtas", nors nieko jisai ten ir nedarė tuo metu. Dabar gi vėl bus tas pats. Visų planų nežinau, bet paskutiniu metu apie pas vairuotoją perkamų bilietų keitimą į bilietus-čekius niekur nebuvo užsimenama.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        VILNIAUS VIEŠOJO TRANSPORTO DARBAS BALANDŽIO 1-ĄJĄ DIENĄ
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Kam dėti nuorodą, jei galima tą sakinį parašyti čia?

                                          Be to, abejoju ar išvis verta apie tai rašyti - kad švenčių dienomis transportas kursuoja pagal sekmadienio tvarkaraščius jau turbūt visi ir taip žino, nes tai ne išimtis.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X