Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Tai žinoma, pasenę. Vakaruose juk nėra troleibusų:
    Lincas, Zalcburgas, Sarajevas, Burgasas, Dobričius, Gabrovas, Haskovas, Pazardžikas, Pernikas, Plevenas, Plovdivas, Rusas, Slivenas, Sofija, Stara Zagora, Varna, Vraca, Brno, Budejovicai, Chomutovas, Hradec Kralovė, Jihlava, Marienbadas, Opava, Ostrava, Pardubicai, Plzenas, Teplicai, Ustis, Zlinas, Limožas, Nansi, Lionas, Sen Etenas, Eslingenas, Ebersvaldė, Zolingenas, Atėnai, Pirėjas, Budapeštas, Debrecenas, Segedas, Kietis, Peskara, Avelinas, Neapolis (2 sistemos), Bolonija, Modena, Parma, Riminis, Roma, Genuja, Sanremas, Specija, Milanas, Ankona, Baris, Lekė (nuo praeitų metų), Kaljaris, Arnhemas, Bergenas, Gdynia, Liublinas, Tychai, Koimbra, Baja Marai, Brašovas, Bukareštas, Kluž Napoka, Galacis, Peatra Neamcas, Ploeštis, Trgo Ju, Timišoara, Belgradas, Banska Brystica, Bratislava, Košicė, Prešovas, Žilina, Kastejonas, Landskrona, Bernas, Bjenas, Bylis, Fribūras, Ženeva, Šodefon, Lozana, Liucerna, Montrio, Noišatelis, Sen Galjenas, Šafhauzenas, Vintertūras, Ciūrichas, Stambulas.
    Na ir kas is to miestu saraso, kad radote, jog troleibusu yra tose miestuose, kur jie tik antraruse transporto priemone. Stambule buvau ir jokiu troleibusu nemaciau. Roma, Milanas - ar jie ten pakonkuruos su metro ir kur jie yra? Priemiesciuose? O like miesteliai yra tokie mazi, kad ne vienas nera valstybes sostine tai naturalu, kad ten metro niekas nekas. Isskyrus rytu Europos miestus. Sofija, Belgradas - rytu bloko salys. Vakaruose troleibusai nedominuoja.
    Troleibusai gal ir butu gerai mazame mieste, kuriame niekad nebuna kamsciu, bet Vilniuje reikia tobulesnio transporto. Tramvaju as nepalaikau. Ateiciai reikia metro, o kas jau cia gyvens, tai tik spekuliacijos.

    Comment


      Pirmą kartą girdžiu, kad Romoje yra troleibusų! Buvau ir nemačiau...

      Comment


        Parašė Macas Rodyti pranešimą
        Na ir kas is to miestu saraso, kad radote, jog troleibusu yra tose miestuose, kur jie tik antraruse transporto priemone. Stambule buvau ir jokiu troleibusu nemaciau. Roma, Milanas - ar jie ten pakonkuruos su metro ir kur jie yra? Priemiesciuose? O like miesteliai yra tokie mazi, kad ne vienas nera valstybes sostine tai naturalu, kad ten metro niekas nekas. Isskyrus rytu Europos miestus. Sofija, Belgradas - rytu bloko salys. Vakaruose troleibusai nedominuoja.
        Troleibusai gal ir butu gerai mazame mieste, kuriame niekad nebuna kamsciu, bet Vilniuje reikia tobulesnio transporto. Tramvaju as nepalaikau. Ateiciai reikia metro, o kas jau cia gyvens, tai tik spekuliacijos.
        Ateičiai, kurios nebus?
        Metro būna milijoniniuose miestuose.
        Jei trukdo, kad Vilnius sostinė, gerai, sujunk Lietuvą su kuo nors. Vilniaus geografinė konfigūracija kaip tik ir tinka troleibusams.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Vilniečiai neberas popierinių transporto bilietų

          Žinoma, tai žingsnis į priekį, bet popierinių bilietų pas vairuotoją branginimas nėra gerai.
          Tai nebepratęs popierinių bilietukų galiojimo? Reforma, kurią padarė 2012 rugpjūčio 15, 2013 balandžio 1 pagaliau pradės veikti?

          Dėl popierinių pas vairuotoją - jie skirti arba žiopliams, arba visiškai atsitiktiniams keleiviams (kuria važiuoja vieną kartą kas penkis metus ir nežino, kur nusipirkti bilietą). Todėl jų kaina turi būti didelė.

          Comment


            Beje, Belgradas nebuvo Rytų bloke.

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Ateičiai, kurios nebus?
              Metro būna milijoniniuose miestuose.
              Jei trukdo, kad Vilnius sostinė, gerai, sujunk Lietuvą su kuo nors. Vilniaus geografinė konfigūracija kaip tik ir tinka troleibusams.
              Nesuprantu, kam cia zeminti ta Vilniu reikia ir jungti prie kazko. Kas ji prisijungs? Rusija, Lenkija, Baltarusija? Lietuvos su niekuo jungti nereikia. Bet, aisku, metro cia tikrai niekada nebus. Dabar jau pradedu suprasti, kodel Lietuva yra soferiu salis, nes pasirinkimo nelabai ir lieka. Automobilyje komforto daugiau, nei pergrustame troleibuse.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Beje, Belgradas nebuvo Rytų bloke.
                O tai kokiame buvo? Vakaru? Komunistinis rezimas, rytu Europa, nesvarbu, kad neiejo i SSRS, bet sateletine valstybe buvo. Tas pats su Vengrija, Cekoslovakija.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Dėl popierinių pas vairuotoją - jie skirti arba žiopliams, arba visiškai atsitiktiniams keleiviams (kuria važiuoja vieną kartą kas penkis metus ir nežino, kur nusipirkti bilietą). Todėl jų kaina turi būti didelė.
                  Arba tiems, kurie važiuoja iš stotelių prie kurių nėra jokio kiosko. Kaina turi būti kažkaip pagrįsta, o ne "lupkim iš jo daug, nes jis neturi kitos galimybės". Jeigu vairuotojai pardavinėtų tarkim 60 min bilietus, suteikiančius galimybę atlikti persėdimus, tai kaina būtų priimtina. Čia niekaip negaliu suprasti kodėl tas bilietas vienkartinis, juk šiems bilietams yra skirti spausdintuvai, kurie gali atspausdinti bilietą su nurodytų laiku.

                  Comment


                    Neprisijungusios šalys
                    Neprisijungusiųjų valstybių judėjimo nariai ir stebėtojai
                    „Trečiajam pasauliui“ taip pat buvo priskiriamos visos valstybės, kurios nebuvo Jungtinių Amerikos Valstijų arba Tarybų Sąjungos sąjungininkėmis ar bent jau atvirai nestojo vienos iš jų pusėn. Pačios trečiojo pasaulio šalys priėmė šią sąvoką per „neprisijungusiųjų“ šalių organizaciją, kuriai ilgą laiką vadovavo Jugoslavija, Indonezija ir Egiptas.
                    Troleibusų pergrūdimas - kitas dalykas. Reikia daugiau troleibusų, kad dažniau važiuotų. Arba dvigubų.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Čia niekaip negaliu suprasti kodėl tas bilietas vienkartinis, juk šiems bilietams yra skirti spausdintuvai, kurie gali atspausdinti bilietą su nurodytų laiku.
                      Šiuo metu veikia lygiai 0 spausdintuvų, nes jie visi atjungti jau prieš gerus 2 metus.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Šiuo metu veikia lygiai 0 spausdintuvų, nes jie visi atjungti jau prieš gerus 2 metus.
                        Juos galima prijungti ir įjungti. Ar juos pirko ir sumontavo tam, kad rinktų dulkes?

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Troleibusų pergrūdimas - kitas dalykas. Reikia daugiau troleibusų, kad dažniau važiuotų. Arba dvigubų.
                          Bet piko metu kartais nelogiskai atvaziuoja 3 troleibusai vienas paskui kita, o paskui 20 minuciu laukti reikia. Tai geriau padarytu, kas 5-7 minutes.

                          Comment


                            Čia kaltos tvarkaraščių kūrimo sistemos.


                            -----------

                            Ar negalėtumėt rašyti, vartojant visus lietuvių kalbos rašmenis?

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Arba tiems, kurie važiuoja iš stotelių prie kurių nėra jokio kiosko. Kaina turi būti kažkaip pagrįsta, o ne "lupkim iš jo daug, nes jis neturi kitos galimybės".
                              Abejoju, ar daug tokių keleivių, kuriems nėra jokio kiosko nei viename jų maršruto taške.

                              O nuolatiniams keleiviams turėtų apsimokėti pirkti nuolatinius bilietus. čia normalioje sistemoje, suprantama. Tai, kad Vilniuje iki šiol taip nėra (net nuolatiniams keleiviams daugeliu atvejų pirkti nuolatinio bilieto neapsimoka) - vienas iš daugelio sistemos idiotizmų.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Abejoju, ar daug tokių keleivių, kuriems nėra jokio kiosko nei viename jų maršruto taške.

                                O nuolatiniams keleiviams turėtų apsimokėti pirkti nuolatinius bilietus. čia normalioje sistemoje, suprantama. Tai, kad Vilniuje iki šiol taip nėra (net nuolatiniams keleiviams daugeliu atvejų pirkti nuolatinio bilieto neapsimoka) - vienas iš daugelio sistemos idiotizmų.
                                Bilietą pažymėti reikia lyg ir įlipus į transporto priemonę, tai kiosko reikia pradinėje stotelėje. Niekas gi neleis važiuoti be bilieto ir kažkuriame maršruto taške išlipus jį nusipirkti, bei pažymėti.

                                Nuolatiniams keleiviams nelabai ir rūpi kainos perkant bilietą iš vairuotojo. Tik čia nelabai aišku kodėl reikia nugąsdinti ne nuolatinius keleivius, pabranginant jiems kelionę vienu litu. Nors gal ir yra ryšys. Transporto priemonių kiekis juk mažinamas, tai niekam ir nereikalingi atsitiktiniai keleiviai. Geriau tegu jie važiuoja nuosavu automobiliu.
                                Paskutinis taisė sleader; 2013.03.26, 15:20.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad Vilniuje iki šiol taip nėra (net nuolatiniams keleiviams daugeliu atvejų pirkti nuolatinio bilieto neapsimoka) - vienas iš daugelio sistemos idiotizmų.
                                  Šią problema reikia spręsti piginant nuolatinius, o ne branginant vienkartinius.

                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Nors gal ir yra ryšis. Transporto priemonių kiekis juk mažinamas, tai niekam ir nereikalingi atsitiktiniai keleiviai. Geriau tegu jie važiuoja nuosavu automobiliu.
                                  Ir tai nėra gerai. Tokiais būdais nebelieka galimybės pritraukti į VT naujų keleivių. Bet kokia priemonė, atgrasinanti atsitiktinį keleivį nuo viešojo transporto, yra bloga. Pagrindinis tikslas turi būti autmobilių skaičiaus mažinimas gatvėse, o ne didinimas.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.26, 15:23.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Šią problema reikia spręsti piginant nuolatinius, o ne branginant vienkartinius.
                                    Būtent, kad nuolatinius reik piginti Sakyčiau, netgi 3 mėnesių reiktų atpiginti (tarkim moksleiviui kainuotų bent 50lt). Šiuo atveju labiau apsimokėtų pirkti 3mėn, negu kas mėnesį pildytis
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Ir tai nėra gerai. Tokiais būdais nebelieka galimybės pritraukti į VT naujų keleivių. Bet kokia priemonė, atgrasinanti atsitiktinį keleivį nuo viešojo transporto, yra bloga.
                                      Didžiausią dėmesį reikia skirti NUOLATINIAMS klientams. Tai nuolatiniai klientai suteikia pastovias pajamas VVT. Būtent nuolatiniai klientai yra reikalingiausi - nes viešojo transporto išlaidos yra pastovios (autobusai turi važiuoti nustatytu grafiku, vairuotojo alga ir kuro sunaudojimas nepriklauso nuo keleivių skaičiaus).

                                      O tie atsitiktiniai, jie VT nesinaudoja, prie VT sistemos išlaikymo neprisideda - taigi tais retais atvejais, kai jiems būtinai prireikia pasinaudoti VT, gali ir susimokėti brangiau.

                                      Tikėtis, kad atpiginus vienakartinį bilietą pavyks įtikinti tuos atsitiktinius keleivius rinktis VT - iliuzija.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        O jų nepakanka pilnai pakeisti senuosius autobusus, Karosas visokias?
                                        Ne, nu atleisk, kaip galima būti tokiam ... , kad nežinoti, kad Vilniuje žymiai daugiau, nei 18 Karosų? Vilniuje yra 44 Karosos, ir kad jas pakeisti trumpais, reikia 88 naujus autobusus (vienas ilgas - du trumpi). Kad pakeisti tik trumpus dujinius, MB, kelis trumpus dujinius MAN, dujinius MB, reikia 107 autobusus. Tai neskaitant ilgų ir midibusų!

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Ne, nu atleisk, kaip galima būti tokiam ... , kad nežinoti, kad Vilniuje žymiai daugiau, nei 18 Karosų? Vilniuje yra 44 Karosos, ir kad jas pakeisti trumpais, reikia 88 naujus autobusus (vienas ilgas - du trumpi). Kad pakeisti tik trumpus dujinius, MB, kelis trumpus dujinius MAN, dujinius MB, reikia 107 autobusus. Tai neskaitant ilgų ir midibusų!
                                          O kokiu reikia būti ..., kad nežinot, jog ne visi mintinai mokosi kiek ir kelintų metų Vilniuje važinėja autobusų. Dėl to ir klausiu, nes nežinau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X