Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąA13 gal ir būtų logiška bent iki IKEA paleisti. Vis vien šalia apsisuka.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.
Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąJei pavyko IKEA susitarti su LG tai gal ir automotrisė stos.
Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.
Atvaizdas
Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.
Comment
-
Matomai tokia galimybė suteikiama, bet kompanija spręs ar apsimoka.
Vakarinėje planuojamos teritorijos dalyje praeina magistralinio geležinkelio linija „Vilnius-Lyda“. Magistralinio geležinkelio linijoje ties planuojama teritorija, esant ekonominiam pagrindimui, galėtų atsirasti keleivių stotelė.
Comment
-
Maščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ...
2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).
4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.
6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.
7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.
Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.
Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet troleibusams jis didesnis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet troleibusams jis didesnis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMaščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ...
2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).
4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.
6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.
7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.
Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.
Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
Tvarkaraščiai visi ištempti, autobusų taip pat.
Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.
"Susisiekimo paslaugos" renka mokestį už parkavimą. Ir tai nemaža suma. Savivaldybė kiauram biudžetui lopyti tų lėšų nenorėsi atiduoti. Todėl vargu ar atsiras politinis sprendimas sujungti šias įmones. O jei atsiras, tai mokesčio už parkavimą rinkimą gali atiduoti kitai naujai įsteigtai įmonei ar netgi privatininkams, jei užsimanys valdžiažmogiai otkatų, kas būtų dar blogiau miestui.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet didesnis "šiaip sau" ar dėl to, kad troleibusai naudoja seną KT arba dėl to, kad jų varikliai yra ne tokie pajėgūs?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 18:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.
18A maršrutas nėra naikintinas, nes, priminsiu, jis nebuvo atidarytas kaip atskiras maršrutas. Dalis tuometinio 18 maršruto troleibusų buvo paleisti sutrumpinta iki Valkininkų st. trasa ir pažymėti 18A numeriu, kad būtų mažiau painiavos. Tai buvo teisingas ir logiškas sprendimas, nes leisti visus 9 (berods, būtent tiek troleibusų sudėjus kursuoja 18 ir 18A maršrutais) troleibusus iki Titnago gatvės nėra reikalinga. Tuo tarpu atkarpoje Pašilaičiai - Vaduvos st. yra poreikis kursuoti tokiu dažniu, koks dabar išeina sudėjus 18 ir 18A grafikus.
Dėl šios priežasties 18A maršrutą nesiūlyčiau naikinti.
Comment
-
Visi maršrutai nerentabilūs. 14 kur kas labiau papildo 2-ą nei du papildomi troleibusai 2-ame maršrute. O į 4 maršrutą leisti daugiau troleibusų irgi nėra poreikio, nes nuo Gerosios Vilties iki Žemųjų Panerių ir taip per dažnai kursuoja pustuštis VT. Panaikinus 14 maršrutą, nukentėtų ir J. Basanavičiaus bei Savanorių pr. 18A reikėtų naikinti tik tuomet, kai būtų naikinamas KT Titnago gatvėje. O jo ten gailėti tikrai nėra jokio reikalo, nes pramonė žlugusi ir tokio poreikio susisiekimui, koks kažkada buvo, jau nebebus. Ten pakaktų 24 autobuso.
Comment
Comment