Kviečiame užpildyti UAB "Vilniaus viešasis transportas" parengtą anketą.
Siekiant suteikti kuo geresnes paslaugas vilniečiams ir miesto svečiams, norima išsiaiškinti, kas vykstant viešuoju transportu Jums yra svarbiausia, kuo viena transporto priemonė yra pranašesnė už kitą ir ką galima pakeisti dabartinėse transporto priemonėse, kad kelionė būtų patogesnė.
Kadangi VT naudojuosi ne kiekvieną dieną, esu papildęs Vilniečio kortelę pinigų suma, ir autobuse "pasižymiu" reikiamą bilietą (30 arba 60 min). Jau nekartą pastebiu, kad neveikia vienas ar keli "Touchscreenai" (ekranas nereaguoja į prisilietimą) esantys VT priemonėje. Šiaip problemos kaip ir nėra, nueini prie kito, bet piko metu, kai pilnas autobusas ar troleibusas, kas tada? Neperleisi juk korteles per eile keleiviu kad atžymėtų... Teko pačiam tokioj situacijoj būt, kai iki kito komposterio be šansų nueiti, gerai kad kišenėje radau popierinį biletelį.
Įdomu, kaip kontrolieriai elgtųsi tokioje situacijoje, taip pat įdomu ar šita problema yra žinoma? Nes kiek pastebėjau, dabar labai maža dalis žymisi būtent elektroninį bilietą, dauguma vis dar žymi popierinius, arba važinėja su mėnesiniais.
Teoriškai darbo pradžioje vairuotojai turi patikrinti. Praktiškai matyt to neatlieka arba atlieka atmestinai.
Bet yra vienas autobusas, kuriame du komposteriai yra išimti ir taisomi. Ir ko gero iki šiol dar neuždėti. O tada arba pirk popierinį iš vairuotojo tame autobuse, arba nevažiuok tuo autobusu piko metu (jei jis pilnas) /\
Kviečiame užpildyti UAB "Vilniaus viešasis transportas" parengtą anketą.
Siekiant suteikti kuo geresnes paslaugas vilniečiams ir miesto svečiams, norima išsiaiškinti, kas vykstant viešuoju transportu Jums yra svarbiausia, kuo viena transporto priemonė yra pranašesnė už kitą ir ką galima pakeisti dabartinėse transporto priemonėse, kad kelionė būtų patogesnė.
Bet kažkaip nedadaryta. Kam reikalingas laukelis Koks išsilavinimas?
Ir štai dar vienas nagingumo pavyzdys:
Kokia TP rūšimi naudojates?
1 Troleibusas
2 Autobusas
3 Mikroautobusas
Kur punktas Ir autobusais, ir troleibusais?
Žodžiu, padaryta, kaip galima dzeriau.
Tokie klausimai, kaip amžius, išsilavinimas, dabartinė būklė (ką veiki šiuo metu) - tai skirta respondento portretui sudaryti. O tai reikalinga, kad būtų žinoma kokie žmonės naudojasi VT. Bet žinoma, ne tai yra pagrindinis šios apklausos tikslas.
Bet jo, apklausa keistai padaryta. Keistai, nes gale nesupratau ar nusiuntė mano duomenis ar ne (tiesiog baltas langas atsidarė). O klausimai tai tik tavo minėtas nepatiko (na, ne tai, kad nepatiko, o pasirodė kiek netikslus), visi kiti normaliai. Galėtų tik šią apklausą (trumpesnį variantą) atlikti ir kontrolieriai stotelėse (kaip Kaune darė).
Man tai tokia apklausa asocijuojasi su respondento (keleivio) negerbimu. Irgi visiškai nesupratau ar mano atsakymus užskaitė ar neužskaitė. Nežinau kokio dydžio monitoriaus čia reikia ar gal tiesiog su mano naršyklei kažkas negerai, bet kažkodėl apklausos anketa ekrane užima tik 1/6 viso ekrano aukščio, o pusė to aukščio nepanaudotas baltas plotas. Netgi reikia pastoviai scroll'inti norint peržiūrėti vieno klausimo visus variantus.
Kitas dalykas, kad apklausos tikslas deklaruojamas:
Siekdami suteikti kuo geresnes paslaugas vilniečiams ir miesto svečiams, norime išsiaiškinti, kas vykstant viešuoju transportu Jums yra svarbiausia, kuo viena transporto priemonė yra pranašesnė už kitą ir ką galima pakeisti dabartinėse transporto priemonėse, kad kelionė būtų patogesnė.
Anketoje neaptikau klausimų susijusių su paryškintomis temomis. Čia nebent įmanoma nustatyti ar naujos grindys, ar nauji sėdynių apmušalai, ar ekranai su žiniomis - padarys viešąjį transportą patrauklesniu. Nors esminiai dalykai slypi visai kitur. Jau vien ko vertas jau paminėtas klausimas, kuriame galima pasirinkti tik vieną variantą: autobusą, troleibusą arba maršrutinį taksi.
Teoriškai darbo pradžioje vairuotojai turi patikrinti. Praktiškai matyt to neatlieka arba atlieka atmestinai.
Atmestinai darbą atlieka tie, kurie turi remontuoti tuos neveikiančius komposterius. Vairuotojai tikrai tikrina juos ir rašo paraiškas remontui.
Autobusas negali į maršrutą išvažiuoti (arba turi būti pakeistas kitu) tik tuo atveju, kai neveikia nė vienas iš komposterių.
Keista būtų, jeigu atsisakytų stotelių pavadinimų ant ženklų ir popierinių tvarkaraščių.
Gal tiesiog dar nėra sutvarkyta iki galo...
O kam tvarkyti tai, kas yra ir taip gerai?
Aš tai įtariu kitką - bijoma, kad stotelių stulpai nudauš naujųjų MAN šoninius veidrodėlius - todėl stulpai ir bus pašalinti (kaip tik šiandien anksčiau prieš pasirodant informacijai apie pokyčius šiame paviljone rašiau kitoje temoje) - genialu ar ne?:
Beje, tie šoniniai veidrodėliai... Ar dėl jų neteks stotelėse perkelti informacinius stulpelius?
O dėl apklausos... atsiprašau, ji yra nemokšiška (tai galiu sau leisti sakyti, nes apie apklausas žinau daugiau nei eilinis lietuvis). Visiškai neaišku, kokie tos apklausos tikslai, klausimai dubliuojantys vienas kitą ir neaiškūs ("naujoji", "sena" - kas turima omeny po šiais terminais? jokių dviprasmybių apklausoje būti negali. K3 ir K4 dalinai vienas kitą dubliuoja - tokioje trumpoje apklausoje šito neturėtų būti, etc).
Respondento portretą - na, tarkim, kažkokį susidarys. Bet to jokiu būdu negalima sulyginti su keleivio portretu - nes apklausoje gali dalyvauti tik informuoti apie šią apklausą žmonės, tik besinaudojantys internetu etc. Jei norima susidaryti keleivio portretą - turi būti apklausiami keliaujantys troleibusais, autobusais, mikriukais - proporcingai pervežamų keleivių kiekiui. Jau nekalbu apie tai, kad apklausos klausimai turi būti sudaryti visiškai kitaip. Iš šios apklausos tikrai negalima daryti išvadų, kuo viena transporto priemonė keleiviams yra pranašesnė už kitą - o toks, kaip sakoma, yra galimas šios apklausos tikslas.
Žodžiu, tokios apklausos rezultatai - niekiniai ir nieko neparodantys...
Kontrolieriai vargu ar tinka apklausoms atlikinėti - apklausos atlikėjas negali respondentui sukelti neigiamų emocijų - mūsiškiai kontrolieriai deja dažnai sukelia.
Aš tai įtariu kitką - bijoma, kad stotelių stulpai nudauš naujųjų MAN šoninius veidrodėlius - todėl stulpai ir bus pašalinti (kaip tik šiandien anksčiau prieš pasirodant informacijai apie pokyčius šiame paviljone rašiau kitoje temoje) - genialu ar ne?:
Man asmeniškai tai skamba kaip genialus absurdas . Pas Volvo lygiai tiek pat į šoną eina tie veidrodžiai ir nieko baisaus dėl to nėra. Yra tik keletas tokių stotelių, kur apšvietimo/stotelės ženklai trukdė(-o). Pvz. Žalgirio st. link Kalvarijų turgaus vos ne važiuojamojoje dalyje stovėjo apšvietimo ir troleibusų KT stulpas. Šiemet jį perkėlė toliau, tačiau stotelės ženklas dar trukdo. Lygiai taip pat trukdo ženklas Aguonų st. abiejomis kryptimis bei toks pats stulpas Naujamiesčio st. link Savanorių pr.
Galų gale, stotelės stulpas nupjautas tik troleibusams skirtoje stotelėje .
Kadangi VT naudojuosi ne kiekvieną dieną, esu papildęs Vilniečio kortelę pinigų suma, ir autobuse "pasižymiu" reikiamą bilietą (30 arba 60 min). Jau nekartą pastebiu, kad neveikia vienas ar keli "Touchscreenai" (ekranas nereaguoja į prisilietimą) esantys VT priemonėje. Šiaip problemos kaip ir nėra, nueini prie kito, bet piko metu, kai pilnas autobusas ar troleibusas, kas tada? Neperleisi juk korteles per eile keleiviu kad atžymėtų... Teko pačiam tokioj situacijoj būt, kai iki kito komposterio be šansų nueiti, gerai kad kišenėje radau popierinį biletelį.
Įdomu, kaip kontrolieriai elgtųsi tokioje situacijoje, taip pat įdomu ar šita problema yra žinoma? Nes kiek pastebėjau, dabar labai maža dalis žymisi būtent elektroninį bilietą, dauguma vis dar žymi popierinius, arba važinėja su mėnesiniais.
Visiškai pritariu. Galiu dar pridurti jog daugumoje autobusų neveikia bent vienas lietimui jautrus ekranas. O troleibusuose situacija geresnė.
Dar klausimas iškilo, kas jei nei vienas ekranas neveikia o tu neturi grynųjų?
Visiškai pritariu. Galiu dar pridurti jog daugumoje autobusų neveikia bent vienas lietimui jautrus ekranas. O troleibusuose situacija geresnė.
Dar klausimas iškilo, kas jei nei vienas ekranas neveikia o tu neturi grynųjų?
Tokiu atveju turės pasitarnauti mobilusis telefonas. Tiesa, neaišku, kada tokia funkcija bus įdiegta (nors buvo apie tai kalbėta).
Nesitikėjau, tačiau problema su "geltoniukais" Vilniuje yra didelė: vos ne 40 proc. šią savaitę sutiktų autobusų neveikė bent vienas "geltoniukas"; troleibusuose situacija geresnė - gal tik 10 proc. TP, kur neveikia. Kodėl taip masiškai jie pradėjo streikuoti - geras klausimas.
Comment