Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Andrys Rodyti pranešimą
    jūs labiau pastebėkit, ką tas ponas šneka - nuolatos pila į vienus vartus. labai konstruktyvių ir konkrečių pasiūlymų sunku išgirsti, o loja kaip brisius.
    Atsargiau su žodžiais. Be to, jis, kaip ir kiekvienas kitas žmogus, turi teisę reikšti nuomonę. O ji objektyvi ar ne - nesvarbu. Iš jo, kaip ne žurnalisto, neturime teisės reikalauti objektyvumo, antraip tai būtų trukdymas reikšti nuomonę. Kita vertus, tavo reakcija yra neadekvati ir vertesnė dėmesio dėl neigiamo vertinimo. Todėl siūlau ateityje reaguoti ramiau, būti pagarbesniu, etiškesniu, mandagesniu.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Aš nekenčiu bet kokio popso, bet ypatingai idiotiškas rusiškas popsas mane tiesiog varo iš proto.
      Esmė ne tame. Viešajame transporte iš viso ne vieta muzikai, nes tai būtent "viešasis transportas". Kas dėl vairuotojų, tai tegu klauso namie savo bukaprotiškos muzikos, jo menkas "pasaulis" negali būti brukamas kitiems piliečiams.
      Visiškai teisingai. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės numato, kad vairuotojai kelionės metu negali klausytis garsiai muzikos, rūkyti ir pan. Siūlau rašyti skundą. Pinigus mokantis keleivis turi teisę į kokybišką paslaugos suteikimą.
      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      O gal 100 % esate nepatenkintas tik todėl, kad grojo būtent rusiškas popsas? Vaikigaliams galima klausytis muzikos, o vairuotojams ne? Jei norite atsiriboti nuo pasaulio - tam yra ausinukai.
      Vaikigalis paprastai būna keleivis, o vairuotojas yra darbuotojas, kuris privalo paslaugas teikti kokybiškai, paisyti vidaus tvarkos taisyklių.
      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Kad Jus kažko nekenčiate tai čia tik Jūsų asmeninis reikalas ir visiems nusišvilpt. Jus nekenčiate popso, kai kas nekenčia Jūsų mėgstamos muzikos. Jums nusišvilpt ir ant Jūsų nusišvilpt.
      Viešajame transporte turi būti tvarka, tačiau jau jei prakalbom apie ramybę, tai reikia būti tyliam visur - gatvėse nekalbėti garsiai (piliečiams neturi būti brukamas Jūsų niekam nereikalingas pokalbis), namuose nesiklausyti Jums patinkančios muzikos ir t.t.
      Kaip jau kažkas minėjo, galima prieiti ir ramiai, be paniekos ir įžeidinėjimų pasakyti vairuotojui, kad sumažintų garsą - už tai nemušama. Na o jei Jus tylėjot ir nieko nesakėte - reiškia Jums viskas tiko, todėl ir nereikia čia kelti problemos.
      Keleivis vairuotojui neprivalo sakyti, kad pastarasis patildytų muziką. Vairuotojas pats tai žino, kad prasižengia vidaus tvarkos taisyklėms. Keleivis turi teisę skųstis nuotoliniu būdu, apie įvykį pranešdamas paslaugą suteikusios įmonės administracijai.
      Skundo nepateikimas arba nepasitenkinimo nereiškimas nereiškia, kad žmogui viskas gerai. Taviškis mąstymas pernelyg kraštutinis ir neatitinka šiuolaikinės klientų aptarnavimo etikos principų, yra kiek pasenęs.
      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
      Pilnai pritariu. Jei nepatinka muzika, tegul sedasi ten, kur jos nesigirdi. T.y. gale. Jie juk irgi zmones
      Nesutinku. Vairuotojas, jei jis nori garsiai klausytis muzikos, tegul naudojasi ausinuku. Lygiai, kaip ir keleiviai, garsiai norintys klausytis muzikos, turėtų būti pagarbūs kitų keleivių atžvilgiu ir supratingai naudotis ausinuku. Vairuotojas papildomai taikomi kiti apribojimai, nes jis šiuo atveju yra paslaugos teikėjas, darbuotojas, o keleivis - paslaugos gavėjas, klientas. Jei dėl vairuotojo kaltės keleivis yra priverstas keisti sėdimą vietą į galinę, kaip siūlai, tai jau vertintina kaip grubus keleivio teisių pažeidimas, už kurį vežėjas turėtų rimtai paaiškinti, kodėl tokia situacija susidarė. Tai yra elementari klientų aptarnavimo etika.
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Muzika grojo per garsiakalbius. Tai viena.
      Jokia muzika neturi groti salone. Tai antra.
      Taip, vairuotojai irgi žmonės. Bet ar mes girdime garsiai grojantį popsą bankuose, poliklinikose, savo darbovietėse? Taigi, vairuotojai irgi turi būti atsakingi už bendrą pagarbią atmosferą.
      Dėl muzikos grojimo pro garsiakalbius ar muzikos grojimo salone, kai ją įjungia vairuotojas, nėra teisinio ir vidaus tvarkos taisyklių draudimo. Čia nebent kiekvieno keleivio asmeninis vertinimas. Dažniausiai vengiama jungti muziką kelionės metu, nes tai sukelia vienų keleivių pasitenkinimą, kitų - nepasitenkinimą, tiesiog išsiskiria nuomonės. Todėl laikomasi nuomonės, kad muzika groti neturėtų, kad kiekvienas individualiai ją įsijungtų ir klausytųsi, jei nori.
      Dėl garsiai grojančios muzikos - čia jau vertintina kaip pažeidimas. Dėl muzikos stiliaus - labai asmeniškas vertinimas. Tačiau sutinku, kad viešose vietose, kur yra klientai ir jiems teikiamos paslaugos, muzikos stilius turi būti oficialesnis. Populiariojo (POP) stiliaus muzika tam tikrai nėra tinkama.
      Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
      Nelabai tikiu, jog muzika grojo per garsiakalbius...
      Solaris autobusuose ir troleibusuose techniškai tai įmanoma. Teko ir pačiam su tokiais pavyzdžiai susidurti. Deja, trūkumas tas, kad įjungus muziką, nebėra galimybės pro garsiakalbius leisti garsinius informacinius pranešimus, susijusius su maršrutu ir kita bendrąja informacija.
      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Jeigu jau taip būtų viskas draudžiama, tai niekas nebandytų prieš keletą metų leisti salonuose klasikinę muziką. Tiesiog klasikinė muzika nepasiteisino. Leistų populiarią muziką - iškart viskas būtų kitaip. O jau kuria kalba - skirtumo jokio, nors ir graikiškai, tačiau Jums svarbiausia, kad tik ne rusiška (čia jau Jūsų problemos, ne visuomėnės).
      Esmė ta, kad muzikos stilius susijęs tiek su bendrąją etika - ne visi stiliai tinkami viešosios vietoms, ypač kur teikiamos paslaugos, taip pat tai yra ir asmeninio vertinimo objektas.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.14, 19:25.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Dėl troleibuso vairuotojo(-os) su muzika - taip, negerai. Visgi iš dalies suprantu (nors, dar kartą sakau - nepateisinu), kodėl taip yra. Žmogaus, kuris jau greit nebeturės darbo, darbo drausmė neretai pašlyja.

        Turiu nedidelį klausimą - kodėl Amber Vilnis troleibusai grafikuose nepažymėti kaip žemagrindžiai? Turiu omeny, pvz., stops.lt svetainėje, kur kaip žemagrindžiai pažymėti tik soliariai.
        Už Vilnių be tramvajų!

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Visiškai teisingai. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės numato, kad vairuotojai kelionės metu negali klausytis garsiai muzikos, rūkyti ir pan. Siūlau rašyti skundą. Pinigus mokantis keleivis turi teisę į kokybišką paslaugos suteikimą.
          Bukime žmonėmis, tikrai vairuotojas nepaleis per garsiakalbį muzikos, tai savaimė aišku. Yra tokia funkcija, kada galima paliesti per garsiakalbį muziką, tai tikriausiai (100%) tiesiog netyčiai vairuotojas paspaudė tą mygtuką. Todėl manau logiškai būtų prieiti, ir kultūringai pasakyti kad TP per garsiakalbį muziką groją 99% kad vairuotojas išjungs tai, ir konflikto nebus. O ne rašyti iškart skundus, kaip čia siūlo Ametistas.
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Bukime žmonėmis, tikrai vairuotojas nepaleis per garsiakalbį muzikos, tai savaimė aišku. Yra tokia funkcija, kada galima paliesti per garsiakalbį muziką, tai tikriausiai (100%) tiesiog netyčiai vairuotojas paspaudė tą mygtuką. Todėl manau logiškai būtų prieiti, ir kultūringai pasakyti kad TP per garsiakalbį muziką groją 99% kad vairuotojas išjungs tai, ir konflikto nebus. O ne rašyti iškart skundus, kaip čia siūlo Ametistas.
            Taip, galimybė įjungti netyčia iš tiesų yra. Bet jei ji grojo garsiai, vairuotojas turėjo tai suprasti dėl akustikos skirtumų, nes kabina troleibusuose yra izoliuota nuo salono. Dėl skundo pateikimo formos - kiekvieno keleivio teisė, kaip jam tą skundą teikti: ar vairuotojui į akis, ar teikiant per administraciją. Žinoma, visiškai sutinku, kad vairuotojui kur kas naudingiau ir geriau gauti skundą tiesiogiai iš keleivio, o ne teikiant per administraciją, tikrai suprantama ir normalu. Bet yra vienas niuansas - daugelis vairuotojas patys kalti, kad, pernelyg audringai ir neadekvačiai reaguodami į keleivio skundą, per daug metų suformavo (neteisingai išauklėjo) keleiviams nuomonę, kad geriau ne ginčytis su vairuotoju ar kentėti jo kontratsikalbinėjimus ar net įžeidinėjimus, bet ramiai parašyti skundą nuotoliniu būdu. Asmeniškai esu pastarosios skundo teikimo formos šalininkas, nes: 1) taip yra patogiau, 2) nereikia jaudintis dėl vairuotojo priešiškos reakcijos, kuri man asmeniškai pasitaikydavo dažnai, nors nei karto skundo tiesiogiai neteikdavau perdėtomis emocijomis ar juo labiau įžeidinėjant ar kitu neadekvačiu elgesiu, 3) kad ir kaip mandagiai pateiktas skundas dažnu atveju sukels vairuotojo neigiamą vidinę, kad ir neišreikštą, emociją, kas gali sudaryti neigiamas sąlygas jo valdomos transporto priemonės keleivių saugumui, nes vairuotojas tampa kuriam laikui suirzęs, bet čia labai individualu - kiekviena situacija skirtinga, kiekvienas žmogus skirtingai reaguoja.

            Dar vienas niuansas dėl tų keleivių, kurie vairuotojui skundą tiesiogiai teikia nekultūringai - net ir tokiu atveju, deja, vairuotojas neturi teisės atsakyti tokiu pat nekultūringu būdu. Taip yra dėl to, kad keleivis, teikiantis skundą, jau yra paveiktas kokios nors neigiamo veiksmo, jam tai sukelia neigiamas emocijas ir jo dažnai būna pagrįstos, nors ir ne visada leistinos, vertinant iš kultūros ir pagarbos pusės. Noriu pasakyti, kad jei keleivio skundas pagrįstas, reikėtų vairuotojas suprasti keleivio nekultūringą ar audringesnę reakciją ir išraiškos formą (išskyrus keiksmažodžius, įžeidinėjimus), sakykime, pakeltas balso tonas nebūtų netinkama forma, bet čia labiau vertintina individualiai. Dar viena smulkmena - Kelių transporto kodeksas draudžia keleiviams kelionės metu kalbėti su vairuotoju, taigi skundo reiškimas vairuotojui tiesiogiai yra kiek ribojamas. Apskritai, jei keleivis reiškia skundą vairuotojui tiesiogiai, jis tai turi daryti ypač atsargiai, nes suirzęs vairuotojas jau kels grėsmę visų keleivių saugumui, bet apie tai mažai kas galvoja.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.14, 19:39.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Taip, galimybė įjungti netyčia iš tiesų yra. Bet jei ji grojo garsiai, vairuotojas turėjo tai suprasti dėl akustikos skirtumų, nes kabina troleibusuose yra izoliuota nuo salono.
              Ką galiu pasakyti, bent Volvo autobusuose, tokio kaip jus sakėte "akustikos skirtumą", bet aš nepajutau, nors labai gerai girdžiu, todėl nemanau, kad ir Škoda ar Solaris troleibusuose irgi taip aiškiai girdėtųsi tas skirtumas. Čia mano nuomonė.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Dar viena smulkmena - Kelių transporto kodeksas draudžia keleiviams kelionės metu kalbėti su vairuotoju, taigi skundo reiškimas vairuotojui tiesiogiai yra kiek ribojamas. Apskritai, jei keleivis reiškia skundą vairuotojui tiesiogiai, jis tai turi daryti ypač atsargiai, nes suirzęs vairuotojas jau kels grėsmę visų keleivių saugumui, bet apie tai mažai kas galvoja.
                Savaime suprantama, mandagaus elgesio taisyklių niekada neverta pažeisti. Niekas ir nesiūlo pribėgti prie vairuotojo ir šaukti "ei tu, d******** nelaimingas, davai tučtuojau išjunk savo š*** "
                Bet mandagiai, ramiu tonu pareikšti nepasitenkinimą grojančia per garsiakalbius muziką galima ir netgi reikia. Priešingu atveju visą kelionę teks klausytis tos muzikos, kol galėsi skundą parašyti.
                Kad ir kaip kai kurie žmonės manytų, daugelis vairuotojų tikrai nėra neišauklėti, neišprusę savanaudžiai, kuriems keleivis visiškai nerūpi. Taip, visuomenėje paplitusi tokia nuomonė apie aukštojo išsilavinimo nereikalaujančių profesijų atstovus, bet tai tikrai nėra tiesa. Kaip ir visi žmonės, taip ir vairuotojai yra skirtingi.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Lietuvoje deja nebėra normalios bendravimo kultūros - žmoniškai, mandagiai, be įžeidinėjimo, pakelto tono nebekalbama. Todėl nei nepatenkintas keleivis mandagiai parašys, nei suirzęs vairuotojas mandagiai neatsakys. Taip jau yra - deja, ir nenuostabu kad taip yra, nes tokia pagedusi yra mūsų visuomenė.

                  Viena iš to priežasčių - kad pas mus kaip geležinė įsigaliojo taisyklė "klientas visada teisus". Todėl pirkėjas dėl per didelių kainų manosi turįs teisę žeminti maksimos kasininkę, o nepatenkintas girgždančiu troleibusu ar cypiančiais stabdžiais keleivis jaučiasi turįs teisę aprėkti vairuotoją. Jei teisingai pamenu, per paskutinis kelis metus net keli vairuotojai darbo metu buvo užpulti, sužeisti - ar bent kas buvo už tai nubaustas?

                  Anglijoje autobusuose vienas iš užrašų yra toks - "mes rūpinamės savo darbuotojais ir netoleruosime nemandagaus/įžeidžiančio elgesio su jais", primenama, ir kad už tokį elgesį keleivis gali būti nubaustas.
                  Ar pas mus toks užrašas, ir toks darbdavio rūpinimasis darbuotoju įmanomas? Vargu. Darbdavys nemyli darbuotojo, darbuotojas nemyli darbdavio, na ir klientų nemyli - o rezultatas - visi pikti ir vienas ant kito rėkia.

                  Visuomenė turi pasveikti, tik kad deja bent jau kol kas viskas rieda į priešingą pusę.
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Vilniaus vežėjai su „Solaris Bus and Coach“ atstovais aptarė būsimųjų autobusų detales
                    Viešųjų pirkimų konkursą pateikti bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ devyniolika naujų suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų laimėjo Lenkijos bendrovė „Solaris Bus and Coach“. Vasario 7-ąją gamyklos atstovai ir bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis pasirašė sutartį dėl autobusų pagaminimo.
                    http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...s-detales.html
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Tai visai yra galimybių sulaukti dar vienos naujų autobusų porcijos dar šiemet.

                      Comment


                        Na Solaris tikrai patikimi ir geri tiek troleibusai, tiek autobusai. Manau verta jų laukti Vilniuje.

                        Comment


                          Parašė Ofka Rodyti pranešimą
                          Na Solaris tikrai patikimi ir geri tiek troleibusai, tiek autobusai. Manau verta jų laukti Vilniuje.
                          Barškalai ant ratų tie Solariai. Tai yra pats optimaliausias kainos ir kokybės atžvilgiu pasirinkimas, bet tikrai nėra geriausias dėl ilgaamžiškumo ir patogumo keleiviams. Važiuoti Volvo ar Scania yra žymiai komfortiškiau, o ir daugelis jų pagamintų autobusų yra techniškai patvaresni. Tiesa, kaina didesnė. Bet aklai liaupsinti Solarius kažkaip man keistoka.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Skundo nepateikimas arba nepasitenkinimo nereiškimas nereiškia, kad žmogui viskas gerai. Taviškis mąstymas pernelyg kraštutinis ir neatitinka šiuolaikinės klientų aptarnavimo etikos principų, yra kiek pasenęs.
                            Kaip jau kadaise minėjau, ne visi gali pareikšti skundą naudojantis IT (pvz. pagyvenę žmonės). Tačiau jie irgi keleiviai ir laisvai gali reikšti nepastenkinimą iškart.
                            Mano mąstymas nepasenęs, o praktiškesnis. Savoka "klientas visada teisus" yra pernelyg iškraipoma (kaip jau ir minėjo Marius). Esu puikiai susipažinęs su klientų aptarnavimų taisyklėmis, žinau ką tai reiškia ne iš kalbų, o iš praktikos, tačiau kiekvienoje situacijoje reikia iš pradžių įvertinti ją, o ne aklai naudotis popierizmo (šiuo atveju galima ir IT pagalba) ir biurokratijos principu. Jeigu yra galimybė iškart vietoje ramiai pateikti prieštaravimą - kodėl gi nepabandžius. Dar niekada nesu matęs, kad jeigu koks nors keleivis mandagiai ir ramiai kreipiasi į vairuotoją, tas ant jo šauktų ar įžeidinėtų (bent jau tikrai ne Vilniuje). Vairuotojas visada reaguoja ramiai ir iškart atsako keleiviui (be abejo, jeigu kabina neatskirta nuo salono, tada jau ir vairuotojas, ir keleivis turi bendrauti pakeltu tonu).
                            Pasikartosiu, tikrai nemanau, kad vairuotojas specialiai buvo paleidęs muziką per garsiakalbius. Čia labiau atsitiktinumo ir žmogiškojo faktoriaus reikalas.
                            Kol kas vienintelės TP, kuriose keleiviai klausosi muzikos kartu su vairuotoju - mikroautobusai. Bet ir tai ten groja tiesiog kokia nors radijo stotis, o ne šiaip vairuotojo mėgstama muzika. Kurios kalbos radijo stotis, čia jau kaip pasitaiko - pvz. Naująją Vilnią aptarnaujančio Almiro mikroautobusuose galima išgirsti ir Русское радио, bet keleiviams kaip matau tai tinka dėl suprantamu priežasčių. Tačiau bet kokiu atveju, radijo stotis leidžiamos itin tyliai (ypač rusiškos, lietuviškos dažniausiai leidžiamos kiek garsiau), kad net aš, turintis visai neblogą klausą (tjfu tjfu tjfu) mikroautobuso gale jos negirdžiu.
                            Taip kad klientas visada teisus, bet jis turi suprasti, kad reikia išlikti žmogumi (nes kitoje situacijos pusėje irgi žmogus) ir, jeigu kas nors netinka, iškart bandyti taisyti situaciją, o nesedėti ir nervintis nieko nedarant, o vėliau reikšti skundus visiems iš eilės (kas dažniausiai tampa įpročių ir bandoma rašyti skundus dėl visko ir visiems iš eilės (kas tikrai nepadeda "prasikaltusiai" įmonei sužinoti realią problemą)).

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Visiškai teisingai. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės numato, kad vairuotojai kelionės metu negali klausytis garsiai muzikos, rūkyti ir pan. Siūlau rašyti skundą. Pinigus mokantis keleivis turi teisę į kokybišką paslaugos suteikimą.
                              Įmonės vidaus tvarkos taisyklės yra įmonės vidaus taisyklės. Keleiviams juos žinoti nereikia. Kai Keleivių vežimo taisyklėse (kurios iškabintos salonuose) bus užrašyta, kad "transporto įmonė įsipareigoja neįjunginėti muzikos keleivių salone" - tada galės žinoti. O dabar - gal negalima, o gal galima. Iš kur jis žino? O gal tai kažkokia reklaminė akcija?
                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Keleivis turi teisę skųstis nuotoliniu būdu, apie įvykį pranešdamas paslaugą suteikusios įmonės administracijai.
                              Muzika salone ne tokia baisi problema, palyginus su nešildomais salonais žiemos metu.
                              Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.18, 23:56.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Įmonės vidaus tvarkos taisyklės yra įmonės vidaus taisyklės. Keleiviams juos žinoti nereikia. Kai Keleivių vežimo taisyklėse (kurios iškabintos salonuose) bus užrašyta, kad "transporto įmonė įsipareigoja neįjunginėti muzikos keleivių salone" - tada galės žinoti. O dabar - gal negalima, o gal galima. Iš kur jis žino? O gal tai kažkokia reklaminė akcija?
                                Muzika salone ne tokia baisi problema, palyginus su nešildomais salonais žiemos metu.
                                Vidaus tvarkos taisyklės nėra nei komercinė paslaptis, nei šiaip slapta informacija.

                                Kad be šios yra ir kitų problemų, nereiškia, kad negalima kalbėti ir apie šią.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Kovo 13-osios nuotrauka - Žaliasis tiltas, troleibusų stotelė:



                                  Ant švieslentės užkabintas miniatiūrinis stotelės ženklas, o pats stulpas su tvarkaraščiais švariai nupjautas. Jeigu reikia tvarkaraščio - žiūrėk į nebūtinai patikimą švieslentę arba naudokis liečiamu ekranu stotelės paviljone, kad pamatytum visą maršruto tvarkaraštį.
                                  P.S. tas liečiamas ekranas ne visada reaguoja į lietimą ir kartais sunku pataikyti ant reikiamos nuorodos, mat spaudžiant vienoje vietoje, pasispaudžia visiškai kitoje.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Ant švieslentės užkabintas miniatiūrinis stotelės ženklas, o pats stulpas su tvarkaraščiais švariai nupjautas.
                                    Šito ir bijojau... žinant, kaip "kokybiškai" pas mus veikia elektroninės paslaugos, tradicinių tvarkaraščių naikinimas yra blogas, labai blogas žingsnis.
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                      Šito ir bijojau... žinant, kaip "kokybiškai" pas mus veikia elektroninės paslaugos, tradicinių tvarkaraščių naikinimas yra blogas, labai blogas žingsnis.
                                      Kažkas rašė, kad viskas yra smartfonuose. Tik neaišku ar tos keleivės, kaip nuotraukoj, juos turi.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Kažkas rašė, kad viskas yra smartfonuose. Tik neaišku ar tos keleivės, kaip nuotraukoj, juos turi.
                                        Pagal strateguotojus iš savivaldybės, matyt jei nori naudotis VVT - turi pirkt smartfoną su interneto planu
                                        Neatsižvelgiama ne tik į tai, kad ne visi naudojasi naujausiom technologijom. Neatsižvelgiama ir į tai, kad ne visi keleiviai yra miesto gyventojai. Nenumatomi ir techniniai nesklandumai - kuomet žmonės bus palikti be tvarkaraščių, nesvarbu ar jie turės smartfonus ar ne. Be to - kuo man patiko Vilniaus VT stotelės - net jei troleibuse per garsiakalbius paskelbtos stotelės pavadinimo neišgirsi (nes, tarkim, salone jaunimėlis kelia didelį erzelį) - nežinantis vietovės žmogus gali nesunkiai perskaityti stotelės pavadinimą ant stotelės ženklo - ir šis privalumas dabar naikinamas. Kas čia per kvaili revoliucionieriai šituos genialius sprendimus darantys?!
                                        Už Vilnių be tramvajų!

                                        Comment


                                          Kontrolieriai filmuos keleivius, žmogaus teisių tai nepažeidžia

                                          Nedidelė vaizdo filmavimo kamera bus pritaisyta prie kontrolieriaus uniformos. Apie tai viešojo transporto keleivius informuos ant aprangos priklijuoti lipdukai.<...>
                                          Vilniuje dirba 60 kontrolierių. Kiekvienas iš jų darbo metu nuo šiol naudosis vaizdo filmavimo įranga.
                                          Už Vilnių be tramvajų!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X