Parašė Andrys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąAš nekenčiu bet kokio popso, bet ypatingai idiotiškas rusiškas popsas mane tiesiog varo iš proto.
Esmė ne tame. Viešajame transporte iš viso ne vieta muzikai, nes tai būtent "viešasis transportas". Kas dėl vairuotojų, tai tegu klauso namie savo bukaprotiškos muzikos, jo menkas "pasaulis" negali būti brukamas kitiems piliečiams.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO gal 100 % esate nepatenkintas tik todėl, kad grojo būtent rusiškas popsas? Vaikigaliams galima klausytis muzikos, o vairuotojams ne? Jei norite atsiriboti nuo pasaulio - tam yra ausinukai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKad Jus kažko nekenčiate tai čia tik Jūsų asmeninis reikalas ir visiems nusišvilpt. Jus nekenčiate popso, kai kas nekenčia Jūsų mėgstamos muzikos. Jums nusišvilpt ir ant Jūsų nusišvilpt.
Viešajame transporte turi būti tvarka, tačiau jau jei prakalbom apie ramybę, tai reikia būti tyliam visur - gatvėse nekalbėti garsiai (piliečiams neturi būti brukamas Jūsų niekam nereikalingas pokalbis), namuose nesiklausyti Jums patinkančios muzikos ir t.t.
Kaip jau kažkas minėjo, galima prieiti ir ramiai, be paniekos ir įžeidinėjimų pasakyti vairuotojui, kad sumažintų garsą - už tai nemušama. Na o jei Jus tylėjot ir nieko nesakėte - reiškia Jums viskas tiko, todėl ir nereikia čia kelti problemos.
Skundo nepateikimas arba nepasitenkinimo nereiškimas nereiškia, kad žmogui viskas gerai. Taviškis mąstymas pernelyg kraštutinis ir neatitinka šiuolaikinės klientų aptarnavimo etikos principų, yra kiek pasenęs.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPilnai pritariu. Jei nepatinka muzika, tegul sedasi ten, kur jos nesigirdi. T.y. gale. Jie juk irgi zmones
Parašė oranger Rodyti pranešimąMuzika grojo per garsiakalbius. Tai viena.
Jokia muzika neturi groti salone. Tai antra.
Taip, vairuotojai irgi žmonės. Bet ar mes girdime garsiai grojantį popsą bankuose, poliklinikose, savo darbovietėse? Taigi, vairuotojai irgi turi būti atsakingi už bendrą pagarbią atmosferą.
Dėl garsiai grojančios muzikos - čia jau vertintina kaip pažeidimas. Dėl muzikos stiliaus - labai asmeniškas vertinimas. Tačiau sutinku, kad viešose vietose, kur yra klientai ir jiems teikiamos paslaugos, muzikos stilius turi būti oficialesnis. Populiariojo (POP) stiliaus muzika tam tikrai nėra tinkama.
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąNelabai tikiu, jog muzika grojo per garsiakalbius...
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąJeigu jau taip būtų viskas draudžiama, tai niekas nebandytų prieš keletą metų leisti salonuose klasikinę muziką. Tiesiog klasikinė muzika nepasiteisino. Leistų populiarią muziką - iškart viskas būtų kitaip. O jau kuria kalba - skirtumo jokio, nors ir graikiškai, tačiau Jums svarbiausia, kad tik ne rusiška (čia jau Jūsų problemos, ne visuomėnės).Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.14, 19:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl troleibuso vairuotojo(-os) su muzika - taip, negerai. Visgi iš dalies suprantu (nors, dar kartą sakau - nepateisinu), kodėl taip yra. Žmogaus, kuris jau greit nebeturės darbo, darbo drausmė neretai pašlyja.
Turiu nedidelį klausimą - kodėl Amber Vilnis troleibusai grafikuose nepažymėti kaip žemagrindžiai? Turiu omeny, pvz., stops.lt svetainėje, kur kaip žemagrindžiai pažymėti tik soliariai.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVisiškai teisingai. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės numato, kad vairuotojai kelionės metu negali klausytis garsiai muzikos, rūkyti ir pan. Siūlau rašyti skundą. Pinigus mokantis keleivis turi teisę į kokybišką paslaugos suteikimą.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąBukime žmonėmis, tikrai vairuotojas nepaleis per garsiakalbį muzikos, tai savaimė aišku. Yra tokia funkcija, kada galima paliesti per garsiakalbį muziką, tai tikriausiai (100%) tiesiog netyčiai vairuotojas paspaudė tą mygtuką. Todėl manau logiškai būtų prieiti, ir kultūringai pasakyti kad TP per garsiakalbį muziką groją 99% kad vairuotojas išjungs tai, ir konflikto nebus. O ne rašyti iškart skundus, kaip čia siūlo Ametistas.
Dar vienas niuansas dėl tų keleivių, kurie vairuotojui skundą tiesiogiai teikia nekultūringai - net ir tokiu atveju, deja, vairuotojas neturi teisės atsakyti tokiu pat nekultūringu būdu. Taip yra dėl to, kad keleivis, teikiantis skundą, jau yra paveiktas kokios nors neigiamo veiksmo, jam tai sukelia neigiamas emocijas ir jo dažnai būna pagrįstos, nors ir ne visada leistinos, vertinant iš kultūros ir pagarbos pusės. Noriu pasakyti, kad jei keleivio skundas pagrįstas, reikėtų vairuotojas suprasti keleivio nekultūringą ar audringesnę reakciją ir išraiškos formą (išskyrus keiksmažodžius, įžeidinėjimus), sakykime, pakeltas balso tonas nebūtų netinkama forma, bet čia labiau vertintina individualiai. Dar viena smulkmena - Kelių transporto kodeksas draudžia keleiviams kelionės metu kalbėti su vairuotoju, taigi skundo reiškimas vairuotojui tiesiogiai yra kiek ribojamas. Apskritai, jei keleivis reiškia skundą vairuotojui tiesiogiai, jis tai turi daryti ypač atsargiai, nes suirzęs vairuotojas jau kels grėsmę visų keleivių saugumui, bet apie tai mažai kas galvoja.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.14, 19:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip, galimybė įjungti netyčia iš tiesų yra. Bet jei ji grojo garsiai, vairuotojas turėjo tai suprasti dėl akustikos skirtumų, nes kabina troleibusuose yra izoliuota nuo salono.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDar viena smulkmena - Kelių transporto kodeksas draudžia keleiviams kelionės metu kalbėti su vairuotoju, taigi skundo reiškimas vairuotojui tiesiogiai yra kiek ribojamas. Apskritai, jei keleivis reiškia skundą vairuotojui tiesiogiai, jis tai turi daryti ypač atsargiai, nes suirzęs vairuotojas jau kels grėsmę visų keleivių saugumui, bet apie tai mažai kas galvoja.
Bet mandagiai, ramiu tonu pareikšti nepasitenkinimą grojančia per garsiakalbius muziką galima ir netgi reikia. Priešingu atveju visą kelionę teks klausytis tos muzikos, kol galėsi skundą parašyti.
Kad ir kaip kai kurie žmonės manytų, daugelis vairuotojų tikrai nėra neišauklėti, neišprusę savanaudžiai, kuriems keleivis visiškai nerūpi. Taip, visuomenėje paplitusi tokia nuomonė apie aukštojo išsilavinimo nereikalaujančių profesijų atstovus, bet tai tikrai nėra tiesa. Kaip ir visi žmonės, taip ir vairuotojai yra skirtingi.
Comment
-
Lietuvoje deja nebėra normalios bendravimo kultūros - žmoniškai, mandagiai, be įžeidinėjimo, pakelto tono nebekalbama. Todėl nei nepatenkintas keleivis mandagiai parašys, nei suirzęs vairuotojas mandagiai neatsakys. Taip jau yra - deja, ir nenuostabu kad taip yra, nes tokia pagedusi yra mūsų visuomenė.
Viena iš to priežasčių - kad pas mus kaip geležinė įsigaliojo taisyklė "klientas visada teisus". Todėl pirkėjas dėl per didelių kainų manosi turįs teisę žeminti maksimos kasininkę, o nepatenkintas girgždančiu troleibusu ar cypiančiais stabdžiais keleivis jaučiasi turįs teisę aprėkti vairuotoją. Jei teisingai pamenu, per paskutinis kelis metus net keli vairuotojai darbo metu buvo užpulti, sužeisti - ar bent kas buvo už tai nubaustas?
Anglijoje autobusuose vienas iš užrašų yra toks - "mes rūpinamės savo darbuotojais ir netoleruosime nemandagaus/įžeidžiančio elgesio su jais", primenama, ir kad už tokį elgesį keleivis gali būti nubaustas.
Ar pas mus toks užrašas, ir toks darbdavio rūpinimasis darbuotoju įmanomas? Vargu. Darbdavys nemyli darbuotojo, darbuotojas nemyli darbdavio, na ir klientų nemyli - o rezultatas - visi pikti ir vienas ant kito rėkia.
Visuomenė turi pasveikti, tik kad deja bent jau kol kas viskas rieda į priešingą pusę.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Vilniaus vežėjai su „Solaris Bus and Coach“ atstovais aptarė būsimųjų autobusų detales
Viešųjų pirkimų konkursą pateikti bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ devyniolika naujų suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų laimėjo Lenkijos bendrovė „Solaris Bus and Coach“. Vasario 7-ąją gamyklos atstovai ir bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis pasirašė sutartį dėl autobusų pagaminimo.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Ofka Rodyti pranešimąNa Solaris tikrai patikimi ir geri tiek troleibusai, tiek autobusai. Manau verta jų laukti Vilniuje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSkundo nepateikimas arba nepasitenkinimo nereiškimas nereiškia, kad žmogui viskas gerai. Taviškis mąstymas pernelyg kraštutinis ir neatitinka šiuolaikinės klientų aptarnavimo etikos principų, yra kiek pasenęs.
Mano mąstymas nepasenęs, o praktiškesnis. Savoka "klientas visada teisus" yra pernelyg iškraipoma (kaip jau ir minėjo Marius). Esu puikiai susipažinęs su klientų aptarnavimų taisyklėmis, žinau ką tai reiškia ne iš kalbų, o iš praktikos, tačiau kiekvienoje situacijoje reikia iš pradžių įvertinti ją, o ne aklai naudotis popierizmo (šiuo atveju galima ir IT pagalba) ir biurokratijos principu. Jeigu yra galimybė iškart vietoje ramiai pateikti prieštaravimą - kodėl gi nepabandžius. Dar niekada nesu matęs, kad jeigu koks nors keleivis mandagiai ir ramiai kreipiasi į vairuotoją, tas ant jo šauktų ar įžeidinėtų (bent jau tikrai ne Vilniuje). Vairuotojas visada reaguoja ramiai ir iškart atsako keleiviui (be abejo, jeigu kabina neatskirta nuo salono, tada jau ir vairuotojas, ir keleivis turi bendrauti pakeltu tonu).
Pasikartosiu, tikrai nemanau, kad vairuotojas specialiai buvo paleidęs muziką per garsiakalbius. Čia labiau atsitiktinumo ir žmogiškojo faktoriaus reikalas.
Kol kas vienintelės TP, kuriose keleiviai klausosi muzikos kartu su vairuotoju - mikroautobusai. Bet ir tai ten groja tiesiog kokia nors radijo stotis, o ne šiaip vairuotojo mėgstama muzika. Kurios kalbos radijo stotis, čia jau kaip pasitaiko - pvz. Naująją Vilnią aptarnaujančio Almiro mikroautobusuose galima išgirsti ir Русское радио, bet keleiviams kaip matau tai tinka dėl suprantamu priežasčių. Tačiau bet kokiu atveju, radijo stotis leidžiamos itin tyliai (ypač rusiškos, lietuviškos dažniausiai leidžiamos kiek garsiau), kad net aš, turintis visai neblogą klausą (tjfu tjfu tjfu) mikroautobuso gale jos negirdžiu.
Taip kad klientas visada teisus, bet jis turi suprasti, kad reikia išlikti žmogumi (nes kitoje situacijos pusėje irgi žmogus) ir, jeigu kas nors netinka, iškart bandyti taisyti situaciją, o nesedėti ir nervintis nieko nedarant, o vėliau reikšti skundus visiems iš eilės (kas dažniausiai tampa įpročių ir bandoma rašyti skundus dėl visko ir visiems iš eilės (kas tikrai nepadeda "prasikaltusiai" įmonei sužinoti realią problemą)).
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVisiškai teisingai. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės numato, kad vairuotojai kelionės metu negali klausytis garsiai muzikos, rūkyti ir pan. Siūlau rašyti skundą. Pinigus mokantis keleivis turi teisę į kokybišką paslaugos suteikimą.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivis turi teisę skųstis nuotoliniu būdu, apie įvykį pranešdamas paslaugą suteikusios įmonės administracijai.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.18, 23:56.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮmonės vidaus tvarkos taisyklės yra įmonės vidaus taisyklės. Keleiviams juos žinoti nereikia. Kai Keleivių vežimo taisyklėse (kurios iškabintos salonuose) bus užrašyta, kad "transporto įmonė įsipareigoja neįjunginėti muzikos keleivių salone" - tada galės žinoti. O dabar - gal negalima, o gal galima. Iš kur jis žino? O gal tai kažkokia reklaminė akcija?
Muzika salone ne tokia baisi problema, palyginus su nešildomais salonais žiemos metu.
Kad be šios yra ir kitų problemų, nereiškia, kad negalima kalbėti ir apie šią.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kovo 13-osios nuotrauka - Žaliasis tiltas, troleibusų stotelė:
Ant švieslentės užkabintas miniatiūrinis stotelės ženklas, o pats stulpas su tvarkaraščiais švariai nupjautas. Jeigu reikia tvarkaraščio - žiūrėk į nebūtinai patikimą švieslentę arba naudokis liečiamu ekranu stotelės paviljone, kad pamatytum visą maršruto tvarkaraštį.
P.S. tas liečiamas ekranas ne visada reaguoja į lietimą ir kartais sunku pataikyti ant reikiamos nuorodos, mat spaudžiant vienoje vietoje, pasispaudžia visiškai kitoje.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAnt švieslentės užkabintas miniatiūrinis stotelės ženklas, o pats stulpas su tvarkaraščiais švariai nupjautas.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąŠito ir bijojau... žinant, kaip "kokybiškai" pas mus veikia elektroninės paslaugos, tradicinių tvarkaraščių naikinimas yra blogas, labai blogas žingsnis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkas rašė, kad viskas yra smartfonuose. Tik neaišku ar tos keleivės, kaip nuotraukoj, juos turi.
Neatsižvelgiama ne tik į tai, kad ne visi naudojasi naujausiom technologijom. Neatsižvelgiama ir į tai, kad ne visi keleiviai yra miesto gyventojai. Nenumatomi ir techniniai nesklandumai - kuomet žmonės bus palikti be tvarkaraščių, nesvarbu ar jie turės smartfonus ar ne. Be to - kuo man patiko Vilniaus VT stotelės - net jei troleibuse per garsiakalbius paskelbtos stotelės pavadinimo neišgirsi (nes, tarkim, salone jaunimėlis kelia didelį erzelį) - nežinantis vietovės žmogus gali nesunkiai perskaityti stotelės pavadinimą ant stotelės ženklo - ir šis privalumas dabar naikinamas. Kas čia per kvaili revoliucionieriai šituos genialius sprendimus darantys?!Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Kontrolieriai filmuos keleivius, žmogaus teisių tai nepažeidžia
Nedidelė vaizdo filmavimo kamera bus pritaisyta prie kontrolieriaus uniformos. Apie tai viešojo transporto keleivius informuos ant aprangos priklijuoti lipdukai.<...>
Vilniuje dirba 60 kontrolierių. Kiekvienas iš jų darbo metu nuo šiol naudosis vaizdo filmavimo įranga.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
Comment