Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar ir kaip persėdinėja išsivysčiusiose šalyse. Ir tikrai 300 m paeiti nėra didelė problema. Ir taip per daug nutukėlių.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPer tą patį maps.lt man išėjo vos ne dvigubai daugiau metrų. Ne toks baisus atstumas nuo Ševčenkos st., bet ne nuo Stoties.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPer tą patį maps.lt man išėjo vos ne dvigubai daugiau metrų. Ne toks baisus atstumas nuo Ševčenkos st., bet ne nuo Stoties.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas verčia pėsčiom eiti nuo Stoties? Ir vargu ar yra daug keleivių būtent nuo Stoties iki Mindaugo Maximos? Juk tik nuo Stoties važiuojant gaunami du persėdimai, jei 23 negreit atvažiuos. O kas verčia važiuoti būtent nuo stoties? Daugelio mikrorajonų gyventojai T. Ševčenkos st. gali pasiekti pe persėdimų, tos pačios Naujosios Vilnios gyventojai- tik su vienu persėdimu (44 autobusas + 10/17 troleibusas). Nuo jos iki Maximos tėra viso labo 350 metrų (ok, galim ir padidinti iki 400 metrų). Tikrai ne toks didelis atstumas, kad jo įveikimas būtų laikomas kažkokiu sporto žygdarbiu. Net ir išsivysčiusiose valstybėse VT prie kiekvieno namo nepriveža."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimątos pačios Naujosios Vilnios gyventojai- tik su vienu persėdimu (44 autobusas + 10/17 troleibusas).
Diskusija šiuo klausimu baigta.
Comment
-
Labai įdomu
Šiuo metu maršrutiniais taksi važiuoja mažiau kaip 5 proc. vilniečių – šie maršrutai bene visiškai dubliuoja miesto viešojo transporto maršrutus. Šie keleiviai, optimizavus miesto transporto tinklą, turės patogią ir greitą alternatyvą – greituosius autobusus, kuriais kelionės tikslą pasieks per panašų laiką, kaip ir važiuojant maršrutiniu taksi.
Taip pat siekiama, kad laikas, kurį tenka laukti transporto persėdant, būtų kaip įmanoma mažesnis, pavyzdžiui, greitieji autobusai važiuos vidutiniškai kas 5 minutes, piko metu – dar dažniau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąLabai įdomu
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal ir paradoksalu, bet Kautros atėjimas į kokį nors rajoną gali pritraukti naujų keleivių, nes Kautra bent jau gali pasiūlyti žmonišką paslaugą- naujas transporto priemones su kondicionieriais, tvarkingus ir malonius vairuotojus bei kitas inovacijas- pvz: dviračių vežimą, e.bilietą, WI-FI, kt. Pažiūrėk, koks dabar yra Druskininkų viešasis transportas ir koks jis buvo iki Kautros atėjimo. Vargu ar DAP`as galėtų keleiviams pasiūlyti panašios kokybės paslaugą. Kad ir kaip tai bebūtų paradoksalu, bet net, jei ir tenka savivaldybėms mokėti kiek didesnes kompensacijas Kautrai, ši bent gali pasiūlyti normalią paslaugą, kitaip, paliekant savus parkus, gyventojai ir toliau būtų vežami griuvančiais PAZ`ais ar sena prancūziška, korėjietiška technika. Taigi, kaip minėjau, Kautros atėjimas leidžia pritraukti naujų keleivių į viešąjį transportą. O tai leidžia tikėtis, kad vežėjas dirbs pelningai ir jam nereikės ateityje mokėti didelių kompensacijų.
Ir nereikia varyti baimės, kad Kautra gali visą Vilniaus viešąjį transportą perimti. Visų pirma,tam reikėtų per didelių investicijų, tokių, kad net Kautra vargu ar leis sau. Antra, niekas jų ten neįsileis. Net savo gimtinėje- Kaune - Kautra iki šiol nei vieno maršruto neperėmė.
Per maps.lt pamatavau. Tikrai ten ne toks baisus atstumas.
Dar kartą kartoju, kad mes nežinome, kiek realiai moka Druskininkų miestas už VT, kiek mokėjo (ar nemokėjo) savo įmonei ir ko iš jos reikalavo. O griūvanti technika būtent todėl ir yra, kad savivaldybės nesiteikia deramai finansuoti AP ir netgi specialiai varo juos į bankrotą laiku nesumokėdami už atliktas paslaugas, nekontroliuodami veiklos. Rajonuose nėra jokio pelno, tik vieni nuostoliai, kurie turi būti kompensuojami iš savivaldybės biudžeto. Tik savai įmonei savivaldybė dažniausiai nesumoka visko, kas priklauso. Be to mažos įmonės su 20 absoliučiai nuostolingų priemiestinių maršrutų, vienu kitu tarpmiestiniu ar miesto maršrutu negali pakankamai investuoti į techniką. Net ir tarybiniais laikais to nebuvo. Techniką visi parkai gaudavo centralizuotai, patys, nieko nepirko. Jie tik iš surinktų pajamų apmokėdavo eksploataciją, atlyginimus ir pan. "Kautra", turėdama pelningus tarpmiesčio maršrutus ir užimdama apie pusę jų rinkos šalyje, gali sau leisti nupirkti po kelis autobusus rajonams, dar po padėvėtus atvaro iš Kauno. Bet technika čia šiuo atveju yra veiklos priemonė. Išspirs juos iš rajono - jie techniką perkels į kitą savo filialą ar parduos ir kompensuos nemažą dalį savo išlaidų. Taip kad nereikia čia manyti, kad "Kautra", ateidama ir kažkiek investuodama į autoūkį, neatsiima to, ką investavo, veždama už tą patį tarifą, kaip kad vežė parkas ar negaudama kompensacijų už lengvatininkus, dotacijų (juk 10 moksleivių vežantis (mikro)autobuso maršrutas bus nuostolingas bet kam, jei už moksleivių pavežimą vežėjui savivaldybė mokės tik pagal bendrą tarifą) papildomos paramos, dažniausiai netiesioginės, kaip kad atleidimas nuo mokesčių (kas savivaldybės kompetencijoje) ir pan.
Kaune savivaldybė nesiruošia daryti kažkokių tai VT reformų, todėl ir neįlindo. Niekas nesako, kad "Kautra" ateitų ir iš karto paimtų daug maršrutų. Aišku, jie to padaryti nepajėgūs. Visgi paimti kai kuriuos maršrutus jie pajėgūs. O po to kelių metų bėgyje jie būtų pajėgūs ir išsiplėsti labiau.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąDaro 2-3 persėdimus visame mieste, o ne viename mikrorajone ir nekalbėkite vėjų. O apie nutukimą išvis pievos - gal uždrausite jiems naudotis VT? Čia kiekvieno žmogaus asmeninis reikalas sportuoti ar ne ir tikrai išsivysčiusiose šalyse žmonės sportuoja stadionuose, sporto salėse, o ne rytais važiuojant į darbą. Atsimerkit, nes labai jau norite gyventi pasakoje, kur viskas būtų pagal Jūsų norus.
Comment
-
Prašom tai yra patys naujausi maršrutinių taksi eismo tvarkaraščiai paskelbti savivaldybės puslapyje, juos paskelbė š.m. vasario 26 d. jeigu kam įdomu galiu persiųsti savivaldybės atsakymą.
Mikroautobusų trasos ir eismo dažnumas
Eismo tvarkaraščiai maršrutams: 05, 5, 7, 13, 15, 16, 17, 20, 24, 27, 32, 33, 37, 38, 44, 47, M2-50, M2-51, 062, 064, M2-067, 71, M2-73, 74, 76, 82, M2-99, M2-100, 113, 114, 115
Maršrutinių taksi 1 maršruto „Stotis-Pilaitė“ eismo tvarkaraštis darbo dienomis
Ir jie galioja visi iki š.m. liepos mėn. 1 d.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąBlogiausia, kad žurnalistai bet kokius pokyčius parodo tik neigiamai. Išsigimsta žiniasklaida.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNu laba diena. Žurnalistikos esmė ir yra atskleisti problemą. Tai pati prigimtinė klasikinė žurnalistika, kai nagrinėjama problema, sumaištis ar kitas neigiamas dalykas. Kadangi žurnalistas turi būti objektyvus, jis negali neigiamo dalyko paversti teigiamu, nebent tai susiformuoja dėl pašnekovų dėstomų minčių arba pačios situacijos esmės. Todėl prieš teikdamas tokius teiginius gera pamąstyk, ar esi pakankamai kompetentingas šitaip kalbėti, ar tiesiog pliauški savas tiesas...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad mes nežinome, kiek realiai moka Druskininkų miestas už VT, kiek mokėjo (ar nemokėjo) savo įmonei ir ko iš jos reikalavo. O griūvanti technika būtent todėl ir yra, kad savivaldybės nesiteikia deramai finansuoti AP ir netgi specialiai varo juos į bankrotą laiku nesumokėdami už atliktas paslaugas, nekontroliuodami veiklos. Rajonuose nėra jokio pelno, tik vieni nuostoliai, kurie turi būti kompensuojami iš savivaldybės biudžeto. Tik savai įmonei savivaldybė dažniausiai nesumoka visko, kas priklauso.
Jeigu įstatymas blogas - tai jį reikia keisti. O jeigu ne - tada reikia vykdyti.
Dabartinė situacija, kai apsimetama, kad už lengvatas kompensuojama, bet realiai ne, tačiau parkai tuos iliuzinius pinigus apskaito kaip realius ir juos realiai išleidžia - blogiausia iš visų.
Comment
Comment