Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Kokią siūlote trasą? Jeigu visi troleibusų maršrutai bazuotųsi Saulėteky, o ne Antakalny, laisvai galima būtų a18 trumpinti iki Saulėtekio ir leisti jam užvažiuoti į Kalno g. Pupojų gyventojams būtų dažnas ir patogus susisiekimas.
    Saulėtekio žiedas perpildytas.
    14 ir 67. Visų pirma į Mickūnus važiuoja priemiestiniai ir taip. Ir ne vienas, o gan dažnai. Taip kad spragas, kuomet dabar važiuoja 67 autobusas, galima užpildyti vienu priemiestinio autobuso kursavimu N. Vilnia - Mickūnai. Nėra į rajoną jokio reikalo leisti miesto autobusus.
    Todėl 14 ir 67 apjungus, galima būtų paleisti tokia trasa: Arimų - Kojelavičiaus - Palydovo - Šiaurės - Uosių g. (užvažiavimas į Kalno stotelę) - Šiaurės g. - Dūmų - S. Batoro - Pergalės g.
    Nėra jokio reikalo autobusui smaukytis aplink geležinkelį, kaip kad 14 daro. Kam reikia, tas pereis geležinkelį. Nėra jokio reikalo važiuoti Pramonės, Linksmąją, Parko gatvėmis. 14+67 maršrutas skirtas privežti tuos, kurie gyvena Arimų g., Kalno g. ir Pergalės g., Grigaičiuose į N. Vilnią. O toliau vis tiek, tie, kurie važiuoja į Antakalnį, persės Uosių g., tie, kurie važiuoja į stotį ir centrą persės prie N. Vilnios geležinkelio stoties, taip pat ir tie, kuriems reikia į Pramonės, Parko ar Linksmąją gatvę.
    Vietoje 4 autobusų, dabar reikalingų 14 ir 67 maršrutams, pakaktų dviejų naujam jungtiniam maršrutui.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Visiems maršrutamas pritariu, ypač Karveliškės-Žverynas (kapinių sezono metų turbūt VVT leis savo papildomą mikrobą), Bukčiai-Gudeliai-Žverynas ir Dvarčionis-Žolyno (kurį prateščiau iki Klinikų st. žiedo). Na, jei dar troleibusų neneikintų, būtų viskas puiku.

    Dėl 18 ir 38 - ko gero, 18 duos dar vieną autobusą, tad 38 gali virsti mikrobu.

    Beje, 38 darbo dienomis du autobusai, o 18 skiriama 7 (trys piko metu), tad VVT sutaupys vieną autobusą iš 38 naikinimo.

    Suskaičiavau, kiek VVT sutaupys autobusų: iš viso 14, minus 1 a18, lygu 13. 13 + 59, iš viso 72 autobusai GRA maršrutamas. Koks tai intervalas? 5GRA piko metu gali kursuoti kas 15 minučių maximum.
    Karveliškėms vasaros metu mikrobų nepakanka. O kitu metu ten iš viso nėra jokio reikalo leisti miesto autobusus, nes kas valandą kursuoja priemiestiniai ir to pilnai pakanka.
    Dvarčionys - Žolyno ir važiuos iki Antakalnio poliklinikos.
    Ne visi sutaupyti autobusai bus skiriami greitiesiems maršrutams. Juk bus stiprinami ir kai kurie kiti autobusų maršrutai.

    Ir dar. Kam iš viso išradinėti dviratį su papildomais (ir netgi dubliuojančiais) maršrutais į priemiesčius??? Juk kursuoja jau dabar dalimi maršrutų, kuriais norima paleisti miesto mikrobus, priemiestiniai autobusai ir mikrobai. Tereikia juos integruoti į bendro bilieto sistemą. Aišku, ne visą maršrutą, o tik tam tikrą trasos dalį. Pavyzdžiui, ruože N. Vilnia - Mickūnai ar ruože Spaudos Rūmai - Karveliškės. Tereikia tik kai kurias grafikų spragas užpildyti. Tarifas - kita kalba. Jis turėtų būti aukštesnis nei mieste. Tai turėtų būti, tarkim, 2-oji zona.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 15:17.

    Comment


      Dėl Kaziuko mugės renginių kovo 1-3 dienomis keisis kai kurių autobusų maršrutų eismas:

      10 maršruto autobusai nuo Žaliojo tilto link Markučių važiuos Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiau gatvėmis, toliau savo įprasta trasa. Atgalinė trasa analogiška.

      11 maršruto autobusai link Užupio nuo Pamėnkalnio - Jogailos sankryžos važiuos Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus Zarasų gatvėmis iki Olandų-S. Batoro žiedinės sankryžos. Atgalinė trasa nesikeičia

      33 maršruto autobusai nuo Karaliaus Mindaugo tilto važiuos T. Kosciuškos, Olandų, Zarasų, P. Višinskio gatvėmis, toliau senąja trasa. Atgalinė trasa analogiška, kai važiuojant į Gurius.

      Senamiesčio maršrutai šiomis dienomis nedirbs
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        5GRA piko metu gali kursuoti kas 15 minučių maximum.
        Jau dabar a44 kursuoja piko metu kas 15 min.

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Todėl 14 ir 67 apjungus, galima būtų paleisti tokia trasa: Arimų - Kojelavičiaus - Palydovo - Šiaurės - Uosių g. (užvažiavimas į Kalno stotelę) - Šiaurės g. - Dūmų - S. Batoro - Pergalės g.
        Į Palydovo gatvę bus sunku "užsiropšti" autobusui, ypač žiemą + nelabai patogu bus prasilenkti su mašinomis.
        Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 15:28.

        Comment


          Jėga nėra 71 mikriuko ...
          Maršrutinis taksi 71; 44 min.

          Autobusas 19 ; Privatus autobusas 05' 1 val. 2min.

          Nesitikėjau tokio VT ,,pagreitejimo'' ir atpigimo.

          Comment


            Parašė Skarbny Rodyti pranešimą
            Jėga nėra 71 mikriuko ...
            Maršrutinis taksi 71; 44 min.

            Autobusas 19 ; Privatus autobusas 05' 1 val. 2min.

            Nesitikėjau tokio VT ,,pagreitejimo'' ir atpigimo.
            Gal būtų galima rašyti tekstą taip, kad būtų įmanoma suvokti, kas tamstos mintyse buvo, kai norėta parašyti šį komentarą?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Saulėtekio žiedas perpildytas.



              Karveliškėms vasaros metu mikrobų nepakanka. O kitu metu ten iš viso nėra jokio reikalo leisti miesto autobusus, nes kas valandą kursuoja priemiestiniai ir to pilnai pakanka.
              Dvarčionys - Žolyno ir važiuos iki Antakalnio poliklinikos.
              Ne visi sutaupyti autobusai bus skiriami greitiesiems maršrutams. Juk bus stiprinami ir kai kurie kiti autobusų maršrutai.
              1. 3 mikrobų pakaks vietoj vieno autobuso. 2 privatiniai, likusį vieną gal VVT finansuos. O Vėlinėms VVT paleis savo autobusus.
              2. Ar tikrai?
              3. Nuo 10 naikinamų dėl GRA lieka 67. Minusuojame 8 dažninamiems ir lieka 59. 59 + 13 = 72. Taigi, GRA maršrutams tie 72.

              Ir dar. Kam iš viso išradinėti dviratį su papildomais (ir netgi dubliuojančiais) maršrutais į priemiesčius??? Juk kursuoja jau dabar dalimi maršrutų, kuriais norima paleisti miesto mikrobus, priemiestiniai autobusai ir mikrobai. Tereikia juos integruoti į bendro bilieto sistemą. Aišku, ne visą maršrutą, o tik tam tikrą trasos dalį. Pavyzdžiui, ruože N. Vilnia - Mickūnai ar ruože Spaudos Rūmai - Karveliškės. Tereikia tik kai kurias grafikų spragas užpildyti. Tarifas - kita kalba. Jis turėtų būti aukštesnis nei mieste. Tai turėtų būti, tarkim, 2-oji zona.
              Na, jeigu taip daro, vadinasi gali. Nes už lengvatininkus VMS nenorės mokėti, o mikrobus aptarnaus privatininkai.
              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Jau dabar a44 kursuoja piko metu kas 15 min.



              Į Palydovo gatvę bus sunku "užsiropšti" autobusui, ypač žiemą
              1. Būtent todėl galima.
              2. Na, gal ir nebus sunku, bet per siaura gatvė...
              Parašė Skarbny Rodyti pranešimą
              Jėga nėra 71 mikriuko ...
              Maršrutinis taksi 71; 44 min.

              Autobusas 19 ; Privatus autobusas 05' 1 val. 2min.

              Nesitikėjau tokio VT ,,pagreitejimo'' ir atpigimo.
              Pamiršai GRA1?

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Gal būtų galima rašyti tekstą taip, kad būtų įmanoma suvokti, kas tamstos mintyse buvo, kai norėta parašyti šį komentarą?
                "m71 44 minutės nuo Salininkų iki Santariškių. Dabar tektų važiuoti a19 + 05 ir tai užtruktų 1 val ir 2 min; taip pat tektų brangiau mokėti".

                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                1. Būtent todėl galima.
                Tai kokia tada to 5 GRA nauda, jeigu jis kursuos tokiu pat dažniu kaip ir a44? Svarbu daryti, nes reikia daryti?
                Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 15:34.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Į Palydovo gatvę bus sunku "užsiropšti" autobusui, ypač žiemą + nelabai patogu bus prasilenkti su mašinomis.
                  Eismas ten neintensyvus. Dėl įkalnės - galbūt. Bet yra tų įkalnių ir kitur. Svarbu, kaip valoma gatvė.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Eismas ten neintensyvus. Dėl įkalnės - galbūt. Bet yra tų įkalnių ir kitur. Svarbu, kaip valoma gatvė.
                    Jus ten kada nors buvot? Automobilių eismas (ypač vasaros sezonu) yra be perstojo - porą mašinų per minutę.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      "m71 44 minutės nuo Salininkų iki Santariškių. Dabar tektų važiuoti a19 + 05 ir tai užtruktų 1 val ir 2 min; taip pat tektų brangiau mokėti".



                      Tai kokia tada to 5 GRA nauda, jeigu jis kursuos tokiu pat dažniu kaip ir a44? Svarbu daryti, nes reikia daryti?
                      Tai ką, 44 liks? Ne, tad intervalas gali būti toks. Be to, parašiau, kad maximum, t.y. tai maksimalaus dydžio intervalas.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Tai ką, 44 liks? Ne, tad intervalas gali būti toks. Be to, parašiau, kad maximum, t.y. tai maksimalaus dydžio intervalas.
                        Jus manęs nesupratote. Klausiu, kam keisti a44 penktu GRA, jeigu kursavimo dažnis išliks nepakitęs?

                        Comment


                          Palydovo g

                          http://goo.gl/maps/lB3Sl

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            1. 3 mikrobų pakaks vietoj vieno autobuso. 2 privatiniai, likusį vieną gal VVT finansuos. O Vėlinėms VVT paleis savo autobusus.
                            2. Ar tikrai?
                            3. Nuo 10 naikinamų dėl GRA lieka 67. Minusuojame 8 dažninamiems ir lieka 59. 59 + 13 = 72. Taigi, GRA maršrutams tie 72.
                            Mikrobų nepakaks vasaros metu, kai žmonės su gėlėmis, grėbliukais, kibiriukais ir t.t. važiuoja į kapines. Aišku, ne visą dieną ir ne visomis savaitės dienomis. Bet kai važiuos, tai važiuos susigrūdę ar netilps į mikrobą. Todėl ten turi kursuoti autobusai. O mikrobų iš viso nereikia, nes kas valandą kursuoja priemiestiniai autobusai. Pas mus viskas daroma visiškai neracionaliai. Paleis mikrobus. Tie atims keleivius iš priemiestinių autobusų. Tie ims kursuoti rečiau ar irgi mikrobizuosis. Reikės mokėti dotacijas. Kam nuo to geriau? keleiviams? Savivaldybei? Dar didesnės išlaidos. Kur masto ekonomija? Kodėl negalima, jei jau taip norima integruoti į miesto sistemą, integruoti jau esamus priemiestinius maršrutus tam tikrame ruože su atskiru tarifu, kiek didesniu nei mieste. Rajono savivaldybė nenori? Nori užkrauti tai ant miesto pečių? Bet po kurio laiko rajono savivaldybė turės mokėti dar daugiau vežėjams už nuostolingus reisus arba uždarinėti maršrutus.
                            Taip, iki Žolyno g, tai reiškia iki klinikų. Nes VT turi privežti prie VT mazgų ar pagrindinių trasų.
                            skaičiuok neskaičiavęs, vis tiek normaliam 5-10 minučių intervalui piko metu greitiesiems autobusams nėra transporto priemonių. O 15-20 minučių tai yra visiškas š...

                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Na, jeigu taip daro, vadinasi gali. Nes už lengvatininkus VMS nenorės mokėti, o mikrobus aptarnaus privatininkai.
                            Prie ko čia privatininkai? Jiems mokės miestas už nuvažiuotus kilometrus. O rajono savivaldybė tik praloš - žiūrėk pastraipas aukščiau.

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Jus ten kada nors buvot? Automobilių eismas (ypač vasaros sezonu) yra be perstojo - porą mašinų per minutę.
                              Ir pora autobusų per valandą (4 abiem kryptimis). Na ilgiau (minute) tą gatvę įveikinės. Ir ką?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ir pora autobusų per valandą (4 abiem kryptimis). Na ilgiau (minute) tą gatvę įveikinės. Ir ką?
                                Man įdomu kaip prasilenks du autobusai? Kam nors į daržą įvažiuos?

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Jus manęs nesupratote. Klausiu, kam keisti a44 penktu GRA, jeigu kursavimo dažnis išliks nepakitęs?
                                  Taigi GRA5 bus greitasis.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Taigi GRA5 bus greitasis.
                                    Aš apie A, Jus apie B.



                                    Beje, niekur neparašyta kas bus su S. Batoro g. keleiviais (Užtvankos, Pučkoriai, Girininkija st.). Toks jausmas, kad a74 taps paprastu ir stos visose stotelėse.

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      Man įdomu kaip prasilenks du autobusai? Kam nors į daržą įvažiuos?
                                      Taip dažnai važinėtų, kad reikėtų prasilenkimo? Palydovo g. ilgis tik 700 metrų.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Aš apie A, Jus apie B.



                                        Beje, niekur neparašyta kas bus su S. Batoro g. keleiviais (Užtvankos, Pučkoriai, Girininkija st.). Toks jausmas, kad a74 taps paprastu ir stos visose stotelėse.
                                        1. Ko gero, nes nesuprantu, ką norite pasakyti.
                                        2. Ko gero, bet nieko čia blogo nebus, nes bus GRA5.

                                        P.S. Rašyk tu. Man priimtiniau.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          2. Ko gero, bet nieko čia blogo nebus, nes bus GRA5.
                                          Iš dalies blogai, nes dauguma NV keleivių važiuoja kaip tik į Stoties pusę, o ne link Žaliojo tilto. Ir a44, ir a74 piko metu pilnutėliai, tačiau a74 kursuoja dažniau, bet visais reisais pilnas. Papildomi sustojimai gali atnešti ir papildomų nereikalingų minučių trasos įveikimui, nors, jis susitvarkytų ir turint dabartinį trasos įveikimo laiką. Bet, žinant tvarkaraščių sudarytojus, galima teigti, jog pridės dar iki 5 min.

                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Taip dažnai važinėtų, kad reikėtų prasilenkimo? Palydovo g. ilgis tik 700 metrų.
                                          Prie ko čia tas dažnai/nedažnai? Aš kalbu apie realią situaciją jei trasoje susitiktų dvi TP.
                                          Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 16:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X