Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą

    P.S. Elektra gaminama naudojant branduoline energetika, tik dalis jos yra pagaminama kitais budais. O brandoline energetika dar pavojingesne, nei dujos ir t.t. Prisiminkite, kas buvo Cernobilyje.
    Apie CO2 išmetimus, neskaitant kitų, tikiuosi, teko girdėti?

    P.S. neesu nei specas, nei aklas fanatikas. Jei VVT žino, kad daro gerai - pirmyn!

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Jei VVT žino, kad daro gerai - pirmyn!
      Noriu priminti, kad maršrutais užsiima ŠĮ "Susisiekimo paslaugos", patvirtina Susisiekimo ministerija, transportą teikia UAB"Vilniaus viešasis transportas".
      P.S. Kartais ir savivaldybė užsiima maršrutais, nors tai yra nonsensas.
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
        P.S. Kartais ir savivaldybė užsiima maršrutais, nors tai yra nonsensas.
        Maršrutais galėtų užsiimti atitinkamas savivaldybės transporto skyrius (kaip Kaune). Tuomet nereikėtų iš mokesčių mokėtojų pinigų išlaikyti "Susisiekimo paslaugų", ši įmonė, tik dubliuoja funkcijas, kurias tas savivaldybės skyrius galėtų atlikti. Atsisakius SĮSP, būtų sutaupyta nemažai pinigų, nes esamą darbą būtų galima atlikti su mažesniu biurokratų skaičiumi. Dabar gi turime parazituojančią, pinigus melžiančią įmonę, kuriai rūpi tik pelnas. Nors SĮSP irgi priklauso savivaldybei, vistiek.


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Kitas aspektas, tai neva 100 troleibusų panaikinus būtent tiek ir reikės kompensuoti. Nežinau kokie savivaldybės tikslūs planai, nedariau ir didesnių skaičiavimų. Bet spėju, kad dalis maršrutų bus išvis naikinami. Naikinami dėl to, kad yra dubliuojantys vieni kitus. Todėl iš esmės turėtų dingti ir TP poreikis mieste. Ar aš klystu?
        Nepamiršk, kad būsimi greitieji maršrutai turės kursuoti itin dažnai, kad galėtų kompensuoti panaikintus 18 maršrutų. Taip pat, naikinant besidubliuojančius maršrutus, reikės neišvengiamai dažninti kai kuriuos kitus maršrutus, kad bendras kursavimo intervalas toje atkarpoje, kur naikinamas koks nors maršrutas, nepraretėtų. Keleiviams, jų pačių labui, teks įprasti daugiau važiuoti su persėdimais, tai nėra blogai. Bet jei jiems teks ilgiau laukti stotelėje- tai jau akivaizdus susisiekimo pabloginimas. Taip pat nepamiršk, kas dabar sėdi prie mero posto. Tai prie Zuoko naikinami troleibusų maršrutai bus kompensuojami tik papildomais autobusais, bet ne troleibusais- aš tuo įsitikinęs.
        Visa tai įrodo, kad autobusų reikės daug daugiau nei dabar. Atvyks (įskaitant Soliarius ir Manus) tik 39 autobusai, bet reliai TP skaičiaus padidėjimas bus daug mažesnis, nes mes įsipareigoję ES nurašyti seniausius savo autobusus, kai gausime naujus.
        Taip kad kol kas nematau galimybių kažkaip karpyti troleibusus, nėra ir nebus dar pakanikamai autobusų greitųjų maršrutų aptarnavmui.. Nesu prieš troleibusų naikinimą, esu prieš susisiekimo bloginimą.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.08, 18:43.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą

          P.S. Elektra gaminama naudojant branduoline energetika, tik dalis jos yra pagaminama kitais budais. O brandoline energetika dar pavojingesne, nei dujos ir t.t. Prisiminkite, kas buvo Cernobilyje.
          Visiška demagogija.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Tai jus gi manipuliuojate Vilniečiais. Pasakykite tiesą, jus gi Vilniečiams sakote kad bus uždarytas troleibusus eismas, taip? Tai jie supranta tai, lyg išvis nebus kito susisiekimo į jų rajonus kur buvo troleibusai? Ar gi ne taip? Tai čia pievas, keleivių srautai yra vienodi.
            Pasakykite, kad uždarius troleibusus, juos pakeis tarkim tramvajus/autobusai, ir grafikai bus maždaug tokie pat, intervalas irgi, tik keičiasi transporto priemonės. Manau iškart 80% visų tų kurie keleivių kurie norės dalyvauti mitinge pergalvos. Likusieji 20% tai troleibusų vairuotojai, kurie turi tik T kategoriją, ir nenori persikvalifikuotis tarkim ant autobusų. O tokių galimybių jie turi.

            Tiesa pasakykite žmonėms, kurie gyvena tarkim Karaliniškėse, Antakalnyje kad jeigu bus uždarytas troleibusų tinklas, jie be transporto nebeliks. O ne manipuliuokite jais, ale troleibusų nebus, neturėsite su kuo važiuoti
            Manipuliuoja tik Zuokas su chebra su savo utopinio tramvajaus idėja. O tam, kad ją įgyvendinti, reikia sunaikinti troleibusus. Ir visai ne dėl to, kad jie brangesni, lėtesni ar seni. Tiesiog jie sudaro VT stuburą. Ir visiškai nesvarbu, kad perveža maždaug tiek pat keleivių, kiek autobusai. Autobusai tuos keleivius surankioja iš plačios teritorijos, todėl ir gaunasi tokia situacija. Be to Vilniuje jau daugiau nei dešimtmetis, kai neliko realios hierarchijos VT. Nors būtent troleibusai turėtų būti tos hierarchijos viršuje, o autobusai - apačioje. Autobusai uždubliavo troleibusu pagrindinėse transporto arterijose, perimdami keleivius ir tokiu būdu troleibusų pervežamų keleivių skaičius kiek sumažėjo autobusų naudai. Sakysi, kad žmonėms tas pats, kuo važiuoti. Dalia tas pats, daliai ne tas pats. Bet transporto specialistams turėtų būti ne tas pats. Jokioje normaliai išvystyto VT šalyje stengiamasi nesudaryti sąlygų skirtingų viešojo transporto rūšių konkurencijai, o paskirstyti pajėgumus pagal hierarchiją - ten, kur didžiausi srautai turi važiuoti aukščiau pagal hierarchiją esanti VT rūšis.
            Žinant, kad autobusai kursuoja kur kas rečiau nei troleibusai, tik naivūs gali patikėti, kad uždarius troleibusų linijas jas pakeis tokiu pat intervalu kursuojantys autobusai.



            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Tai kol alternatyvos nebus, ar tai bus tramvajus, ar tai bus didesnis autobusų kiekis, nieko nebus daroma.
            Taigi jau užsibrėžta daryti. Gerai, jei tai tik ir liks svaičiojimais. Deja, tramvajui pinigų nėra, o net ir per 10 metų nupirkti tokį kiekį autobusų vietoje visų troleibusų, kai ir autobusų parką reikia atnaujinti, nėra jokios galimybės. Visgi, pasirinkus troleibusų sunaikinimo kelią, juo ir bus einama. Kai stumiant tramvajaus idėja buvo klykiama, kad niekur nėra troleibusų, Vilniui reikia irgi tramvajaus (ar net metro, kaip klykia kiti), tai galiausiai Vilnius liks be tramvajaus, be troleibusų ir tik su autobusais bei krūva mikrobų. Ir aš tuomet paklausiu - parodykite nors vieną Europos sostinę tik su autobusų VT.

            Parašė Špionas Rodyti pranešimą
            Ar iki liepos 1 Vilnius tures pakankama skaičių autobusu, kad maršrutuose pakeist troleibusus?
            Neturės. Aš garantuoju, kad tie greitieji dažniau nei kas 15 minučių nekursuos. Vadinasi iš jų realios naudos bus nedaug. Nes tik durniai lauks 15 minučių greitojo autobuso, kuris nuveš gal tik 5 minutėm greičiau nei visose stotelėse stojantys autobusai ar troleibusai, jei stotelėje stovint netrukus atvažiuos pastarieji, o greitasis bus neseniai nuvažiavęs.

            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
            As pariuzesiu, kaip Mariukas sokines, kai ives lengbuju masinu metini mokesti, kokius 800-1200lt per metus, dar geriau 2000lt, o situos pinigus skirti butent AUTOBUSU pletrai . Tokie mokesciai yra Europoje ne naujiena, todel anksciau ar veliau atsiras cia.
            Autobusai tokio mokescio nemoketu, o visi B kategorijos masinu savininkai, turetu susimoketi, isskyrus tuos, kas naudoja masinas ne savo reikmem. Vat tada ir autobusai bus geri, ir nebus situ nesamoniu.
            Autobusai ir dabar jau yra apmokestinti ir niekas jiems jokių papildomų mokesčių neįves.

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Žinoma, kad Antakalnyje, Žirmūnuose, Karoliniškėse, Žemuosiuose Paneriuose troleibusai turėtų likti. Ten jų tinklas gerai išplėtotas ir patogus. Bet taip yra ne visur.
              O kur jis blogai išplėtotas? Arba jis yra ir ten, kur važiuoja troleibusai yra žymiai geresnis susisiekimas nei ten, kur tik autobusai, arba jo nėra. Galima būtų kalbėti tik apie kai kurių dubliuojančių maršrutų naikinimą ir tų, kurie retai kursuoja. Tai būtų tik 11, 13, 15, 18A, 20, 21. Kiti rečiau kursuojantys nukrauna dažniau kursuojančius didelėse trasos dalyse, kaip kad 1 nukrauna 7, 14 nukrauna 2 ir pan.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Manipuliuoja tik Zuokas su chebra su savo utopinio tramvajaus idėja. O tam, kad ją įgyvendinti, reikia sunaikinti troleibusus. Ir visai ne dėl to, kad jie brangesni, lėtesni ar seni. Tiesiog jie sudaro VT stuburą. Ir visiškai nesvarbu, kad perveža maždaug tiek pat keleivių, kiek autobusai. Autobusai tuos keleivius surankioja iš plačios teritorijos, todėl ir gaunasi tokia situacija. Be to Vilniuje jau daugiau nei dešimtmetis, kai neliko realios hierarchijos VT. Nors būtent troleibusai turėtų būti tos hierarchijos viršuje, o autobusai - apačioje. Autobusai uždubliavo troleibusu pagrindinėse transporto arterijose, perimdami keleivius ir tokiu būdu troleibusų pervežamų keleivių skaičius kiek sumažėjo autobusų naudai. Sakysi, kad žmonėms tas pats, kuo važiuoti. Dalia tas pats, daliai ne tas pats. Bet transporto specialistams turėtų būti ne tas pats. Jokioje normaliai išvystyto VT šalyje stengiamasi nesudaryti sąlygų skirtingų viešojo transporto rūšių konkurencijai, o paskirstyti pajėgumus pagal hierarchiją - ten, kur didžiausi srautai turi važiuoti aukščiau pagal hierarchiją esanti VT rūšis.
                Žinant, kad autobusai kursuoja kur kas rečiau nei troleibusai, tik naivūs gali patikėti, kad uždarius troleibusų linijas jas pakeis tokiu pat intervalu kursuojantys autobusai.





                Taigi jau užsibrėžta daryti. Gerai, jei tai tik ir liks svaičiojimais. Deja, tramvajui pinigų nėra, o net ir per 10 metų nupirkti tokį kiekį autobusų vietoje visų troleibusų, kai ir autobusų parką reikia atnaujinti, nėra jokios galimybės. Visgi, pasirinkus troleibusų sunaikinimo kelią, juo ir bus einama. Kai stumiant tramvajaus idėja buvo klykiama, kad niekur nėra troleibusų, Vilniui reikia irgi tramvajaus (ar net metro, kaip klykia kiti), tai galiausiai Vilnius liks be tramvajaus, be troleibusų ir tik su autobusais bei krūva mikrobų. Ir aš tuomet paklausiu - parodykite nors vieną Europos sostinę tik su autobusų VT.



                Neturės. Aš garantuoju, kad tie greitieji dažniau nei kas 15 minučių nekursuos. Vadinasi iš jų realios naudos bus nedaug. Nes tik durniai lauks 15 minučių greitojo autobuso, kuris nuveš gal tik 5 minutėm greičiau nei visose stotelėse stojantys autobusai ar troleibusai, jei stotelėje stovint netrukus atvažiuos pastarieji, o greitasis bus neseniai nuvažiavęs.



                Autobusai ir dabar jau yra apmokestinti ir niekas jiems jokių papildomų mokesčių neįves.
                Ačiū, gana argumentuotai ir motyvuotai pasakyta paliginus su kitais, todėl susitinku, kaip tai turi būti įgyvendinama teoriškai, bet teoriškai...Kadangi gyvenam ten kur gyvenam, viešąjį transportą galima tik pakeisti pakeisdami politikų mąstymą...
                Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.08, 21:59.
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Politikai iš viso nemąsto apie VT. Jiems jis rūpi tik tiek, kiek yra galimybė "užsidirbti". O ar tai tramvajus, autobusas ar troleibusas jiems nerūpi. Jie vis tiek jais nesinaudojo, nesinaudoja ir nesinaudos. Kadangi tramvajus žada didžiausius otkatus, o troleibusai tam kliūtis, tai ir nori sunaikinti. Priešingu atveju pirktų autobusus ir troleibusus bei nesuktų galvos - juk ir perkant juos otkatai yra. Kame problema? Čia ir atsiranda problema, nes sumos perkant autobusu bei troleibusus gerokai kuklesnės nei tramvajaus atveju, kuomet būtų galima "paimti" greitai ir daug.

                  Comment


                    Ar tokius turėsim?

                    Comment


                      Parašė nikas Rodyti pranešimą
                      ar tokius turėsim?

                      youtube video
                      http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...and-coach.html. Bus CNG
                      Paskutinis taisė 0570043; 2013.02.08, 23:00.

                      Comment


                        Solariai turbūt bus irgi 12 metrų ilgio kaip nauji MAN'ai? Neradau tiksliai to parašyta niekur

                        Comment


                          Parašė represser Rodyti pranešimą
                          Solariai turbūt bus irgi 12 metrų ilgio kaip nauji MAN'ai? Neradau tiksliai to parašyta niekur
                          Taip, bus 12 metrų ilgio Apie 15 ir 18 metrų pirkimą nieks nė žodžio neužsiminė
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Vilniečiai mitinguoja prieš viešojo transporto reformas ir šildymo kainas

                            Ko gero geriausiai parodo žmonių turimos informacijos lygį:



                            Ir visą straipsnį vainikavo paskutinė citata:

                            Viešojo transporto profsąjungos pirmininkė pasakojo, kad ieškoma naujų problemų, kai galima spręsti senąsias: „Artūras Zuokas vis užsakinėjo įvairias mokslines studijas, kokio viešojo transporto reikia Vilniui, kokios jo problemos, ar reikia tramvajaus ir taip toliau. Vien tik už paskutinę studiją sumokėjo 800 tūkst. litų. Tai už tų studijų kainas galima buvo ir visą troleibusų parką atnaujinti“, - sakė D. Khlopova.

                            Comment


                              Tai parodo tik valdžios nesišnekėjimą su žmonėmis. Ir ne daugiau. Kitose V. Europos šalyse net vietiniai referendumai rengiami dėl naujos VT rūšies įdiegimo.

                              O žurnalistai tai beraščiai. Nuo kada rusiška pavardė Chlopova rašoma angliškai - Khlopova???

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Apie kokią smarvę ir triukšmą šneki? Troleibusai tiek pat valomi ir prižiūrimi kaip ir autobusai. Smarvė būna ten kur sėdi bomžai, bet jie važinėja tiek vienais tiek kitais Skleidžiami garsai kitokie, bet Soliariai kartais zyzia taip (retai), kad labai pjauna per ausis.
                                Atleiskite, kiek neaiškiai išsireiškiau - turėjau omenyje pačios transporto priemonės išskiriamą CO2 ir etc... kartais tenka juk ne tik viduje sėdėti, bet ir stotelėje stovėti, ar eiti pėsčiomis, ar važiuoti dviračiu. Dėl garsų - na taip, pvz vakarais, kai troleibusai mėgsta "palakstyti" (gyvenu netoli Antakalnio g), jie girdisi stipriau, tačiau tai nepalyginama su autobusais, kurie girdisi daug labiau ir nuolat...
                                Už Vilnių be tramvajų!

                                Comment


                                  Raudoni autobusiukai - Vilniaus gėda ar keleivių pagalbininkai?

                                  Vieną rytą „Europos“ stotelėje, išlipus iš troleibuso, bilietų tikrintojai geltonomis liemenėmis primygtinai kaišiojo keleiviams plastikinius karštos arbatos puodelius, tačiau nepastebėjau, kad kas būtų paėmę.
                                  Pasirodo dar ir tokių situacijų pasitaiko. Ką jūs, gerbiami forumiečiai, darytumėt skaitytojos atveju?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Raudoni autobusiukai - Vilniaus gėda ar keleivių pagalbininkai?



                                    Pasirodo dar ir tokių situacijų pasitaiko. Ką jūs, gerbiami forumiečiai, darytumėt skaitytojos atveju?
                                    Čia toks tipinis atvejis kai sakoma "Jeigu galėtų, tai ir prie stulpo prisikabintu, kad ne vietoje stovi". Kuo čia užkliuvo ta arbata? Nenori ir neimi, bet va reikia padaryti didelę problemą iš to. Kitas momentas tai irgi toks. Pati autorė kažkur praganė piniginę su dokumentais, bet vėlgi dėl to kažkaip kalti lieka kontrolieriai.
                                    Dabar nesu dažnas VT keleivis, bet eilę metų važinėjau kasdien ir jokių problemų nebuvo kilę.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Dabar nesu dažnas VT keleivis, bet eilę metų važinėjau kasdien ir jokių problemų nebuvo kilę.
                                      Eilę metų nebuvo ir šios naujos tvarkos ir sužvėrėjusių alkanų vilkų uniformoje.

                                      Comment


                                        Gaila, kad ne hibridinis, viskas dėl kainos - ji turėtų būti panaši į troleibuso.

                                        Taip pat gal kas žino ar Vilnius perką nors keletą hibridinių?

                                        Ne į temą: Šiandien lankydamasis vienoje įmonėje kuri užsiima el. autobusų kūrimu sužinojau, jog už kelių mėnesių turėtų atvykti naujos kartos (IV) ličio baterijos.
                                        Šių baterijų dėka autobusas palengvės, bei sumažės jo kaina, kaip supratau turėtų būti panaši kaip troleibuso.
                                        Paskutinis taisė toleranceofculture; 2013.02.10, 21:06.
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                          Gaila, kad ne hibridinis, viskas dėl kainos - ji turėtų būti panaši į troleibuso.

                                          Taip pat gal kas žino ar Vilnius perką nors keletą hibridinių?

                                          Ne į temą: Šiandien lankydamasis vienoje įmonėje kuri užsiima el. autobusų kūrimu sužinojau, jog už kelių mėnesių turėtų atvykti naujos kartos (IV) ličio baterijos.
                                          Šių baterijų dėka autobusas palengvės, bei sumažės jo kaina, kaip supratau turėtų būti panaši kaip troleibuso.
                                          Vieno "Solaris Urbino 12 Hybrid" kaina yra 1,1 mln litų. Už parduotus taršos leidimus Ispanijai Lietuva gaus dešimt hibridinių autobusų, tačiau tai bus neįprasti autobusai, kadangi jie bus suspaustomis gamtinėmis dujomis bei elektra varomi autobusai. Tokius gamina „Castrosua“ ir „TATA Hispano“. Iš tų dešimt autobusų, kiekvienas miestas gaus po vieną tokį autobusą.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X