Kadangi tai 2006 metų gamybos autobusas, o užsidegė tik 2011, tai...O kad užsidegtų 2010-2013 metų gamybos autobusai tokių duomenų nėra.
Na taip rašo ne apie 2010-2013 metų gamybos autobusą, tačiau, jei teisingai verčia google vertėjas, "po gaisro 2007 metais" - taigi pirmąkart jis užsidegė dar visai naujas.
Paskaičius komentarus po straipsniu, atrodo, kad dauguma vilniečių irgi yra nesveiko proto, nes yra už troleibusus ir netgi ruošiasi dalyvauti rytojaus mitinge prie Seimo prieš Vilniaus VT naikinimą...
Na taip rašo ne apie 2010-2013 metų gamybos autobusą, tačiau, jei teisingai verčia google vertėjas, "po gaisro 2007 metais" - taigi pirmąkart jis užsidegė dar visai naujas.
Paskaičius komentarus po straipsniu, atrodo, kad dauguma vilniečių irgi yra nesveiko proto, nes yra už troleibusus ir netgi ruošiasi dalyvauti rytojaus mitinge prie Seimo prieš Vilniaus VT naikinimą...
Tai jus gi manipuliuojate Vilniečiais. Pasakykite tiesą, jus gi Vilniečiams sakote kad bus uždarytas troleibusus eismas, taip? Tai jie supranta tai, lyg išvis nebus kito susisiekimo į jų rajonus kur buvo troleibusai? Ar gi ne taip? Tai čia pievas, keleivių srautai yra vienodi. Pasakykite, kad uždarius troleibusus, juos pakeis tarkim tramvajus/autobusai, ir grafikai bus maždaug tokie pat, intervalas irgi, tik keičiasi transporto priemonės. Manau iškart 80% visų tų kurie keleivių kurie norės dalyvauti mitinge pergalvos. Likusieji 20% tai troleibusų vairuotojai, kurie turi tik T kategoriją, ir nenori persikvalifikuotis tarkim ant autobusų. O tokių galimybių jie turi. Tiesa pasakykite žmonėms, kurie gyvena tarkim Karaliniškėse, Antakalnyje kad jeigu bus uždarytas troleibusų tinklas, jie be transporto nebeliks. O ne manipuliuokite jais, ale troleibusų nebus, neturėsite su kuo važiuoti
Ir šiaip: Uždarys autobusų eismą, troleibusai neišves visų žmonių. Uždarys troleibusų eismą, autobusai nesugebės išvežti visų keleivių. Energijos tvermės dėsnis.Tačiau jeigu bus keičiami, tai niekas nieko nepraras, nei vairuotojai, nei keleiviai.
Tiesa pasakykite žmonėms, kurie gyvena tarkim Karaliniškėse, Antakalnyje kad jeigu bus uždarytas troleibusų tinklas, jie be transporto nebeliks. O ne manipuliuokite jais, ale troleibusų nebus, neturėsite su kuo važiuoti
Tai žmonės ir jaudinasi, kad neturės kuo važiuoti (žinant mūsų VT parkų plėtros tempus).
Na taip rašo ne apie 2010-2013 metų gamybos autobusą, tačiau, jei teisingai verčia google vertėjas, "po gaisro 2007 metais" - taigi pirmąkart jis užsidegė dar visai naujas.
Iš to irgi, galima kžkokios išvados padaryti. Tačiau tikri protingi žmonės, tikrai supras kad ir tas ir šitie ugniai, čia tiesiog atsitiktinumas.
Tai žmonės ir jaudinasi, kad neturės kuo važiuoti (žinant mūsų VT parkų plėtros tempus). Tai kol alternatyvos nebus, ar tai bus tramvajus, ar tai bus didesnis autobusų kiekis, nieko nebus daroma.
Na, žada jau šių metų liepos 1 d. Anot pletkų apie 100 troleibusų nebevažinės. Tikslesnių planų niekas neskalbia.
Tai jus gi manipuliuojate Vilniečiais. Pasakykite tiesą, jus gi Vilniečiams sakote kad bus uždarytas troleibusus eismas, taip? Tai jie supranta tai, lyg išvis nebus kito susisiekimo į jų rajonus kur buvo troleibusai? Ar gi ne taip? Tai čia pievas, keleivių srautai yra vienodi. Pasakykite, kad uždarius troleibusus, juos pakeis tarkim tramvajus/autobusai, ir grafikai bus maždaug tokie pat, intervalas irgi, tik keičiasi transporto priemonės. Manau iškart 80% visų tų kurie keleivių kurie norės dalyvauti mitinge pergalvos. Likusieji 20% tai troleibusų vairuotojai, kurie turi tik T kategoriją, ir nenori persikvalifikuotis tarkim ant autobusų. O tokių galimybių jie turi. Tiesa pasakykite žmonėms, kurie gyvena tarkim Karaliniškėse, Antakalnyje kad jeigu bus uždarytas troleibusų tinklas, jie be transporto nebeliks. O ne manipuliuokite jais, ale troleibusų nebus, neturėsite su kuo važiuoti
Ir šiaip: Uždarys autobusų eismą, troleibusai neišves visų žmonių. Uždarys troleibusų eismą, autobusai nesugebės išvežti visų keleivių. Energijos tvermės dėsnis.Tačiau jeigu bus keičiami, tai niekas nieko nepraras, nei vairuotojai, nei keleiviai.
Pirma - aš nenoriu autobuso vietoj troleibuso - tą atvirai sakiau ir sakau. Neteko matyti nesmirdinančių ir tylių autobusų, ir netikiu, kad tokie pas mus gatvėse atsiras. O jei ir atsiras - ar bus pakeisti naujais tyliais po 5 metų, kai pradės burgzti ir smirdėti? Tikrai ne. O jie tokie po kelių metų ir bus, juk žinom.
Antra, niekas niekuo nemanipuliuoja. Aiškiai sakoma, kad bus pradedama naikinti troleibusus jau nuo šios vasaros, o kas bus vietoj jų - kažkoks "greitasis" autobusas už kelių kilometrų, kuris dar ir stos kas pora kilometrų? Atsiprašau, tai bent progresas ir patogumas keleiviui!
Trečia - vėl kalbate apie tramvajų... na baikit svaigti, jo nebus, iš kur prasiskolinęs Vilnius gaus tokias pinigų sumas - tipo ateis geras dėdė iš užsienio ir sumerks čia savo milijardus, kad po to atsiiminėtų įkištas lėšas 200 metų? Nesvaikim...
Ketvirta, manau, jūs neneigiate, kad planas yra troleibusų tinklą sunaikinti visiškai. Savivaldybė ir p. Nakutis gi aiškina, kad niekas tam nesipriešina ir visiems tokia perspektyva tinka. Kažkokios panašios frazės buvo viename iš paskutinių susirinkimų iš valdžios pusės, kiek žinau. Štai ir pažiūrėsim, ar visi tam nesipriešina ir ar visiems tai tinka.
Penkta, dar kartą siūlau pasiskaityti komentarus po straipsniu - gyventojai jaučia skirtumą tarp autobuso ir troleibuso, ir ne visiems autobuso triukšmas ir smarvė patinka.
Šešta, jei Antakalnis liks be troleibusų - iš principo atsisakysiu VT, ir kitus skatinsiu taip protestuoti.
Septinta, matyt neatsitiktinai suplanavo troleibusų naikinimo akciją vasarą - nurašys ir mikliai supjaustys, o rudenį, kai nei naujieji Man'ai, padedami stimpančių Karosų, nebesusitvarkys, elementariai nebebus kam keleivius paveža
Grįžtant prie ugnies temos - aš juk nesakiau, kad dega tik autobusai - dega bet kokios transporto priemonės - tramvajai, beje, irgi. Nebuvo reikalo krauti kalno degusių troleibusų nuotraukų - juk ir autobusų nuotraukų nesunkiai galiu nemažiau rasti Mano mintis buvo tokia - kad degė tuomet naujas autobusas (2006 metų gamybos, o užsidegė jau 2007 metais), todėl man keista, kad į tai nebuvo pasižiūrėta kaip į gamintojo broką...
Nikai, taip tie VanHool atrodo futuristiškai ir įdomiai, bet ar toks dizainas praktiškas? Tokio modelio transportas turbūt galėtų kursuoti tik labai ribotu skaičiumi maršrutų.
Sula, kaip suprantu tai planuoja paskelbti prieš pat reformą, kad būtų apsisaugota nuo protestų ir kito erzelio.
Galima daugmaž pasiskaičiuoti skaičių pagal tą nutekėjusią į Delfį informaciją: Vilniaus savivaldybė planuoja naikinti 18 autobusų ir troleibusų maršrutų
Vien sunaikinimui pasmerktuose 8 maršrutuose - 55 troleibusai, plius pridėkime 12 troleibusų iš 19 maršruto, 10 iš 16 maršruto. Mažins trasas ir ridas 3 ir 9 maršrutui, bet matyt nuo šių atimtus troleibusus pridės prie 4, 17, 18 - šitų negalim apskaičiuoti, nes neaišku kiek kur ko nuims ir pridės. Taigi turim realiai sunaikinamus bent 55+12+10=77 troleibusus, bet skaičius gali ir šiek tiek skirtis. Gaus pajamų p. Nakutis iš metalo laužo
Kas sakė? Oficialiai kažkas sakė? Ne. Aš to negirdėjau.
Pats Zuokas: Taip pat svarbu pažymėti, kad VVT yra patvirtinęs taupymo planą. 10 mln. Lt šiemet jie turės sutaupyti. O nuo liepos 1 d. bus didžiulė reorganizacija, (...) kas leistų mums sutaupyti papildomai dar 10 mln. Lt. Realiai nemažinant, o atvirkščiai – padidinant visuomeninio transporto kokybę“, - dėstė politikas.
Kiek suprantu, jūs dirbate VVT, tai bent kažką turėtumėte žinoti. O jei nežinote, o merija planuoja "čtob nikto nedogalsia" - tai prastai
Pats Zuokas: Taip pat svarbu pažymėti, kad VVT yra patvirtinęs taupymo planą. 10 mln. Lt šiemet jie turės sutaupyti. O nuo liepos 1 d. bus didžiulė reorganizacija, (...) kas leistų mums sutaupyti papildomai dar 10 mln. Lt. Realiai nemažinant, o atvirkščiai – padidinant visuomeninio transporto kokybę“, - dėstė politikas.
Kiek suprantu, jūs dirbate VVT, tai bent kažką turėtumėte žinoti. O jei nežinote, o merija planuoja "čtob nikto nedogalsia" - tai prastai
Kur tie čia parašyta 100 troleibusų? Buvo gi jau aiškiai pasakyta kažkada , dalis autobusų eis į antrąjį troleibusų parką, kadangi kelias nuo tarkim nuo Pilaitės, Justiniškes, ir Pašilaičių iki parko yra trumpesnis, ir galima sutaupyti kurą. Jau padarė bendra dispečerinė, planuose padaryti, padaryti vieninga techninių pagalbų skyrių ir t.t.
Kur tie čia parašyta 100 troleibusų? Buvo gi jau aiškiai pasakyta kažkada , dalis autobusų eis į antrąjį troleibusų parką, kadangi kelias nuo tarkim nuo Pilaitės, Justiniškes, ir Pašilaičių iki parko yra trumpesnis, ir galima sutaupyti kurą. Jau padarė bendra dispečerinė, planuose padaryti, padaryti vieninga techninių pagalbų skyrių ir t.t.
Man dzin, tegu nors tankais važinėja, mums svarbiausia - "padidinant visuomeninio transporto kokybę"!
Man dzin, tegu nors tankais važinėja, mums svarbiausia - "padidinant visuomeninio transporto kokybę"!
40 naujų dujinių autobusų pirkimas čia ne visuomeninio transporto kokybės pagerinimas? Čia gi nors ir mažas, bet žingsnis į priekį Ar čia tiesiog mentalitetas, nepastebėti teigiamų pasikeitimų niekada, tikėti tuo kas parašyta žiniasklaidoje, ir svarbų apkaltinti visus, kaip Marius_vln paskutiniame pranešime. Parkas, pastatydamas dujų degalinė ir gaudamas dujinius autobusus, gaus dar 21 autobusą, ar čia ne kokybės pagerinimas? Orlaidžių įmontavimas naudotose dujiniuose autobusuose ant Volvo B10BLE važiuoklės, čia ne kokybės pagerinimas? Švieslenčių (MOBITEC ir kt.) programavimas autobusuose, pirkdami naujus bortinius kompiuterius ir švieslenčių elementus, BUSE švieslenčių įmontavimus "Mercedes" markės autobusuose, tai ne dar vienas nors ir mažas bet žingsnis į priekį? Parkai dirba gerai, ypač jeigu žinoti kiek savivaldybė skiria pinigų parkams, tai tragiška suma. Visos pretenzijos seimo ir savivaldybės nariams. Už tai ką jie padarė su viešuoju transportų Lietuvoje.
As pariuzesiu, kaip Mariukas sokines, kai ives lengbuju masinu metini mokesti, kokius 800-1200lt per metus, dar geriau 2000lt, o situos pinigus skirti butent AUTOBUSU pletrai . Tokie mokesciai yra Europoje ne naujiena, todel anksciau ar veliau atsiras cia.
Autobusai tokio mokescio nemoketu, o visi B kategorijos masinu savininkai, turetu susimoketi, isskyrus tuos, kas naudoja masinas ne savo reikmem. Vat tada ir autobusai bus geri, ir nebus situ nesamoniu.
Kaip gerai negyventume, visada atsiras tokiu, kuriems kazkas nepatinka. Visiems neitiksi, galu gale.
Nežinau, bet aš neesu matęs tylių troleibusų. Senosios Škodos skleidžia garsą (kartais ir labai didelį), Soliaris irgi ne tyliai važiuoja. Tiliau negu senos Karosos, bet ne visiškai tyliai. Tad jeigu dujiniai autobusai ir važiuos keliais decibelais garsiau, tai nenumirsit manau.
Kitas aspektas, tai neva 100 troleibusų panaikinus būtent tiek ir reikės kompensuoti. Nežinau kokie savivaldybės tikslūs planai, nedariau ir didesnių skaičiavimų. Bet spėju, kad dalis maršrutų bus išvis naikinami. Naikinami dėl to, kad yra dubliuojantys vieni kitus. Todėl iš esmės turėtų mažėti ir TP poreikis mieste. Ar aš klystu?
Beje, gal kas numanot kiek įmanoma dabar gauti nuo vieno troleibuso jį pardavus (ar tai į metalo laužą ar dar kur)? Kažin kokios sumos susidaro nuo tų minimų 100.
-------
Kiek kita tema. Šiandien važiavau 16 troleibusu į paskaitas, tai visą kelionės laiką stebėjau vairuotojo kompiuterį, kur rašo stoteles, atvykimo laikus į jas ir t.t. Tai 98% visų stotelių troleibusas atvažiavo laiku (+- 30 sek.) ir nemažoje dalyje maršruto važiavo ~40-45 km/h greičiu (na, ten, kur buvo įmanoma įsibėgėti). Tad įdomu.. Ar čia visur taip yra ar čia tik 16 maršruto tvarkaraštis yra pakankamai normalus (pagal troleibuso galimybes)?
Neteko matyti nesmirdinančių ir tylių autobusų, ir netikiu, kad tokie pas mus gatvėse atsiras.
Šešta, jei Antakalnis liks be troleibusų - iš principo atsisakysiu VT, ir kitus skatinsiu taip protestuoti.
Apie kokią smarvę ir triukšmą šneki? Troleibusai tiek pat valomi ir prižiūrimi kaip ir autobusai. Smarvė būna ten kur sėdi bomžai, bet jie važinėja tiek vienais tiek kitais Skleidžiami garsai kitokie, bet Soliariai kartais zyzia taip (retai), kad labai pjauna per ausis.
Žinoma, kad Antakalnyje, Žirmūnuose, Karoliniškėse, Žemuosiuose Paneriuose troleibusai turėtų likti. Ten jų tinklas gerai išplėtotas ir patogus. Bet taip yra ne visur.
Tamstelė ir vėl pereinate į asmeninį karą ir žeminimą?
As turiu aumenyje, kad zmones per daug sau leidzia. Iprato vazineti automobiliais, neisigylina i faktus ir t.t. Ponas Denisas gi Jums aiskino, kodel kas ir kaip. Aiskiai sakoma, jog viskas bus palaipsniui, o jeigu logiskai pagalvoti, gali suvokti, jog reforma daroma vasara tam, kad galima butu paziureti kaip veiks ta sistema, pakoreguoti kazka ir pan, kol keleiviu srautai bus mazesni.
Bus 18 MAN lions city+ 19 Solariu + dar kiti gerinimai.
Esme yra tokia: zmones nori greito transporto. Tam bus skirti greitieji marsrutai, kurie aptarnaus tas vietas, kur to labiausiai reikia. Troleibusu gales vaziuoti tie, kas niekur nesuba ir t.t. Troleibusai del savo prisirisimo prie savo tinklo negali buti greitoji transporto priemone, nes negali aplenkti kito troleibuso, stabdo prie sakojimu, sankryzas vaziuoja letai.
Cia nieko asmenisko, tiesiog laikai keiciasi, pozicijos keiciasi, progresas nestovi vietoje. Paimkime tarkim telefonus, kokie buvo kadaise ir kokie yra dabar. Tas pats ir cia. O kam reikia koreguoti trasa, as jau jums paaiskinau PM pranesime, bet atsakymo taip ir negavau. Nieko asmenisko, tiesiog progresas nestovi ir nestoves vietoje. Troleibusas buvo musu tevu transportas, o mes, naujoji karta, turime naujesniu sprendimu, kurie leis mums pasiekti geresne kokybe, bet tam reikia, jog zmones noretu to. Tai yra daroma atnaujinant autobusus, darant kitokius patobulinimus. p.Denisas parase pranesimu su tikrais argumentais, kodel kas ir uz. Pykit, nepykit, bet be Jusu asm nuomones Jusu pranesimose nera jokiu konkreciu faktu.
P.S. Elektra gaminama naudojant branduoline energetika, tik dalis jos yra pagaminama kitais budais. O brandoline energetika dar pavojingesne, nei dujos ir t.t. Prisiminkite, kas buvo Cernobilyje.
As turiu aumenyje, kad zmones per daug sau leidzia. Iprato vazineti automobiliais, neisigylina i faktus ir t.t. Ponas Denisas gi Jums aiskino, kodel kas ir kaip. Aiskiai sakoma, jog viskas bus palaipsniui, o jeigu logiskai pagalvoti, gali suvokti, jog reforma daroma vasara tam, kad galima butu paziureti kaip veiks ta sistema, pakoreguoti kazka ir pan, kol keleiviu srautai bus mazesni.
Bus 18 MAN lions city+ 19 Solariu + dar kiti gerinimai.
Paties Nakučio teigimu, Vilnius iš viso pirks (perka) 59 naujus dujinius (planuojama) autobusus:
„Šiuo metu „Vilniaus viešasis transportas“ perka gamtinėmis dujomis varomus autobusus - 18 „MAN“ autobusų atvažiuos iki kovo pabaigos, o 19 „SOLARIS“ autobusų - maždaug rudenį. Dar papildomai planuojame įsigyti 22 panašius autobusus iki metų pabaigos už Lietuvos parduotus taršos leidimus“, - atskleidė planus G. Nakutis.
Comment