Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Srovės dingimas ne dėl KT yra retas atvejis. Dažniau nutrūksta laidas. Bet tai atsitinka ne taip jau dažnai. Daug dažniau įvyksta avarijos. O jų vietų kartais aplenkti negali netgi autobusai. KT keitimui yra ES lėšos. Kaip ir VT priemonių pirkimui. Troleibusai ne divgubai brangesni. Be to jie VISADA buvo brangesni ir tai kažkaip nesudarė tokių jau didelių problemų. Tik dabar. Taip, laikai sunkūs. Bet jie sunkūs buvo ir 1990-96 m. Tik 1996 m. buvo užpirkta pirmoji partija naujų troleibusų ir autobusų. Be jokių ES pagalbų.
    Jei abonentas ir toliau stums tramvajų, tai po gerų 10 metų Vilnius liks tik su autobusais, krūva mikrobų ir viena tramvajaus linija. Nes kitai pinigų neužteks, o jai, kaip prioritetiniam VT bus skiriamas visas dėmesys (juk reikės milijardą + palūkanas grąžinti investuotojui už parduotus bilietus), tuo tarpu net ir autobusams pinigų nepakaks.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.02.07, 20:57.

    Comment


      Jei jau prisiminem zeme, tai pagalvokit kur dingsta desimtys tonu panaudotu tepalu is varikliu ir greiciu deziu kasmet, tai siai musu zemei jau ir perdaug. As nenoriu tuom pasakyt kad Vilniuj turi but tik troleibusai, bet esamas santykis tarp autobusu ir troleibusu nera blogas. O del KT gedimo ar kitu dalyku jei perziurejus tokiu nesklandumu statistika, neatrodys, kad tai toks daznas reiskinys. Kai ivyksta avarija daznai stovi ir autobusai kamsty, ir tai daugiau labai intensyvaus eismo pasekme, arba nesugebanciu saugiai vairuot eismo dalyviu kalte. Be to autobusu gedimai marsrutuose irgi tikrai daznas reiskinys.

      Comment


        Parašė 0570043
        http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/vil....d?id=60618397 Tas Marius, kuris tai parase yra nesveiko proto.
        O tu gal psichiatro pažymą turi apie žmogaus būklę? Jei turi pažymą, ją prašau pateikti, jei tylėsi ir nepateiksi - su tamsta toliau bus kalba kitokia.
        Parašė 0570043
        Jam patinka stabdyti vairuojant, kai troleibusas vaziuoja per iesma vidury kelio, stoveti kamstyje, kai troleibusai negali pravaziuoti. Kaip jau kazkas minejo, troleibusu tinkas yra moraliskai pasenes. 98proc tinklo reikia keisti. 95proc troleibusu taip pat. Troleibusas kainuoja 1.5-2 karto daugiau, nei autobusas. Sie faktai pateikti specialistu. Autobusai yra greitesni. Visa tai jau yra pasakyta.
        Visi kamščiai tik dėl troleibusų ir darosi, jų nebus tai nebus ir kamščių ar ne?
        Vakarų valstybėse, turinčiose troleibusus, iešmų problema neegzistuoja - pasidomėk ir gal nustebsi.. Bet nesidomėsi, nes užsikodavęs priešiškai esi, ir tamstos joks argumentas neįtikins.
        98 proc tinklo keisti? Iš kur tokius nesąmoningus skaičius turi, prašau pateikti kompetetingą šaltinį (ne Zuoko "tyrimus" ar VGTU "mokslininkės")?
        95 proc troleibusų... tai, kaip suprantu, netgi dalis apynaujų Solaris troleibusų į tą skaičių patenka, ar ne?
        1,5-2 kartus didesnė kaina yra nesąmonė, apie ką jau parašė kolegos aukščiau - net ir be ES paramos, pirminė kaina nebūtų tokia, o su parama, jo kaina miestui nesudarytų ir pusės autobuso kainos. Greitis Vilniuje - sąlyginis dalykas - padarykime atskiras juostas (ilgus ruožus, o ke šimto metro gabaliukus kaip kad yra dabar) vien keleiviniam transportui, atnaujinkime bent keletą svarbiausių iešmų, padarykime normalius grafikus (nes troleibusai slenka ir stotelėse stovi po kelias minutes dažniausiai todėl, kad toks yra grafikas) ir rezultatas matysis iškart.

        Denis_Simonov, sutinku, kad gali užsidegti bet kokia transporto priemonė (jei tai aišku nėra dviratis). Tiesiog Nikas davė nuorodą į straipsnį apie autobusą, kuris užsidegė (jei teisingai pavyko išsiversti) vos patekęs naujas į parką, o sutaisius, ir vėl štai parūko (nors taisymui kompanija prieš tai buvo išleidusi 43 tūkst. eurų). Aišku nežinia ar kaltas buvo blogas surinkimas, bloga įranga, ar bloga priežiūra, mes to neatspėsime.
        Už Vilnių be tramvajų!

        Comment


          Po tokio kuriozo, visai įmanoma, vežėjai mikroautobusais dar labiau nenorės į miesto sistemą integruotis. O kadangi daugelio vežėjų licencijos galioja iki liepos 1 dienos, tai visai įmanoma, nebeliks mikroautobusų Vilniuje visai arba savivaldybė eilinį kartą pratęs sutartis.

          Kuriozas: nenorėdama mokėti skolos vežėjams, Vilniaus savivaldybė pati save skundžia teismui
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
            Denis_Simonov, sutinku, kad gali užsidegti bet kokia transporto priemonė (jei tai aišku nėra dviratis). Tiesiog Nikas davė nuorodą į straipsnį apie autobusą, kuris užsidegė (jei teisingai pavyko išsiversti) vos patekęs naujas į parką, o sutaisius, ir vėl štai parūko (nors taisymui kompanija prieš tai buvo išleidusi 43 tūkst. eurų). Aišku nežinia ar kaltas buvo blogas surinkimas, bloga įranga, ar bloga priežiūra, mes to neatspėsime.
            Kadangi tai 2006 metų gamybos autobusas, o užsidegė tik 2011, tai...O kad užsidegtų 2010-2013 metų gamybos autobusai tokių duomenų nėra.
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Po tokio kuriozo, visai įmanoma, vežėjai mikroautobusais dar labiau nenorės į miesto sistemą integruotis. O kadangi daugelio vežėjų licencijos galioja iki liepos 1 dienos, tai visai įmanoma, nebeliks mikroautobusų Vilniuje visai arba savivaldybė eilinį kartą pratęs sutartis.

              Kuriozas: nenorėdama mokėti skolos vežėjams, Vilniaus savivaldybė pati save skundžia teismui
              O TOKS prie ko? Juk miesto maršrutų neaptarnauja. Ar čia Vilnius - Trakai per Grigiškes už vežimą miesto ribose?

              Comment


                MAN „Lion‘s City CNG“ autobusai pasirengę kelionei į Lietuvą
                Nauji autobusai MAN „Lion‘s City CNG“ jau netrukus išvažiuos iš Poznanės į Vilnių. Prieš tai į „MAN Truck and Bus Polska“ gamyklą dar vyks delegacija iš Lietuvos, kad patikrintų pagamintų autobusų kokybę.
                http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ei-lietuv.html
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  MAN „Lion‘s City CNG“ autobusai pasirengę kelionei į Lietuvą


                  http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...ei-lietuv.html

                  Šie autobusai priekinių durų sistemai netiktų. Nes jie nėra jai pritaikyti.

                  Gal būtų galima daugiau naujųjų autobusų nuotraukų pamatyti?
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Šie autobusai priekinių durų sistemai netiktų. Nes jie nėra jai pritaikyti.
                    Visų pirma- kodėl manai, kad nepritaikyti?
                    Antra- lyg ir nėra planų grąžinti priekinių durų tvarkos.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      Šie autobusai priekinių durų sistemai netiktų. Nes jie nėra jai pritaikyti.
                      Priekinių durų sistemai jie kaip tik yra pritaikyti, Volvo autobusuose gi irgi yra toks įėjimas + pagalys, kad nieks prie vairuotojo durų neprieitų ir neatidarytų
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                        Šie autobusai priekinių durų sistemai netiktų. Nes jie nėra jai pritaikyti.

                        Gal būtų galima daugiau naujųjų autobusų nuotraukų pamatyti?
                        Priekių durų sistemos pas mus ir nėra...
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Visų pirma- kodėl manai, kad nepritaikyti?
                          Antra- lyg ir nėra planų grąžinti priekinių durų tvarkos.
                          O būtų gerai, kad ją grąžintų.

                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Priekinių durų sistemai jie kaip tik yra pritaikyti, Volvo autobusuose gi irgi yra toks įėjimas + pagalys, kad nieks prie vairuotojo durų neprieitų ir neatidarytų
                          Kaip tik jie yra nepritaikyta. Vieninteliai autobusai, kurie yra pritaikyti tai Saffle, arba Saffle – Volvo autobusai, nes pas juos tai tikrai yra platus praėjimas, o čia siauras praėjimas.

                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Priekių durų sistemos pas mus ir nėra...
                          Kai atvažiuos ir jeigu man pavyks jais pasivažinėti tada įvertinsiu juos realybėje.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            O būtų gerai, kad ją grąžintų.
                            Kaip tik jie yra nepritaikyta. Vieninteliai autobusai, kurie yra pritaikyti tai Saffle, arba Saffle – Volvo autobusai, nes pas juos tai tikrai yra platus praėjimas, o čia siauras praėjimas.
                            Kai atvažiuos ir jeigu man pavyks jais pasivažinėti tada įvertinsiu juos realybėje.
                            Vėl gi sakiau, pas mus nėra ir nebus tokios sistemos, o taip MANose padaryta, kad žmonės piko metų neužstotų dešiniesiems pusės. Žmonėms su negalia yra pritaikytos vidurinės duris, su rampas.

                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            Kai atvažiuos ir jeigu man pavyks jais pasivažinėti tada įvertinsiu juos realybėje.
                            Autobusai dirbs svarbiausiuose Vilniaus miesto maršuotuose, tai yra 10,34,26 (savaitgaliais), 46,40, 56. Kurie važiuoja per Vilniaus miesto centrą, kad jais galėtų pasigrožėti miesto gyventojai, bei miesto svečiai.
                            Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.08, 11:39.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Man kyla klausimas, o kaip atsidarys vairuotojo kabinos durys? Kaip pirmos partijos Volvose (durys į priekį atsidaro), ar kaip antros-trečios partijos Volvose (durys į keleivių saloną atsidaro)?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Man kyla klausimas, o kaip atsidarys vairuotojo kabinos durys? Kaip pirmos partijos Volvose (durys į priekį atsidaro), ar kaip antros-trečios partijos Volvose (durys į keleivių saloną atsidaro)?
                                Taip pat kaip ir MAN'e, kuris buvo bandomas 2011 metais, kabina būtent tokio pat tipo, t.y. taip pat kaip ir "Volvo" antros ir trečios partijos.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Vėl gi sakiau, pas mus nėra ir nebus tokios sistemos, o taip MANose padaryta, kad žmonės piko metų neužstotų dešiniesiems pusės. Žmonėms su negalia yra pritaikytos vidurinės duris, su rampas.
                                  Autobusai dirbs svarbiausiuose Vilniaus miesto maršuotuose, tai yra 10,34,26 (savaitgaliais), 46,40, 56. Kurie važiuoja per Vilniaus miesto centrą, kad jais galėtų pasigrožėti miesto gyventojai, bei miesto svečiai.
                                  Neturi būti išskirtinių maršrutų, nes pavyzdžiui miesto svečiai važiuoja ir į Balsių „Mitologinį parką“ bei į Europos parką, nes iki jo nuo galinės autobuso stotelės eina apie 3 km. nes visą dieną vieninteliai autobusai nuo kurių arčiausiai yra Europos parkas kursuoja tik du maršrutai. O kito transporto jiems nėra. Jeigu nepavyks jais pasivažinėti tai tada teks atsisakyti VT ir dar labiau užkimšti miesto gatves.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                    Neturi būti išskirtinių maršrutų, nes pavyzdžiui miesto svečiai važiuoja ir į Balsių „Mitologinį parką“ bei į Europos parką, nes iki jo nuo galinės autobuso stotelės eina apie 3 km. nes visą dieną vieninteliai autobusai nuo kurių arčiausiai yra Europos parkas kursuoja tik du maršrutai. O kito transporto jiems nėra. Jeigu nepavyks jais pasivažinėti tai tada teks atsisakyti VT ir dar labiau užkimšti miesto gatves.
                                    Sėkmes, manau jeigu jūs ,Rimvydai, persėsite į automobilį, viešasis transportas tikrai nepraras vertingo keleivio kaip jus.

                                    Be to ,tokia praktika yra visuose miestuose ir šalyse, tarkim Varšuvoje, visi Ikarusus pamatyti miesto centre visiškai neįmanoma. Visi autobusai aptarnauja autobusus už miesto ribų. Todėl tarkim trumpos Karosa autobusai dirba (Šiandien nedirba) būtent 8, 18, 35, 36, 78 maršrutuose. O 10, 26, 53 stengiasi paleisti būtent naujos transporto priemonės, ir pamatyti ten Karosa, galima tik retkarčiais.
                                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.08, 12:31.
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                      Sėkmes, manau jeigu jūs ,Rimvydai, persėsite į automobilį, viešasis transportas tikrai nepraras vertingo keleivio kaip jus.

                                      Be to ,tokia praktika yra visuose miestuose ir šalyse, tarkim Varšuvoje, visi Ikarusus pamatyti miesto centre visiškai neįmanoma. Visi autobusai aptarnauja autobusus už miesto ribų. Todėl tarkim trumpos Karosa autobusai dirba (Šiandien nedirba) būtent 8, 18, 35, 36, 78 maršrutuose. O 10, 26, 53 stengiasi paleisti būtent naujos transporto priemonės, ir pamatyti ten Karosa, galima tik retkarčiais.
                                      Iš kur Jūs žinote mano vardą? Į jį buvau priverstas per sėsti dėl to, kad nevažiuoja VT reikiamu laiku į darbą ir po darbo. Taip pat nekursuoja ir savaitgaliais į darbą.

                                      Visiškai jo neatsisakau, nes į miestą važiuoti yra geriau VT transportu, nes tada sau sėdi ir žiūri pro langą.

                                      Denis_Simonov gaila, kad nebuvote Balsių mokykloje sausio 26 d. susirinkime, kuriame buvo kalbėta ir apie VT Balsių apylinkėse ir pačiame mieste. Siūlau kada nors apsilankyti Balsių šventėse, renginiuose ir susirinkimuose. Taip pat ir jų tinklalapyje bei forume. Nes ten yra aktuali tema Susisiekimas ir joje yra daug klausimų į kuriuos atsakymų mes nežinome.

                                      Susisiekimo tinklo vystymas
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                        daug klausimų į kuriuos atsakymų mes nežinome.
                                        Eilinį kartą sakau, jūsų kaimas turi gerą susisiekimą, bet dėl kažkokių veikėju, tikriausiai būtent dėl jūsų agitacinės veiklos, jus per daug reikalaujate nuo transporto. Jus turite pakankamai transporto, savo mažame kaime, 35A, 36, 76, intervalas irgi geras, net sakyčiau per geras, nes tarkim ne piko metų ir savaitgaliais, važiuodamas 36, 76, maršrutais autobuse 4-7 keleiviai, o tai atsiprašau nuostoliai, ir labai dideli. Kaip jau minėjau, kažkodėl Salininkai nors ir yra didesnis ir keleivių srautas yra žymiai didesnis, tačiau jų poreikius tenkina viešasis transportas, kažkodėl jie nereikalauja to, ko reikalaujate jūs, kad transportas važiuotų vos ne kas 10-15 minučių ir kad važiuotų per visus kiemus, namus, gatvės, tai dar norite kad įneštu jus į namus?
                                        Tegul jūsų jūsų bendruomenė nuperka mikroautobusą ir važinėkite kiek norite, kada norite ir kur norite.
                                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.08, 14:19.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                          Autobusai dirbs svarbiausiuose Vilniaus miesto maršuotuose, tai yra 10,34,26 (savaitgaliais), 46,40, 56. Kurie važiuoja per Vilniaus miesto centrą, kad jais galėtų pasigrožėti miesto gyventojai, bei miesto svečiai.
                                          Įdomi naujiena. Ką gi, tada labai dažnai teks man juos išbandyti (a10, a34).

                                          P.S. Gal žinote, ar planuojama kada nors padidinti TP skaičių a10 maršrute? Nors jis ir kursuoja 3-4 kartus per valandą, tačiau šito, deja, neužtenka Na arba galėtų a26A gauti dar 1-2 TP, kurios padėtų atlaisvinti a10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X