Srovės dingimas ne dėl KT yra retas atvejis. Dažniau nutrūksta laidas. Bet tai atsitinka ne taip jau dažnai. Daug dažniau įvyksta avarijos. O jų vietų kartais aplenkti negali netgi autobusai. KT keitimui yra ES lėšos. Kaip ir VT priemonių pirkimui. Troleibusai ne divgubai brangesni. Be to jie VISADA buvo brangesni ir tai kažkaip nesudarė tokių jau didelių problemų. Tik dabar. Taip, laikai sunkūs. Bet jie sunkūs buvo ir 1990-96 m. Tik 1996 m. buvo užpirkta pirmoji partija naujų troleibusų ir autobusų. Be jokių ES pagalbų.
Jei abonentas ir toliau stums tramvajų, tai po gerų 10 metų Vilnius liks tik su autobusais, krūva mikrobų ir viena tramvajaus linija. Nes kitai pinigų neužteks, o jai, kaip prioritetiniam VT bus skiriamas visas dėmesys (juk reikės milijardą + palūkanas grąžinti investuotojui už parduotus bilietus), tuo tarpu net ir autobusams pinigų nepakaks.
Jei abonentas ir toliau stums tramvajų, tai po gerų 10 metų Vilnius liks tik su autobusais, krūva mikrobų ir viena tramvajaus linija. Nes kitai pinigų neužteks, o jai, kaip prioritetiniam VT bus skiriamas visas dėmesys (juk reikės milijardą + palūkanas grąžinti investuotojui už parduotus bilietus), tuo tarpu net ir autobusams pinigų nepakaks.
Comment