Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skirtumas tas, kad vadovybė galėjo atsisakyti kelionės, juk ji priima sprendimus. Be to gi rašoma, kad ankstesniais metais vykdavo ir eiliniai darbuotojai. Dabar gi tik vadovybė pasinaudojo privilegija maro metu.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Skirtumas tas, kad vadovybė galėjo atsisakyti kelionės, juk ji priima sprendimus. Be to gi rašoma, kad ankstesniais metais vykdavo ir eiliniai darbuotojai. Dabar gi tik vadovybė pasinaudojo privilegija maro metu.
      Sunkiais laikais reikia papildomai motyvuoti profesionaliausius darbuotojus. Taip gi ir paaiškinta. Ruošiamasi sudėtingam ir unikaliam greitųjų autobusų sistemos diegimui Vilniuje.

      Comment


        O profesionaliausi ir labiausiai nusipelnę, kaip visada, yra tik vadovai...

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Iš temos ištrintos šiukšlės apie pasivaikščiojimus (tam Prospekte yra visa skiltis išskirta: Sportas).
          Tai jau ėjimas nesusijęs su VT transportu? Tai jau VT transportas privažiuos prie kiekvieno namo ir kiemo?

          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Diskusija bendrai apie viešojo transporto privalumus ir trūkumus bei jų lyginimą su nuosavu automobiliu iškelta į naują temą: Viešasis transportas ar nuosavas automobilis? Kadangi Vilniaus VT temoje dažnokai užsimezga tokios diskusijos (ir tikrai yra apie ką diskutuoti), geriau tegu viskas būna vienoje temoje, kad vėliau tas pats nepasimirštų ir nebūtų aptarinėjama nuo nulio.
          Pagaliau atsirado nors viena tema skirta apie VT ir nuosavą transportą.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Žmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
              Žmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.
              Tai ko gi tuomet liaudis vis piktinasi kiekvienu Seimo nario teisėtai išleistu lituku? Kas ten užsakovas?
              Dirbau aš valstybinėje įmonėje, bet tokių privilegijų nepamenu. Atvirkščiai, valdybos nariai (aukšti ministerijų pareigūnai) vos nebuvo nutarę, kad visiems mokėti tik MMA, kol įmonė nedirbs pelningai

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Žmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.
                Bet tai ekskursija už įmonės pinigus buvo? Jei buvo tai koks dar stūmimas?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Bet tai ekskursija už įmonės pinigus buvo? Jei buvo tai koks dar stūmimas?
                  Jie patys susimokės už ekskursiją, jau apie tai parašyta.
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Jie patys susimokės už ekskursiją, jau apie tai parašyta.
                    Išlindo galai į viešumą ir bus priversti susimokėti. Nebūtų niekas parašęs, tai sėkmingai už įmonės lėšas ir paatostogautų. Juk pačio vadovo žodžiai pacituoti, kuriais jis teigia, kad kelionės išlaidas apmoka įmonė. Tačiau lieka kitas dalykas. Gerai, susimokės už tą kelionę, bet kaip su komandiruotėmis vairuotojams?

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Jie patys susimokės už ekskursiją, jau apie tai parašyta.
                      Jei ne viešumas, būtų nesusimokėję. VVT vadovai turėtų atsiprašyti viešai visų Vilniaus keleivių už tokį akiplėšišką elgesį.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Ne tiek atsiprašyt, kiek tokių nesąmoningų kolektyvinių sutarčių nepasirašinėt (straipsnyje berods buvo įpareigojimas jas peržiūrėti). Buvo jau laikai su kelialapiais už darbovietės pinigus - užtenka.

                        Comment


                          Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
                          Jau paaiškėjo, kuris gamintojas pateiks sostinei ekologiškus autobusus. Viešųjų pirkimų konkurso nugalėtoju tapo Lenkijos bendrovė „Solaris Bus and Coach“.
                          http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais

                            http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html

                            Ne nu *let. Visgi toli su viešaisiais pirkimais nenuvažiuosi. Tiesiogine prasme.

                            http://imhd.zoznam.sk/ke/doc/sk/10303/10303.html?dfpi=4
                            Paskutinis taisė Nikas; 2013.02.07, 09:17.

                            Comment


                              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                              Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais

                              http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
                              Ne autobusai, o traukiniai, nes „Solaris“ markės autobusai ir troleibusai, kai važiuoja ūžia, kaip traukiniai. Tai jau turėsime ir traukinius ant ratų be laidų ir bėgių.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais

                                http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
                                Gera naujiena, kad viskas po truputį juda, bet apmaudu, kad be MAN Lion's city, autobusų parko techninis personalas turės pratintis dar ir prie Solaris. Dar 2 egzemplioriai į autobusų zoologijos sodą.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Tikrai šauni naujiena Tikiuosi šie autobusai tarnaus gerai vilniečių labui Bet tenka sutikti su Vitalijumi, jog zoologijos sodas ir toliau sėkmingai klesti.

                                  Comment


                                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                    Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais

                                    http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
                                    Galiu pasakyt, kad tikrai neblogas variantas imt Solarius Kaune šie autobusai sėkmingai rieda miesto gatvėmis (beje, ir pasižymi idealiu šildymu)

                                    Iš tikro pritarsiu Mettal nuomonei dėl didelio "zoologijos sodo" autobusų parke. Kaune toksai "sodas" tikrai mažesnis
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Viską jis argumentuotai pasakė. KT ne visas toks jau senas ir dar nemaža dalis gali tarnauti ilgai. Taip pat ir troleibusų ne 95 procentai nusidėvėję. Taip kad nereikia čia erezijų. O ta VGTU studija tai šališkas pseudomokslinis darbelis. Ko paklausė - tą ir gavo. Tuo labiau, kad užsakant studiją buvo nurodytas konkrečiai tramvajus. Būtų nurodę metro, tai galbūt būtų įrodę ir metro galimybę bei privalumą lyginant su tramvajumi...
                                      Visu gražumu atsiskleidė viena iš galimybių studijos rengėnų - ta moteriškė, kurios absurdiškiausias straipsnis apie troleibusus ir tramvajų buvo paskelbtas berods Delfyje gruodį...
                                      Tam, kad pagreitinti toleibusus, reikia pakeisti tik iešmus ir KT žieduose bei kai kuriose vingiuotose vietose. Ir suspausti ištemptus grafikus (taip pat ir autobusų). Tą galima ir būtina daryti nelaukiant. Bet tyčia to nedaroma. Zuokui juk reikia tramvajaus.
                                      Esmė tame, kad troleibusų infrastruktūra jau yra ir ją palaikyti yra kur kas pigiau nei kurti naują - tramvajaus. O autobusai... Ką, manote, kad troleibusai brangūs? Jie visada buvo brangesni už autobusus. Apie ekologiją nėra ko kalbėti. Net ir dujiniai teršia lokaliai. O troleibusai neteršia lokaliai. Didžiąją dalį elektrą Lietuva vis tiek importuoja, todėl lokalinės taršos Lietuvoje nėra. O Vilnius elektrinė ir gaminą elektrą ir ją gamins toliau, net jei troleibusų neliks.

                                      Comment


                                        Nikas, atsiprašau, kau jus tuo norėjot pasakyti? Solaris ,geri patikimi autobusai. O tai kad jus suradote nuoroda kad, Bratislavoje sudegė Solaris modelio autobusas (2006 metų gamybos autobusas). Na atsiprašau, dėgė, MAN, Mercedes, ir kiti autobusai, o kiek Lenkijoje Volvu 7000/7700 sudegė... Tai atsiprašau, jus detaliosios informacijos neturite kas ir kaip tai atsitiko Bratislavoje o tiesiog na abum suradote nuotrauką, ir darote kažkokią problemą. Visu pirma, Solaris dujinius autobusus Vilniaus autobusai bandė tris kartus, su skirtinga komplikacija ir skirtingu varikliu. Rezultatai labai geri, surinkimo kokybė labai gera, agregatu irgi, kažkokių priekaištų nėra. Geri europietiški autobusai, kuriuos jau eksploatuoja Kaunas ir Panevėžys, kur problemų nėra, ir tarkim Panevėžyje iki šiol, nebuvo jokių agregatų gedimų.

                                        autobusas36 Vilniaus autobusai turėjo galimybė tris kartus išbandyti Solaris autobusus, vienas buvo su Iveco varyklų, kitas su Cummins. Abu autobusai buvo geri, tačiau jo, Cummins variklis dirba garsiau negu Iveco. Bet, manau čia vis tiek pliusas, kadangi parkas bando skirtingų modelio variklius, analizuodami kaip jie dirba ir skaičiuodami juo naudingumo koeficientą palyginus kitais modeliais. Tai tikriausiai jus važiavote su Cummins variklių, kol kas tokie varikliai naujovė Lietuvoje, tokių eksploatuoja tik Kaunas (Kautra ir Kauno autobusai)

                                        Mettal Visgi, jau ne tie laikai, kai jau taip kyla daug problemų dėl kaip jus sakėte "zooparko". Vis gi jau visi agregatai beveik vienodi, pavarų dėže, ašis, kondicionieriai irgi turėtų būti vienos markės. Tik tai, reikia skirtingų detalių kėbului, tik tiek, tačiau problemų neturi būti, kadangi Solaris autobusus gamina Lenkijoje.

                                        Bet, kadangi esu dalyvavęs MAN ir Solaris bandymuose, tai jie yra beveik vieno lygio, jie patuogus kaip keleiviams,taip ir vairuotojams, taip pat labai kokybiškai surinkti. Tikrai galiu pasakyti, kad pasirinkimas labai geras.
                                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.07, 21:02.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Siaip zemes ukio technikos srityje LZUU moksliniai bendradarbiai jau daugiau nei 10 metu kuria ivairius straipsnius, leidinukus pagal sia technika parduodanciu imoniu uzsakyma. Aukstajam moksle sviesios galvos, jos tikrai moka taip pateikt, kad pavyzdziui taip ir taip, o ne kitaip. Visa ta veikla pagrista kazkokiu savo technikos, ar tai kokios nors idejos privalumu isputimu, nutylint apie trukumus, ir konkuruojanciu produktu ar ideju trukumu padidinimu, diplomatiskai nutylint apie galimus privalumus. Tai kad jei ir VGTU bendradarbiai bando kaip nors panasiai dasidurt iki algos nieko nuostabaus. O skaiciai yra toks toks dalykas - jais galima manipuliut kaip tik nori. Man asmeniskai rodos kad tie 95 ar 98 nusidevejimo procentai tiesiog pono Palubinsko zinyne pasiskolinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X