Skirtumas tas, kad vadovybė galėjo atsisakyti kelionės, juk ji priima sprendimus. Be to gi rašoma, kad ankstesniais metais vykdavo ir eiliniai darbuotojai. Dabar gi tik vadovybė pasinaudojo privilegija maro metu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkirtumas tas, kad vadovybė galėjo atsisakyti kelionės, juk ji priima sprendimus. Be to gi rašoma, kad ankstesniais metais vykdavo ir eiliniai darbuotojai. Dabar gi tik vadovybė pasinaudojo privilegija maro metu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš temos ištrintos šiukšlės apie pasivaikščiojimus (tam Prospekte yra visa skiltis išskirta: Sportas).
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDiskusija bendrai apie viešojo transporto privalumus ir trūkumus bei jų lyginimą su nuosavu automobiliu iškelta į naują temą: Viešasis transportas ar nuosavas automobilis? Kadangi Vilniaus VT temoje dažnokai užsimezga tokios diskusijos (ir tikrai yra apie ką diskutuoti), geriau tegu viskas būna vienoje temoje, kad vėliau tas pats nepasimirštų ir nebūtų aptarinėjama nuo nulio.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Žmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŽmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.
Dirbau aš valstybinėje įmonėje, bet tokių privilegijų nepamenu. Atvirkščiai, valdybos nariai (aukšti ministerijų pareigūnai) vos nebuvo nutarę, kad visiems mokėti tik MMA, kol įmonė nedirbs pelningai
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŽmonės, baikite stumti, ir taip aišku, kad čia eilinis užsakytas straipsnis prieš VAP'o valdžią, o tiksliai Danutės Chlopovos (Iljinos) darbas, kurį nėra adekvati moteris, kuri nieko neišmano apie transportą, treko man su ją ginčytis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tai ekskursija už įmonės pinigus buvo? Jei buvo tai koks dar stūmimas?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąJie patys susimokės už ekskursiją, jau apie tai parašyta.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąJie patys susimokės už ekskursiją, jau apie tai parašyta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
Jau paaiškėjo, kuris gamintojas pateiks sostinei ekologiškus autobusus. Viešųjų pirkimų konkurso nugalėtoju tapo Lenkijos bendrovė „Solaris Bus and Coach“.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąVilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
Ne nu *let. Visgi toli su viešaisiais pirkimais nenuvažiuosi. Tiesiogine prasme.
http://imhd.zoznam.sk/ke/doc/sk/10303/10303.html?dfpi=4Paskutinis taisė Nikas; 2013.02.07, 09:17.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąVilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.htmlGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąVilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąVilniečiai važinės „Solaris Urbino CNG“ autobusais
http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...utobusais.html
Iš tikro pritarsiu Mettal nuomonei dėl didelio "zoologijos sodo" autobusų parke. Kaune toksai "sodas" tikrai mažesnis
Comment
-
Viską jis argumentuotai pasakė. KT ne visas toks jau senas ir dar nemaža dalis gali tarnauti ilgai. Taip pat ir troleibusų ne 95 procentai nusidėvėję. Taip kad nereikia čia erezijų. O ta VGTU studija tai šališkas pseudomokslinis darbelis. Ko paklausė - tą ir gavo. Tuo labiau, kad užsakant studiją buvo nurodytas konkrečiai tramvajus. Būtų nurodę metro, tai galbūt būtų įrodę ir metro galimybę bei privalumą lyginant su tramvajumi...
Visu gražumu atsiskleidė viena iš galimybių studijos rengėnų - ta moteriškė, kurios absurdiškiausias straipsnis apie troleibusus ir tramvajų buvo paskelbtas berods Delfyje gruodį...
Tam, kad pagreitinti toleibusus, reikia pakeisti tik iešmus ir KT žieduose bei kai kuriose vingiuotose vietose. Ir suspausti ištemptus grafikus (taip pat ir autobusų). Tą galima ir būtina daryti nelaukiant. Bet tyčia to nedaroma. Zuokui juk reikia tramvajaus.
Esmė tame, kad troleibusų infrastruktūra jau yra ir ją palaikyti yra kur kas pigiau nei kurti naują - tramvajaus. O autobusai... Ką, manote, kad troleibusai brangūs? Jie visada buvo brangesni už autobusus. Apie ekologiją nėra ko kalbėti. Net ir dujiniai teršia lokaliai. O troleibusai neteršia lokaliai. Didžiąją dalį elektrą Lietuva vis tiek importuoja, todėl lokalinės taršos Lietuvoje nėra. O Vilnius elektrinė ir gaminą elektrą ir ją gamins toliau, net jei troleibusų neliks.
Comment
-
Nikas, atsiprašau, kau jus tuo norėjot pasakyti? Solaris ,geri patikimi autobusai. O tai kad jus suradote nuoroda kad, Bratislavoje sudegė Solaris modelio autobusas (2006 metų gamybos autobusas). Na atsiprašau, dėgė, MAN, Mercedes, ir kiti autobusai, o kiek Lenkijoje Volvu 7000/7700 sudegė... Tai atsiprašau, jus detaliosios informacijos neturite kas ir kaip tai atsitiko Bratislavoje o tiesiog na abum suradote nuotrauką, ir darote kažkokią problemą. Visu pirma, Solaris dujinius autobusus Vilniaus autobusai bandė tris kartus, su skirtinga komplikacija ir skirtingu varikliu. Rezultatai labai geri, surinkimo kokybė labai gera, agregatu irgi, kažkokių priekaištų nėra. Geri europietiški autobusai, kuriuos jau eksploatuoja Kaunas ir Panevėžys, kur problemų nėra, ir tarkim Panevėžyje iki šiol, nebuvo jokių agregatų gedimų.
autobusas36 Vilniaus autobusai turėjo galimybė tris kartus išbandyti Solaris autobusus, vienas buvo su Iveco varyklų, kitas su Cummins. Abu autobusai buvo geri, tačiau jo, Cummins variklis dirba garsiau negu Iveco. Bet, manau čia vis tiek pliusas, kadangi parkas bando skirtingų modelio variklius, analizuodami kaip jie dirba ir skaičiuodami juo naudingumo koeficientą palyginus kitais modeliais. Tai tikriausiai jus važiavote su Cummins variklių, kol kas tokie varikliai naujovė Lietuvoje, tokių eksploatuoja tik Kaunas (Kautra ir Kauno autobusai)
Mettal Visgi, jau ne tie laikai, kai jau taip kyla daug problemų dėl kaip jus sakėte "zooparko". Vis gi jau visi agregatai beveik vienodi, pavarų dėže, ašis, kondicionieriai irgi turėtų būti vienos markės. Tik tai, reikia skirtingų detalių kėbului, tik tiek, tačiau problemų neturi būti, kadangi Solaris autobusus gamina Lenkijoje.
Bet, kadangi esu dalyvavęs MAN ir Solaris bandymuose, tai jie yra beveik vieno lygio, jie patuogus kaip keleiviams,taip ir vairuotojams, taip pat labai kokybiškai surinkti. Tikrai galiu pasakyti, kad pasirinkimas labai geras.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.07, 21:02.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Siaip zemes ukio technikos srityje LZUU moksliniai bendradarbiai jau daugiau nei 10 metu kuria ivairius straipsnius, leidinukus pagal sia technika parduodanciu imoniu uzsakyma. Aukstajam moksle sviesios galvos, jos tikrai moka taip pateikt, kad pavyzdziui taip ir taip, o ne kitaip. Visa ta veikla pagrista kazkokiu savo technikos, ar tai kokios nors idejos privalumu isputimu, nutylint apie trukumus, ir konkuruojanciu produktu ar ideju trukumu padidinimu, diplomatiskai nutylint apie galimus privalumus. Tai kad jei ir VGTU bendradarbiai bando kaip nors panasiai dasidurt iki algos nieko nuostabaus. O skaiciai yra toks toks dalykas - jais galima manipuliut kaip tik nori. Man asmeniskai rodos kad tie 95 ar 98 nusidevejimo procentai tiesiog pono Palubinsko zinyne pasiskolinti.
Comment
Comment