Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Dėl sustojimo pagal pageidavimą – nelabai įsivaizduoju, kaip tai galėtų veikti su mūsų kultūra (o ypač - N. Vilnios mentalitetu). Ne piko metu, kai 44 neprigrūstas, vairuotojas tiesig pasižiūri, ar kas stovi prie durų važiuojant ties Pūčkorių stotele, jei nestovi - tai ir autobusas ten nestoja. Tačiau piko metu yra sunkiau, nes autobusas pergrūstas ir nėra jokio būdo įsitikinti, kad niekas neišlips.
    Ir kuo gi tas mentalitetas ypatingas? Kuo jis skiriasi, tarkim, nuo rytų Londono mentaliteto?

    O būdas įsitikinti, ar kas nors išlipa, yra elementarus - mygtukas "sustojimo pareikalavimas". Mygtukas paspaustas - autobusas sekančioje stotelėje sustoja. Nepaspaustas - varo nestabdydamas. Ir tokie mygtukai daugelyje Vilniaus autobusų netgi yra (tik turbūt neveikia, arba atjungti).

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Ir kuo gi tas mentalitetas ypatingas? Kuo jis skiriasi, tarkim, nuo rytų Londono mentaliteto?

      O būdas įsitikinti, ar kas nors išlipa, yra elementarus - mygtukas "sustojimo pareikalavimas". Mygtukas paspaustas - autobusas sekančioje stotelėje sustoja. Nepaspaustas - varo nestabdydamas. Ir tokie mygtukai daugelyje Vilniaus autobusų netgi yra (tik turbūt neveikia, arba atjungti).
      Netgi ant senų Ikarus buvo mygtukai, kuriuos paspaudus netgi atitinkamų durų mygtukas pas vairuotoją užsidegdavo.
      Bet mūsų žmonių 50% netgi WC nemoka naudotis, tai ką besakysi.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Ir kuo gi tas mentalitetas ypatingas? Kuo jis skiriasi, tarkim, nuo rytų Londono mentaliteto?

        O būdas įsitikinti, ar kas nors išlipa, yra elementarus - mygtukas "sustojimo pareikalavimas". Mygtukas paspaustas - autobusas sekančioje stotelėje sustoja. Nepaspaustas - varo nestabdydamas. Ir tokie mygtukai daugelyje Vilniaus autobusų netgi yra (tik turbūt neveikia, arba atjungti).
        Na, kiek tenka važiuoti 44-u, tai tuos STOP mygtukus maigo kas nori ir nenori, todėl kaži kaip vairuotojui reikėtų reaguoti. Artėjant prie stotelės reaguoti, o kitais atvejais - ne? Na, galbūt. Tačiau ne kartą teko matyti, kad žmonės tiesiog pradeda rėkti ar daužyti duris, jei vairuotoas pralekia. Senjorai nepatenkinti būna etc. Aišku, jei pravestų kokią informavimo kampaniją trim kalbom, galbūt situacija pasikeistų.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          <...>Ir tokie mygtukai daugelyje Vilniaus autobusų netgi yra (tik turbūt neveikia, arba atjungti).
          Nežinau, ar kituose Man ir Mercedes autobusuose veikia stop signalas, bet viena aišku, kad stop signalas dirba MB 0405GN2 CNG #915 autobuse
          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.01.03, 20:09.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Netgi ant senų Ikarus buvo mygtukai, kuriuos paspaudus netgi atitinkamų durų mygtukas pas vairuotoją užsidegdavo.
            Bet mūsų žmonių 50% netgi WC nemoka naudotis, tai ką besakysi.
            Ikarusuose jie buvo virš durų ir nemažai daliai keleivių nepasiekiami. Nežinau, kam juos ten reikėjo montuoti??? Be to jie atsirado tik maždaug 88-90 m. laidos autobusuose.

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Nežinau, ar kituose Man ir Mercedes autobusuose veikia stop signalas, bet viena aišku, kad stop signalas dirba MB 0405GN2 CNG #915 autobuse
              Veikia visuose MBO405G(N) autobusose. Pats mačiau, kaip žmogus paspaudė, kad vairuotojas sustotų Pilaitės st. Ten dažnai veikia tokia tvarka. Klausimas, kiek legaliai.

              O greitieji, bent tokia tvarka nereikalingi. Turiu vizualiaciją, ką su jais veikti. Tačiau kai kas tam prieštarauja... (atsiprašau už galima ižeidimą...)

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ikarusuose jie buvo virš durų ir nemažai daliai keleivių nepasiekiami. Nežinau, kam juos ten reikėjo montuoti??? Be to jie atsirado tik maždaug 88-90 m. laidos autobusuose.
                Esu tikras, kad buvo dar iki 1986 m. ant Ikarus-260 ir 280. Egzistavo dar tokia "avarinio sustojimo knopkė" ant lubų.

                Comment


                  Ne, tie mygtukai atsirado tik su naujomis kabinomis (kai pusę priekinių durų buvo skirta vairuotojo kabinai) ir juodais moldingais ant šonų. Avariniai mygtukai buvo tik minkštuosiuose autobusuose. Miesto autobusuose jų nebuvo, nors, pavyzdžiui Lenkijai skirtuose, jie yra.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ne, tie mygtukai atsirado tik su naujomis kabinomis (kai pusę priekinių durų buvo skirta vairuotojo kabinai) ir juodais moldingais ant šonų. Avariniai mygtukai buvo tik minkštuosiuose autobusuose. Miesto autobusuose jų nebuvo, nors, pavyzdžiui Lenkijai skirtuose, jie yra.
                    Kadangi dabar Vilniuje tokios "sustojimo pagal pareikalavimą" sistemos nėra, tai tų mygtukų buvimas yra atsitiktinis (yra arba nėra, skirtingose vietose, veikia arba ne). Ir tai, kad keleiviai juos maigo, nieko nepasako apie keleivių elgseną tuo atveju, jeigu jie būtų naudojami pagal paskirtį.

                    Bet, manau, "sustojimo pagal pareikalavimą" sistemos įvedimas būtų paprastas ir pigus būdas juntamai pagreitinti VT eismą.

                    Comment


                      Tas pagreitinimas būtų tik ne piko metu. Piko metu iš tokios tvarkos naudos beveik nebūtų. Bet greitinti VT eismą ne piko metu ir taip yra galimybės - daug didesnį efektą duotų tvarkaraščių suspaudimas. Štai šiandien ne piko metu važiavau 10 troleibusu. Jis važiavo anksčiau 2 minutėmsi, todėl visą laiką neskubėjo, vairuotoja vienoje stotelėje išlipo ir nuėjo į kioską. Dar kitoje stovėjo ir laukė, kol priešais esančio šviesoforo ciklas pasikeis... Žodžiu, vienas iš pirmaeilių uždavinių gerinant VT, turi būti esminis grafikų peržiūrėjimas ir važiavimo laiko suspaudimas. Aišku, piko metu nelabai yra ką spausti, tačiau visgi kai kurių maršrutų grafikus atskirose atkarpose irgi galima paspausti. Tai duotų nemažai naudos, o grafikų suspaudimui milžiniškų resursų nereikia.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tas pagreitinimas būtų tik ne piko metu. Piko metu iš tokios tvarkos naudos beveik nebūtų.
                        Tas tiesa, piko metu efektas būtų minimalus. Bet transportas piko metu juk lėtas ne dėl sustojimo stotelėse - o dėl kamščių.

                        Bet greitinti VT eismą ne piko metu ir taip yra galimybės - daug didesnį efektą duotų tvarkaraščių suspaudimas.
                        Viena kitam neprieštarauja. Netgi priešingai, papildo.

                        Kiek suprantu, dabar nuo tvarkaraščio laikymosi priklauso vairuotojų premijos ir pan? Tuomet lėtumas yra tiesiog užprogramuotas sistemoje - vairuotojai pagrįstai reikalauja ištęstų grafikų (netekti premijos dėl kamščių - juk neteisinga), o esant geresnėms eismo sąlygoms, tenka vilktis (juk netekti premijos dėl tvarkaraščio nesilaikymo niekas nenori).

                        Comment


                          Beje, pasirodo 55A išliks

                          Dėl GRA4 - toks pasiūlymas. GRA važiuoja Pilaitės pr., sustodamas Bitėnų, Pajautos, Įsrūties, Smalinės, Sietyno, T. Narbuto, ...
                          75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ...

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Beje, pasirodo 55A išliks

                            Dėl GRA4 - toks pasiūlymas. GRA važiuoja Pilaitės pr., sustodamas Bitėnų, Pajautos, Įsrūties, Smalinės, Sietyno, T. Narbuto, ...
                            75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ...
                            Nelabai supratau A75 tavo pasiūlytos trasos... Bent jau parašyk nuo Spaudos rūmų kaip važiuotų. Ir beje, kaip apsisuktų Įsrūties g. sankryžoje autobusas, kad ir ilgas?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Nelabai supratau A75 tavo pasiūlytos trasos... Bent jau parašyk nuo Spaudos rūmų kaip važiuotų. Ir beje, kaip apsisuktų Įsrūties g. sankryžoje autobusas, kad ir ilgas?
                              Kaip dabar. Kas neaiškaus? Normaliai apsisuks.Ilgas tai gal ne, bet trumpas tikrai. Na, autobusas galėtu tada važiuoti Karaliaučiaus g., Pilaitės pr., Tolminkiemio g., Vydūno g., Įsrūties g., Pilaitės pr., Karaliaučiaus g. Sakote, per siauros gatvės? Tolminkiemio g. apriboti stovėjimą, o per Įsrūties sekmingai važiuoja 101.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Kiek suprantu, dabar nuo tvarkaraščio laikymosi priklauso vairuotojų premijos ir pan? Tuomet lėtumas yra tiesiog užprogramuotas sistemoje - vairuotojai pagrįstai reikalauja ištęstų grafikų (netekti premijos dėl kamščių - juk neteisinga), o esant geresnėms eismo sąlygoms, tenka vilktis (juk netekti premijos dėl tvarkaraščio nesilaikymo niekas nenori).
                                Net jeigu ir taip, kodėl negalima "suspausti" tvarkaraščių ne piko metu ir savaitgaliais?

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Kiek suprantu, dabar nuo tvarkaraščio laikymosi priklauso vairuotojų premijos ir pan? Tuomet lėtumas yra tiesiog užprogramuotas sistemoje - vairuotojai pagrįstai reikalauja ištęstų grafikų (netekti premijos dėl kamščių - juk neteisinga), o esant geresnėms eismo sąlygoms, tenka vilktis (juk netekti premijos dėl tvarkaraščio nesilaikymo niekas nenori).
                                  Apie premijas už tvarkaraščio laikymąsį neteko girdėti. Ir nėbūtų tose premijose prasmės, nes stengtis važiuoti pagal tvarkaraštį yra viena pagrindinių vairuotojų pareigų. Žinoma, už vėlavimus niekas vairuotojų nebaudžia, nes vėluojama dažniausiai ne dėl vairuotojo kaltės (eismo spūstys, avarijos, sunkios eismo sąlygos, stovėjimas sankryžose dėl raudonos šviesos, pernelyg suspausti grafikai ir pan.). Užtat už išvykimą iš stotelės daugiau nei 2 minutės anksčiau laiko vairuotojai netenka nemažos dalies atlyginimo. Mano nuomone, viskas čia teisinga.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Apie premijas už tvarkaraščio laikymąsį neteko girdėti. Ir nėbūtų tose premijose prasmės, nes stengtis važiuoti pagal tvarkaraštį yra viena pagrindinių vairuotojų pareigų. Žinoma, už vėlavimus niekas vairuotojų nebaudžia, nes vėluojama dažniausiai ne dėl vairuotojo kaltės (eismo spūstys, avarijos, sunkios eismo sąlygos, stovėjimas sankryžose dėl raudonos šviesos, pernelyg suspausti grafikai ir pan.). Užtat už išvykimą iš stotelės daugiau nei 2 minutės anksčiau laiko vairuotojai netenka nemažos dalies atlyginimo. Mano nuomone, viskas čia teisinga.
                                    Vėlamas pateisiamas. Tačiau išvykimas ankščiau laiko - labai blogai, ypač kai autobusas važiuoja kas valanda ir turi 30 min. bilietą.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Vėlamas pateisiamas. Tačiau išvykimas ankščiau laiko - labai blogai, ypač kai autobusas važiuoja kas valanda ir turi 30 min. bilietą.
                                      Kai kurie vairuotojai išvyksta 2-3 minutėm anksčiau laiko specialiai, nes būna toks jausmas, kad jie yra susitarę tarpusavyje, jog privežamasis autobusas spėtų keleivius atvežti. Pvz. a74 - kad spėtų keleivius atvežti į Subačiaus st., kad tie spėtų persėsti į a10/a33 ir t.t.
                                      Kažkokios didelės problemos dėl 2-3 minučių išvykimo anksčiau keleiviai nejaučia, nes visi atsakingi keleiviai ateina į stotelę ne paskutiniąją minutę, o prieš 5-10 min.; taip pat keleiviai gauna progą iškart, nelaukiant, persėsti į reikiamą kitą maršrutą mieste.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Kai kurie vairuotojai išvyksta 2-3 minutėm anksčiau laiko specialiai, nes būna toks jausmas, kad jie yra susitarę tarpusavyje, jog privežamasis autobusas spėtų keleivius atvežti. Pvz. a74 - kad spėtų keleivius atvežti į Subačiaus st., kad tie spėtų persėsti į a10/a33 ir t.t.
                                        Kažkokios didelės problemos dėl 2-3 minučių išvykimo anksčiau keleiviai nejaučia, nes visi atsakingi keleiviai ateina į stotelę ne paskutiniąją minutę, o prieš 5-10 min.; taip pat keleiviai gauna progą iškart, nelaukiant, persėsti į reikiamą kitą maršrutą mieste.
                                        Skelbiamuose eismo tvarkaraščiuose yra nurodyta pastaba, kad eismo tvarkaraščio paklaida yra +/-2 min.

                                        Man irgi toks panašus jausmas yra, kai iš Balsių mokyklos stotelės pagal tvarkaraštį 35A maršruto autobusas turi išvykti 16:41 val., bet išvyksta 16:38 val., Nes St. Balsiai 36 maršruto autobusas į miestą išvyksta 16:44 val., o 35A maršruto autobusas į St. Balsiai turi atvykti 16:44 val. bet greičiausiai, kad 35A maršruto autobuso vairuotojai susitarė su 36 maršruto autobuso vairuotojais, kad nuo Balsių mokyklos važiuojantys gyventojai galėtų persėsti į 36 važiuojantį į miestą. Bet yra vienas minusas dauguma būrelių baigiasi 18 val. o tada jau autobuso nėra. Tai tas išvykimas 2 min., anksčiau nieko blogo neduoda, nes vis tiek mokiniams po būrelių reikia eiti 1.5 km. tikiuosi šiais metais situacija su susisiekimu su mokykla pasikeis. Ir gerai, kad maršrutiniuose taksi galios vienodi bilietai.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Jeigu mikrobai dubliuos esamus periferinius maršrutus ir juose galios bendras bilietas, tai nieko gero. Visi ims grūstis į mikrobus. O tie, aišku, veš perkrauti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X