Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Tai gal paleiskime kiekvienu maršrutu po 100 autobusu, ir leiskime visiems vaziuoti kaip nori? Šios sistemos tikslas ne išvaryti mikriukus, o ĮTRAUKTI Į BENDRĄ SISTEMĄ. TAI REIKŠ, JOG JIE TURĖS TOKIAS PAT SALYGAS KAIP IR VVT, APTARNAUS TAS VIETAS, KUR SRAUTAI YRA NEPAKANKAMI DIDELIOMS TP. t.y. MIKRIUKAI VEŠ IŠ ATOKESNIŲ RAJONŲ Į CENTRĄ, kas leis sutaupyti lėšu.
    Štai jeigu juos išvytų be priemimo į bendrą sistemą, tai jau būtų įstatymų pažeidimas. JUS GI NORĖJOT, JOG MIKRIUKAI BŪTŲ BENDROJ SISTEMOJ, tik tyngiu dabar ieskot situ pranesimu.
    Vyti juos reikia. Jie nenori tokių pačių sąlygų aptarnauti maršrutus, nes tai reiškia ir darbą nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro, grafiko laikymąsi, kontrolę, papildomus reikalavimus transporto priemonėms. Grynųjų beveik nebebus - vogti nebus kaip. Jie nori ir toliau graibyti grietinę. Be to jiems savivaldybė turės mokėti papildomai, o pinigai bus atimami iš autobusų ir troleibusų. Nes savivaldybė ir toliau neketina pilnai mokėti kompensacijų už lengvatininkus, dotacijų mokėti. Mikrobams pinigai bus imami iš bendro "Susisiekimo paslaugų" katilo, į kurį liūto dalį sudaro pajamos už VT bilietus. Parkavimo lėšos kėliauja kažkur kitur. Nors būtent jomis ir turėtų būti finansuojamas viešasis transportas.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 21:01.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      troleibusai neturi aplenkimo galimybių.
      Šiuo metu neturi, bet jei kiekvienoje stotelėje būtų iešmai (važiuoji toliau arba įsuki į stotelę)?
      pagal dabartinį troleibusų judėjimą (greitį) kreivėmis ir per iešmus, nekyla ranka prie jų galimai prirašyti "greitasis".
      Žinote kolega, prisiminiau tą laikmetį, kai dėl gatvių remonto darbų 2,3,4 ir dar kalnas kitų maršrutų troleibusų turėdavo važiuoti Šeimyniškių-> Kalvarijų gatvėmis... skraidydavo kaip pasiutę, tik laikykis už turėklų O dabartinis jų lėtumas neretai nulemtas blogų tvarkaraščių, dėl kurių troleibusai lėtai velkasi, nes toks yra jų grafikas.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Čia ne tarybiškume reikalas. Tiesiog yra trys būdai, kaip "iššakoti" liniją į dvi:
      -srovinis, naudojamas plačiausiai pasaulyje ir pas mus. Į kurią pusę numatytas nustatytasis posūkis yra tik susitarimo reikalas - ar į kairę, ar į dešinę. Kijeve, pavyzdžiui, nustatyta į kairę.
      -mechaninis - troleibusas prieš iešmą staiga suka į kairę (ar dešinė, žiūrint, į kurią pusę sukama), iešmas pervedamas išcentrine karčių jėga. Toks būdas naudojamas buvo D. Britanijoje ir yra prastas, nes reikalauja vairuotojo įgūdimo ir pavojingo manevro (tiko, kai eismas gatvėse buvo neintensyvus) ir nemalonus keleiviams.
      -naujausias būdas - valdymas radijo ryšiu.

      "Tiesiai" nustatymo padaryti negalima. Iešmas su realiu troleibuso posūkiu į kairę ar dešinę nėra tiesiogiai susijęs. Tiesiog linija iššakojama į dvi linijas ir toliau gali eiti lygiagrečiai. Ir tokių ruožų mieste ne vienas. O iešmai tai visi vienodi... T.y. iššakojantis iešmas atrodo kaip Y raidė, t.y. abi atsišakojusios linijos sudaro vienodus kampus su linija iki išsišakojimo. Ir nustatymas "tiesiai" netenka jokios prasmės.

      Reikia radijo ryšiu valdomų iešmu, kad būtų sutrumpintas pravažiavimo per iešmus laikas. Kitos išeities nėra.
      Dėkoju už pataisymus ir atsakymą. Šiaip ar taip, dabar aišku, kad ir šiai "ligai" yra vaistas, kurį matyt galima gauti, jei klerkai parašytų atitinkamą projektą ES paramai gauti...
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Iešmai prieš kiekvieną stotelę, kad būtų galima aplenkti tik lėtins visą troleibusų eismą. Kaip tik reikia likviduoti visus nereikalingus iešmus. O tokių mieste yra.

        Optimaliausias variantas būtų, kai viena troleibuso linija gatvėje važiuotų ne daugiau kaip 3-4 maršrutų troleibusai. Iš esmės tokia situacija buvo tarybiniais metais ir nepriklausomybės pradžioje. Daugiausia maršrutų tuomet buvo Kosciuškos g. - net 8. Vėliau dėl troleibusų išgujimo iš Gedimino prospekto ir naujų maršrutų veisimo jau esamame tinkle jo neplečiant, maršrutų skaičius tam kai kuriose gatvėse centrinėje miesto dalyje išaugo. Taip pat ir autobusų.
        Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 21:41.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Galima. Tereikia nutiesti tik vieną liniją iki Santariškes. Viskas. O greitieji autobusai reikalingi tik šie iš pateiktųjų:
          3 Oro uostas - centras - Ukmergės g. - Fabijoniškės,
          4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Šilo tiltas - Saulėtekis - tik piko metu.
          5 - tai iš esmės tas pats 74, tik važiuotų dažniau ir nestotų keliose stotelėse S. Batoro g.
          7 - tai iš esmės 45 autobuso greitasis variantas, reikalingas tik studentiško piko metu.

          Kaip VT karkasiniai būtų tik du iš jų: 3 ir 5.
          Bet kokiu atveju troleibusais aptarnauti pavyks tik vieną maršrutą iš šešių ir tam reikėtų investicijų. Apie troleibusus į Santariškes kalbama jau seniai, bet niekas per eilę metų nepajudėjo. Visos šios naujovės yra "popierinės", be jokių statybos darbų, pirkimų ir t.t. Jeigu prireiktu kontaktinio tinklo statybos, transporto priemonių pirkimo, tai vėlgi visas reikalas užsitęstų neribotą laiką ir pokyčių jokių greitai nesulauktume.
          Vien tik piko metu maršrutu paleisti nepavyks, nes kartu naikinami kiti maršrutai. Tuomet nevažiuojant GRA neliktu susisiekimo galimybės.

          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
          Šiuo metu neturi, bet jei kiekvienoje stotelėje būtų iešmai (važiuoji toliau arba įsuki į stotelę)?
          Techniškai sudėtinga. Bet ir tokiu atveju reikėtu, kad tarp stotelių visi troleibusai važiuotų maksimaliai greitai.

          Žinote kolega, prisiminiau tą laikmetį, kai dėl gatvių remonto darbų 2,3,4 ir dar kalnas kitų maršrutų troleibusų turėdavo važiuoti Šeimyniškių-> Kalvarijų gatvėmis... skraidydavo kaip pasiutę, tik laikykis už turėklų O dabartinis jų lėtumas neretai nulemtas blogų tvarkaraščių, dėl kurių troleibusai lėtai velkasi, nes toks yra jų grafikas.
          Bet tas tvarkaraščių sąlygotas vilkimasis tęsiasi jau eilę metų. Tam nereikia kažkokių investicijų, taigi buvo galima seniai sutvarkyti. Taigi tikėtis, kad jau dabar viskas persivers - nelabai verta.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Bet kokiu atveju troleibusais aptarnauti pavyks tik vieną maršrutą iš šešių ir tam reikėtų investicijų. Apie troleibusus į Santariškes kalbama jau seniai, bet niekas per eilę metų nepajudėjo. Visos šios naujovės yra "popierinės", be jokių statybos darbų, pirkimų ir t.t. Jeigu prireiktu kontaktinio tinklo statybos, transporto priemonių pirkimo, tai vėlgi visas reikalas užsitęstų neribotą laiką ir pokyčių jokių greitai nesulauktume.
            Vien tik piko metu maršrutu paleisti nepavyks, nes kartu naikinami kiti maršrutai. Tuomet nevažiuojant GRA neliktu susisiekimo galimybės.
            Gal neaiškiai parašiau. Nereikia tų 6 greitųjų maršrutų.
            Pirmiausia greitąjį galima būtų paleisti net ne į Santariškes, o Nr. 3 Fabijoniškės - Ukmergės g. - centras - oro uostas. Būtent Ukmergės g. apylinkės neturi normalaus tankiai kursuojančio ir greito susisiekimo su centru. Ir oro uostas adekvataus susisiekimo neturi.
            Greitąjį maršrutą autobusais į Santariškes reikėtų organizuoti ne nuo stoties, o nuo Žaliojo tilto. Vėliau jį būtų galima pakeisti troleibusu nuo stoties ir tuomet panaikinti 5 troleibusą.
            Kiti greitieji būtų tik kaip papildomi (tačiau piko metui tankiai kursuojantys; juk ne piko metu keleivių nėra tiek daug) prie esamų kiek pakoreguotų (ne taip drastiškai) VT maršrutų.
            Taigi pakanka 4 autobusų greitųjų maršrutų.
            O greitojo maršruto Laisvės prospektu vietoje 16 troleibuso nereikia.
            Verčiau naikinti tokius troleibusų maršrutus kaip 21, 20, 13, 15, 18A. Iš esmės ir 1. Normaliai pradėjus veikti e-bilietui jų nereikėtų.
            Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 22:21.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              5 - tai iš esmės tas pats 74, tik važiuotų dažniau ir nestotų keliose stotelėse S. Batoro g.
              Šiuo atveju 44 greitasis.

              Comment


                Taip, suklydau.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Šiuo atveju 44 greitasis.
                  Man, kaip gyvenančiam N.Vilnioje, pasikeitimas yra puikus. 44 maršrutas čia yra pats reikalingiausias, tačiau jis yra lėtas. Todėl greitojo maršruto įvedimą čia galiu tik sveikinti.

                  O problema kyla tik su Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėmis. Pūčkorių stotelę galima išvis panaikinti, 9 iš 10 atveju 44 ten net nesustoja, nes beveik niekada nebūna keleivių. Be to, ji labai arti Girininkijos stotelės, užtenka tik pereiti per tiltą. Tai leistų panaikinti pavojingą pėščiųjų perėją toje vietoje.

                  O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).

                  Džiugu, kad pagaliau tvarkomas VT Vilniuje. Galbūt jis tikrai taps patrauklesnis. Tačiau turint omenyje e-bilieto istoriją, tuo abejoju.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Man, kaip gyvenančiam N.Vilnioje, pasikeitimas yra puikus. 44 maršrutas čia yra pats reikalingiausias, tačiau jis yra lėtas. Todėl greitojo maršruto įvedimą čia galiu tik sveikinti.

                    O problema kyla tik su Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėmis. Pūčkorių stotelę galima išvis panaikinti, 9 iš 10 atveju 44 ten net nesustoja, nes beveik niekada nebūna keleivių. Be to, ji labai arti Girininkijos stotelės, užtenka tik pereiti per tiltą. Tai leistų panaikinti pavojingą pėščiųjų perėją toje vietoje.

                    O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).
                    Pats gyvenu Naujoje Vilnioje. a44 greitasis yra visai sveikintinas dalykas, tačiau, kaip jau pats minėjote, problematiška bus, kad 5 GRA nestos daugelių stotelių. Viena svarbesnių - Lelijų st., tačiau ją aptarnauja a74.

                    a74 gali stoti ir Užtvankos, ir Pučkorių, ir Girininkija stotelėse. Šiuo metu jam duodama 9 minutės įveikti atkarpą Lelijų st. - Rudens st. Tokią pat atkarpą įveikti a44 gauna 12 minučių. Tačiau realiai, nes stodamas visose mano minėtose stotelėse, a74 gali šią atkarpą įveikti per 10 minučių.

                    Pučkorių stotelę naikinti nėra būtina, nes vairuotojai vis tiek dažniausiai nestoja joje, o pravažiuoja (be abejo, jei nėra įlipančių/išlipančių keleivių). Dėl Belmonto stotelės sutinku.

                    Comment


                      Greitųjų autobusų maršrutų planas nerealus, nes jam įgyvendinti reikės apie 80 autobusų. Dalis autobusų atsilaisvins nuo naikinamų maršrutų, bet tai vis tiek per mažai. Žinoma, jei greitieji kursuos kas 10 minučių (išimtis tik greitasis į N. Vilnią, kur pakaktų, kad autobusas kursuotų stabiliai kas 15 minučių), tai galbūt pakaks ir 45-50 autobusų. Tiek AP sukrapštys. Bet taip pertvarkius eismą bus tik blogiau, nes taip retai kursuojantys greitieji autobusai neatstos panaikintų ar praretintų maršrutų. Žinoma, reformą pradėjus vasarą, kuomet autobusai ir troleibusai važiuoja rečiau, autobusų atsirastų ir 10 min. intervalas dar tenkintų. Bet kas bus, kai ateis rugsėjis???
                      Paskutinis taisė Al1; 2013.01.03, 10:01.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Greitųjų autobusų maršrutų planas nerealus, nes jam įgyvendinti reikės apie 80 autobusų. Dalis autobusų atsilaisvins nuo naikinamų maršrutų, bet tai vis tiek per mažai. Žinoma, jei greitieji kursuos kas 10 minučių (išimtis tik greitasis į N. Vilnią, kur pakaktų, kad autobusas kursuotų stabiliai kas 15 minučių), tai galbūt pakaks ir 45-50 autobusų. Tiek AP sukrapštys. Bet taip pertvarkius eismą bus tik blogiau, nes taip retai kursuojantys greitieji autobusai neatstos panaikintų ar praretintų maršrutų. Žinoma, reformą pradėjus vasarą, kuomet autobusai ir troleibusai važiuoja rečiau, autobusų atsirastų ir 10 min. intervalas dar tenkintų. Bet kas bus, kai ateis rugsėjis???
                        Rašiau, kad GRA 2 trasoje, pvz.: Laisvės st. 6-7 val. stoja 59 troleibusai ir autobusai, beveik visi jie naikinami. Vadinasi dabar vidutinis intervalas yra 1 min. Net 1 val. ratas GRA 2 mažai realus, realiau 80-85 min., vadinasi, 2-3 min. intervalui reikės apie 40 greitųjų autobusų vos vienai linijai.

                        Kitaip tame mazge susidarys keleivių (!) kamštis. Jie netilps į siūlomas transporto priemones, teks praleidinėti, bandyti naudotis alternatyviais maršrutais (ką mes jau turėjome realybėje).
                        Paskutinis taisė Sula; 2013.01.03, 10:12.

                        Comment


                          Dabar šiek tiek istorijos apie greituosius autobusus.

                          Kažkaip visi užmiršote, kad Vilniuje greitieji autobusai apie 2000-2003 m. buvo perdaryti į paprastuosius autobusus.

                          Paimkim tą patį A45 jis iki perdarymo buvo 45G;
                          Taip pat 73 iki perdarymo ir pakeisto maršruto numerio irgi buvo 43G
                          A7 irgi buvo 7G;
                          30 irgi buvo 30G;
                          22 irgi buvo 22G;
                          Ir papildomai dar buvo 12G, 16G,

                          Pvz. dabar planuojami greitieji autobusai, kai kurie atitiks dabartinius paprastuosius maršrutus, tai reiškia, kad greitieji autobusai yra ne nauja rūšis, o atkuriama rūšis, kurį dar važinėjo atkūrus nepriklausomybę iki 2000-2003 m.

                          Sprendžiant pagal 45 paprastasis tiesiog pakeis savo numerį į 7GRA ir važiuos kaip važiavęs 45 tik su keliomis išimtimis, tai yra nestos St. Vaikų kaimas, Verkių Valakampių tiltas. Ten kur yra mokyklos ir prekybos centrai jis sustos.

                          Visi greitieji autobusai sustos prie visų mokymo įstaigų prie kurių yra įrengtos stotelės. Mokymo įstaigų be VT transporto nepaliks.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            Dabar šiek tiek istorijos apie greituosius autobusus.

                            Kažkaip visi užmiršote, kad Vilniuje greitieji autobusai apie 2000-2003 m. buvo perdaryti į paprastuosius autobusus.
                            Kurgi čia užmirši. Tik kad jų funkcija kiek kitokia buvo - papildanti esamus maršrutus, ypač piko metu. Bent jau pvz.: A22 ir A21, A24 kursavo tiek greitieji, tiek paprasti. Ir kodėl jie buvo panaikinti, atsimenat?

                            Naujo plano idėja kiek kitokia, šiaip jau, racionalesnė. Bet neaišku kokiais resursais paremta.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Kurgi čia užmirši. Tik kad jų funkcija kiek kitokia buvo - papildanti esamus maršrutus, ypač piko metu. Bent jau pvz.: A22 ir A21, A24 kursavo tiek greitieji, tiek paprasti. Ir kodėl jie buvo panaikinti, atsimenat?

                              Naujo plano idėja kiek kitokia, šiaip jau, racionalesnė. Bet neaišku kokiais resursais paremta.
                              Juos panaikino labai paprastai pridėjo visas stoteles ir jie tapo paprastais autobusų maršrutais be raidės G.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                Juos panaikino labai paprastai pridėjo visas stoteles ir jie tapo paprastais autobusų maršrutais be raidės G.
                                Tai savaime aišku Bet kodėl? Nepasiteisino? Pritrūko resursų?

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).
                                  Na, gal kiek neracionalu nuimti tiek 44, tiek 74 nuo Belmonto st. iš ten jie vieninteliai važiuoja padoriu dažniu ir į centrą bei Stotį. Taip kad, manyčiau, toje stotelėje bent jau 74 turėtų išlikti, nes žmonių ten tikrai būna. O Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėse jis galėtų stoti pagal pageidavimą.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tai savaime aišku Bet kodėl? Nepasiteisino? Pritrūko resursų?
                                    Greičiausiai dėl senų transporto priemonių, nes jos jau buvo netinkamos eksploatuoti ir daugėjo keleivių ir turėjo gaudavo daug prašymų sustoti tose stotelėse, kuriuose nestodavo.

                                    Galbūt už mane turėtų daugiau žinoti, vyresnio amžiaus žmonės, kurie juos labiau pamena ir atsimena.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Na, gal kiek neracionalu nuimti tiek 44, tiek 74 nuo Belmonto st. iš ten jie vieninteliai važiuoja padoriu dažniu ir į centrą bei Stotį. Taip kad, manyčiau, toje stotelėje bent jau 74 turėtų išlikti, nes žmonių ten tikrai būna. O Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėse jis galėtų stoti pagal pageidavimą.
                                      Dėl krypties į centrą ir stotį sutikčiau, tačiau dėl krypties į N. Vilnią - ne. Mat toje pusėje dar yra ir Srovės st., kai priešingoje – nėra.

                                      Dėl sustojimo pagal pageidavimą – nelabai įsivaizduoju, kaip tai galėtų veikti su mūsų kultūra (o ypač - N. Vilnios mentalitetu). Ne piko metu, kai 44 neprigrūstas, vairuotojas tiesig pasižiūri, ar kas stovi prie durų važiuojant ties Pūčkorių stotele, jei nestovi - tai ir autobusas ten nestoja. Tačiau piko metu yra sunkiau, nes autobusas pergrūstas ir nėra jokio būdo įsitikinti, kad niekas neišlips. Jei tose stotelėse dabar stos 74-as, jis turės stoti kur kas dažniau, nes dažniau važiuoja artipilnis.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                        Greičiausiai dėl senų transporto priemonių, nes jos jau buvo netinkamos eksploatuoti ir daugėjo keleivių ir turėjo gaudavo daug prašymų sustoti tose stotelėse, kuriuose nestodavo.

                                        Galbūt už mane turėtų daugiau žinoti, vyresnio amžiaus žmonės, kurie juos labiau pamena ir atsimena.
                                        Na, VT fanai turėtų žinoti, kad VAP 1998-2001 metais kankino rimtos problemos. Beveik visas autobusų parkas buvo pasenęs ir susidevėjęs, vairuotojų ir mechanikų sumažėjo beveik per pusę, algos stipriai vėlavo.

                                        Kita vertus, ir keleivių srautai gerokai krito ir persiskirstė. Prasidėjo masinis persėdimas į asmeninį transportą.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Dėl sustojimo pagal pageidavimą – nelabai įsivaizduoju, kaip tai galėtų veikti su mūsų kultūra (o ypač - N. Vilnios mentalitetu).
                                          Paspaudi STOP mygtuką ir vairuotojas sustabdo autobusą. Tačiau tai kiek sudėtinga, nes, visų pirmą, vaikai mėgsta žaisti su mygtukais, antrą, net netyčia žmonės, laikydamiesi už turėklų, paspaudžia jį. Ir nereikia čia kaltinti tik N. Vilnios gyventojus - taip yra visur ir nuo šito nepabėgsi, +, kaip ir minėjau, netikėtumo/neatsargumo faktorius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X