Parašė FRT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 21:01.
-
Parašė sleader Rodyti pranešimątroleibusai neturi aplenkimo galimybių.
pagal dabartinį troleibusų judėjimą (greitį) kreivėmis ir per iešmus, nekyla ranka prie jų galimai prirašyti "greitasis".
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne tarybiškume reikalas. Tiesiog yra trys būdai, kaip "iššakoti" liniją į dvi:
-srovinis, naudojamas plačiausiai pasaulyje ir pas mus. Į kurią pusę numatytas nustatytasis posūkis yra tik susitarimo reikalas - ar į kairę, ar į dešinę. Kijeve, pavyzdžiui, nustatyta į kairę.
-mechaninis - troleibusas prieš iešmą staiga suka į kairę (ar dešinė, žiūrint, į kurią pusę sukama), iešmas pervedamas išcentrine karčių jėga. Toks būdas naudojamas buvo D. Britanijoje ir yra prastas, nes reikalauja vairuotojo įgūdimo ir pavojingo manevro (tiko, kai eismas gatvėse buvo neintensyvus) ir nemalonus keleiviams.
-naujausias būdas - valdymas radijo ryšiu.
"Tiesiai" nustatymo padaryti negalima. Iešmas su realiu troleibuso posūkiu į kairę ar dešinę nėra tiesiogiai susijęs. Tiesiog linija iššakojama į dvi linijas ir toliau gali eiti lygiagrečiai. Ir tokių ruožų mieste ne vienas. O iešmai tai visi vienodi... T.y. iššakojantis iešmas atrodo kaip Y raidė, t.y. abi atsišakojusios linijos sudaro vienodus kampus su linija iki išsišakojimo. Ir nustatymas "tiesiai" netenka jokios prasmės.
Reikia radijo ryšiu valdomų iešmu, kad būtų sutrumpintas pravažiavimo per iešmus laikas. Kitos išeities nėra.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Iešmai prieš kiekvieną stotelę, kad būtų galima aplenkti tik lėtins visą troleibusų eismą. Kaip tik reikia likviduoti visus nereikalingus iešmus. O tokių mieste yra.
Optimaliausias variantas būtų, kai viena troleibuso linija gatvėje važiuotų ne daugiau kaip 3-4 maršrutų troleibusai. Iš esmės tokia situacija buvo tarybiniais metais ir nepriklausomybės pradžioje. Daugiausia maršrutų tuomet buvo Kosciuškos g. - net 8. Vėliau dėl troleibusų išgujimo iš Gedimino prospekto ir naujų maršrutų veisimo jau esamame tinkle jo neplečiant, maršrutų skaičius tam kai kuriose gatvėse centrinėje miesto dalyje išaugo. Taip pat ir autobusų.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 21:41.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalima. Tereikia nutiesti tik vieną liniją iki Santariškes. Viskas. O greitieji autobusai reikalingi tik šie iš pateiktųjų:
3 Oro uostas - centras - Ukmergės g. - Fabijoniškės,
4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Šilo tiltas - Saulėtekis - tik piko metu.
5 - tai iš esmės tas pats 74, tik važiuotų dažniau ir nestotų keliose stotelėse S. Batoro g.
7 - tai iš esmės 45 autobuso greitasis variantas, reikalingas tik studentiško piko metu.
Kaip VT karkasiniai būtų tik du iš jų: 3 ir 5.
Vien tik piko metu maršrutu paleisti nepavyks, nes kartu naikinami kiti maršrutai. Tuomet nevažiuojant GRA neliktu susisiekimo galimybės.
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąŠiuo metu neturi, bet jei kiekvienoje stotelėje būtų iešmai (važiuoji toliau arba įsuki į stotelę)?
Žinote kolega, prisiminiau tą laikmetį, kai dėl gatvių remonto darbų 2,3,4 ir dar kalnas kitų maršrutų troleibusų turėdavo važiuoti Šeimyniškių-> Kalvarijų gatvėmis... skraidydavo kaip pasiutę, tik laikykis už turėklų O dabartinis jų lėtumas neretai nulemtas blogų tvarkaraščių, dėl kurių troleibusai lėtai velkasi, nes toks yra jų grafikas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kokiu atveju troleibusais aptarnauti pavyks tik vieną maršrutą iš šešių ir tam reikėtų investicijų. Apie troleibusus į Santariškes kalbama jau seniai, bet niekas per eilę metų nepajudėjo. Visos šios naujovės yra "popierinės", be jokių statybos darbų, pirkimų ir t.t. Jeigu prireiktu kontaktinio tinklo statybos, transporto priemonių pirkimo, tai vėlgi visas reikalas užsitęstų neribotą laiką ir pokyčių jokių greitai nesulauktume.
Vien tik piko metu maršrutu paleisti nepavyks, nes kartu naikinami kiti maršrutai. Tuomet nevažiuojant GRA neliktu susisiekimo galimybės.
Pirmiausia greitąjį galima būtų paleisti net ne į Santariškes, o Nr. 3 Fabijoniškės - Ukmergės g. - centras - oro uostas. Būtent Ukmergės g. apylinkės neturi normalaus tankiai kursuojančio ir greito susisiekimo su centru. Ir oro uostas adekvataus susisiekimo neturi.
Greitąjį maršrutą autobusais į Santariškes reikėtų organizuoti ne nuo stoties, o nuo Žaliojo tilto. Vėliau jį būtų galima pakeisti troleibusu nuo stoties ir tuomet panaikinti 5 troleibusą.
Kiti greitieji būtų tik kaip papildomi (tačiau piko metui tankiai kursuojantys; juk ne piko metu keleivių nėra tiek daug) prie esamų kiek pakoreguotų (ne taip drastiškai) VT maršrutų.
Taigi pakanka 4 autobusų greitųjų maršrutų.
O greitojo maršruto Laisvės prospektu vietoje 16 troleibuso nereikia.
Verčiau naikinti tokius troleibusų maršrutus kaip 21, 20, 13, 15, 18A. Iš esmės ir 1. Normaliai pradėjus veikti e-bilietui jų nereikėtų.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 22:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą5 - tai iš esmės tas pats 74, tik važiuotų dažniau ir nestotų keliose stotelėse S. Batoro g.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąŠiuo atveju 44 greitasis.
O problema kyla tik su Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėmis. Pūčkorių stotelę galima išvis panaikinti, 9 iš 10 atveju 44 ten net nesustoja, nes beveik niekada nebūna keleivių. Be to, ji labai arti Girininkijos stotelės, užtenka tik pereiti per tiltą. Tai leistų panaikinti pavojingą pėščiųjų perėją toje vietoje.
O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).
Džiugu, kad pagaliau tvarkomas VT Vilniuje. Galbūt jis tikrai taps patrauklesnis. Tačiau turint omenyje e-bilieto istoriją, tuo abejoju.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan, kaip gyvenančiam N.Vilnioje, pasikeitimas yra puikus. 44 maršrutas čia yra pats reikalingiausias, tačiau jis yra lėtas. Todėl greitojo maršruto įvedimą čia galiu tik sveikinti.
O problema kyla tik su Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėmis. Pūčkorių stotelę galima išvis panaikinti, 9 iš 10 atveju 44 ten net nesustoja, nes beveik niekada nebūna keleivių. Be to, ji labai arti Girininkijos stotelės, užtenka tik pereiti per tiltą. Tai leistų panaikinti pavojingą pėščiųjų perėją toje vietoje.
O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).
a74 gali stoti ir Užtvankos, ir Pučkorių, ir Girininkija stotelėse. Šiuo metu jam duodama 9 minutės įveikti atkarpą Lelijų st. - Rudens st. Tokią pat atkarpą įveikti a44 gauna 12 minučių. Tačiau realiai, nes stodamas visose mano minėtose stotelėse, a74 gali šią atkarpą įveikti per 10 minučių.
Pučkorių stotelę naikinti nėra būtina, nes vairuotojai vis tiek dažniausiai nestoja joje, o pravažiuoja (be abejo, jei nėra įlipančių/išlipančių keleivių). Dėl Belmonto stotelės sutinku.
Comment
-
Greitųjų autobusų maršrutų planas nerealus, nes jam įgyvendinti reikės apie 80 autobusų. Dalis autobusų atsilaisvins nuo naikinamų maršrutų, bet tai vis tiek per mažai. Žinoma, jei greitieji kursuos kas 10 minučių (išimtis tik greitasis į N. Vilnią, kur pakaktų, kad autobusas kursuotų stabiliai kas 15 minučių), tai galbūt pakaks ir 45-50 autobusų. Tiek AP sukrapštys. Bet taip pertvarkius eismą bus tik blogiau, nes taip retai kursuojantys greitieji autobusai neatstos panaikintų ar praretintų maršrutų. Žinoma, reformą pradėjus vasarą, kuomet autobusai ir troleibusai važiuoja rečiau, autobusų atsirastų ir 10 min. intervalas dar tenkintų. Bet kas bus, kai ateis rugsėjis???Paskutinis taisė Al1; 2013.01.03, 10:01.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreitųjų autobusų maršrutų planas nerealus, nes jam įgyvendinti reikės apie 80 autobusų. Dalis autobusų atsilaisvins nuo naikinamų maršrutų, bet tai vis tiek per mažai. Žinoma, jei greitieji kursuos kas 10 minučių (išimtis tik greitasis į N. Vilnią, kur pakaktų, kad autobusas kursuotų stabiliai kas 15 minučių), tai galbūt pakaks ir 45-50 autobusų. Tiek AP sukrapštys. Bet taip pertvarkius eismą bus tik blogiau, nes taip retai kursuojantys greitieji autobusai neatstos panaikintų ar praretintų maršrutų. Žinoma, reformą pradėjus vasarą, kuomet autobusai ir troleibusai važiuoja rečiau, autobusų atsirastų ir 10 min. intervalas dar tenkintų. Bet kas bus, kai ateis rugsėjis???
Kitaip tame mazge susidarys keleivių (!) kamštis. Jie netilps į siūlomas transporto priemones, teks praleidinėti, bandyti naudotis alternatyviais maršrutais (ką mes jau turėjome realybėje).Paskutinis taisė Sula; 2013.01.03, 10:12.
Comment
-
Dabar šiek tiek istorijos apie greituosius autobusus.
Kažkaip visi užmiršote, kad Vilniuje greitieji autobusai apie 2000-2003 m. buvo perdaryti į paprastuosius autobusus.
Paimkim tą patį A45 jis iki perdarymo buvo 45G;
Taip pat 73 iki perdarymo ir pakeisto maršruto numerio irgi buvo 43G
A7 irgi buvo 7G;
30 irgi buvo 30G;
22 irgi buvo 22G;
Ir papildomai dar buvo 12G, 16G,
Pvz. dabar planuojami greitieji autobusai, kai kurie atitiks dabartinius paprastuosius maršrutus, tai reiškia, kad greitieji autobusai yra ne nauja rūšis, o atkuriama rūšis, kurį dar važinėjo atkūrus nepriklausomybę iki 2000-2003 m.
Sprendžiant pagal 45 paprastasis tiesiog pakeis savo numerį į 7GRA ir važiuos kaip važiavęs 45 tik su keliomis išimtimis, tai yra nestos St. Vaikų kaimas, Verkių Valakampių tiltas. Ten kur yra mokyklos ir prekybos centrai jis sustos.
Visi greitieji autobusai sustos prie visų mokymo įstaigų prie kurių yra įrengtos stotelės. Mokymo įstaigų be VT transporto nepaliks.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąDabar šiek tiek istorijos apie greituosius autobusus.
Kažkaip visi užmiršote, kad Vilniuje greitieji autobusai apie 2000-2003 m. buvo perdaryti į paprastuosius autobusus.
Naujo plano idėja kiek kitokia, šiaip jau, racionalesnė. Bet neaišku kokiais resursais paremta.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKurgi čia užmirši. Tik kad jų funkcija kiek kitokia buvo - papildanti esamus maršrutus, ypač piko metu. Bent jau pvz.: A22 ir A21, A24 kursavo tiek greitieji, tiek paprasti. Ir kodėl jie buvo panaikinti, atsimenat?
Naujo plano idėja kiek kitokia, šiaip jau, racionalesnė. Bet neaišku kokiais resursais paremta.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąJuos panaikino labai paprastai pridėjo visas stoteles ir jie tapo paprastais autobusų maršrutais be raidės G.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O Girininkijos ir Užtvankos stoteles galėtų aptarnauti 74-as, tik tokiu atveju jis praranda dalį savo greičio. Problemą galima būtų spręsti nuimant jį nuo Belmonto stotelės, t.y. grąžinant anksčiau buvusį variantą, kuomet jis ten nestodavo (Srovės st. visiškai pakanka).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai savaime aišku Bet kodėl? Nepasiteisino? Pritrūko resursų?
Galbūt už mane turėtų daugiau žinoti, vyresnio amžiaus žmonės, kurie juos labiau pamena ir atsimena.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, gal kiek neracionalu nuimti tiek 44, tiek 74 nuo Belmonto st. iš ten jie vieninteliai važiuoja padoriu dažniu ir į centrą bei Stotį. Taip kad, manyčiau, toje stotelėje bent jau 74 turėtų išlikti, nes žmonių ten tikrai būna. O Girininkijos, Pūčkorių ir Užtvankos stotelėse jis galėtų stoti pagal pageidavimą.
Dėl sustojimo pagal pageidavimą – nelabai įsivaizduoju, kaip tai galėtų veikti su mūsų kultūra (o ypač - N. Vilnios mentalitetu). Ne piko metu, kai 44 neprigrūstas, vairuotojas tiesig pasižiūri, ar kas stovi prie durų važiuojant ties Pūčkorių stotele, jei nestovi - tai ir autobusas ten nestoja. Tačiau piko metu yra sunkiau, nes autobusas pergrūstas ir nėra jokio būdo įsitikinti, kad niekas neišlips. Jei tose stotelėse dabar stos 74-as, jis turės stoti kur kas dažniau, nes dažniau važiuoja artipilnis.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGreičiausiai dėl senų transporto priemonių, nes jos jau buvo netinkamos eksploatuoti ir daugėjo keleivių ir turėjo gaudavo daug prašymų sustoti tose stotelėse, kuriuose nestodavo.
Galbūt už mane turėtų daugiau žinoti, vyresnio amžiaus žmonės, kurie juos labiau pamena ir atsimena.
Kita vertus, ir keleivių srautai gerokai krito ir persiskirstė. Prasidėjo masinis persėdimas į asmeninį transportą.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDėl sustojimo pagal pageidavimą – nelabai įsivaizduoju, kaip tai galėtų veikti su mūsų kultūra (o ypač - N. Vilnios mentalitetu).
Comment
Comment