Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTikrai ne 21, 38, 52A. Jais važiuoja nemažai keleivių. Tačiau šiap tai kiek kvaila: važiuoja X maršrutas, juo važiuoja trumpas autobusas, 30 min. intervalu. Autobusas tolygiai užpildytas. Paleidžiame mikroautobusą. Rezultatas manau aiškus... Tad reikia dažniau važinėjančių TP. Reziume: didelės kuro išlaidos. Nors kuro išlaidas dengs pats vežėjas (gal Transervis?)... Ir dar : 35A negali būti be 76, nes jie sujungti.
Atsiprašau už emocingą pranešimą.
Kas dėl kuro sąnaudų: 1 trumpo autobuso reisas gali būti lygus pvz. 3 mikroautobusų reisams pagal sąnaudas.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTikrai ne 37. Be minetu gali buti 11.
Grustyj: 38 nedaug dubliuoja.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTikrai ne 21, 38, 52A. Jais važiuoja nemažai keleivių. Tačiau šiap tai kiek kvaila: važiuoja X maršrutas, juo važiuoja trumpas autobusas, 30 min. intervalu. Autobusas tolygiai užpildytas. Paleidžiame mikroautobusą. Rezultatas manau aiškus... Tad reikia dažniau važinėjančių TP. Reziume: didelės kuro išlaidos. Nors kuro išlaidas dengs pats vežėjas (gal Transervis?)... Ir dar : 35A negali būti be 76, nes jie sujungti.
Atsiprašau už emocingą pranešimą.
Ir A35A gali būti atskiru maršrutu. O kaip važiavo A76 du autobusai taip ir važiuotų du arba vienas autobusai. A35A autobusas niekur nedingtų jį tiesiog atiduotų kitam maršrutui. O A35A važiuotų mažos talpos autobusai, kaip 2011 metų vasarą žadėjo pati Vilniaus miesto savivaldybė.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Aš tokio idiotizmo ir tikėjausi. Savivaldybės parkai skendi skolose, o privatininkams finansuoti pinigų tikrai suras. Na kitaip gi joks privatininkas ir neveš, jei jam mokės kad ir 70-80 proc. nuo to, kiek priklauso... O savivaldybės parkai ir toliau negaus pilnai finansavimo. Aš nematau nei vieno maršruto iš dabartinių mikroautobusų, kuriuos reikėtų integruoti į bendrą sistemą. O balvonams gali šauti mintis integruoti ir visus maršrutus... Net ir tuos, kurie važiuoja į Santariškes, Fabijoniškes, oro uostą.
Visi iš jų dubliuoja esamus autobusų ir troleibusų maršrutus ir tokiu mikrobų maršrutų buvimas tik rodo, kad autobusų ir troleibusų kursavimas nėra pakankamai dažnas.
Kas dėl dalies autobusų maršrutų atidavimo, tai vėl problema susiveda į blogą VT organizavimą. Kam reikalingas maršrutas, kuriuo Vt važiuoja 3-4 kartus per dieną??? Kol kas neaišku, kuriuos atiduos. Bet tvirtinti, kad keleiviai nepajus skirtumo, tai yra absurdas. Autobusas yra aukštesnio lygio susisiekimo priemonė nei mikrobas. O tai, kad mikrobai iš viso egzistuoja kaip transporto rūšis, tuo labiau, dabar jau kėsinasi ir į autobusų maršrutus, tik parodo, koks atsilikęs pas mus suvokimas apie viešąjį transportą. Iš tiesų Vilniui pakaktų vos kelių midibusais aptarnaujamų maršrutų į priemiesčius, kuriais kursuotų autobusų parko mašinos.
Štai taip ir "vystomas" Vilniaus miesto VT. Tai nėra ko stebėtis, kad keleivių vis mažėja, o užuot realiai gerinant VT, daromos kvailystės su mikrobais, svaigstama apie tramvajus ir metro... Nesugebama net išspirti mikrobų iš miesto centrinės dalies sustiprinant kai kuriuos maršrutus, kaip kad 1, 2, 26, 44, 53 autobusų, 7, 16 troleibuso ir kai kuriuos kitus...
Panevėžys išgrūdo nafig mikrobus ir niekas ten jų nebepasigenda...Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 18:39.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąManau, kad tai palies šiuos maršrutus: 9, 11, 15, 21, 35A, 37, 38, 41, 51, 52A, 67 (tik jeigu mikroautobusai piko metu kursuotų labai dažnai), 87.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai taip ir "vystomas" Vilniaus miesto VT. Tai nėra ko stebėtis, kad keleivių vis mažėja, o užuot realiai gerinant VT, daromos kvailystės su mikrobais, svaigstama apie tramvajus ir metro... Nesugebama net išspirti mikrobų iš miesto centrinės dalies
Akivaizdžiai matosi, kad Jus labiausiai nepatenkinti mikroautobusais, o ne pvz. 05/062 privatininkų maršrutais. Tačiau pagalvokite galva - kas iš VMS bandys atsikratyti privatininkų, jeigu pačiai VMS gręs milijoninės sankcijos dėl draudimo steigti privatų verslą.
Kaip jau ne kartą Jums sakiau, nereikia išradinėti dviračio. Geriau leisti milijardus tramvajui, negu pasinaudoti tuo, kas jau yra mieste? Tačiau, atrodo, Jus ir pats esate prieš tramvajų statybas. Tačiau šūkaujate, kad reikia gerinti VT. Kuom? Kaip? Miestui (net pačiai valstybei) greit gali būti bankroto byla, bet visi bando vykdyti grandiozinius projektus. ES parama? Ne velnio. Taip, įmanoma, tačiau kokiu būdu mes visą tai gražinsim jiems atgal? Apie tai niekas negalvoja.
Taip kad geriau pabandyti pasinaudoti turimais ištekliais, kurie nekainuos milijardus, kaip kad naujų projektų įgyvendinimas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą37 veža daug keleivių nuo pavasario iki lapkričio, nes aptarnauja Rokantiškių kapines.
Jus teigiate, kad a37 daug keleivių. O kodėl? Gal todėl, kad jis važiuoja kartą per valandą? O jei leistų dažniau - tas didelis keleivių srautas ir nesimatytų.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.12.27, 19:04.
Comment
-
37 tikrai nemažai veža į kapines. Todėl leisti mikrobus yra visiška nesąmonė. 3 mikrobai vietoje vieno autobuso tikrai ne pigiau. Nes trys mikrobai tai trys vairuotojai vietoje vieno. O atlyginimas sudaro tikrai nemenką dalį išlaidų. Reikia, kad AP efektyviau valdytų savo turimų autobusų išteklius. Arba tiesiog "Susisiekimo paslaugos" turi pakilti į kokybiškai naują lygmenį ir nurodyti, kokius transporto priemones leisti į konkretų maršrutą atskiromis dienomis ar metų laiku, paros metu. Bet tam turi būti įvestas pilnas savivaldybės atsiskaitymas su vežėju. Kol jo nėra, tol parkas daro, kaip išeina, švaistomos lėšos.
Galiausiai įtariu, kad viskas liks mažai pakeista, bet mikrobai iš miesto centro nebus išguiti, tačiau juos integruos į bendrą sistemą. Ar nebus taip, kad tie žadėti greitieji maršrutai ir bus mikroautobusai, integruoti į bendro bilieto sistemą? Juk mūsų už VT atsakingiems valdžiažmogiams tokia mintis greičiausiai ir šaus. Ir ne be patepimo iš mikrobų firmų.
O kaip Panevėžys atsisakė mikrobų? Teismus prakišo? Nėra tų parazitų Panevėžyje ir juos jau žmonės užmiršo. Vilniuje mikrobų maršrutus kai kuriuos panaikino, bet juk teismų tai nebuvo...
Tai, kad vilniečiai skundžiasi dėl panaikintų 4, 62 mikroautobusų, parodo, kad valdžia nesugeba organizuoti VT. Vietoj naikinamų mikroautobusų turi būti pasiūlyta reali alternatyva, o ne jos parodija - 1 ar 2 autobusai per valandą. Kas dėl 62 mikrobo ir 062 autobuso, tai čia reikia 53 ir 53 A autobusus (būtinai dvigubus) paleisti kursuoti kas 5 minutes. O kas buvo padaryta? panaikintas 062, o ir taip apkrautu maršrutu nepaleista nei vieno papildomo autobuso. 4 mikrobas - seniai reikia 2 autobuso maršrutą stiprinti. Tiek oro uostui tai reikalinga, tiek ir Šeškinei. Perkūnkiemis, Tarandė - atskira kalba. Ten tikrai nereikia taip dažnai kursuojančio transporto. Tačiau 52A kursuoja per retai ir lėtai. Kodėl autobusas Ukmergės g. už miesto velkasi kaip mieste??? Galiausiai jis (kol normaliai neveikia persėdimo bilietų sistema) turi važiuoti į stotį pro Švitrigailos, Kauno g., tuomet ir keleivių bus daugiau maršrute. Kodėl 52 A negalėtų būti iš dalies greitasis maršrutas, nestojantis dalyje stotelių?
Dauguma mikrobų maršrutų išnyktų savaime, jei tik pagerėtų autobusų ir troleibusų eismas maršrutuose, kuriuos jie dubliuoja. Štai 44 mikroautobusas gyvuoja parazituodamas 44 autobuso sąskaita, nes visuomet važiuoja kelios minutės prieš autobusą. Kokia iš to nauda keleiviams? Autobusas kursuoja per retai, tvarkaraščio spragų mikrobas neužpildo. O kas draudžia paleisti autobusą bent kas 15 minučių ištisą dieną (o piko metu ir kas 10 min.)? Nėra keleivių? Ir nebus, jei VT kursuos 1-2 kartus per valandą.
Taip, dviračio išradinėti nereikia, tiesiog reikia sutvarkyti esamų autobusų ir troleibusų maršrutus ir mikrobai per porą metų išnyks. Juk daugybė išnyko vien dėl to, kad jie keleivių jau nebetenkino, be to ir autobusų, troleibusų eismo pagerėjimas kai kuriose gatvėse tam padarė įtakos. O tie, kurie neišnyks, tuos būtų galima damušti. Dabar gi integravus jie parazituos valdiško VT sąskaita, gaudami pilną finansavimą, savivaldybės įmonės gi toliau merdės. Ir tai vadinasi VT gerinimu? Pinigų nėra megaprojektams, o VT gerinimui milijardų iš karto nereikia. Tik reikia nuoseklaus darbo, o ne nesąmonių ir šokinėjimų. ES parama galima naudotis, tik mūsų valdžiažmogiai nesugeba. Todėl savivaldybės našta nebūtų tokia didelė ir nepalyginama su svaičiojimais apie tramvajų. Kodėl Latvija, Estija, Lenkija (netgi megaprjektams kaip metro Varšuvoje ar tramvajai) sugeba panaudoti ES lėšas VT plėtrai, o pas mus netgi dujinių autobusų ir troleibusų nenuperkama? Tie, kurie perkami yra lašas jūroje ir ne visai iš tų lėšų.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 20:24.
Comment
-
Al1 teisus. Mikrobus reikia naikinti, tuo pačių gerinti VT. Kaip? Labai paprastai. Vizualiacija tokia:
1.Platinamos gatvės A juostoms. Kur trys juostos - neplatinama. Kai kuriuose sankryžose statomi viadukai VTui, specialūs šviesoforai. Palaipsniui įdiegiama stotelių pagal pareikalavimą tvarka(nori išlipti - spausk Stop mygtuką;nori įlipti - mojuok ranka). Pagaliau yra Ebilietas ir švieslentės autobusuose/troleibusuose. Yra ir tvarkaraščių švieslentės stotelėse. VT jau gana puikus ir greitas.
2.1 Remontuojamas esamas troleibusų tinklas.
2.2 Plečiamas troleibusų tinklas.
2.3 Perkama ~ 300 naujų troleibusų, iš jų 50 - trigubi. Senos Škodos nurašomos.
2.4 Elektra pigi, tad troleibusai dažnai važinėja.
3 VT tolygiai paskirstomas. Nelieka dalies dubliuojančių maršrutų.
4 Statoma Park&Ride sistema.
5 Statomi apvažiavimai(aplinkkeliai), kai kurie kiti infrastrūkturos objektai.
6 Įvedamas mokestis už automobilius.
Investicijos milžiniškos, tačiau koks efektas. Tai išspręstų visas susisiekimo problemas bent atrimiausiam 35-mečiui.Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.07.05, 14:10.
Comment
-
Cha, noriu pamatyt šaltinį.
O jei ir bandys naikinti, užprotestuos gyventojai, kai buvo Tychuose(Lenkija). Ten irgi apie 90-uosius norėjo panaikinti troleibusus, tad buvo labai daug protestų. Dabar ten sekmingai teberieda 2009 metų Solariai.Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.12.27, 20:00.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąTroleibusu nebus. Jau priimtas projektas, kaad vietoj troleibusu ivest tramvaju
Comment
-
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...jus-221-289857 . Štai. Ir tai gera mintis. Bus autobusai + tramvajus + mikriukai.
schema:
1. Išmetami troleibusai
2. Atsisakoma kai kurių autobuso maršrutų, paleidžiant ten mikriuką(šiandienos info).
3. Įdiegiamas tramvajus.
4. Suderinamos trasos, paleidžiami nauji autobusų maršrutai.
Vualia.
P.s. Dar reikia privatus iš 062 ir 05 mest lauk.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei Zuokas su chebra nieko dėl tramvajaus nenuveiks (o tokius pinigus gauti nėra taip paprasta, joks privatus verslas milijardo neinvestuos), tai atėjusi kitos kadencijos valdžia tą Zuoko utopiją panaikins. Arba nukels neribotam laikui - bo pinigų nėra. Svarbiausia, kad po to būtų užperkama bent 50 naujų troleibusų.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąhttp://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...jus-221-289857 . Štai. Ir tai gera mintis. Bus autobusai + tramvajus + mikriukai.
schema:
1. Išmetami troleibusai
2. Atsisakoma kai kurių autobuso maršrutų, paleidžiant ten mikriuką(šiandienos info).
3. Įdiegiamas tramvajus.
4. Suderinamos trasos, paleidžiami nauji autobusų maršrutai.
Vualia.
P.s. Dar reikia privatus iš 062 ir 05 mest lauk.Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.12.27, 20:21.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąhttp://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...jus-221-289857 . Štai. Ir tai gera mintis. Bus autobusai + tramvajus + mikriukai.
schema:
1. Išmetami troleibusai
2. Atsisakoma kai kurių autobuso maršrutų, paleidžiant ten mikriuką(šiandienos info).
3. Įdiegiamas tramvajus.
4. Suderinamos trasos, paleidžiami nauji autobusų maršrutai.
Vualia.
P.s. Dar reikia privatus iš 062 ir 05 mest lauk.
062 ir 05 autobusus reikia tikrai mesti lauk. 062 spraga užpildoma 53A pratęsiant iki Mykolo Lietuvio. 53 sutankinant. Normaliai įdiegus persėdimo bilietus, 53 retinti, pratęsti iki Mykolo Lietuvio, 53A trumpinti iki Fabijoniškių žiedo. Vietoj 05 paleisti autobusų parko autobusus 26A maršrutu, pratęsiant jį iki stoties. Papildomai paleisti daugiau 26 maršruto autobusų (intervalą sumažinant iki 10 min. nepiko metu). Įvedus persėdimo bilietus, 26A trumpinti iki Žaliojo tilto.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 20:18.
Comment
-
Atsiprašau, kad tiek daug pranešimų, tačiau labai sunkų išsisakyti apie savo nuomonę šioje sferoje.
,,Įvertinus ryškias keleivių mažėjimo tendencjas, kontaktinio tinklo senumą ir mažą maršrutų skaičių, troleibusus naikinsime-sako A. Zuokas``. Mažą maršrutų skaičių? Ciūriche jų vos šeši, tačiau niekas neužsimena apie troleibusų naikinimą. Mažėja keleivių - mažėja gyventojų Vilniuje, mažėja ir besinaudojančių VT. Be to, ar plečiamas KT? KT senumas - ne problema. Skyrus šiam dalykui pinigų, ganėtinai nedaug, KT būtų naujutėlis.
Nereikia naikinti troleibusų, reikia plėsti trolebusų tinklą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai bus ko gero 13, 15, 37, 35A, 41, 67, 76, 87. Ko gero, bus prijungti kai kurie mikrobų maršrutai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąManau, kad tai palies šiuos maršrutus: 9, 11, 15, 21, 35A, 37, 38, 41, 51, 52A, 67 (tik jeigu mikroautobusai piko metu kursuotų labai dažnai), 87.
Parašė FRT Rodyti pranešimąmarsrutai.lt nebuvo ir niekada nebus oficiali tvarkaraščių sistema, todėl papraščiau yra įvesti tvarkaraštį į oficialią sistemą(vilniustransport) ir nesukti galvos kitiems
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTačiau 52A kursuoja per retai ir lėtai. Kodėl autobusas Ukmergės g. už miesto velkasi kaip mieste???
Comment
-
37??? Absurdas. Ateis pavasaris ir žmonės su pundais, grėbliukais ir laistytuvais, važiuojantys į kapines, grūsis supuvusioje skardinėje... Taip, žiemą ten keleivių mažai, bet negi AP negali paleisti midibuso??? Visgi keleivių padaugėtų maršrutą pratęsus Rokantiškių gatve, toliau Kalno g. ir iki N. Vilnios, apjungiant su 67 maršrutu. Užtat 67 į Mickūnus naikinti. Ten rajonas. Važinėja autobusai į Lavoriškes, Adomaičius. Gali spragas tvarkaraštyje papildomu autobusu patys užsipildyti.Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 20:49.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAl1 teisus. Mikrobus reikia naikinti, tuo pačių gerinti VT. Kaip? Labai paprastai. Vizualiacija tokią:
1.Platinamos gatvės A juostoms. Kur trys juostos - neplatinama. Kai kuriuose sankryžose statomi viadukai VTui, specialūs šviesoforai. Palaipsniui įdiegiama stotelių pagal pareikalavimą tvarką(nori išlipti - spausk Stop mygtuką;nori įlipti - mojuok ranka). Pagaliau yra Ebilietas ir švieslentės autobusuose/troleibusuose. Yra ir tvarkaraščių švieslentės stotelėse. VT jau gana puikus ir greitas.(bet kokių atvejų) Kaina: ~ 800 mln. litų.
2.1 Remontuojamas esamas troleibusų tinklas. Kaina: ~ 35 000 000 LT.
2.2 Plečiamas troleibusų tinklas.
2.3 Perkama ~ 300 naujų troleibusai, iš jų 50 - trigubi. Senos Škodos nurašomos. Kaina: ~400 mln. litų.
2.4 Elektra pigi, tad troleibusai dažnai važinėja.
3 VT tolygiai paskirstomas. Nelieka dalies dubliujančių maršrutų.
4 Statoma Park&Ride sistema (bet kokių atvejų). Kaina: ~ 100 000 000 LT.
5 Statomi apvažiavimai(aplinkkeliai), kai kurie kiti infrastrūkturos objektai.
6 Įvedamas mokestis už automobilius.
Investicijos milžiniškos (apie 3 mlr. litų), tačiau koks efektas. Tai išspręstų visas susisiekimo problemas bent atrimiausiam 35-mečiui.
Neskaitant to, kad šios priemonės ne viską išsprendžia.
Pvz.: kaip spręsti miesto "išskydimo" procesą ir su tuo susijusią VT efektyvumo mažėjimą?
Comment
Comment