Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Galbūt ir ne čia turėčiau rašyti, bet kadangi lyg ir šioje temoje buvo apie tai užsiminta - niekaip netveriu ir aš pasidalinti savo požiūriu.

    O tema - "greitieji maršrutai" Vilniuje. Mano nuomone, tai, kaip tai planuojama daryti, yra visiška nesąmonė, kuri bus dar vienas būdas skandinti ir taip sunkiai gyvenančią Vilniaus VT įmonę.
    Planuojama daryti, jei teisingai supratau, taip - yra sukuriamas naujas maršrutas (iš kurio permetamos transporto priemonės / darbuotojai etc) iš kitų maršrutų, kurio ypatybė bus ta, jo transporto priemonė (toliau - TP) sustos tik numatytose didesnėse stotelėse.
    Pardon, bet tai - didelė nesąmonė.
    Taip susiklostė, kad štai jau trečias mėnuo tenka gyventi Anglijoje. Gyvenu nedideliame mieste, ir maniau, kad tokia tvarka egzistuoja tik čia, bet, pasirodo, ne - šitai sėkmingai veikia net ir Londone. O apie ką aš kalbu - kad reikėtų ne suretinti TP sustojimų skaičių, bet pradėti diegti TP sustojimus pagal pageidavimą. Tai yra, pradžioje įvedamas (po intensyvios informacinės kampanijos Vilniaus VT priemonėse ir kitur) naujas TP maršrutas (o dar geriau - vietoj egzistuojančio senojo, pvz., 2, pridedama raidė G), kuriame galioja taisyklė: TP sustoja tik tose stotelėse, kur keleivis iš anksto informuoja apie pageidavimą išlipti naudodamasis tam skirtu mygtuku (po ko salone įžiebiamas atitinkamas informacinis plafonas), tuo tarpu stotelėje laukiantis keleivis privalo ištiesti ranką, jei nori, kad transporto priemonė sustotų ir jį pavežtų - kitu atveju, beveik nelėtindama važiuotų toliau.
    Suprantu, dabar tik nedidelė dalis šiuo metu Vilniaus VT ūkio galėtų važiuoti tokiuose maršrutuose. Tačiau manau, kad perėjimas prie tokios sistemos turėtų būti laipsniškas - per kurį laiką ir parkai atsinaujintų.

    Beje, pamenu, kad atšaukdamas "priekinių durų" tvarką A.Zuokas skiedė, jog, maždaug, normaliuose pasaulio miestuose tokių dalykų nėra. Siūlyčiau jam apsilankyti Anglijoje, pamatys stebuklą, kaip daug didesniame mieste (Londone) ir dviaukščiuose autobusuose tokia tvarka puikiausiai veikia...
    O man įdomu, kokiu principu tuomet žinoma kada autobusas atvažiuos? Dabar mes turime tvarkaraščius. Jeigu autobusai stotų pagal pageidavimą, tai jie negalėtų laikytis tvarkaraščio (nebent jis būtų labai netikslus ir tik preliminarus). Ar ne taip? Tad toks maršrutas manau tiktų nebent tose vietose, kur jis būtų tik kaip papildomas maršrutas, ne pagrindinis. Tarkim 16 troleibuso maršrutas. Galėtų važiuoti koks nors 16A (jeigu tokio nėra) autobusas, kuris sustotų tik pagal pageidavimą ir labiau veiktų mikriuko principu (tačiau stotų tik stotelėse ir jame veiktų bendras bilietas). Tokiu atveju manau būtų visai patogus būdas keliauti.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O man įdomu, kokiu principu tuomet žinoma kada autobusas atvažiuos? Dabar mes turime tvarkaraščius. Jeigu autobusai stotų pagal pageidavimą, tai jie negalėtų laikytis tvarkaraščio (nebent jis būtų labai netikslus ir tik preliminarus). Ar ne taip? Tad toks maršrutas manau tiktų nebent tose vietose, kur jis būtų tik kaip papildomas maršrutas, ne pagrindinis. Tarkim 16 troleibuso maršrutas. Galėtų važiuoti koks nors 16A (jeigu tokio nėra) autobusas, kuris sustotų tik pagal pageidavimą ir labiau veiktų mikriuko principu (tačiau stotų tik stotelėse ir jame veiktų bendras bilietas). Tokiu atveju manau būtų visai patogus būdas keliauti.
      Tvarkaraščiai didesnėse stotelėse yra pakabinti, ir (bent jau savaitgaliais) VT atkeliauja daugmaž tiksliai. Žinoma, būna ir taip, kad nors tam tikru maršrutu važiuoja tik vieno maršruto autobusas, ir kas valandą, jis nepasirodo, na bet anglai kantresni už lietuvius, ramiai stypso stotelėje dar valandą
      Žinoma, tikslumas tik preliminarus ir numatyta paklaida. Jei keleivių žymiai mažiau ir žymiai rečiau tenka sustoti stotelėse ar kamščiuose, vairuotojas tiesiog ilgiau pastovi didesnėse stotelėse (ten kur neužkemša kitų transporto priemonių eismo).
      Įgyvendinimas, aišku, bent jau pradžioje gali būti gan komplikuotas, nes gali būti sunku apskaičiuoti tinkamus laikus... bet nuo kažko reikia pradėti. O tokiu principu veikiantys "greitieji autobusai" ar "greitieji troleibusai" būtų kur kas geriau, nei sustojantys tik kas kelis kilometrus...

      Beje, dar vienas pastebėjimas. Populiarus viešasis transportas tada, kai jis patogus. Vienas iš patogumo aspektų - kad iki/nuo stotelės nereikia toli minti pėsčiomis. Tokie "greitieji", kokie jie planuojami Vilniuje, būtų patogūs tik mažai daliai žmonių, o tai vėlgi mažintų VT populiarumą... Pamatytumėte, kokiu dažnumu stotelės padarytos čia, Anglijoje... Bet, žinoma, čia VT sustoja tik toje stotelėje, kur žmogui reikia. Manyčiau, jei norima Vilniuje išsaugoti VT, reiktų eiti būtent užsienyje išbandytu keliu - palaipsniui pereiti prie sustojimų tik pagal pareikalavimą, jį įvedus - didinti stotelių skaičių ir sugrąžinti lipimą pro priekines duris...
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Iš principo nei tie greitieji maršrutai, nei maršrutai stojantys stotelėse tik pagal pageidavimą didelės naudos svarbiausiu, piko metu, neduos. Jeigu kartu nebus jokių patobulinimų infrastruktūroje, sukuriant prioritetą viešajam transportui. Jeigu VT stovi kamštyje su visu kitu transporto srautu, tai sustodamas stotelėje jis beveik nieko nepraranda, nes kamštis per tą laiką pajuda tik 1-5 automobiliais į priekį (kartais išvis niekas nepajuda per tą laiko tarpą).

        Didelis žingsnis į priekį būtų, jei VT galėtu išlaikyti maždaug pastovų vidutinį greitį visame maršrute netgi piko metu. Tuomet nereiktu jokių greitųjų, ne visose stotelėse stojančių, maršrutų, nes ir įprastiniai galėtų važiuoti pakankamai greitai.

        Comment


          VIEŠOJO TRANSPORTO PASIKEITIMAI NUO LAPKRIČIO 1 D.

          Pasibaigus J.Tiškevičiaus g. remonto darbams nuo lapkričio 1 d. grąžinama buvusi 51 „Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės“ autobusų maršruto trasa. 51 maršruto autobusai vėl važiuos J.Tiškevičiaus gatve.

          Taip pat, atsižvelgiant į keleivių prašymus, nuo lapkričio 1 d. keičiasi 8, 15, 52A, 73 autobusų maršrutų ir 15, 18, 18A troleibusų maršrutų eismo tvarkaraščiai.

          Nuo lapkričio 5 d., pasibaigus šiltajam periodui, nebevažiuos 63 „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ maršruto autobusai. Kaip ir kasmet, maršruto darbas bus atnaujintas kitų metų pavasarį.

          Šaltinis – SĮ „Susisiekimo paslaugos“, http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=500
          Na ką, pagaliau „Vilniaus pergalės“ darbuotojų rytinė kelionė į darbą bus panašesnė į kelionę, o ne į presavimąsi į Tokijo metro traukinį . Nuo šiol 8 maršruto du rytiniai reisai užsuks ne tik į Granito g., bet ir į 25 maršruto žiedą Graičiūno g.
          Beje, tų pačių darbuotojų patogumui, apytiksliai prieš 2 savaites buvo įrengta nauja stotelė – Vilniaus pergalė, tačiau tik link Žemųjų Panerių.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            O man įdomu, kokiu principu tuomet žinoma kada autobusas atvažiuos? Dabar mes turime tvarkaraščius. Jeigu autobusai stotų pagal pageidavimą, tai jie negalėtų laikytis tvarkaraščio (nebent jis būtų labai netikslus ir tik preliminarus). Ar ne taip? Tad toks maršrutas manau tiktų nebent tose vietose, kur jis būtų tik kaip papildomas maršrutas, ne pagrindinis. Tarkim 16 troleibuso maršrutas. Galėtų važiuoti koks nors 16A (jeigu tokio nėra) autobusas, kuris sustotų tik pagal pageidavimą ir labiau veiktų mikriuko principu (tačiau stotų tik stotelėse ir jame veiktų bendras bilietas). Tokiu atveju manau būtų visai patogus būdas keliauti.
            Tam skirtos stotelėse esančios švieslentės bei internete realiu laiku vykstančio transporto tvarkaraščiai. O stotelėse, kur nėra švieslenčių, tvarkaraščiuose nurodomi išvykimo intervalai. Paprastai ekspresiniam maršrutui skiriamas tolygus intervalas, netgi autobusuose įrengiamos racijos ar kitos ryšio priemonės.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Šiandien ~12 val. ties stotele Pramogų arena Kalvarijų gatve link centro pravažiavo, pagal mano informaciją, Vilniaus AP autobusas gar. nr. 500, su specialia (tikrai ne miesto) maršruto lentele, deja, kadangi mačiau jį pro kito autobuso langą, įskaityti kas lentelėje užrašyta negalėjau. Ant autobuso buvo užrašyta "Sveikatos patikrinimas nemokamos kelionės metu". Stotelėje "Pramogų arena" autobusas sustojo. Gal kas daugiau žino, kas čia per akcija?
              P.S. internete apie tai- jokios informacijos.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.05, 14:43.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Nu ką, sveikinu visus, kurie šnd laukė 63. Juk buvo parašyta, kad važiuos ir 5 diena...
                Suo tuo ir ,,sveikinu`` keleivius važiuojančius Pilaitės ir Karveliškių link.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Nu ką, sveikinu visus, kurie šnd laukė 63. Juk buvo parašyta, kad važiuos ir 5 diena...
                  Suo tuo ir ,,sveikinu`` keleivius važiuojančius Pilaitės ir Karveliškių link.
                  Klysti:

                  Nuo lapkričio 5 d., pasibaigus šiltajam periodui, nebevažiuos 63 „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ maršruto autobusai. Kaip ir kasmet, maršruto darbas bus atnaujintas kitų metų pavasarį.
                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=500

                  Ar buvo sunku tiesiog pasižiūrėti www.marsrutai.lt?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Klysti:

                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=500

                    Ar buvo sunku tiesiog pasižiūrėti www.marsrutai.lt?
                    Neklystu. Parašyta ,,nuo``. Negi buvo sunku parašyti dar ,, Lapkričio 5 autobusai nevažiuos.

                    Hm..., maršrutai.lt apie 63 neradau.




                    P.S. Mikrobų grafikų skelbimas tikrai sveiktinas.

                    Comment


                      Negi neaišku, kad, neigu rašoma "nuo lapkričio 5 dienos...", tai turima omeny, kad lapkričio 5-ąją autobusai šiuo maršrutu jau nevažiuos. Visada būtent tokia forma buvo paskelbiama apie maršrutų atidarymą/uždarymą/tvarkaraščio pakeitimą ir kažkodėl tai visi keleiviai informaciją suprasdavo teisingai, tik tau vienam šie žodžiai užkliuvo. Juk kai paskelbiama, tarkim, kad "nuo sausio 2 dienos keičiamas XX maršruto tvarkaraštis", tai reiškia, kad sausio 2 dienos tas XX maršrutas jau dirbs pagal naują tvarkaraštį. Bereikalingas problemas čia keli, gerbiamasis.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.05, 16:08.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Šiandien ~12 val. ties stotele Pramogų arena Kalvarijų gatve link centro pravažiavo, pagal mano informaciją, Vilniaus AP autobusas gar. nr. 500, su specialia (tikrai ne miesto) maršruto lentele, deja, kadangi mačiau jį pro kito autobuso langą, įskaityti kas lentelėje užrašyta negalėjau. Ant autobuso buvo užrašyta "Sveikatos patikrinimas nemokamos kelionės metu". Stotelėje "Pramogų arena" autobusas sustojo. Gal kas daugiau žino, kas čia per akcija?
                        P.S. internete apie tai- jokios informacijos.
                        "Camelia" nemokamai veža Stotis-Santariškės. Viduje galima nemokamai pasitikrint kraujospūdį (gal ir dar ką). Važinės visą savaitę. Savotiška reklama

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Neklystu. Parašyta ,,nuo``. Negi buvo sunku parašyti dar ,, Lapkričio 5 autobusai nevažiuos.

                          Hm..., maršrutai.lt apie 63 neradau.




                          P.S. Mikrobų grafikų skelbimas tikrai sveiktinas.
                          Juk taip ir parašyta: „Nuo lapkričio 5 d., pasibaigus šiltajam periodui, nebevažiuos 63 „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ maršruto autobusai. Kaip ir kasmet, maršruto darbas bus atnaujintas kitų metų pavasarį.“

                          Juk aiškiau parašyti ir neįmanoma - nuo lapkričio 5 d. nevažiuos. O www.marsrutai.lt atitinkamai nuo šiandienos šio maršruto grafiko jau ir nebuvo. Taigi visa informacija buvo pateikta aiškiai ir tinkamai, kad jos nesupratai - tavo bėdos

                          Dėl mikroautobusų iš tiesų buvo daug vargo, nes vežėjai labai delsė pateikti informaciją apie maršrutus ir tvarkaraščius. Be to, iki šiol ne visi vežėjai juos teikia - bet čia jau jų sprendimo laisvė.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            "Camelia" nemokamai veža Stotis-Santariškės. Viduje galima nemokamai pasitikrint kraujospūdį (gal ir dar ką). Važinės visą savaitę. Savotiška reklama
                            Oho, netikėtai. Įdomu, koks maršruto darbo laikas, kokia trasa jis važiuoja- pro Didlaukio g. kaip 05 arba kaip 26 maršrutas?
                            Keist, kad netgi "Camelia" vaistinė savo interneto svetainėje nieko apie šią akciją neskelbia.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Oho, netikėtai. Įdomu, koks maršruto darbo laikas, kokia trasa jis važiuoja- pro Didlaukio g. kaip 05 arba kaip 26 maršrutas?
                              Keist, kad netgi "Camelia" vaistinė savo interneto svetainėje nieko apie šią akciją neskelbia.
                              Akcijos tikslas turbūt yra pritraukti atsitiktinę, o ne tikslinę auditoriją. Dėl to vaistinėse ir neskelbiama. Priešingu atveju nebūtų efektyvu.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Oho, netikėtai. Įdomu, koks maršruto darbo laikas, kokia trasa jis važiuoja- pro Didlaukio g. kaip 05 arba kaip 26 maršrutas?
                                Keist, kad netgi "Camelia" vaistinė savo interneto svetainėje nieko apie šią akciją neskelbia.
                                Trasa kaip 26. Važiavo iš Žaliojo tilto link Santariškių 15h. Beje iš paskos važiavo 05, "Kolegita" neturėtų būti labai patenkinta tokiu konkurentu. Geras pavyzdys kaip pasekti Talinu ir padaryti VT nemokamu

                                Comment


                                  Atsiprašau kad nepatalpinau ankščiau - buvau pašalintas...
                                  http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/t....d?id=59830283

                                  Troleibusai Vilniuje - šviesi ar miglota ateitis?



                                  Puikiai žinome, kad troleibusai yra ekologiški, kad Lietuvoje (bent jau Vilniuje) jie užima tvirtą poziciją. Tačiau puikiai žinome ir tai, kad Vilniaus meras, Artūras Zuokas, nori panaikinti šią transporto rūšį Vilniuje, argumentuodamas, kad į jų sistemą reikia investuoti daug pinigų. Tačiau negi tramvajai nieko nekainuos?

                                  (...)

                                  Vilniaus meras A. Zuokas troleibusus vadina atgyvenomis. Įdomu, kodėl?

                                  Anot jo, troleibusai yra pasenusi transporto rūšis, jų laidai darko miestą, į jų sistemą reikia investuoti daug pinigų. Tačiau negi tramvajus ir elektriniai autobusai (kas yra labai nepatikimas dalykas) yra nemokami? Negi šeši (o gal išvis - vienas) tramvajaus maršrutai pakeis 20 (21 neskaičiuokime - tai trumpas ir mažai reikalingas maršrutas) troleibusų maršrutų? Žinoma, ne.

                                  Turbūt, kad troleibusų neliks, bus tik paprasti autobusai. Tačiau ekologija? Kaip su ja?

                                  Kaip eilinis Vilniaus gyventojas tikiuosi, kad troleibusai Vilniuje išliks ir jų tinklas bus plečiamas. Gal ir Jūs tai pat?

                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.11.08, 13:30.

                                  Comment


                                    Naktiniai autobusai nevažiuoja, taksi skaičiuoja pelną

                                    Anksčiau savaitgaliais važiuodavęs naktinis viešasis transportas sostinėje dabar kursuoja tik per šventes. Miesto valdžia aiškina: neapsimoka, nes nėra keleivių. Užtat jų dabar užtenka brangiajai miesto taksi įmonei.

                                    Veikia tik per šventes

                                    Penktadienio arba šeštadienio naktį išsikviesti taksi neįmanoma. Net ir naujoji savivaldybės įsteigta įmonė „Vilnius veža“ keleiviams pataria palaukti laisvo taksi bent pusvalandį.

                                    Nors taksi paslaugos pastaruoju metu smarkiai pabrango, jomis naudotis vilniečiai priversti, nes kadaise veikę naktinio viešojo transporto maršrutai šiuo metu sustabdyti. Nors gyventojai vis aktyviau savivaldybę ima atakuoti klausimais, kada ši paslauga bus grąžinta, miesto valdžia atkerta vienu žodžiu – neapsimoka. Tiesa, dalis vilniečių čia įžvelgia valdžios siekį pelnytis, esą būtent dėl to pačiai brangiausiai mieste savivaldybės valdomai taksi įmonei „Vilnius veža“ klientų – per akis.

                                    „Kai buvo naktinis viešasis transportas, keleivių būdavo labai mažai. Jeigu skaičiuotume pajamas, jos padengdavo tik trečdalį visų naktį važinėjančio viešojo transporto sąnaudų“, – tokius argumentus pateikė įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas Gintaras Nakutis.

                                    Pasak jo, naktiniai maršrutai nėra visiškai panaikinti, per šventes, kai kuriuos miesto renginius, kai būna didesnis judėjimas, transportas kursuoja ir juo galima naudotis. „Bet net ir tada niekad nebūna keleivių tiek, kad padengtų išlaidas“, – sakė G.Nakutis.

                                    Trūksta keleivių

                                    Naktinio viešojo transporto bilieto kaina – 3 litai. Anksčiau juo buvo galima naudotis visą savaitę, vėliau – tik savaitgalio naktimis. Tačiau, pašnekovo teigimu, net ir tada, kai naktinis viešasis transportas veikė tik penktadienio ir šeštadienio naktimis, tai irgi neapsimokėjo, nes keleivių nebuvo daug.

                                    „Viskas kainuoja. Dėl šios situacijos, žinote, nemokamų dalykų nebūna. Žmonės susimoka, bet ir mums dar kas nors turi sumokėti“, – aiškino direktorius.

                                    Svarstymų, kad galbūt vertėtų pakelti bilieto kainą, rasti kokių kitų sprendimų, matyt, imtasi nebuvo. Pasak G.Nakučio, ne viskas taip paprasta. Esą juk nepaleisi vieno maršruto visame mieste. „Maršrutai turėtų apimti bent jau pagrindinius miesto gyvenamuosius rajonus. Dabar suplanuoti penki naktiniai maršrutai, būtent taip, kad apimtų visus tuos rajonus. Tačiau viskas atsiremia į pinigus“, – sakė pašnekovas.

                                    Negi nėra jokios alternatyvos, atmetus taksi? Galbūt mikroautobusai? Į tokius klausimus G.Nakutis atsakė paprastai: „Mikroautobusai važiuotų, jeigu būtų keleivių. Vienas maršrutas nieko neduos. Vieną dieną bus žmonių, kurie važiuoja iš centro į Fabijoniškes, kitą – į Naująją Vilnią. Turi būti tinklas. Jeigu būtų keleivių, privatininkai patys prašytųsi, bet jie kažkodėl nesiprašo.“

                                    Negaili kritikos merui

                                    Kad ir kaip būtų, sunku tikėti, kad Kaune penktadienio ir šeštadienio naktimis keleivius vežantis viešasis transportas išlieka populiarus ir pasiteisina (skelbiama, kad vien per rugsėjį naktiniu viešuoju transportu važiavo per 4000 kauniečių), o Vilniuje esą nėra kam juo važiuoti. Griežtesnį požiūrį į tai, kad sostinėje nėra naktinio viešojo transporto išsakė miesto tarybos narys Vidas Urbonavičius.

                                    „Atsimenu 2009 m., kai buvo panaikintas naktinis transportas Vilniuje dėl to, kad nepasimoka, nors tada jis veikė apie 1,5–2 metus. Žinoma, tada miesto padėtis buvo gerokai sudėtingesnė, buvo skolų, didžiulis biudžeto deficitas. Šiandien, jei Zuokas taip neišlaidautų, tas deficitas būtų gerokai mažesnis. Bet vėlgi, jei metame milijoną litų taksi firmai įkurti, ar nepaprasčiau būtų atkurti naktinį transportą?“ – retoriškai klausė V.Urbonavičius.

                                    Jo nuomone, jei žmonės žinotų, kad yra naktinis viešasis transportas, dauguma ne taksi kviestųsi, o naudotis juo. Tarybos nario teigimu, geras Kauno pavyzdys rodo, kad sukūrus priemonę anksčiau ar vėliau atsiranda ir paklausa. Jis pridūrė, kad, kol vyko rinkimų agitacija, daug bendravo su jaunais žmonėmis, tarp jų ir moksleiviais.

                                    Geriau pirkti salą Graikijoje?

                                    „Jie iš tiesų, leisdami vakarą centre, neturi kaip grįžti namo. Į kokius Balsius ar Grigiškes taksi kainuoja tikrai nemažai – 35–40 litų, tiek jaunuolis išleidžia per visą savaitgalį, o tiek išleisti taksi yra didžiulė prabanga, – dėstė pašnekovas. – Tada matome, kad pradeda jaunuoliai būreliais slampinėti, pradeda jiems niežėti nagus ką nors sugadinti ir pan. Blogiausia, kad šiuo atveju nesprendžiama atokesnių rajonų jaunimo problema. Meras akcentuoja, kad yra labai progresyvus ir palaiko jaunimą, bet jo darbai rodo, kad viskas atvirkščiai.“

                                    V.Urbonavičius patvirtino, kad per šią kadenciją prie naktinio viešojo transporto klausimo buvo mėginta grįžti net du kartus, deja, teko išgirsti tą patį atsakymą – neapsimoka, ekonomiškai brangu. „Bet aš manau, kad steigti įmonę ir pirkti salą Graikijoje yra gerokai brangiau“, – ironijos neslėpė pašnekovas.

                                    Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/miesta...#ixzz2BMPqiRLu
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Atsiparašau kad nepatalpinau ankščiau - buvau pašalintas...
                                      http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/t....d?id=59830283
                                      Puikiai žinome, kad troleibusai yra ekologiški, kad Lietuvoje (bent jau Vilniuje) jie užima tvirtą poziciją. Tačiau puikiai žinome ir tai, kad Vilniaus meras, Artūras Zuokas, nori panaikinti šią transporto rūšį Vilniuje, argumentuodamas, kad į jų sistemą reikia investuoti daug pinigų. Tačiau negi tramvajai nieko nekainuos?
                                      Straipsnis iš esmės apie nieką. Jeigu kalbame apie ateitį, 10-20 metų laikotarpį, tai ir straipsnį rašykime kiek tolėliau pažvelgę. Juk buvo milijardus kartų kartota (ir paties Mero akcentuota), kad troleibusus ilgainiui pakeis elektriniai ar dujomis varomi autobusai. Žiūrint dar tolėliau, galės mieste atsirasti ir nauja VT rūšis - tramvajai arba metro, priklausomai nuo miesto poreikių. Tad jau čia mano aukščiau pacituota pastraipa (ir kai kurios kitos) visiškai netinka tokiose kalbose. Juk per 10-20 metų batarėjos bus tiek ištobulintos, kad elektriniai autobusai taps kasdieniniu dalyku. O ką jau kalbėti apie galbūt kitas rūšis. O ir miesto, bei valstybės, ekonominė situacija žymiai pagerės per tiek laiko.

                                      Tad panikuoti tikrai nėra reikalo.

                                      Comment


                                        Nežinau, man atrodo, kad kai kurie iš naktinių maršrutų yra nelogiški, kam naktinis transportas reikalingas į Žemuosius panerius?? ten juk tik keli gyvenamieji namai, kurie tikrai gali taksi paslaugom pasinaudot. O ir kaina 3 LT ir nuolatinių bilietų negaliojimas tik byloja apie savivaldybės norą kuo daugiau pinigų pasidaryti tiesiogiai iš bilietų. 5 maršrutai Vilniuje būtų pats tas, bent savaitgaliais. Kodėl Kaune trys maršrutai (nors galėtų ir daugiau jų būt, pvz į Aleksotą dar vienas) važiuoja savaitgaliais, miesto centras nuo to labai atsigavęs, ir keleivių būna, o galioja tie patys e bilietai, kaina nesiskiria. Tai kuo gi Kaunas toks stebuklingas, kad turėdamas mažiau gyventojų sugeba išlaikyt naktinį transportą... kad tik neprišnekėčiau

                                        Comment


                                          Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                          Kodėl Kaune trys maršrutai (nors galėtų ir daugiau jų būt, pvz į Aleksotą dar vienas) važiuoja savaitgaliais, miesto centras nuo to labai atsigavęs, ir keleivių būna, o galioja tie patys e bilietai, kaina nesiskiria. Tai kuo gi Kaunas toks stebuklingas, kad turėdamas mažiau gyventojų sugeba išlaikyt naktinį transportą... kad tik neprišnekėčiau
                                          Tikriausiai Kauno meras iškvietė autobuso parko vadovus pas save pokalbiui ir pasakė: "arba bus naktiniai autobusai, arba visi rašot pareiškimus savo noru". Todėl Kaune autobusai yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X