Šiandien į Ford serviso centrą (Laisvės pr. x Ukmergės g.) atvaryti 2 (gal ir daugiau?) Ford Transit, skirti Vilniaus keleivių kontrolei. Kiek teko girdėti, jie turėtų pakeisti turimus Iveco, nors gal ir bus kaip priedas prie jų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŽinoma, kad nauji čia.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąZuikiai bus veziojami/sodinami prabangiai kaip jiems negaila,kad gali viska viduje isdauzyt, apspardyt?
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Be to, 1 val. sutrumpintas važiavimo laikas - ten jau tikrai paskutiniais reisais autobusas visai tuščias arba su keliais keleiviais važiuoja.Paskutinis taisė Mettal; 2012.10.10, 17:37.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDabar visais reisais autobusas važiuos iki Žolyno g. (išimtis - 2 reisai Turniškės-Antakalnis į pietų pertrauką). Tikrai netikėtas ir labai teigiamas pokytis!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiandien į Ford serviso centrą (Laisvės pr. x Ukmergės g.) atvaryti 2 (gal ir daugiau?) Ford Transit, skirti Vilniaus keleivių kontrolei. Kiek teko girdėti, jie turėtų pakeisti turimus Iveco, nors gal ir bus kaip priedas prie jų.
Comment
-
Autobusai suks ir į Naujakurius..............įdomi foto,PAZ su minkštomis sėdynėmis
http://www.silutesetazinios.lt/23153...i-naujakurius/
Comment
-
Atklausiau Vilniaus plano pristatymo apie demografinį išsitaškymą, kuomet žmonės tikėdami, kad nuosavą namą pasistatyti toli nuo miesto ant pigios žemės bus pigiau užmiršta apie tai, kas tą namą daro brangiu. Opiausias klausimas yra susisiekimas, keliai ir viešasis transportas.
Maršrutas ima atsipirkti tik prie tam tikro skaičiaus keleivių arba tam tikro gyventojų tankumo. Priešingu atveju jį subsidijuoja pelningi maršrutai. Sumoje mažėja pelningumas ir iškyla kapitalinių investicijų ir apskritai transporto verslo gyvybiškumo problemos.
Tai ko po velnių žmonės patys taip veržiasi tolyn iš miesto?
__________________
AurumApartamentai
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr Lvovo ir Arkikatedros stotelės yra populiarios?
Comment
-
Galbūt ir ne čia turėčiau rašyti, bet kadangi lyg ir šioje temoje buvo apie tai užsiminta - niekaip netveriu ir aš pasidalinti savo požiūriu.
O tema - "greitieji maršrutai" Vilniuje. Mano nuomone, tai, kaip tai planuojama daryti, yra visiška nesąmonė, kuri bus dar vienas būdas skandinti ir taip sunkiai gyvenančią Vilniaus VT įmonę.
Planuojama daryti, jei teisingai supratau, taip - yra sukuriamas naujas maršrutas (iš kurio permetamos transporto priemonės / darbuotojai etc) iš kitų maršrutų, kurio ypatybė bus ta, jo transporto priemonė (toliau - TP) sustos tik numatytose didesnėse stotelėse.
Pardon, bet tai - didelė nesąmonė.
Taip susiklostė, kad štai jau trečias mėnuo tenka gyventi Anglijoje. Gyvenu nedideliame mieste, ir maniau, kad tokia tvarka egzistuoja tik čia, bet, pasirodo, ne - šitai sėkmingai veikia net ir Londone. O apie ką aš kalbu - kad reikėtų ne suretinti TP sustojimų skaičių, bet pradėti diegti TP sustojimus pagal pageidavimą. Tai yra, pradžioje įvedamas (po intensyvios informacinės kampanijos Vilniaus VT priemonėse ir kitur) naujas TP maršrutas (o dar geriau - vietoj egzistuojančio senojo, pvz., 2, pridedama raidė G), kuriame galioja taisyklė: TP sustoja tik tose stotelėse, kur keleivis iš anksto informuoja apie pageidavimą išlipti naudodamasis tam skirtu mygtuku (po ko salone įžiebiamas atitinkamas informacinis plafonas), tuo tarpu stotelėje laukiantis keleivis privalo ištiesti ranką, jei nori, kad transporto priemonė sustotų ir jį pavežtų - kitu atveju, beveik nelėtindama važiuotų toliau.
Suprantu, dabar tik nedidelė dalis šiuo metu Vilniaus VT ūkio galėtų važiuoti tokiuose maršrutuose. Tačiau manau, kad perėjimas prie tokios sistemos turėtų būti laipsniškas - per kurį laiką ir parkai atsinaujintų.
Beje, pamenu, kad atšaukdamas "priekinių durų" tvarką A.Zuokas skiedė, jog, maždaug, normaliuose pasaulio miestuose tokių dalykų nėra. Siūlyčiau jam apsilankyti Anglijoje, pamatys stebuklą, kaip daug didesniame mieste (Londone) ir dviaukščiuose autobusuose tokia tvarka puikiausiai veikia...Už Vilnių be tramvajų!
Comment
Comment