Ši tema pavirto kaliausėmis apie Kauną, automobilius, troleibusus ir gatvės, užuot būti tema apie VVT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPriemiestiniai maršrutai keleivius mieste gali įlaipinti ir vežti juos už 2 Lt. plius važiavimo lengvatos.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTai cia iseina moketi reiketu 2LTL, nesvarbu kiek vaziuotum? ar galima bus su menesiniu vaziuoti?
Pilna kaina 2 Lt.
su 50% 1 Lt.
su 80% 0.44 ct.
Taip pat lengvatos taikomos neįgaliesiems, pensininkams bei moksleiviams. Nors ir vieną stotelę važiuojant pirksi bilietą miesto riboje, kaip važiuodamas visą maršrutą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Lyg ir nemačiau čia nuorodos į šį straipsnelį:
Kuo važiuosime — tramvajumi ar metro?
Žinoma, tai yra metro šalininkų informacijos pateikimas - visgi, pateikiama įdomios informacijos:
Varžosi dvi idėjos - metropolitenas, siūlomas pilietinės organizacijos „Metro sąjūdis“ ir tramvajus, kurio planus kuria „Ūkio subjektų grupė“, vadovaujama miesto administracijos.
„Metro sąjūdžio“ specialistai nuolat paneigia vis naujus tramvajaus šalininkų argumentus, dosniai žeriamus Vilniaus plano“ tarnautojų.
Jiems uoliai talkina visa armija kitų akademinių, valstybinių ir visuomeninių organizacijų specialistų, susibūrusių į vadinamąją „Ūkio subjektų grupę“.
Šios armijos vėliavnešė – akademiniuose sluoksniuose plačiai žinoma profesorė Marija Burinskienė, vadovaujanti VGTU Miestų statybos katedrai ir kartu užimanti Teritorinio planavimo mokslo instituto direktorės pareigas.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Išties, dabartines linijos idėja tiesti ant žemės Pylimo g. yra bloga, manau niekas nesiginčis. Tačiau yra tokių vietų, kur daug laisvu vietų ir tramvajui ten kaip tik. Tai Kauno/V.Šopeno/Žemaitės g., Ukmergės, Upės/Žvejų, Kalvarijų, Laisvės pr., Ateities gatvės. O senamiestyje VT turi būti po žemė. Tačiau nereikia tikro metro, užteks Volgogrado pavyždžio.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo šiandienos 062 privatus maršrutas važiuoja iki Mykolo Lietuvio žiedo už BIGo. Į Fabijoniškių žiedą jau neužsuka.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąTai greičiausiai vairuotojas nežino kelio į Fabijoniškių žiedą, nes eismo tvarkaraščiai rodo, kad jis važiuoja iki St. Fabijoniškių žiedasI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
062 niekada nevažiavo pagal internetinį grafiką ir jiems dzin kas ten yra rašoma. Vairuotojai puikiai žino tą kelią ir jau spėjo jį prakeikti: užstatyta mašinomis gatvė ir autobusų žiedas. Iš pastarojo šiandien ryte išvažiuoti galima buvo tik užvažiavus ant bordiūro, o aną savaitę kažkurią dieną nebuvo paskutinių dviejų 40-o reisų, nes dėl 1 bet kaip numestos mašinos 2 autobusai negalėjo apsisukti ir įstrigo ten beveik iki vidurnakčio.
P.S. dar pridursiu, kad per pietų pertrauką ten išvis dabar baisu - 6 autobusai suvažiuoja, kai ten tik 3 autobusai gali stovėti netrukdydami vienas kitam.Paskutinis taisė Mettal; 2012.10.01, 14:08.
Comment
-
Kitąmet 36 Vilniaus vietose bus galima naudotis 300 oranžinių dviračių
Pagaliau kažkas juda su dviračiais.
Comment
-
/\ Nu liuks. O kas keleivius vežios? Taksi? Mikrobai?
--------
Manau, tvarkytojai nepyks, jeigu čia pateiksiu keleta atsakymų iš Vilniaus tramvajaus temos.
1. LBP rašė ,,Tai palauk, tu sakei, kad esi už troleibusų išsaugojimą. Taip išeina,kad tau nerūpi troleibusai? Nuvylei...`` (kalba netaisyta). Aš esu už centro tinklo išsaugojimą. Nes ten bus visiškas troleibusų sistemos naikinimas. O dabar panagrinėkime vakarus:
svarbus maršrutai:16,19,7,1,3,9.
Automatiškai 16 pasinaikina. 7,1,3,9 su tramvajaus trasa beveik neliečiasi.
Lieka 19, kuris važiuoja iki Mados. 18,18A mažaverčiai maršrutai. Jie nukreipiami į Architektų g. žiedu, į vieną krypti.
Comment
Comment