Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠi problema išsprendžiama ekonominėmis priemonėmis (lietuvaitis vis tiek labiau prisrišęs prie pinigo, negu prie individualios transporto priemonės) — įvesti automobilio/ekologijos mokestį (panašiai jau buvo siūloma 2009m. pavasarį), kuris būtų apie 30-50Lt/mėn ir priklausytų nuo automobilio galios bei pagaminimo datos. Šis mokestis būtų mokamas kaskart atliekant automobilio TA. Nuo šio mokesčio būtų atleisti tik tų įmonių automobiliai, kurios užsiima transporto veikla.
Tokiu atveju žmogus skaičiuotų, ar tikrai individualios transporto priemonės suteikiamas komfortas yra jo kišenei. Žinoma, surinktos pajamos būtų skirtos VT vystymui, o paskirstomos pagal automobilio (arba jo savininko) registracijos vietą.
O dabar pažiūrėkim kas būtų po šitokio sprendimo:
1. VT vis dar važinėja lėtai (ko pasekoje visas Vilnius "stovi" - kad atvažiuoti į darbą, į mokyklą, į studijas ar šiaip kur nors, reikia kelyje užtrukti valandą, gal pusantros);
2. Daugumos autobusų/trolebusų kokybė yra švelniai tariant neeuropietiška. Toli neinam, pagalvokim kas būtų pvz. karštą vasaros dieną? VT be kondicionieriaus; beveik be orlaidžių; stoglangis beveik nepadeda. Dabartiniai VT keleiviai neturi kuo kvepuoti vasarą, o kas bus kai VT gaus didžiulę porciją automobilistų?
3. Niekam nepaslaptis, kad daug VT maršrutų sausakimši. Jau dabar. O kas bus jei dar porą tūkstančių automobilistų persės į VT? Kur juos, švelniai tariant, "įkišt"?
Ir dar daug galima sugalvoti tų punktų. Ir nereikia sakyti, kad įvedus mokestį automobilistams, iškart Vilniuje atsiras puikios kokybės VT, kuris kursuos greitai ir dažnai. Šito tikrai nebus. Iš pradžių reikia parengti Vilniaus VT potencialiems keleiviams, o tik po to įvedinėti "naktinius" mokesčius, kurių dėka dabartinis Vilniaus VT "užsprings" nuo keleivių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAš siūlau tokį variantą dėl kelių priežasčių:
1. Didelis Vilniaus miesto "išskydimas" dėl ko sunku įrengti optimalias MRT linijas (Pilaitis čia braižė tramvajų variantus).
2. Lietuvaičių prisirišimo prie individualios transporto priemonės.
3. Elektrinio transporto ir lankstaus VT kompiuterizuoto valdymo vystymosi.
Be kita ko, Jūsų pasiūlytas transportas būtų pernelyg brangus. Berods, net ir Vakarų Europoje tokių dalykų nėra.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNebūkim seimūnais. Gal iš pradžių reikia padaryti viešojo transporto paslaugą daug kokybiškesnę nei dabar, o tik po to siūlyti "naktines reformas" automobilistų atžvilgių? Viskas bandoma daryti per kitą vietą. Na teks automobilistams mokėti dar papildomą mokestį, kuris jiems taps per didelis; jie atsisakys savo transporto priemonių; pradės naudotis VT. Taip, pagirtina.
O dabar pažiūrėkim kas būtų po šitokio sprendimo:
1. VT vis dar važinėja lėtai (ko pasekoje visas Vilnius "stovi" - kad atvažiuoti į darbą, į mokyklą, į studijas ar šiaip kur nors, reikia kelyje užtrukti valandą, gal pusantros);
2. Daugumos autobusų/trolebusų kokybė yra švelniai tariant neeuropietiška. Toli neinam, pagalvokim kas būtų pvz. karštą vasaros dieną? VT be kondicionieriaus; beveik be orlaidžių; stoglangis beveik nepadeda. Dabartiniai VT keleiviai neturi kuo kvepuoti vasarą, o kas bus kai VT gaus didžiulę porciją automobilistų?
3. Niekam nepaslaptis, kad daug VT maršrutų sausakimši. Jau dabar. O kas bus jei dar porą tūkstančių automobilistų persės į VT? Kur juos, švelniai tariant, "įkišt"?
Ir dar daug galima sugalvoti tų punktų. Ir nereikia sakyti, kad įvedus mokestį automobilistams, iškart Vilniuje atsiras puikios kokybės VT, kuris kursuos greitai ir dažnai. Šito tikrai nebus. Iš pradžių reikia parengti Vilniaus VT potencialiems keleiviams, o tik po to įvedinėti "naktinius" mokesčius, kurių dėka dabartinis Vilniaus VT "užsprings" nuo keleivių.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.17, 14:27.
Comment
-
Sudėtinga lygiagrečiai vykdyti ir mokestinę politiką nukreiptą prieš asmeninius automobilius, ir viešojo transporto vystymą. O tai yra dėl kelių elementarių priežasčių:
1) Mokesčius uždeda ir surenka centrinė valdžia (seimas, ministerijos), o tuo tarpu viešąjį transportą tvarko ir organizuoja vietos valdžia (savivaldybės). Čia jeigu viena pusė kažką pajudins, tai nereiškia jog kitą darbą sugebės atlikti kita pusė.
2) Kyla klausimų dėl savivaldybės (visos VT valdymo struktūros) sugebėjimu tinkamai organizuoti kokybišką transportą. Jeigu jau dabar nesugebama suderinti tvarkaraščių, kad transportas važiuotu maksimaliai greitai ir kelionė truktu kiek galima trumpiau, tai kyla pagrįstų abejonių ar gavus papildomų pinigų iš automobilistų kažkas greitai pasikeis.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO iš kur reikės imti pinigų kokybiškesnio VT vystymui?
Comment
-
Visoje Lietuvoje apmokestinti automobilius dėl kamščių Vilniuje yra apsurdas, kuo kokio nors Skuodo gyventojai kalti, kad Vilniuje kamščiai, aš tai siųlyčiau tada teisingesnį apmokestinimą, įvesti Vilniečio mokestį ir apmokestinti visus Vilniuje dirbančius, bei Vilniuje įsikūrusias bendrovęs išskyrus mokslo įstaigas, taip pat socialines paslaugas teikiančias ir dalį biudžetinių tokių kaip ligoninės, policija, gaisrinė ir t.t., taip pat šių įstaigų darbuotojus ir studentus. tokiu būdu sumažinti gyventojų skaičių Vilniuje iki 150-200 tūkstančių ir problemos neliko ir Lietuvos rajono gyventojų kvailais mokesčiais apkrauti nereikia.
Comment
-
Kam isradinet dvirati , ivest vinjetes ir tiek. Dienos , savaites , menesio , metu. Kiekvienas pasirinks, kokia jam tinkama. Dienos pvz. 20 litu. Perkant metine tegu diena apie 3-4 litus apsieina. Prilipdei po stiklu ir mink per Vilniu. Nuo kokiu Zemuju Paneriu iki Santariskiu visi automobiliai su vinjetem. Nera - jei polizei nepamate, tavo laime, jei pamate mokek bauda. Pikta ir pigu. Nes tikrai lietus raso, butu nesazininga apmokestinti koki kaimieti atokiam Lietuvos rajone. Jam ir vietos pasistatyt masina yra, ir kamsciu ner. O ir masina vienintele galimybe kur nors iki civilizacijos kokius 10-20 km nusigaut.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąVideo pavaizduoti autobusai nėra prototipai, o gaminami masiškai (iki 400 per metus).
Yra įvairių varinatų, kolkas linkstama prie CNG arba Dyzelinio generatoriaus.
Kondicionierius veikia nuo saulės baterijų.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDar nežinia, kas bus naujas meras ir kokie bus jo planai VT atžvilgiu. Visai įmanoma, kad jis tęs pradėtus Zuoko "darbelius". Žinoma, troleibusų iš karto niekas nenaikins. Deja, kol kas ir galimybės atiduoti dalį troleibusų maršrutų autobusams nėra, nes tuomet ir autobusais nebus ką vežti. Autobusų parke senų ir prastai važiuojančių transporto priemonių ne ką mažiau nei troleibusų. Ypač užpirkus beveik šimtą senų dujinių. Tiesa, autobusų parkas ateinančiais metais turėtų pasipildyti naujais ekologiškais autobusais, bet vargu ar bendras transporto priemonių skaičius parke išaugs- juk juos įsigijus, prasčiausi autobusai turėtų būti nurašyti. Kapitaliam ir kokybiškam parko atnaujinimui reikėtų palaipsniui įsigyti apie 120-130 naujų autobusų- bet visi puikiai supranta, kad galimybės tai mums leis dar negreit. Taigi kol kas išeitis viena- ir toliau kapitališkai remontuoti kuo daugiau Škodų, prasčiausias iš jų nurašyti, kartu atnaujinti Amberių surinkimą. Kol kas net ir dalį troleibusų maršrutų atiduoti autobusams neįmanoma. Norėčiau paklausti troleibusų ekspertų- kiek parkuose yra tokių Škodų, kurios jau taip suvarytos, kad jų jau ir kapitališkai remontuoti nebeapsimoka?
P.S. Bet ką gali padaryti naujas meras- tai grąžinti priekinių durų tvarką.
Pirmiausia uždarys tokius troleibusų maršrutus kaip 13, 15. Čia net jokio pakeitimo autobusais nebus. 13 atveju nebent 12 maršrutą "sustiprintų" vienu papildomu troleibusu. Po to surastų kitus maršrutus, pavyzdžiui 20 ir 21. Vietoj 21 paleistų 38 autobusą iki Žirmūnų, kaip jau buvo. 20 iš viso nereikia, nes iš Žirmūnų su persėdimais į stotį galima nuvažiuoti. Ką daugybę dešimtmečių žmonės ir darė.
Demontuotų liniją Titnago g. Vis tiek ten visa pramonė sužlugo, keleivių tiek nėra. Sutrumpintų 18 troleibusų maršrutą iki Ž. Panerių, 18A panaikintų. Sutrumpintų maršrutų aptarnavimui reikėtų mažiau troleibusų. O iki Titnago g. pratęstų 24 autobusą. Ir iš viso į Ž. Panerius "per daug" važiuoja... paliktų kokį 4 ir 18 ir viskas. Kitus sutrumpintų iki Gerosios Vilties. Mažiau troleibusų reikėtų. Ir t.t. ir pan. O kompensacijos autobusais nereikės. Po to imtųsi ir labiau svarbių maršrutų pakeitimo. Ten jau be autobusų neišsiverstų, bet užpirkinėtų autobusus ir jais keistų. Gal netgi nenaujus autobusus pirktų.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠi problema išsprendžiama ekonominėmis priemonėmis (lietuvaitis vis tiek labiau prisrišęs prie pinigo, negu prie individualios transporto priemonės) — įvesti automobilio/ekologijos mokestį (panašiai jau buvo siūloma 2009m. pavasarį), kuris būtų apie 30-50Lt/mėn ir priklausytų nuo automobilio galios bei pagaminimo datos. Šis mokestis būtų mokamas kaskart atliekant automobilio TA. Nuo šio mokesčio būtų atleisti tik tų įmonių automobiliai, kurios užsiima transporto veikla.
Tokiu atveju žmogus skaičiuotų, ar tikrai individualios transporto priemonės suteikiamas komfortas yra jo kišenei. Žinoma, surinktos pajamos būtų skirtos VT vystymui, o paskirstomos pagal automobilio (arba jo savininko) registracijos vietą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSudėtinga lygiagrečiai vykdyti ir mokestinę politiką nukreiptą prieš asmeninius automobilius, ir viešojo transporto vystymą. O tai yra dėl kelių elementarių priežasčių:
1) Mokesčius uždeda ir surenka centrinė valdžia (seimas, ministerijos), o tuo tarpu viešąjį transportą tvarko ir organizuoja vietos valdžia (savivaldybės). Čia jeigu viena pusė kažką pajudins, tai nereiškia jog kitą darbą sugebės atlikti kita pusė.
2) Kyla klausimų dėl savivaldybės (visos VT valdymo struktūros) sugebėjimu tinkamai organizuoti kokybišką transportą. Jeigu jau dabar nesugebama suderinti tvarkaraščių, kad transportas važiuotu maksimaliai greitai ir kelionė truktu kiek galima trumpiau, tai kyla pagrįstų abejonių ar gavus papildomų pinigų iš automobilistų kažkas greitai pasikeis.
O šiaip tai visas problemas spręsti lygiagrečiai įmanoma. Tačiau ne šių dienų Lietuvoje ir ne žaidžiant "demokratiją". Taip, reikia tvirtos rankos.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad Kaune lyg kaip tik geresnis tinklas??? irengti tie automatiniai iesmai su melynom rodyklem.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ir butu atitinkamas mokejimas Skuode ar Vilniuj. O VT reikia vystyt ir Skuode.
Parašė lietus Rodyti pranešimąVisoje Lietuvoje apmokestinti automobilius dėl kamščių Vilniuje yra apsurdas, kuo kokio nors Skuodo gyventojai kalti, kad Vilniuje kamščiai, aš tai siųlyčiau tada teisingesnį apmokestinimą, įvesti Vilniečio mokestį ir apmokestinti visus Vilniuje dirbančius, bei Vilniuje įsikūrusias bendrovęs išskyrus mokslo įstaigas, taip pat socialines paslaugas teikiančias ir dalį biudžetinių tokių kaip ligoninės, policija, gaisrinė ir t.t., taip pat šių įstaigų darbuotojus ir studentus. tokiu būdu sumažinti gyventojų skaičių Vilniuje iki 150-200 tūkstančių ir problemos neliko ir Lietuvos rajono gyventojų kvailais mokesčiais apkrauti nereikia.
Comment
-
Dėl Kauno KT - taip, ten tinklas žymiai prastesnis nei VLN. Nes daug kur linijos įrengtos LTSR pabaigoje/ nepriklausomybės pradžioje, kuomet SSSR'istai nepadėjo, o lietuviai mažai išmoko.
Dėl Vilniaus KT ir troleibusų. toleranceofculture, pateik(-it) bent penkias priežastis, kuo el. autobusai geresni už troleibusus. O aš pateiksiu penkias el. autobusų ligas:
1. Tik iki 12 m.
2. Brangus eksplotavimas/baterijos
3. Sunkus aptarnavimas
4. Kas bus jeigu baigsis bateriją ?
5. Kolkas jie velniškai brangūs
6. Nėra tinkamo personalo.
Comment
-
Parašė ratKuo geresni:
1. naikinant troleibusų tinklą bus konkursas (ir nubyrės %).
2. nes galima surengti konkursą iš ko pirkti (ir pasiimti %).
3. nes reiks kurti infrastruktūrą ir skelbti viešuosius pirkimus (ir pasiimti %).
4. reikės aptarnavimo, detalių ir t.t. (nebloga galimybė pasibirinti %).
5. reikės parengti personalą (%).
Naujas namas + sugulovių išlaikymas garantuotas keliems metams į priekį.
Comment
-
Bet koksai Kupčinskas nesvaigsta apie tramvajus ar troleibusų naikinimą, troleibusų parkas labiau atnaujintas ir sėkmingai plečiamos KT linijos:
1998 Utenos g.
1999 Kaunakiemio ir Prietilčio g.
2000 Pramonės pr.
2002 Ašigalio g.
2004 Varnių ir Nuokalnės g., Neries krantinė
2013 Parodos ir K. Petrausko g.
O Vilniuj kiek plėsta?Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2012.09.19, 19:37.
Comment
Comment