Gal žinot, kas šian prieš pietus buvo nutike Ž. Paneriu žiede? kaip spėjau pastebėt, žiede stovėjo 2 troleibusai, dar maždaug 4 stovėjo kelyje, ir negalėjo įvažiuot į jį
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNieks nesiginčyja, kad į Naujanerius ar Naują Vilnią mikriukai galėtų laisvai važinėti. Bet tikslas yra, kad jų neliktų mieste. Realiai jeigu jie būtų įtraukti į bendrą bilietų sistemą ir skirti ekskliuzyviai priemestiniam susisiekimui - būtų visiems viskas OK. Bet ar jiems tinka toks variantas?
Lai neįsižeidžia kai kurie forumiečiai, bet Naujanerių ir Naujos Vilnios aš išvis neskaitau kaip Vilniaus, kad ir kokios ten tos oficialios ribos bebūtų. Nepatingėjau tokį grubų žemėlapį nupaišyt kaip aš įsivaizduoju Vilnių.
http://eugene.lt/stuff/vilnius.jpg
Tikslas yra, kad kur raudona jokių tuktukų-mikriukų kad nė kvapo neliktų. O dar geriau, kad ir automobiliai už dyką po ten nevažinėtų. Mikriukų paskirtis normaliam mieste turėtų būti vežti nuo žalio iki rudo/mėlyno/juodo. Kur žalia/raudona ir iš dalies kur ruda yra puikus susisiekimas visuomeniniu transportu.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSuper, nereikia spręsti problemų, juk galima pasakyti populiarią frazę - visi visur vagia. Verslininkai, Seimas, Zuokas. Tai iš tokios logikos išeina, kad ir visi kiti piliečiai irgi vagia - aš, tu, jis, ji, jie, jos. Kuo argumentuosite, kad jie sukčiauja? Mokesčius nemoka valstybei, čekius keleiviams neduoda? Galbūt, bet bent jau mikriukų įmonių vadovai teikia greitą ir patogią paslaugą vilniečiams, ko nepasakysi apie privalomą miesto savivaldybės socialinę paslaugą, kuri turi užtikrinti greitą ir patogų susisiekimą miesto ribose. 80-90 procentų vilniečių neturi nieko prieš mikriukus, nes tai vienintelė galimybė (tiems, kam taksi paslaugos brangios, o automobilio neturi) greitai pasiekti tašką B. Jau sakiau tai, bet kartosiu tai ir kartosiu: kol VT Vilniuje veiks tokiu pat principu kaip ir dabar, kol VT kursuos taip "dažnai", kol VT kursuos taip "greitai", kol VT kokybė bus tokia "tobula", tol Vilniuje turi likti mikriukai.
Mikrobai nereikalingi, nes jie parazituoja. Jų užleidimas buvo didelė klaida, kuri leido nespręsti valdžiai normalaus VT vystymo problemų. Bet tai buvo laikina priemonė. Nes mikrobai tik šiek tiek pristabdė savo laiku automobilizaciją. O ją iš esmės pristabdyti ir neleisti taip pagalviui automobilizuotis galėjo tik NORMALAUS VT vystymas. Bet tai nei šalies, nei savivaldybių valdžiai nerūpėjo ir nerūpi.
Parašė felar Rodyti pranešimąNieks nesiginčyja, kad į Naujanerius ar Naują Vilnią mikriukai galėtų laisvai važinėti. Bet tikslas yra, kad jų neliktų mieste. Realiai jeigu jie būtų įtraukti į bendrą bilietų sistemą ir skirti ekskliuzyviai priemestiniam susisiekimui - būtų visiems viskas OK. Bet ar jiems tinka toks variantas?
Tikslas yra, kad kur raudona jokių tuktukų-mikriukų kad nė kvapo neliktų. O dar geriau, kad ir automobiliai už dyką po ten nevažinėtų. Mikriukų paskirtis normaliam mieste turėtų būti vežti nuo žalio iki rudo/mėlyno/juodo. Kur žalia/raudona ir iš dalies kur ruda yra puikus susisiekimas visuomeniniu transportu.
N. Vilniai ir Naujaneriai yra miestas ir tuo labiau ten mikrobai kursuoja pilnai dubliuodami autobusus. Paleiskite autobusu ne kas valandą ar pusvalandį, o kas 15 min, ir nereikės jokių mikrobų. Elementarus pavyzdys - 44 autobusas ne piko metu kursuoja 1-2 kartus per valandą. Į tarpą įsibrauna vienas mikrobas, o kiti važiuoja minutė prieš autobusą. Ir dar tokius parazitus reikia įtraukti į bilieto sistemą? Jie ir joje dirbdami graibys grietinę, važinės sausakimši, nes keleiviai nebelauks autobusų.
Parašė Špionas Rodyti pranešimąGal žinot, kas šian prieš pietus buvo nutike Ž. Paneriu žiede? kaip spėjau pastebėt, žiede stovėjo 2 troleibusai, dar maždaug 4 stovėjo kelyje, ir negalėjo įvažiuot į jį
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu neklystu, tai taip ir planuojama padaryti. Tai yra, kad mikriukai aptarnautų miesto rajonus, iš esmės atliktų privežimo funkciją. Toliau - miesto VT. Grynai dėl to ir planuojama juos prijungti prie bendros bilietų sistemos, kad žmonės, iš rajono atvažiavę mikriuku, galėtų persėsti į VT ir jiems nereikėtų mokėti papildomai. O ir patys mikriukai sutinka su tuo lyg tai.. nors gali būti, kad maišau su kita situacija..
Comment
-
Parašė FRTPriimant mikriukus į bendro bileto sistemą jų neturi likti miesto dalyse kur kursuoja miesto autobusai. Tai leistų sutaupyt lėšų, kurios būtų skiriamos svarbesniems darbams atlikti. Mikriukai turi atlikti privežimo funkciją iš tokių vietų, kur leisti VT neapsimokėtų. Sutiksiu, jog mikriukai visiems patinka dėl savo greičio, bet jiems mieste ne vieta. Jie turi atilikti privežimo funkciją iš tokių vietų kaip Trakai ir t.t. Turi būti padaryta taip, kad atvažiuojant mikriukais iš atokiau, būtų galimybė patogiai persėsti į miesto autobusus/troleibusus.
Parašė FRTAutomobilis:
Automobilio kaina (apie 1500-2000lt tinkamas važinėjimui į darbą variantas).
Draudimas apie 900-1200 per metus (smarkiai abejoju, kad turite 20metų vairavimo stažą. Kadangi jūsų Naujanieriai yra Vilniaus rajonas, todėl ir kainos atitinkamai kaip Vilniuje). Remontas per metus atseina 500-800 litų + sezoninis padangų keitimas + tech. apžiūra ir panašios problemos. Benzinas. Jo kainos yra milžiniškos.
Tokio automobilio eksploatacija kainuoja dar brangiau. Remontui tikrai nepakaks 800 Lt. Nes tai 15-18 metų automobilis, kuriam paeiliui ima byrėti pavarų dėžė, sankaba, starteris, generatorius, vairo stiprintuvas, pakaba, pūna kėbulas ir t.t....
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąN. Vilniai ir Naujaneriai yra miestas ir tuo labiau ten mikrobai kursuoja pilnai dubliuodami autobusus. Paleiskite autobusu ne kas valandą ar pusvalandį, o kas 15 min, ir nereikės jokių mikrobų. Elementarus pavyzdys - 44 autobusas ne piko metu kursuoja 1-2 kartus per valandą. Į tarpą įsibrauna vienas mikrobas, o kiti važiuoja minutė prieš autobusą. Ir dar tokius parazitus reikia įtraukti į bilieto sistemą? Jie ir joje dirbdami graibys grietinę, važinės sausakimši, nes keleiviai nebelauks autobusų.
Pranešame, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto transporto skyrius kartu su SĮ "Susisiekimo paslaugos" administracija išnagrinėjo klausimą dėl 74 autobuso tvarkaraščio. Buvo priimtas sprendimas nekoreguoti 74 autobuso maršruto trasos (beje, apie maršruto trasos koregavimą net nebuvau jiems užsiminęs) ir eismo tvarkaraščio.
(Vėliau jie parašė didelę pastraipą apie tai, kad kiekvienas maršruto tvarkaraštis sudaromas atlikus jų tyrimams)
Tik įdomu tai, kad pvz. A7 iš Šiaurės miestelio sekmadienį pirmas reisas 5:45 (ir nereikia sakyti, kad dėl autobuso parko, kuris šalia randasi). A10 iš Fabijoniškių 5:53, iš Markučių - 5:57. A53 iš Stoties važiuoja jau 5:56. Ir tokių pavyzdžių daug.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąDėl a7. Yra keli autobusai, kurie važiuoja iš parko į Lazdynus, neužvažiuojant į ŠM. Todėl šiektiek paėjus galima suspėti ir į reisą anksčiau.
A14 ir A67 net nerašau, nes vienas važiuoja į Mickūnus, kitas - po Naujaja Vilnia. Bet net jei tik šiaip, dėl statistikos paminėti, tai ir jie nevažiuoja anksti. A67 iš Kalno g. - 6:49, iš Mickūnų - 6:18.
A14 iš Grigaičių - 6:34; iš Arimų - 7:09. Taip pat labai įdomus tas A14 pirmasis reisas iš Grigaičių - 6:34 išvažiuoja, Genių stotelėje buna 6:41. Tuo tarpų nėra jokio autobuso tuo laiku Kiti reisai Genių stotelėje tik: A18 - 7:15; A31 - 7:13; A44 - 7:01; A74 - 7:01. Jo, geras patogumas, dar reikia sėdėti ir laukti 20 minučių (jei tau reikia A44 arba A74). O jei reikia kitų? Sėdim ir laukiam 35 minutes Na yra vienas patogumas vis tik: persėdimas Grigaičių stotelėje į A31 pirmąjį reisą. O jei vis tik reikia kitų maršrutų? O ką daryti Arimų-A. Kojelavičiaus gatvių gyventojams? Ten net mikriukų nėra. Lieka tik automobiliai.
Comment
-
[Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNiekas Naująją Vilnią neaptarnaus taip dažnai kaip tu siūlai. Aš specialiai rašiau Savivaldybei, kad sekmadienį A74 pirmą reisą leistų apie 6 valandą ryto, o ne 6:30. Ir ką jie man atsakė?
Tai kas belieka Naujosios Vilnios gyventojams daryti, jei jiems reikia į darbą net sekmadieniais? Taip, naudotis 74 mikriuku, kuris važiuoja 6 valandą. O kas belieka tiems, kurie netelpa į jį? Taip, naudotis taksi arba savo mašina. Ir Jus dar klausiate iš kur tokia automobilizacija? Va ir atsakymas - vietoj vieno ankstaus reiso gaudykit kelias dešimtis automobilių Vilniaus gatvėmis iš pat ryto.
Tik įdomu tai, kad pvz. A7 iš Šiaurės miestelio sekmadienį pirmas reisas 5:45 (ir nereikia sakyti, kad dėl autobuso parko, kuris šalia randasi). A10 iš Fabijoniškių 5:53, iš Markučių - 5:57. A53 iš Stoties važiuoja jau 5:56. Ir tokių pavyzdžių daug.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą[
Automobilizacijos mikrobai nesumažino, nes tai ne normalus VT ir jokia integracija dabar jau nebepadės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi integravus jie negalės važiuoti kada nori, o turės važiuoti pagal tvarkaraštį. Čia vėl biurokratai pasakys, kad tyrimai rodo, kad 6 val ryto sekmadienį keleivių nėra ir nereikia jokio transporto...
Comment
-
Kokie dar tyrimai? Tegul paleidžia ankstesnį reisą ir žiūri kiek bus žmonių jame. Va tada ir bus tyrimas. O dabar tai tik blevyzgos, kad atsikratyti tavęs.
Išviso. Forume nuolat kartojamos tos pačios problemos dėl Vilniaus VT, tas pats ir spaudoj. Kaunas susitvarkė, o pas mus tas pats per tą patį. Daug keleivių turi nusiskundimų (ne visi jie pagrįsti). Dėl tų problemų Susisiekimo paslaugoms šimtą kart rašyta, bet jie nereaguoja. Gal į Susisiekimo ministeriją laikas kreiptis, gal bent prieš rinkimus juos pakratytų? Nes nenoras taisyti savo klaidų akivaizdus.
Comment
-
Šiaip tai Naujoji Vilnia tikrai ne vienintelis rajonas, kuris neturi sekmadieniais ankstesnio nei 6:15 val. ryto reiso į miesto pusę. Deja, tenka pripažinti, jog tikrai nėra daug žmonių, kuriems sekmadieniais reikia į darbą bei dar labai anskti. Todėl labai ankstyva VT darbo pradžia nebūtų pelninga, ypač dar turint omeny, jog iki 6 val. ryto vairuotojams reikia mokėti dvigubą atlyginimo tarifą. Dėl tos pačios priežasties toli gražu ne visos įmonės pradeda darbą labai anskti. Ir dar sekmadienį!
Konkrečiai dėl Naujosios Vilnios turiu tokį pasiūlymą. 11 maršruto midibusas sekmadienį anksti ryte (pvz: 5:20 val.) galėtų atlikti vieną reisą 74 maršrutu Arimų g.- Dūmų g. - Linksmoji g. - Parko g.- Stotis. Atvažiavęs į Stotį, jau be keleivių važiuotų iki Žvėryno žiedo ir ten pradėtų darbą 11-u maršrutu. Arba tai galėtų būti 21-ojo maršruto midibusas. O pirmas 44-ojo maršruto reisas būtų paankstintas 20 min. Grustnyj, ar to pakaktų?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, tenka pripažinti, jog tikrai nėra daug žmonių, kuriems sekmadieniais reikia į darbą bei dar labai anskti.
Konkrečiai dėl Naujosios Vilnios turiu tokį pasiūlymą. 11 maršruto midibusas sekmadienį anksti ryte (pvz: 5:20 val.) galėtų atlikti vieną reisą 74 maršrutu Arimų g.- Dūmų g. - Linksmoji g. - Parko g.- Stotis. Atvažiavęs į Stotį, jau be keleivių važiuotų iki Žvėryno žiedo ir ten pradėtų darbą 11-u maršrutu. Arba tai galėtų būti 21-ojo maršruto midibusas. O pirmas 44-ojo maršruto reisas būtų paankstintas 20 min.
Grustnyj, ar to pakaktų?
P.S. Dabar pasėdėjau, pagalvojau ir supratau, kad 5:20 sekmadienį tikrai niekas neleis autobuso. Reikia kažką galvoti bent jau apie 5:45-6:00 laikotarpį. Arba apie 5:30 ir tada jį leisti ne A74, o A31 (Arimų g. - Dūmų g. - užvažiuoja į stotelę Naujoji Vilnia - Linksmoji g. - Parko g. - Pavilnys - Stotis). Taip atsirastų dar papildomų žmonių iš Pavilnio pusės.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.09.10, 15:30.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKaip tai nėra daug žmonių? Pusė iš jų dirba Maximose, Rimi, Iki ir taip toliau. Va, puikus pavyzdys, mano mama dirba Maximoje, tai ji ir dar keletą žmonių, kurie dirba šioje Maximoje (ir kurie gyvena Naujojoje Vilnioje) važiuoja 74 mikriuku. Kita dalis važiuoja į Halės turgų (paruošti darbo vietas iki 7 valandos ryto). Kur važiuoja kiti - nežinau, neturiu informacijos (ir kažkaip nerūpi kur jie važiuoja )
Taip pat nepamirškime, jog neretai anksti darbą pradedančios įmonės pačios užsiima darbuotojų pervežimu. Todėl neverta tikėtis, kad keleivių sekmadienio rytą bus daug. Dėl kitų dienų nekalbu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNepyk,bet užduosiu tokį klausimą- kurioje gi vietoje dirba tavo mama, kad jai reikia taip toli važiuoti, ir kelintą jai reikia būti darbe? Šiaip tai norintiems dirbti didžiuosiuose prekybos tinkluose dažniausiai nekyla problemų susirasti darbo netoli namų.
Taip pat nepamirškime, jog neretai anksti darbą pradedančios įmonės pačios užsiima darbuotojų pervežimu. Todėl neverta tikėtis, kad keleivių sekmadienio rytą bus daug. Dėl kitų dienų nekalbu.
Tavo manymų Maximoje dirba tik kasininkės ir salės darbuotojai? Jei mama dirbtų tokį darbą, tada lengvą būtų ir Naujojoje Vilnioje surasti darbą.
Darbuotojų pervežimu užsiima pelningos įmonės, kuriose dirba ne tūkstančiai žmonių (kaip pvz. Maximose), o šimtai. Jei Maxima vežiuos visus darbuotojus po namus, tai greitai žlugs.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUžduosiu tokį klausimą- kurioje gi vietoje dirba tavo mama, kad jai reikia taip toli važiuoti, ir kelintą jai reikia būti darbe? Šiaip tai norintiems dirbti didžiuosiuose prekybos tinkluose dažniausiai nekyla problemų susirasti darbo netoli namų.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNepamirškime, jog neretai anksti darbą pradedančios įmonės pačios užsiima darbuotojų pervežimu. Todėl neverta tikėtis, kad keleivių sekmadienio rytą bus daug. Dėl kitų dienų nekalbu.
Parašė ssnaiperisTu aplamai bent jau džiaukis, kad į tavo rajoną važinėja VT. Būtų mano valia, aš jau seniausiai į tavo rajoną nepaleisčiau nė vieno autobuso vien dėl to, kad jau ilgą laiką statai tiek forumiečius, tiek autobusų parką, tiek savivaldybę ant blakstienų. Yra gi atokesnių vietovių, kurie tik ir tegali apie normalų viešąjį transportą pasvajoti. Įsivaizduok, kaip žiemą kas ryt, kai lauke apytiksliai -20, mokiniams jaustis, kai neatvažiuoja jų pasiimti autobusiukas, kuris ir tai faktiškai kartą per dieną važiuoja?
Dažniausiai šiame forume diskutuojamas klausimas — kaip patobulinti viešąjį transportą. Jau ne kartą esu siūlęs daug kam kone utopija atrodantį variantą. Palaipsniui panaikinti visas lengvatas, dalį gatvių (pvz Pylimo ir Jogailos) skirti tik VT, efektyviau išnaudoti reklamos galimybes VT priemonių išorėje, viduje (vaizdinė + garsinė), ant bilietų, e-svetainėse. Už tam tikrą sumą galima stoteles pavadinti verslo subjektų pavadinimais. Ne mano idėja, bet aš jai pritariu, kad reikia riboti (pvz apmokestinti) asmeninio transporto judėjimą Senamiestyje, mažinti parkavimo vietų skaičių Vilniaus centrinėje dalyje, o likusioms pakelti parkavimo įkainius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment