Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodėl?

    Dėl kainos- vilniečiams nupirkus korta už 6LT bei sumokant dar 4LT galima važinėti visus metus nemokamai.

    Comment


      Parašė klondajk
      Sutinku su Creatium nuomone, reiktu siuo atveju grazinti ilipima pro priekines duris sistema, nes kitaip vel bus spustys ir problemos viesajame transporte...
      Tai kaip tik grąžinus priekinių durų tvarką bus tos spūstys ir problemos...

      P.S. geriau ištrink nuorodą iš savo pranešimo, nes reklama forume yra draudžiama.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Tai kaip tik grąžinus priekinių durų tvarką bus tos spūstys ir problemos...

        P.S. geriau ištrink nuorodą iš savo pranešimo, nes reklama forume yra draudžiama.
        Palikus senąją tvarką bus problemos su asocialais.

        Comment


          Priekinių durų tvarka reikalinga tik apmokėjimo už važiavimą kontrolei. Jei VT nemokamas, nėra jokios prasmės priekinių durų tvarkos įvedimui. O bomžai ir dabar važinėja, ir tik dėl jų sudaryti nepatogumus keleiviams yra kvaila. Galiausiai užuot užsiiminėjusi demagogija su nemokamu VT, kurio niekada nebus, valdžia galėtų spręsti bomžų problemą. Bomžai yra visose šalyse, bet pas mus jų daugiau. Štai tegul ir bando pasivyti Europą, kurią taip mėgsta kišti visur kaip savaiminį argumentą.

          Comment


            Net neverta Zuoko komandos kliedesių aptarinėti. Prisidirbo su el. bilieto sistema, tai dabar taiso įvaizdį. Sukišti milijonai į kreivą el. bilieto sistemą ir staiga - nemokamai? Ar su logika viskas gerai? Sprendžiant pagal ilgalaikių el. bilietų kainodarą - tai prastokai. Sugebama tik mėtytis nerealiomis idėjomis, o kai reikia nuveikti ką nors konkretaus, vaizdas liūdnas. Zuokas viešojo transporto sistemą sudirbo kaip reikiant: privatūs mikroautobusai grūdami iš centro, norima, kad jų visai neliktų ir visi naudotųsi savivaldybės transportu, kuris netapo nei greitesnis, nei patogesnis, nei pigesnis; sujauktas taksi darbas, taksistų sumažėjo, kainos pakilo. Vėliau, matyt, bus viliojami į savivaldybės taksi įmonę Vilnius veža. Bet kad ji pradėtų dirbti tikimybė nedidelė. Kažkokie lyg vyksta konkursai dėl automobilių pirkimo ir t. t. Apie el. bilieto sistemą nėra net ką kalbėti - vicemeras net nesugebėjo paaiškinti, kodėl planuotas paleidimas spalio pradžioje buvo paankstintas 6 savaitėm. Dar turi kažkokių planų dėl troleibusų naikinimo. Jei išbus iki kadencijos pabaigos, tai Vilnius taps pėsčiųjų sostine , nes dviračių projektai irgi stovi.
            Balandžio mėn. straipsnis:
            http://verslas.delfi.lt/automoto/azu....d?id=57749266
            Vilniaus meras Artūras Zuokas ir toliau puoselėja dviračių infrastruktūros plėtros idėją. Sostinės galva žada, jog jau šią vasarą mieste atsiras nauji paviljonai, kuriuose veiks ne tik elektrinių dviračių nuomos ir pakrovimo punktai, bet ir kavinės bei bevielio interneto zonos. Ir visa tai – kartu su antrąsyk sostinės gyventojams pasirodysiančiais oranžiniais dviračiais.
            Paklaustas, ar viešųjų pirkimų procedūros neužsitęs, A. Zuokas tikino neabejojantis, kad pirmieji paviljonai duris atvers dar šią vasarą.
            „Šią vasarą mes juos turėsime“, - sakė meras.
            Kur tie paviljonai? Kažkaip nepastebėjau. Bet koks realybėje besigaudantis politikas Zuoko vietoje frazės "oranžiniai dviračiai" stengtųsi net neprisiminti. Bet Zuokas, matyt, net nesupranta, kas su jais buvo ne taip.
            Dar buvo ir skambių pažadų dėl Vilniaus oro linijų. Bet čia jau, matyt, iš Graikijos salų ir Naujųjų Vasiukų serijos. Ar išvis įmanoma įgyvendinti kokius nors projektus, jei be skandalo nesugebama net išgrįsti centrinės miesto gatvės?
            Paskutinis taisė senasnamas; 2012.09.07, 23:30.

            Comment


              Kas dėl bomžų VT... Tai praeitą savaitę susprogo vienintelė Vilniuje veikusi viešoji pirktis ir kelios dešimtys tūkstančių žmonių neturi ir neturės kur praustis, nes miesto valdžia pareiškė, kad pirties neberemontuos. Štai valdžios koks požiūris į žmones. Taip kad ruoškitės aromatams VT ir ne nuo bomžų.

              Comment


                Nuo Naujųjų metų - „mikriukai“ Vilniuje ir už 4,5 Lt?

                http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=59468715

                Trečiadienį, rugsėjo 12 d., Vilniaus miesto savivaldybės taryba spręs, ar iki metų pabagos bus grąžintos bilietų kainos privatiems vežėjams, o kartu patvirtins nuo 2013 m. galiojančius įkainius.
                Tarybos sprendimo pakeitime siūloma iki šių metų pabaigos sugrąžinti 2,5 lito (be nuolaidos) ir 1,25 lito (su 50 proc. nuolaida) bilietų kainas, perkant autobuse ar troleibuse iš vairuotojo. Be to, 3 litų mokestį važiuojant privačiais mikroautobusais (šiuo metu – 3,5 lito).
                Sostinės taryboje taip pat bus svarstoma, ar nuo kitų metų įvesti 4,5 lito mokestį už kelionę „mikriukais“. Šis mokestis turėtų galioti tiems maršrutams, kurių daugiau nei 80 proc. kelio dubliuojasi su miesto susisiekimo autobusų ar troleibusų maršrutų trasomis bei kertantiems senamiestį ar naujamiestį.
                Kitų maršrutų mikroautobusai turėtų vežti už 3,5 lito.
                3,5 lito mokestis už kelionę „mikriuku“ Vilniuje taikomas nuo šių metų rugpjūčio 15 dienos. Tačiau kitą savaitę miesto taryba spręs, ar iki naujų metų sugrąžinti buvusį 3 litų mokestį. Toks siūlymas priimtas po privačių vežėjų reikalavimo, kad būtų grąžinta sena kaina.
                Bendrovės „Transrevis“, vežančio mikroautobusais, direktorius Valdas Dapkus ramino, kad net tarybai priėmus teigiamą sprendimą dėl sprendimo pakeitimo, gyventojai neturėtų už keliones mokėti po 4,5 lito.
                „Manau, kad 4,5 lito niekas nemokės. Šiai dienai turime raštą, kuris rodo, kad nei vienas mūsų maršrutas 80 proc. nekartoja miesto autobusų ir troleibusų trasų. Tai tikrai nemanau, kad savivaldybė keis trasas“, - teigė V. Dapkus.
                Vilniaus miesto savivaldybės vicemeras Romas Adomavičius taip pat tikino kad 4,5 litų mokesčio už kelionę privačias paslaugas teikiančiu mikroautobusu gyventojai neturėtų sulaukti.
                „Nuo naujų metų tikimės turėti visai kitą situaciją su mikroautobusais. Esame sutarę su vežėjų asociacija, kad jie taps viešojo transporto dalimis ir dalyvaus vieningoje bilietų sistemoje. Su tuo pačiu bilietu („Vilniečio kortele“ - DELFI) bus galima važiuoti ir mikroautobusu“, - teigė savivaldybės atstovas.
                R. Adomavičius negalėjo pažadėti, kad nuo naujų metų privačių vežėjų transporto priemonėse bus galima važiuoti su e. bilietu - „Vilniečio kortele“, tačiau teigė, kad tai siekiamybė.

                Comment


                  Nu ir nieko gero, jei mikrobus integruos, o ne išguis. Tuo labiau, jei integruos ir tuos, kurie važiuoja per centrą, senamiestį ir kurių maršrutai didžiąją dalimi dubliuoja esamus autobusų ar troleibusų. O iš viso blogiausia, kad taip ir nėra visiškai jokios strategijos. Vieną kartą vieną pliurpia, kitą kartą jau visai ką kitą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O iš viso blogiausia, kad taip ir nėra visiškai jokios strategijos. Vieną kartą vieną pliurpia, kitą kartą jau visai ką kitą.
                    Visur bardakas. Vienas sako vieną, kitas - kitą. Toks jausmas, kad jie net tarpusavy nesikalba, o ateities projektų irgi neturi.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nu ir nieko gero, jei mikrobus integruos, o ne išguis. Tuo labiau, jei integruos ir tuos, kurie važiuoja per centrą, senamiestį ir kurių maršrutai didžiąją dalimi dubliuoja esamus autobusų ar troleibusų. O iš viso blogiausia, kad taip ir nėra visiškai jokios strategijos. Vieną kartą vieną pliurpia, kitą kartą jau visai ką kitą.
                      Iš miesto juo bus išguiti ir jiems bus skirtos kryptys, nedubliuosiančios esamų maršrutų. Taip pat jie bus integruoti į visą bilietų sistemą.

                      O strategija yra ir ja vadovaujamasi.

                      Comment


                        Kas kartą vis ką kitą pliurpia. Tai kur ta strategija? Gal tramvajus? Tai tik idėja fix, o ne strategija.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kas kartą vis ką kitą pliurpia. Tai kur ta strategija? Gal tramvajus? Tai tik idėja fix, o ne strategija.
                          Kaip tai "vis ką kitą pliurpia"? Kaip sakė, kad mikriukų nebeliks centre, taip ir sako. Kaip sakė, kad jie bus integruoti į bendrą sistemą, taip ir sako. Ir viskas pagal naujausią VT strategiją.

                          Comment


                            Tai kad apie centrą nieko bent jau tame straipsnyje nesako. Transrevis vėmalioja apie tai, kad jų maršrutai nedubliuoja autobusų 80 proc. Čia kurie? Tik Santariškės - Salininkai nedubliuoja. O tie žaidimai su kainomis? Kam to reikia? Jei mikrobai gujami iš centro, tai ir kainas reikia užkelti, kad mažai kas važiuotų, o po to pasakyti, kad nėra poreikio. Kodėl privatūs autobusai į Santariškes ir Fabijoniškes palikti nuošalyje?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai kad apie centrą nieko bent jau tame straipsnyje nesako. Transrevis vėmalioja apie tai, kad jų maršrutai nedubliuoja autobusų 80 proc. Čia kurie? Tik Santariškės - Salininkai nedubliuoja. O tie žaidimai su kainomis? Kam to reikia? Jei mikrobai gujami iš centro, tai ir kainas reikia užkelti, kad mažai kas važiuotų, o po to pasakyti, kad nėra poreikio. Kodėl privatūs autobusai į Santariškes ir Fabijoniškes palikti nuošalyje?
                              Nesako, nes straipsnis nėra apie tai. Panašu, kad jokie maršrutai ir nedubliuoja VT 80%, kam toms firmoms meluoti?

                              Comment


                                Na kaip nedubliuoja, kad dubliuoja? Be to eina per senamiestį, todėl kaina turi būti didesnė. Kam meluoti? Verslininkai beveik visi visi sukčiai, apgavikai ir melagiai. Ir tai yra "legalu". Suprask pagaliau tai.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Verslininkai beveik visi visi sukčiai, apgavikai ir melagiai. Ir tai yra "legalu".
                                  Super, nereikia spręsti problemų, juk galima pasakyti populiarią frazę - visi visur vagia. Verslininkai, Seimas, Zuokas. Tai iš tokios logikos išeina, kad ir visi kiti piliečiai irgi vagia - aš, tu, jis, ji, jie, jos. Kuo argumentuosite, kad jie sukčiauja? Mokesčius nemoka valstybei, čekius keleiviams neduoda? Galbūt, bet bent jau mikriukų įmonių vadovai teikia greitą ir patogią paslaugą vilniečiams, ko nepasakysi apie privalomą miesto savivaldybės socialinę paslaugą, kuri turi užtikrinti greitą ir patogų susisiekimą miesto ribose. 80-90 procentų vilniečių neturi nieko prieš mikriukus, nes tai vienintelė galimybė (tiems, kam taksi paslaugos brangios, o automobilio neturi) greitai pasiekti tašką B. Jau sakiau tai, bet kartosiu tai ir kartosiu: kol VT Vilniuje veiks tokiu pat principu kaip ir dabar, kol VT kursuos taip "dažnai", kol VT kursuos taip "greitai", kol VT kokybė bus tokia "tobula", tol Vilniuje turi likti mikriukai.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Super, nereikia spręsti problemų, juk galima pasakyti populiarią frazę - visi visur vagia. Verslininkai, Seimas, Zuokas. Tai iš tokios logikos išeina, kad ir visi kiti piliečiai irgi vagia - aš, tu, jis, ji, jie, jos. Kuo argumentuosite, kad jie sukčiauja? Mokesčius nemoka valstybei, čekius keleiviams neduoda? Galbūt, bet bent jau mikriukų įmonių vadovai teikia greitą ir patogią paslaugą vilniečiams, ko nepasakysi apie privalomą miesto savivaldybės socialinę paslaugą, kuri turi užtikrinti greitą ir patogų susisiekimą miesto ribose. 80-90 procentų vilniečių neturi nieko prieš mikriukus, nes tai vienintelė galimybė (tiems, kam taksi paslaugos brangios, o automobilio neturi) greitai pasiekti tašką B. Jau sakiau tai, bet kartosiu tai ir kartosiu: kol VT Vilniuje veiks tokiu pat principu kaip ir dabar, kol VT kursuos taip "dažnai", kol VT kursuos taip "greitai", kol VT kokybė bus tokia "tobula", tol Vilniuje turi likti mikriukai.
                                    Visiškai sutinku su tavo nuomone. Pvz., manęs iki darbo VT neveža, nors autobusų stotelė yra įrengta, bet ten VT nėra nė kvapo. Tai už kokią aš paslaugą tada moku 100 Lt.? Jeigu negaliu normaliai su VT nuvažiuoti į darbą ir grįžti namo. Beje mano darbas prasideda 9 val., ryto, o baigiasi vėlai vakare. Vien namų iki darbo yra 4,30 km., ir atgal tiek pat tai per dieną du galus gaunasi, kad yra 8,60 km.
                                    Mikroautobusai turi būti įtraukti į bendrą bilietų sistemą.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Visiškai sutinku su tavo nuomone. Pvz., manęs iki darbo VT neveža, nors autobusų stotelė yra įrengta, bet ten VT nėra nė kvapo. Tai už kokią aš paslaugą tada moku 100 Lt.? Jeigu negaliu normaliai su VT nuvažiuoti į darbą ir grįžti namo. Beje mano darbas prasideda 9 val., ryto, o baigiasi vėlai vakare. Vien namų iki darbo yra 4,30 km., ir atgal tiek pat tai per dieną du galus gaunasi, kad yra 8,60 km.
                                      Mikroautobusai turi būti įtraukti į bendrą bilietų sistemą.
                                      Nieks nesiginčyja, kad į Naujanerius ar Naują Vilnią mikriukai galėtų laisvai važinėti. Bet tikslas yra, kad jų neliktų mieste. Realiai jeigu jie būtų įtraukti į bendrą bilietų sistemą ir skirti ekskliuzyviai priemestiniam susisiekimui - būtų visiems viskas OK. Bet ar jiems tinka toks variantas?

                                      Lai neįsižeidžia kai kurie forumiečiai, bet Naujanerių ir Naujos Vilnios aš išvis neskaitau kaip Vilniaus, kad ir kokios ten tos oficialios ribos bebūtų. Nepatingėjau tokį grubų žemėlapį nupaišyt kaip aš įsivaizduoju Vilnių.

                                      http://eugene.lt/stuff/vilnius.jpg

                                      Tikslas yra, kad kur raudona jokių tuktukų-mikriukų kad nė kvapo neliktų. O dar geriau, kad ir automobiliai už dyką po ten nevažinėtų. Mikriukų paskirtis normaliam mieste turėtų būti vežti nuo žalio iki rudo/mėlyno/juodo. Kur žalia/raudona ir iš dalies kur ruda yra puikus susisiekimas visuomeniniu transportu.

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Nepatingėjau tokį grubų žemėlapį nupaišyt kaip aš įsivaizduoju Vilnių.
                                        O tau neatrodo, kad kažkaip tada miesto teritorija pernelyg maža? Pvz. pramoninis rajonas čia jau nebe miestas? Ir kam priskirti tavo "...ebeniškes"? Raudona teritorija yra tiesiog miesto Centras.

                                        Comment


                                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                          Pvz., manęs iki darbo VT neveža, nors autobusų stotelė yra įrengta, bet ten VT nėra nė kvapo. Tai už kokią aš paslaugą tada moku 100 Lt.? Jeigu negaliu normaliai su VT nuvažiuoti į darbą ir grįžti namo.
                                          Prisimink kur gyveni visų pirma. Pernelyg poniška tikėtis, kad autobusas važinės po visas Vilniaus gatves. Pavyzdžiui P.Lukšio ar J.Kubiliaus gatvėse yra įrengtos stotelės. Bet tą rajoną manau pakankamai aptarnauja Kalvarijų g. iš vakarų ir Žirmūnų g. iš rytų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X