Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikiuosi, į Vilnių nebus atsiųstas autobusas su vairu dešinėje pusėje?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGali, nes pagal mūsų KET su vairu dešinėje gali važinėti 3 mėnesius (90 dienų).
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGali, nes pagal mūsų KET su vairu dešinėje gali važinėti 3 mėnesius (90 dienų).
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt šis punktas galioja tik lengviesiems automobiliams. Iki šiol Lietuvoje NĖ KARTO neteko matyti dešiniavairio autobuso, atvykusio iš užsienio. Be to, kad transporto priemonė galėtų vežti keleivius Vilniaus VT maršrutais, ji turbūt turi būti įregistruota Lietuvoje (praeiti laikiną registraciją ar kaip ji ten vadinasi), o Lietuvoje, kaip žinia, dešiniavaires transproto priemones registruoti draudžiama.
Aš esu anksčiau matęs turistinį autobusą su vairu dešinėje pusėje stovinti prie anksčiau buvusio Lietuvos viešbučio.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Neverta net diskutuoti apie autobusą su vairu dešinėje pusėje, nes tokiuose autobusuose durys būna kairėje pusėje. Nejaugi keleiviai turėtu į jį lipti iš gatvės pusės, ar jam tektu važiuoti priešpriešiniam eisme?
O kažkokių apribojimų kurioje pusėje turi būti vairas transporto priemonėje nėra. Tiesiog ne Lietuvoje registruotos transporto priemonės, šalyje per metus gali važinėti tam tikrą dienų skaičių (kaip ir minėjot, berods 90 dienų). Kadangi dešiniavairės transporto priemonės (išskyrus spec. transportą) neįmanoma įregistruoti, tai automatiškai gaunasi jog su tokia t.p. galima važinėti tik tuos tris mėnesius.
Kitas dalykas dėl galėjimo vežti keleivius. Kartais nebūdavo bandomųjų autobusų važiuojančių su užsienio šalies registracija? Jeigu taip galima, tai nėra skirtumo kurioje šalyje registruota transporto priemonė. Vadinasi teoriškai galėtu važinėti ir su vairu priešingoje pusėje.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGreičiausiai greitieji autobusai bus tokia pat sistema, kaip anksčiau buvo 12grt, 43grt, 45grt, ir greičiausiai jie bus ten kur yra daug besidubliuojančių maršrutų. Pavyzdžiui iš Fabijoniškių greituoju gali pavirsti 56 maršruto autobusas, iš Lazdynų 22 maršruto autobusas.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąVa čia ir bus troleibusų tinklo naikinimo pirmas etapas, greičiausiai šie autobusai ir dubliuos troleibusus, pavyzdžiui 16, 5 arba 20, 7...Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.07.27, 15:07.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan pačiam teko girdėti, kaip vairuotoja pagyvenusiai keleivei pasakė "sėsk į vietą ir sėdėk", kai ši klausė, ar 5 maršruto troleibusas važiuoja pro Šiaurės miestelį. Vairuotojai sunkiai girdėjosi, nes kabinos durys buvo uždarytos
...pykit nepykit, bet tas tarybinių laikų užrašas, draudžiantis kalbinti vairuotojus, buvo teisingas dalykas. Vairuotojas turi daryti savo darbą - vairuoti, o ne būti informacijos biuru/ kasininku / apsauginiu etc.
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąAtrodys taip: (paveikslėlis yra su dalimi geltonuoju komposteriu)
...
Žiūriu, kažkodėl vienas forumo dalyvis buvo pašalintas, ir nebežinau, kaip susisiekti
Na, bet šiaip ar taip - informacija:
Susitarta su Gamybos vystymo ir technologijų skyriaus vadovu 1-ajame troleibusų parke (Žolyno g.) dėl ekskursijos - su galimybe pažiūrėti cechus + fotografuoti ir pan, ir kas svarbiausia sužinoti atsakymus į klausimus (pradedant tuo, kodėl nepretenduojama į ES projektus troleibusų parko atnaujinimui, baigiant tuo, kodėl Amber'is esant avarijoms, nenuvažiuoja laisva eiga).
Laikas: 2012-08-14, 13 val.
Būtų smagu, jei kas iš jūsų irgi prisidėtų, nes ir gero fotoaparato negausiu, ir fotografas aš prastas. O gal ir klausimų jūsų dėka daugiau atsiras.
Jei kas susidomės - parašykite asmeninę žinutę iki rugpjūčio 13 dienos, ir susitarsime, kaip prieš ekskursiją susitikti.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąMan vat ir įdomu, kodėl kai kuriems keleiviams yra svarbu klausti būtinai vairuotojo, nors salone yra krūva keleivių (kurie, didelė tikimybė, taip pat žino, kur transporto priemonė važiuoja ir kur - ne)?
...pykit nepykit, bet tas tarybinių laikų užrašas, draudžiantis kalbinti vairuotojus, buvo teisingas dalykas. Vairuotojas turi daryti savo darbą - vairuoti, o ne būti informacijos biuru/ kasininku / apsauginiu etc.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJauni žmonės ir taip žino kone kiekvieną troleibuso maršrutą, tad jų lengviau paklausti Pavyzdžiui, autobusų vairuotojams jau nusibodo kartoti, kad 31, 34 ir 74 autobusai stoja prie Geležinkelio muziejaus Stotyje (kitapus McDonald's restorano)
O dėl stotelių "Stotis" ir pan... maišatis šiokia tokia tikrai yra, ir vien todėl, kad klios sustojimo vietos turi tą patį pavadinimą - kokie būtų argumentai prieš tai, kad būtų stotelės "Geležinkelio stotis" (kur sustoja 2,5... troleibusai), ""Autobusų stotis" (kur sustoja 16...), ir, galbūt, tiesiog Stotis (kur sustoja 31,34... autobusai)?Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąTai ne tik jauni... bet šiaip ar taip, aš būčiau šalininkas to, kad pirma būtų klausiama keleivių - dar, galbūt, stotelėje, prieš lipant į transporto priemonę - o jau po to, jei niekas nežino, trukdyti vairuotoją.
O dėl stotelių "Stotis" ir pan... maišatis šiokia tokia tikrai yra, ir vien todėl, kad klios sustojimo vietos turi tą patį pavadinimą - kokie būtų argumentai prieš tai, kad būtų stotelės "Geležinkelio stotis" (kur sustoja 2,5... troleibusai), ""Autobusų stotis" (kur sustoja 16...), ir, galbūt, tiesiog Stotis (kur sustoja 31,34... autobusai)?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąIr eilinį kartą pasiskųsiu - negi taip sunku būtų jau dabar nupaišyti A juostas per visą kalvarijų g.? priešingu atveju kelionė brangs, bet greičio nuo to nepadaugės
Ir toks intensyvus eismas Kalvarijų g. yra iki pat sankryžos su Ozo g. Mano manymu nuo Žaliojo tilto iki sankryžos su Ozo g. dar anksti piešti A juostas...
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąTai ne tik jauni... bet šiaip ar taip, aš būčiau šalininkas to, kad pirma būtų klausiama keleivių - dar, galbūt, stotelėje, prieš lipant į transporto priemonę - o jau po to, jei niekas nežino, trukdyti vairuotoją.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAš irgi taip manau, kad Stotyje reiktų įvesti su stotele "Stotis" tvarką (analogiškai, kaip ir Kaune, yra dvi stotys - "Geležinkelio stotis" ir "Autobusų stotis")
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune stotys yra per vieną stotelės atstumą viena nuo kitos. O Vilniuje šalia viena kitos ir nėra jokio reikalo įvedinėti skirtingų stotelių. Kam neaišku, tas pasiklaus. Vilniečiams aišku.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia tų raidžių. Visiems ir taip viskas aišku, o tiems, kam neaišku (atvykėliams pirmą kartą), yra mažuma. Gali ir pasiklausti. Tam liežuvis duotas.
Comment
Comment