Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąDėl įdomumo: gal kas žino, kiek kainuoja troleibusų važinėjimas nuo žirmūnų žiedo iki 1-ojo parko? Ar nebūtų verta kad ir trumpam dalį troleibusų bazuoti autobusų parke, kaip ir dalį autobusų bazuoti troleibusų parkuose? Įrengti technines dirbtuves 2 parke...?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąDėl įdomumo: gal kas žino, kiek kainuoja troleibusų važinėjimas nuo žirmūnų žiedo iki 1-ojo parko? Ar nebūtų verta kad ir trumpam dalį troleibusų bazuoti autobusų parke, kaip ir dalį autobusų bazuoti troleibusų parkuose? Įrengti technines dirbtuves 2 parke...?
Nelysk prie autobusų parko. Į tą pusę nuo Žirmūnų žiedo nėra troleibusų linijos. Neverta, nes vairuotojams būtų nelabai patogu.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAutobusų parke bus mažai vietos troleibusams apsisukti
Parašė FRT Rodyti pranešimąNelysk prie autobusų parko. Į tą pusę nuo Žirmūnų žiedo nėra troleibusų linijos. Neverta, nes vairuotojams būtų nelabai patogu.
Parašė ratMan nesuvokiama kodėl nori naikinti troleibusus, jeigu bus sava atominė elektrinė? Komforto aspektu daug malonesnis transportas. Nėra garsiai veikiančio variklio, nuo kurio vibruoja salonas; nedūmija, nevarva tepalai.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąTodėl, kad kontaktinis tinklas kainuoja...
Comment
-
Creatium, teigiate, kad pats naudojatės VT kasdien ir manote, kd pagal naująją tvarką keliauti bus pigiau? Atleiskite, aš tikrai nieko nebesuprantu, ar gal man su skaičių pažinimu blogai?
1. Dauguma žmonių, jei naudojasi nuolatiniu bilietu, perka arba jį troleibusui, ar autobusui - ne todėl, kad jis per durnas nusipirkti bendrą troleibusui + autobusui, o todėl, kad jam bendro nereikia. Su šiuo punktu sutinkate? Jei taip - kokio velnio panaikinama teisė rinktis, kokio transporto rūšimi norima naudotis?
2. Aš, sesuo, mama - visi, keliaudami VT, savo kelionės tikslą pasiekiame su viena transporto priemone, be persdimų, nes jų tiesiog nereikia. Vienkartinis bilietas kainuoja 2 Lt. Kaip pigiau bus 2,5 Lt ar 3,5 Lt kainuojantis bilietas? Arba - kaip pigiau bus iš vairuotojo perkamas 4 Lt kainuojantis bilietas vietoj dabar kainuojančio 2,5 Lt? Ar aš ir čia neteisus?
...
Nors, perskaičius tai, ką Zuokas šiandien oficialiai pareiškė apie troleibusų Vilniuje naikinimą - nėra ko stebėtis - bilietas ju vis tiek tegalios vienai transporto priemonei - autobusui - nes jokios kitos nebebus. Jei ir autobusų šitas kyšininkas nesugebės sunaikint ar prichvatizuot.
Negi neįmanoma šito kyšininko ir jo pataikūnų sustabdyt?
Dėl autobusų parko - o ne per jo teritoriją planuojama tiesti kelią ir autobusų parką kažkur iškelti?Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNet ir dabartinė autobusų parko teritorija yra per maža autobusams su "priekaba". Dažno priekabos mechanizmas būna persikreipęs (ypač Man markės autobusų)
Kokių būtent MAN? Jų ten keli modeliai. Ar visų?
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąCreatium,
Dėl autobusų parko - o ne per jo teritoriją planuojama tiesti kelią ir autobusų parką kažkur iškelti?
Kažką girdėjau, bet jau senokai. Tai turbūt liko planuose. Neįsivaizduoju kur kitur galėtų įsikurti AP.
Edited: Va, radau kur girdėjau apie parko perkelimą. Kalbama, kad dalins į kelias dalis iki 2020-ujų. http://vap.vilniausvt.lt/pagrindinis.php?menu=filmasPaskutinis taisė FRT; 2012.07.13, 22:52.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąKažką girdėjau, bet jau senokai. Tai turbūt liko planuose. Neįsivaizduoju kur kitur galėtų įsikurti AP.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=405
Naujiena, beje nėra toki jau pasenusi, kaip gali pasirodyti, nes buldozeris juda, procesas vyksta - 2012-06-29 naujiena:
Informacija apie priimtą sprendimą dėl Vilniaus Šiaurinės gatvės tiesimo leistinumo poveikio aplinkai požiūriu
Į troleibusų parką Žolyno g. jau seniai kyšininko chebrytė mėgina dantis suleisti, įtariu, neblogai pasipelnys ir iš 2-ojo parko, nebloga vieta įstaigoms kurtis.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąPagal 1,5 metų planus, N.Vilnioje ir Avižieniuose - o tai, kas liks nutiesus gatvę, išparceliuoti:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=405
Naujiena, beje nėra toki jau pasenusi, kaip gali pasirodyti, nes buldozeris juda, procesas vyksta - 2012-06-29 naujiena:
Informacija apie priimtą sprendimą dėl Vilniaus Šiaurinės gatvės tiesimo leistinumo poveikio aplinkai požiūriu
Į troleibusų parką Žolyno g. jau seniai kyšininko chebrytė mėgina dantis suleisti, įtariu, neblogai pasipelnys ir iš 2-ojo parko, nebloga vieta įstaigoms kurtis.
Kalbos kolkas nutilo. Tai yra gerai. Bet pritariu, jog reikia daryti kelias bazes, o Verkių g. palikti kaip pagrindinę.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąKalbos kolkas nutilo. Tai yra gerai. Bet pritariu, jog reikia daryti kelias bazes, o Verkių g. palikti kaip pagrindinę.
Pagrindinę? Verkių gatvėj numatoma nepalikti nieko.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKalbos prasidės, kai bus viskas nuspręsta ir patvirtinta ir jau pradės buldozeriai važiuot
Pagrindinę? Verkių gatvėj numatoma nepalikti nieko.
Bet ir Pupinėje jam irgi ne vieta. Reikia žiūrėt į visus maršrutus, ir analizuoti, kur važiuoja daugiausia autobusų, ir planuot bazių statybos vietas pagal srautus, kad esant skubiam reikalui autobusas būtų pakeistas kuo greičiau, nenuvažiuojant nuo tvarkaraščio.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąCreatium, teigiate, kad pats naudojatės VT kasdien ir manote, kd pagal naująją tvarką keliauti bus pigiau? Atleiskite, aš tikrai nieko nebesuprantu, ar gal man su skaičių pažinimu blogai?
1. Dauguma žmonių, jei naudojasi nuolatiniu bilietu, perka arba jį troleibusui, ar autobusui - ne todėl, kad jis per durnas nusipirkti bendrą troleibusui + autobusui, o todėl, kad jam bendro nereikia. Su šiuo punktu sutinkate? Jei taip - kokio velnio panaikinama teisė rinktis, kokio transporto rūšimi norima naudotis?
2. Aš, sesuo, mama - visi, keliaudami VT, savo kelionės tikslą pasiekiame su viena transporto priemone, be persdimų, nes jų tiesiog nereikia. Vienkartinis bilietas kainuoja 2 Lt. Kaip pigiau bus 2,5 Lt ar 3,5 Lt kainuojantis bilietas? Arba - kaip pigiau bus iš vairuotojo perkamas 4 Lt kainuojantis bilietas vietoj dabar kainuojančio 2,5 Lt? Ar aš ir čia neteisus?
Ir nereikia norėti, kad visi mokėtų pigiau. Lėšų diferencijavimas. Vienur nuimama, kitur, kur nėra taip aktualu, pridedama. Kito kelio matyt ir nebuvo, norint reformuoti bilietų sistemą. Arba kelt visiems (didinti pajamas, žymiai mažinti patrauklumą) arba visiems mušti (mažinti pajamas), arba dabartinis variantas palikti pajamas vienodas, tačiau daliai numušant bilietų kainas.
------------------------------
Na, o dėl troleibusų naikinimo tai ir man kiek keista buvo. Gal labiau dėl terminų, nes taip tai esu jau skaitęs VT vizijose (vilnius.lt yra), kad troleibusus siūloma naikinti, kaip neefektyvias transporto priemones.
Jeigu gerai supratau, tai pagrindinis siūlymas yra pradėti įrenginėti tramvajaus linijas pagrindiniuose maršrutuose (čia jau ne kartą buvo įkelta paveiksliukų su trasomis), kitose didžiosiose vietose diegti greitųjų autobusų linijas (http://www.rochestersubway.com/image...sit_bogota.jpg). Na, o dar kitur jau kur nebetilps tokie greitieji autobusai palikti dabar esančius autobusus ir mikriukus (mikriukus berods planuojama įtraukti į bendrą VT sistemą, užteks vieno bilieto ir palikti vežti keleivius iš/į rajonus, kur autobusams neapsimoka vykti).Paskutinis taisė Creatium; 2012.07.14, 09:27.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO tramvajų kontaktinis tinklas nieko nekainuoja? Bėgiai ir jų priežiūra nieko nekainuoja? Tikraiusiai vakar Zuokas po lietum papuolė, tai biški negerai jam.
Parašė FRT Rodyti pranešimąVT yra skolose. Niekas neties. Autobusų parke yra vietos tik autobusams. Troleibusams ten ne vieta. Kas tavo manymu parko teritorijoje dės stulpus? Beje, troleibusasi, manau, pro AP vartus neįvažiuos.
Parašė kempas Rodyti pranešimąKaune nepasiteisino, nepasiteisins ir Vilniuje, autobusu parke yra pilnas paketas paslaugu autobusams o troleibusams nėra plovyklos, dirbtuvių, net tinkamo personalo, kuris jei reikia galėtų kažką patvarykti reik viską iš naujo kurti ir daryti. O kur dar darbuotojų vežimas į darbo vietas.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNet ir dabartinė autobusų parko teritorija yra per maža autobusams su "priekaba". Dažno priekabos mechanizmas būna persikreipęs (ypač Man markės autobusų)
Comment
-
Ne tokia jau ten didžiulė problema su troleibusų nuliniais reisais - jos išvengti tiesiog neįmanoma. O juo labiau iš Žirmūnų... Nulinė rida čia yra absurdiškai trumpa lyginant su autobusų ridomis.
Šita tema diskusijai yra visiškai tuščia - jau buvo kažkada apie tai kalbama ir prie jokių išvadų prieita nebuvo. O dabar vėl prasideda viskas nuo nulio: rašoma lygiai tas pats, tik jau kitų forumiečių.
Comment
-
Šiandien turėjau progą įdėmiai perskaityti visą oficialų tekstą, informuojantį apie bilietų ir jų kainų pasikeitimus (va šitą - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=468 ).
Kas mane pritrenkė - nuo 2013 m. sausio 1 d. atpigs vienkartiniai (30 ir 60 min) bilietukai. O mėnesiniai neatpigs. Dar daugiau žmonių neapsimokės pirkti nuolatinius bilietus. Matematika tokia:
* 2,2 lito x 2 kelionės (per vieną dieną - pirmyn ir atgal) = 4,4 lito per dieną.
* Per mėnesį nebūna daugiau nei 23 darbo dienos, paprastai būna 20-22 darbo dienos. Kartais (kai daug šventinių dienų) net mažiau.
* Dalinam 100 (mėnesinio kaina) iš 4,4 ir gaunam 22,7 dienos - tai daugiau, negu vidutinį mėnesį būna darbo dienų. Jau neminint sirgimų, atostogų, poilsio dienų ir pan.
* Net jeigu paimsime darbo dienų bilietą (kuris, beje, galioja ne 30 darbo dienų, o darbo dienomis, kurios patenka į 30 kalendorinių dienų) - 90 daliname iš 4,4 - gauname 20,45. Tik 21-ąją mėnesio darbo dieną mėnesinis bilietas pradeda apsimokėti.
Idiotizmas. Keleiviai skatinami važinėti ne su mėnesiniais, o su vienkartiniais bilietais. T.y. VT nori, kad keleivis gerai pagalvotų, ar tikrai jam būtina dabar važiuoti su VT. Nejaugi Vilniaus VT toks perkrautas, kaip kokiam Londone? Aš iki šiol galvojau, kad yra atvirkščiai - neskaitant piko valandų, problema yra mažas keleivių skaičius (ir iš to išplaukiančios pasekmės - reti reisai, ilgas laukimas, dar mažiau keleivių).
Comment
Comment