Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Dėl skirtumo tarp vienkartinio bilieto už 50% ir mėnesinio 80% studentams, moksleiviams: manau, kad tai atgyvenęs dalykas.
    Kuo studentas yra pranašesnis už kokį nors 21 m. žmogų, kuris greičiausiai dirba tokį mažai kvalifikuotą darbą (nes neturi patirties) ir gauna nedideles pajamas? Tokiu būdu šie žmonės baidomi nuo visuomeninio transporto; neužauginami "lojalūs klientai".
    Sprendimo būdas: pvz Paryžiuje terminuotam bilietui gavau nuolaidą ne todėl, kad buvau studentas, o todėl, kad priklausiau asmenų iki 25 m. (ar 26) kategorijai. Ir tokia tvarka galioja vienodai lygiai visiems ES piliečiams. Kodėl mums netiktų tokia tvarka, kad kol esi iki, sakykim, 20 m., tai galioja 80% terminuotiems bilietams, o iki 26 imtinai - 50% terminuotiems bilietams.
    Ar tai sukurtų papildomą naštą biudžetui? Ir taip, ir ne: asmenų, kuriems reikėtų kompensuoti transportą, padaugės (bet kartu ir naudojimasis transportu tam tikrose amžiaus kategorijose suaktyvės), bet tai priklauso nuo demografinių parametrų ir gali sumažėti fiktyvių studentų ir kitokių pusiau legalių sukčiavimo atvejų, pvz ISIC gamyba netektų prasmės; o amžių patvirtina vienas ir daugmaž patikimas dokumentas - tapatybės kortelė. Ypač bjauru, kai įstojama į universitetą tik dėl to fakto, kad tikimasi pigesnio transporto ar kitokių išmokų, bet ne dėl paties išsilavinimo - tokių atvejų tikrai žinau... Nėr čia ko mėtyt į visas puses pinigo.
    Bent preliminariai sakyčiau, kad laimėjusiųjų bus daugiau nei pralaimėjusių; o finansiškai bus daugmaž tas pats. Beje didelė problema - reikia pereiti visą įstatymo pakeitimo ciklą ir kitokius cirkus...
    Kaip pasiūlymas?
    Studentai yra pranašesni už visokius neįstojusius bendraamžius vien todėl, kad mokosi, tai reiškia, jog ateityje taps kvalifikuotais darbuotojais, ko būtent ir turi siekti kiekviena normali valstybė. Tuo tarpu niekur neįstoję ir neketinantys toliau mokytis dažniausiai pasižymi menku intelektu ir tingumu. Ateityje tokie taps pigia darbo jėga, o neradę darbo užpildys stoties rajoną arba spiesis prie konteinerių. Tai yra visiškai negeidautina. Todėl nuolaidą studentams galima interpretuoti kaip tam tikrą paskatinimą įgyti kažkokią specialybę ir netapti našta valstybei. Šiaip jau konstruktyviai mąstantis žmogus puikiai suvokia, jog baigus mokyklą, reikia eiti toliau ir kur nors įstoti, o tie visi kiti, kurie nesuvokia... Na tai kodėl mes tokiems turėtume kompensuoti VT? Ką jie naudingo atneša?
    Be to, nuolaida studentams yra ne tik skatinimo priemonė, bet ir būtinybė, kadangi daugumai studentų tenka važiuoti kasdien į paskaitas ir iš paskaitų, kartais net keliomis VT priemonėmis. Jeigu visi studentai pradėtų į paskaitas važinėti nuosavais automobiliais, tai mieste neliktų nei vienos laisvos stovėjimo vietos, o naujai brukami pusvalandiniai ir valandiniai bilietėliai nebetektų prasmės - VT valandą važiuotų dvi stoteles... Tuo tarpu niekur nesimokantis žmogus, dažniausiai niekur ir nedirba, nes tiesiog tyngi. Tokiems būtinybės kur nors važinėti išvis nėra.

    Comment


      #82
      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu man pavyksta per 40 minučių nuo viršuliškių iki naujamiesčio nuvažiuot (16 troleibusu), o tai yra vos ne per visą miestą, tai tikrai daug kur galima nuvažiuoti ir per 30 minučių.
      Daug kur - nereiškia visur. Nereikia pamiršti apie atitolusius mikrorajonus - ne visi gi gyvena centre.

      Nereikia toli eiti - 18 autobusu iš Naujosios Vilnios iki Antakalnio - 40 min. Gerai, imam alternatyvą su persėdimu - A44+T2 - 38 min + nereikia pamiršti, kad jei reikės palaukti troleibuso, tada gali išeiti net iki 48 min.

      O ką sakyti apie tokias trasas kaip Naujoji Vilnia - Pašilaičiai (neskaičiuojant persėdimo laiko grynai trasoje A74+T16 - 73 min; A44+A46 - 74 min). Tokių variantų labai daug, todėl sakyti, kad daug kur mieste galima nuvažiuoti per 30-40 min - kvaila. Taip pat galima sakyti, kad daug kur mieste negalima nuvažiuoti per 30 min.
      Paskutinis taisė grustnyj; 2012.07.06, 01:08.

      Comment


        #83
        Taip, bet pripažink, kad Naujoji Vilnia yra šiek tiek išskirtinė. Ir kad daug kur mieste galima nuvažiuoti per 30-40 min - tikra teisybė, o ne kvaila.

        Comment


          #84
          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Taip, bet pripažink, kad Naujoji Vilnia yra šiek tiek išskirtinė. Ir kad daug kur mieste galima nuvažiuoti per 30-40 min - tikra teisybė, o ne kvaila.
          Pasakysiu keletą populiarių trasų:
          55 Grigiškės – Santariškės – 57 min.
          49 Bukčiai – Ateities g. – 51 min.
          26 Stotis – Santariškės – 45 min.
          53 Fabijoniškės – Stotis – 51 min.
          Ir taip toliau.

          O jei imti tokias trasas kaip Salininkai – Santariškės? Neskaičiuojant laiko kiek reikės palaukti kito autobuso, o tik imti gryną laiką trasoje – 75 min. Todėl mano pastebėjimas yra visgi teisingas – atokių mikrorajonų gyventojams niekaip nepavyks sumažint kelionės laiko iki 30-40 min. Net miesto centre važiuojantys 26 ir 53 užima trasoj 45-51 min. Be to už tuos pačius 40 min reikės mokėti kaip už valandą.

          Comment


            #85
            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Taip, bet pripažink, kad Naujoji Vilnia yra šiek tiek išskirtinė. Ir kad daug kur mieste galima nuvažiuoti per 30-40 min - tikra teisybė, o ne kvaila.
            Na kur gi jau. Pvz.: Lazdynai-Saulėtekis. Manau, kad ne vienas tūkstantis studentų praleido daug beprasmiškų valandų
            Ir, jeigu rytinio piko metas dar daugmaž apibrėžtas, tai vakare, užtaikius ant VVT vakarienės (!), tiesiog beprasmiškai tekdavo laukti sustojimuose. Ir kioskai kavos tuomet dar nepardavinėjo

            Comment


              #86
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Būtent, kad nebelieka. Tik pas vairuotoja už 3,5 Lt vienkartinį galima bus nusipirkti.
              Miesto svečiams VT taps prabanga... Tai jau aišku.

              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Kiek žinau, tai reikės kortelę pasižymėti tik vieną kartą, pirmą kartą įlipus į troleibusą/autobusą. Mėnesiniais bilietais naudojantis reikės tik vieną kartą pažymėti po papildymo, vienkartiniais (30-60 min.) reikės pažymėti įlipus (vieną kartą vienam bilietui). Kitaip tariant, persėdus jau nebereikės žymėti, nes bilietas galios nuo pirmo atsižymėjimo.

              Dabar taip pagalvojau, tai bus galima sukčiauti su tais trumpais bilietais. Pamatysi kontrolierę ir pažymėsi bilietą. Tada jis galios dar ilgiau. Arba galėsi įlipęs kokį 10 min pavažiuot ir tik tada žymėt. Sutaupys taip žmonės
              O čia taip pat keistas sprendimas... Tos 30/60 min. turi būti skaičiuojamos kaip faktinis važiavimo VT laikas, į jį neturi būti įskaičiuojamas laukimo tarpinėje stotelėje persėdant laikas. Būna, kad ir 6-10 min. tenka laukti. Tikrai kvailas sprendimas.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.07.06, 10:22.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ne, būtent tai yra sistemos problema, o ne keleivio. Jei tokio sustabarėjusio požiūrio ir toliau bus laikomasi, o kad kol kas niekas nesikeis, tai akivaizdu, VT naudosis vis mažiau žmonių.
                Ne sistema kalta, kad keleivis užsispyręs ir nenori pirkt e. bilieto. Čia galima palyginti su kokiomis nuolaidomis parduotuvėje. Ne parduotuvė bus kalta, kad koks užsispyręs pirkėjas vietoj to, kad įsigyti prekę su nuolaida, ją pirks be nuolaidos, o po to skųsis didele kaina. Tas pats ir čia. Nori mokėti pigiau - įsigyk kortelę (kuri dabar jau tikrai pigiai bus parduodama). Nenori - na, mokėk tuomet po 3,5 Lt už kelionę.


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Miesto svečiams VT taps prabanga... Tai jau aišku.

                Tikrai nemažai žmonių
                Miesto svečiai galės sėkmingai įsigyti korteles ir pasipildyti tarkim vienos dienos bilietu. Tuomet nereikės nervuotis nei dėl laiko, nei dėl kelionės trukmės, nei dėl didelių valandinių bilietų kainų O kortelė liks ir ateinantiems apsilankymams Vilniuje.
                Paskutinis taisė Creatium; 2012.07.06, 10:24.

                Comment


                  #88
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Miesto svečiai galės sėkmingai įsigyti korteles ir pasipildyti tarkim vienos dienos bilietu. Tuomet nereikės nervuotis nei dėl laiko, nei dėl kelionės trukmės, nei dėl didelių valandinių bilietų kainų
                  Visų pirma, miesto svečiai (ypač užsieniečiai) turbūt nieko nežinos apie Vilniaus bilietų sistemos subtilybes, jiems daug paprasčiau bus nekvaršint sau galvos ir pirkti vienkartinį bilietą pas vairuotoją. Dauguma taip ir darys. Be to, įsigijo žmogus kortelę, o po kelių dienų/savaičių jo kelionė baigėsi. Ir kas toliau? Negi tą kortelę jis tiesiog ims ir išmes į šiukšliadėžę? O tai jau ir papildomi į balą išmesti 4 litai (nors tai ir nedideli pinigai, bet visgi...), ir gamtos tarša. Blogai, kad nieko nepagalvota apie kortelių grąžinimo galimybę.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    #89
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Miesto svečiams VT taps prabanga... Tai jau aišku.



                    O čia taip pat keistas sprendimas... Tos 30/60 min. turi būti skaičiuojamos kaip faktinis važiavimo VT laikas, į jį neturi būti įskaičiuojamas laukimo tarpinėje stotelėje persėdant laikas. Būna, kad ir 6-10 min. tenka laukti. Tikrai kvailas sprendimas.
                    Ir svečiai rinksis mikrobus ar privačius autobusus, žinoma, jei savivaldybė nepakels ir jų kainų. Mikrobai turėtų kainuoti 4 Lt vietoj 3 Lt ir 3,5 Lt vietoj 2 Lt. Privatūs autobusai - 3,5 Lt.

                    Deja, faktinio laiko nėra kaip apskaičiuoti.

                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Ne sistema kalta, kad keleivis užsispyręs ir nenori pirkt e. bilieto. Čia galima palyginti su kokiomis nuolaidomis parduotuvėje. Ne parduotuvė bus kalta, kad koks užsispyręs pirkėjas vietoj to, kad įsigyti prekę su nuolaida, ją pirks be nuolaidos, o po to skųsis didele kaina. Tas pats ir čia. Nori mokėti pigiau - įsigyk kortelę (kuri dabar jau tikrai pigiai bus parduodama). Nenori - na, mokėk tuomet po 3,5 Lt už kelionę.



                    Miesto svečiai galės sėkmingai įsigyti korteles ir pasipildyti tarkim vienos dienos bilietu. Tuomet nereikės nervuotis nei dėl laiko, nei dėl kelionės trukmės, nei dėl didelių valandinių bilietų kainų O kortelė liks ir ateinantiems apsilankymams Vilniuje.
                    Būtent kad kalta sistema, kuri yra nelanksti. Ne keleivis turi taikytis, o VT turi bandyti tenkinti keleivių poreikius. O palyginimas su parduotuve netikęs. Parduotuvės būtent ir daro viską, kad pirkėjai eitų pas juos, o ne konkurentus. Tuo tarpu su VT daroma priešingai. Aš apie nuolatinius dažnai besinaudojančius VT keleivius nekalbu. Ir niekur nesakiau, kad kortelės nereikia. Eina kalba apie nemažą dalį atvykstančių į Vilnių žmonių ir tuos, kurie retai naudojasi VT. Tokiems turėtų būti pigios popierinės e-bilieto kortelės už 50 ct. Jų galiojimas galėtų būti apribotas iš viso iki 5 parų nuo pirmojo žymėjimo. O pildyti būtų galima ribotą kiekį kartų (tarkim, 10 kartų) vienkartiniais, 30, 60 min. bilietais, 1 ar 3 parų bilietais. Perkantys 10 parų bilietą turėtų nusipirkti plastikinę. Po 5 parų esami bilietai galėtų būti perkeliami už papildomą mokestį į naują kortelę.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Visų pirma, miesto svečiai (ypač užsieniečiai) turbūt nieko nežinos apie Vilniaus bilietų sistemos subtilybes, jiems daug paprasčiau bus nekvaršint sau galvos ir pirkti vienkartinį bilietą pas vairuotoją. Dauguma taip ir darys. Be to, įsigijo žmogus kortelę, o po kelių dienų/savaičių jo kelionė baigėsi. Ir kas toliau? Negi tą kortelę jis tiesiog ims ir išmes į šiukšliadėžę? O tai jau ir papildomi į balą išmesti 4 litai (nors tai ir nedideli pinigai, bet visgi...), ir gamtos tarša. Blogai, kad nieko nepagalvota apie kortelių grąžinimo galimybę.
                      Turistai turi galimybę įsigyti Vilniaus turizmo kortelę, kurioje būna ir VT bilietai (dienoms) ir visokios nuolaidos muziejuose, bei restoranuose ir kt. dalykėliai, reikalingi turistams. Ir tas korteles įsigyti turi galimybę visi turistai (jie apie tai informuojami).

                      O iš kitų miestų atvykę žmonės nebūtinai turi po pasinaudojimo atsikratyti kortele. Jeigu žino, kad po kiek laiko vėl atvyks - gali ją pasilikt. Juk nuo to nieko blogo neatsitiks. Jeigu sugeba kai kurie nešiotis po 20 nuolaidų kortelių, tai viena VT kortelė nepakenks


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Būtent kad kalta sistema, kuri yra nelanksti. Ne keleivis turi taikytis, o VT turi bandyti tenkinti keleivių poreikius. O palyginimas su parduotuve netikęs. Parduotuvės būtent ir daro viską, kad pirkėjai eitų pas juos, o ne konkurentus. Tuo tarpu su VT daroma priešingai. Aš apie nuolatinius dažnai besinaudojančius VT keleivius nekalbu. Ir niekur nesakiau, kad kortelės nereikia. Eina kalba apie nemažą dalį atvykstančių į Vilnių žmonių ir tuos, kurie retai naudojasi VT. Tokiems turėtų būti pigios popierinės e-bilieto kortelės už 50 ct. Jų galiojimas galėtų būti apribotas iš viso iki 5 parų nuo pirmojo žymėjimo. O pildyti būtų galima ribotą kiekį kartų (tarkim, 10 kartų) vienkartiniais, 30, 60 min. bilietais, 1 ar 3 parų bilietais. Perkantys 10 parų bilietą turėtų nusipirkti plastikinę. Po 5 parų esami bilietai galėtų būti perkeliami už papildomą mokestį į naują kortelę.
                      Kalba eina apie užsispyrimą nepirkti kortelės. Ji dabar bus labai pigi. Ir žmogus paprasčiausiai gali pats pasiskaičiuoti ar jam apsimoka pirkt ar ne. Beveik visais atvejais kortelę apsimoka pirkt, nes tuomet pigesnių bilietų galima įsigyti. O jeigu žmogus dėl kažkokių principų nenori to daryti - tai tikrai ne sistema kalta. O ir palyginimas su parduotuve geras, nes kalba eina apie užsispyrimus.
                      O jeigu taikytis prie kiekvieno kaprizų, tai galima labai greitai bankrutuoti. Vienas norės kortelės nemokamai, kitas bilietų po 10 ct, trečias troleibuso nuo durų iki durų, ketvirtas sraigtasparnio.
                      Kiekvienam žmogui suteikiama galimybė naudotis VT pigiau (įsigijus kortelę ir perkant tarkim 30 min. bilietus). Jeigu jis to nenori - tai tikrai ne sistemos klaida. Akivaizdžiau būti negali.

                      Comment


                        #91
                        Kortelė yra brangi lyginant su tuo, kiek jos kainuoja ES senbūvėse. 1-2 eurus, o kai kur ir pigiau. Lyginant su VT bilieto kaina ir aplamai su gyventojų pajamomis, pas mus kortelė turėtų kainuoti 0,5-1 Lt. Jos savikaina yra ne daugiau 50 centų.

                        Comment


                          #92
                          Liepos 6-8 dienomis visi naktiniai autobusai bus ilgi, todėl visi norintys turėtų sutilpti.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #93
                            Creatium, o Jūs pats ar nuolat naudojatės viešuoju transportu? Aišku, tokia atkakli ištikimybė naujos tvarkos įvedimui pavydėtina - tačiau vargu ar taip kalbėtų žmogus, kuris ne sėdi kabinete ir už tai gauną algą, bet kuris pats kasdien VT naudojasi...

                            Gyvenu Antakalnyje, ir galiu pasakyti, kad kur tik važiuodavau, ar į studijas Baltupiuose, ar į darbą Fabijoniškėse, ar Savanorių pr. - visos kelionės trukdavo _daugiau_ nei 30 minučių. dauguma žmonių sakydavo, kad tokiu atveju turėčiau pirkti nuosavą auto ir važiuoti juo. Tad, matyt, ir čia, mėginama atsikratyt keleiviais, kurie važiuoja ilgiau nei pusvalandį

                            Beje, įdomu tai, kad pagal naują tvarką "mėnesio" bilietas galioja 30 dienų.
                            Tarkim, šiais metais:
                            29 d. - 1 mėnuo
                            30 d. - 4 mėnesiai
                            31 d. - 7 mėnesiai
                            Kaip matome, dauguma mėnesių yra 31 diena - bet net ir čia pagal naują tvarką žmonės apvagiami
                            Už Vilnių be tramvajų!

                            Comment


                              #94
                              Įdomu ar dar kur Europoje yra tokia tvarka kaip Vilniuje, t.y. kad norėdamas pasinaudoti vienkartiniu laikiniu bilietu turi būtinai papildomai nusipirkti kortelę ?

                              Comment


                                #95
                                Parašė Citata iš vilniustransport.lt pranešimo
                                Kaip, pasikeitus bileitų sistemai bus vykdoma keleivių kontrolė?
                                Natūralu, kad pradžioje, startavus naujai sistemai, keleiviams kils nemažai klausimų naudojantis naujo tipo bilietais. Todėl SĮ „Susisiekimo paslaugos“ keleivių kontrolieriai kartu atliks ir mokomąją funkciją. Tai yra kontrolieriai transporto priemonėse padės keleiviams apsiprasti su naujovėmis viešojo transporto bilietų sistemoje. Atsakys į keleivių klausimus bei tolerantiškai reaguos į įvykusius nesusipratimus.
                                Mano manymu jie tiesiog i6ra6ys baud1 ir visas reikalas. Pilnas pranešimas čia http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=468

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                  Creatium, o Jūs pats ar nuolat naudojatės viešuoju transportu? Aišku, tokia atkakli ištikimybė naujos tvarkos įvedimui pavydėtina - tačiau vargu ar taip kalbėtų žmogus, kuris ne sėdi kabinete ir už tai gauną algą, bet kuris pats kasdien VT naudojasi...

                                  Gyvenu Antakalnyje, ir galiu pasakyti, kad kur tik važiuodavau, ar į studijas Baltupiuose, ar į darbą Fabijoniškėse, ar Savanorių pr. - visos kelionės trukdavo _daugiau_ nei 30 minučių. dauguma žmonių sakydavo, kad tokiu atveju turėčiau pirkti nuosavą auto ir važiuoti juo. Tad, matyt, ir čia, mėginama atsikratyt keleiviais, kurie važiuoja ilgiau nei pusvalandį

                                  Beje, įdomu tai, kad pagal naują tvarką "mėnesio" bilietas galioja 30 dienų.
                                  Tarkim, šiais metais:
                                  29 d. - 1 mėnuo
                                  30 d. - 4 mėnesiai
                                  31 d. - 7 mėnesiai
                                  Kaip matome, dauguma mėnesių yra 31 diena - bet net ir čia pagal naują tvarką žmonės apvagiami
                                  Taip, aš kiekvieną dieną važinėju į studijas ir atgal iš jų, kitur kur man reikia. Asmeninio automobilio neturiu. O ir kabinete nesėdžiu ir dėl to atlyginimo negaunu (o gal ir gaila).

                                  Beje, anksčiau bilietas galiodavo iki kalendorinio mėnesio pabaigos. Tai reiškia, kad jeigu nusipirkdavai bilietą liepos 15 dieną, tai jis lygiai kaip ir visi kiti pasibaigdavo rugpjūčio 1 d. Dėl to problemų kažkaip niekas neturėjo

                                  Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                  Mano manymu jie tiesiog i6ra6ys baud1 ir visas reikalas. Pilnas pranešimas čia http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=468
                                  O mano manymu... Pagyvensim - pamatysim. Nereikia pamiršti, kad ir keleivių kontrolė buvo peržiūrėta iš esmės, nemažai žmonių atleista, nemažai priimta naujų, atlikti apmokymai.

                                  Belieka sulaukti visų pasikeitimų. Liko kiek daugiau negu mėnesis (o iki bandymų pradžios dar mažiau, tad galim sulaukti ir pirmų komentarų iš specialistų).

                                  Comment


                                    #97
                                    O tai bandymai prasideda nuo liepos 15-os dienos?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                      O tai bandymai prasideda nuo liepos 15-os dienos?
                                      Sistema bandoma nuo liepos 15, visiems prieinama nuo rugpjūčio 15 d.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Įdomu ar dar kur Europoje yra tokia tvarka kaip Vilniuje, t.y. kad norėdamas pasinaudoti vienkartiniu laikiniu bilietu turi būtinai papildomai nusipirkti kortelę ?
                                        Yra. Bet vėlgi, žiūrėkime į bilietų kainas ir pajamas.
                                        Tačiau aplamai Europoje popieriniai bilietai egzistuoja ne tik kaip kasos čekis perkant pas vairuotoją. Popierinius vienkartinius, paros ar kelių parų bilietus paprastai parduoda automatai, kaip ir papildo ar parduoda korteles. Kai kur vieno vienkartinio popierinio bilieto neparduoda, bet parduoda 5 ar 10 vienkartinių bilietų iš karto.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Miesto svečiai galės sėkmingai įsigyti korteles ir pasipildyti tarkim vienos dienos bilietu.
                                          O ne svečiai? 13Lt brangoka ir taip.
                                          Be to reikia tapti maršrutų konstravimo žinovu, be išmaniojo telefono nelabai išsiversi. Mano "pusiauišmanus" lagina ant vilniustransport.lt .
                                          Pvz. ar laukti tiesioginio autobuso 20 min., ar eiti į kitą sustojimą už 1,5 km?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X