Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Prisiminiau klausimą. Kai buvo renginys "Vilniaus naktys", taip pat važinėjo naktiniai autobusai. Atvažiavus į stotelę (apie 2.30h) autobusams, atidaromos visos durys, žmonės masiškai lipa pro visas duris į trumpuosius autobusus ir kaip man juos užpildo vos ne sausakimšai. Šie labai užgaišta kol parduoda bilietus visiems norintiems.

    Jei jau reikia visiem pirkti bilietus pas vairuoroją, kokio velnio atidaromos kitos durys, kad priliptų dykai važiuojančių? Ir dar abejoju, kad keleivių kontrolė dirba naktį. Tad išvada, kad vistiek ne vienas dykai važiuoja.

    Kokio velnio leisti trumpą, jei važiuoja daug žmonių?

    Comment


      #42
      Parašė FRT Rodyti pranešimą
      Kokio velnio leisti trumpą, jei važiuoja daug žmonių?
      Deja taip sugalvojo savivaldybė. Buvau taip pat nustebęs, kai pamačiau bent 5 naktinius autobusus, ir visi jie buvo trumpi, nors keleivių buvo labai daug.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        #43
        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        Deja taip sugalvojo savivaldybė. Buvau taip pat nustebęs, kai pamačiau bent 5 naktinius autobusus, ir visi jie buvo trumpi, nors keleivių buvo labai daug.

        Bet kokius leisti turėtų spręsti parkas, juk jis sudaro vairuotojams grafikus. Parkai pagal viską turėtų patys reguliotis kokius būtent leisti. PVZ: Kai tik paleido 55-ą, jis važiavo visada trumpas. Problema piko metu buvo, jog žmonės netilpdavo. Esu matęs, jog žmogus tiesiog pasilieka stotelėje, nes netelpa. Taip buvo dar kurį laiką, paskui vis gi pajudėjo ilgi. Keista.
        Paskutinis taisė FRT; 2012.07.04, 20:54.

        Comment


          #44
          Parašė FRT Rodyti pranešimą
          Bet kokius leisti turėtų spręsti parkas, juk jis sudaro vairuotojams grafikus. Parkai pagal viską turėtų patys reguliotis kokius būtent leisti. PVZ: Kai tik paleido 55-ą, jis važiavo visada trumpas. Problema piko metu buvo, jog žmonės netilpdavo. Esu matęs, jog žmogus tiesiog pasilieka stotelėje, nes netelpa. Taip buvo dar kurį laiką, paskui vis gi pajudėjo ilgi. Keista.
          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Deja taip sugalvojo savivaldybė. Buvau taip pat nustebęs, kai pamačiau bent 5 naktinius autobusus, ir visi jie buvo trumpi, nors keleivių buvo labai daug.
          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Prisiminiau klausimą. Kai buvo renginys "Vilniaus naktys", taip pat važinėjo naktiniai autobusai. Atvažiavus į stotelę (apie 2.30h) autobusams, atidaromos visos durys, žmonės masiškai lipa pro visas duris į trumpuosius autobusus ir kaip mat juos užpildo vos ne sausakimšai. Šie labai užgaišta kol parduoda bilietus visiems norintiems.

          Jei jau reikia visiem pirkti bilietus pas vairuotoją, kokio velnio atidaromos kitos durys, kad priliptų dykai važiuojančių? Ir dar abejoju, kad keleivių kontrolė dirba naktį. Tad išvada, kad vis tiek ne vienas dykai važiuoja.
          Naktiniai autobusai būna trumpi dėl to, kad į juos pereina autobusai dirbę dieniniuose maršrutuose tai yra iš šių maršrutų pereina į tokius
          iš 76 į 101; (pastoviai dirba tik standartiniai 12 metrų autobusai)
          iš 40, 73 į 102; (savaitgaliais ir švenčių dienomis dirba tik 12 metrų autobusai)
          iš 33, 52A į 103; (pastoviai dirba tik standartiniai 12 metrų autobusai)
          iš 54 į 104; (savaitgaliais ir švenčių dienomis dirba tik 12 metrų autobusai)
          iš 75,40 į 105; (savaitgaliais ir švenčių dienomis dirba tik 12 metrų autobusai)

          Darbo dienomis ir savaitgaliais bei švenčių dienomis triašiai ilgi autobusai dirba šiuose maršrutuose: 7, 17, 36, 39,44, 45, 53, 55

          Pirmas išvažiavimas
          101
          Iš St. Senoji Plytinė 23:46 val.
          Iš St. Senoji Plytinė 0:26 val., išvyksta antras autobusas
          Iš St. Fabijoniškių žiedas 0:57 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš viso dirba tik du autobusai šiame maršrute.
          Pirmas išvažiavimas
          102
          Iš Bitėnų St. 23:30 val.
          Iš Bitėnų St. 0:20 val., išvyksta antras autobusas
          Iš St. Markučiai 0:20 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš viso dirba tik du autobusai šiame maršrute
          Pirmas išvažiavimas
          103
          Iš St. Santariškių žiedas 23:09 val.,
          Iš St. Santariškių žiedas 23:49 val., išvyksta antras autobusas
          Iš St. Santariškių žiedas 0:29 val., išvyksta trečias autobusas
          Iš Iš Valkininkų St. 0:17 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš viso dirba tik tris autobusai šiame maršrute tai yra daugiausia dirbančiųjų autobusų skaičius naktiniame autobuso maršrute
          Pirmas išvažiavimas
          104
          Iš St. Fabijoniškių žiedas 23:49 val.
          Iš St. Fabijoniškių žiedas 23:49 val., išvyksta antras autobusas
          Iš St. Naujininkai 0:40 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš viso dirba tik du autobusai šiame maršrute
          Pirmas išvažiavimas
          105
          Iš Skalvių St.23:38 val.
          Iš Skalvių St.0:23 val., išvyksta antras autobusas
          Iš Skalvių St. 01:30 val., išvyksta trečias autobusas
          Iš St. Naujosios Vilnios žiedas 0:45 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš Iš Valkininkų St. 0:17 val., išvyksta pirmas autobusas
          Iš viso dirba tik tris autobusai šiame maršrute tai yra daugiausia dirbančiųjų autobusų skaičius naktiniame autobuso maršrute

          Iš viso naktiniuose autobusų maršrutuose dirba: tik 12 autobusų.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            #45
            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą

            Darbo dienomis ir savaitgaliais bei švenčių dienomis triašiai ilgi autobusai dirba šiuose maršrutuose: 7, 17, 36, 39,44, 45, 53, 55

            Iš viso naktiniuose autobusų maršrutuose dirba: tik 12 autobusų.
            Į 101-ą galėtų pereiti ilgas 45-as nuo Saulėtekio. Antras galėtu pereiti nuo 53-čio. ( 53-čių yra 6 poilsio dienom, 9 darbo). (45-ų 3 poilsio, 7 darbo).

            Į 102-ą iš Pašilaičių gali atkeliauti 1 45-as. Gal iš Stoties dar 1 53-čias.

            Į 103-čią iš Santariškių 55A, o iš Lazdynų į Žemuosius panierius gali būti atsiųstas kitas 55A. Trečią taip pat galima iš 55A paimt. ( savaitgalį yra iš viso 3 autobusai, kurie pradeda kaip 55A, dieną važiuoja kaip 55, o vakare vėl grįžta į 55A).


            Į 104-ą drąsiai gali atvažiuoti 2 iš 53-čio, atitinkamai 1 iš Stoties, kitam išvis niekur papildomai riedėt nereiktų.

            Į 105-ą 1 iš 45-to, 1 iš 44-to.

            Gauname: 3 45-ukus, 5 53-čiukus, 3-55/55A, 1 44-ą.

            Sakysite nepatogu? Galima paderint tvarkaraščius juk.

            Comment


              #46
              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              Į 101-ą galėtų pereiti ilgas 45-as nuo Saulėtekio. Antras galėtu pereiti nuo 53-čio. ( 53-čių yra 6 poilsio dienom, 9 darbo). (45-ų 3 poilsio, 7 darbo).

              Į 102-ą iš Pašilaičių gali atkeliauti 1 45-as. Gal iš Stoties dar 1 53-čias.

              Į 103-čią iš Santariškių 55A, o iš Lazdynų į Žemuosius panierius gali būti atsiųstas kitas 55A. Trečią taip pat galima iš 55A paimt. ( savaitgalį yra iš viso 3 autobusai, kurie pradeda kaip 55A, dieną važiuoja kaip 55, o vakare vėl grįžta į 55A).


              Į 104-ą drąsiai gali atvažiuoti 2 iš 53-čio, atitinkamai 1 iš Stoties, kitam išvis niekur papildomai riedėt nereiktų.

              Į 105-ą 1 iš 45-to, 1 iš 44-to.

              Gauname: 3 45-ukus, 5 53-čiukus, 3-55/55A, 1 44-ą.

              Sakysite nepatogu? Galima paderint tvarkaraščius juk.
              Kaip pastebėjot visi išvykimai pirmieji visų naktinių autobusų prasideda iš tokių St.
              101 St. Senoji Plytinė
              102 Bitėnų St.
              103 St. Santariškių žiedas
              104 St. Fabijoniškių žiedas
              105 Skalvių St.

              Kaip suprantate iš kitų likusių galutinių stotelių jau išvyksta tie autobusai kurie atvyko iš šių stotelių Senoji Plytinė, Bitėnų, Santariškių žiedas, Fabijoniškių žiedas ir Skalvių St.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                #47
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Jei nemoki skaičiuoti, tai jokie argumentai nepadės. Jei aš būčiau Lukašenka, tai Lietuvoje VT vežtų kelis kartus daugiau keleivių, kainuotų pigiau bei nebūtų taip nugyventas. O tavo ginama VT bilietų reforma VT nepagerins, tačiau kai kurioms keleivių grupėms smogs per kišenę.
                Na tai ir gerai, kad neesi Lukašenka. Mat nieko gero nebūtų.

                Labai geri tavo argumentai. Aš skaičiuoti nemoku, statistika ir apklausos falsifikuoti, visi meluoja, vagia, specialiai skurdina visus. Tu vienas tik teisus ir viską žinai: nuo kiek žmonių kokiu bilietu naudojasi iki kokios turi būti bilietų kainos. Reikėjo taip iš karto pasakyt, nebūčiau gaišęs laiko bandydamas normaliai paaiškinti esamą situaciją. Nors gal ir nieko čia baisaus, pats daugiau sužinojau ieškodamas tau informacijos. Tavo tiesa visagalė. Amen.

                Parašė FRT Rodyti pranešimą
                Aišku plastikinę kortelę už 4 litus. Beje, persėdus reikės antra karta kišt kortelę į aparatą.
                Kiek žinau, tai reikės kortelę pasižymėti tik vieną kartą, pirmą kartą įlipus į troleibusą/autobusą. Mėnesiniais bilietais naudojantis reikės tik vieną kartą pažymėti po papildymo, vienkartiniais (30-60 min.) reikės pažymėti įlipus (vieną kartą vienam bilietui). Kitaip tariant, persėdus jau nebereikės žymėti, nes bilietas galios nuo pirmo atsižymėjimo.

                Dabar taip pagalvojau, tai bus galima sukčiauti su tais trumpais bilietais. Pamatysi kontrolierę ir pažymėsi bilietą. Tada jis galios dar ilgiau. Arba galėsi įlipęs kokį 10 min pavažiuot ir tik tada žymėt. Sutaupys taip žmonės

                Comment


                  #48
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Na tai ir gerai, kad neesi Lukašenka. Mat nieko gero nebūtų.

                  Labai geri tavo argumentai. Aš skaičiuoti nemoku, statistika ir apklausos falsifikuoti, visi meluoja, vagia, specialiai skurdina visus. Tu vienas tik teisus ir viską žinai: nuo kiek žmonių kokiu bilietu naudojasi iki kokios turi būti bilietų kainos. Reikėjo taip iš karto pasakyt, nebūčiau gaišęs laiko bandydamas normaliai paaiškinti esamą situaciją. Nors gal ir nieko čia baisaus, pats daugiau sužinojau ieškodamas tau informacijos. Tavo tiesa visagalė. Amen.
                  Būtų gerai, mažiau propagandos apie Baltarusiją klausyk.

                  Taip, skaičiuoti tu nemoki, jei sakai, kad kelionės nebrangsta. Jei tau 2 Lt ir 2,5 ar netgi 3,5 Lt yra tiek pat, tai čia tavo ir tik tavo problema. Ko neišmokė pirmoje klasėje, to matyt jau niekas neišmokys. Bet kai tokie kaip tu gauna valsžią į rankas, tai ir prasideda nesąmonės, absurdas, demagogija ir melas. Kai pakelia kainas ir akis išpūtę rėkia, kad kainos nepadidėjo...

                  Comment


                    #49
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kiek žinau, tai reikės kortelę pasižymėti tik vieną kartą, pirmą kartą įlipus į troleibusą/autobusą. Mėnesiniais bilietais naudojantis reikės tik vieną kartą pažymėti po papildymo, vienkartiniais (30-60 min.) reikės pažymėti įlipus (vieną kartą vienam bilietui).
                    O kaip bus su tuo 30/60 minučių padalijimu? Atskiros kortelės "trumpiems" ir "ilgiems" maršrūtams ar kokį mygtuką prieš pažymėjimą reikės spausti?

                    Comment


                      #50
                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Dabar taip pagalvojau, tai bus galima sukčiauti su tais trumpais bilietais. Pamatysi kontrolierę ir pažymėsi bilietą. Tada jis galios dar ilgiau. Arba galėsi įlipęs kokį 10 min pavažiuot ir tik tada žymėt. Sutaupys taip žmonės
                      Negalėsi pažymėti. Šoferis, kai pamatys kontrolę iškart išjungs komposterius. Jis bet kuriuo atveju pamatys juos 1.


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą

                      Kaip suprantate iš kitų likusių galutinių stotelių jau išvyksta tie autobusai kurie atvyko iš šių stotelių Senoji Plytinė, Bitėnų, Santariškių žiedas, Fabijoniškių žiedas ir Skalvių St.

                      Dar geriau. Tada viskas dar paprasčiau. Senoji Plytinė-45-as, Bitėnų-vis gi reiktų 45-o iš Skalvių, Santariškių žiedas-55/55A, Fabijoniškių žiedas -53-čio, Skalvių- 45-o. Dar geriau gaunasi.

                      Comment


                        #51
                        Kortelės bus vienodos. Aišku, reikės ekrane (jis jautrus lietimui) pasirinkti laiką ir paspausti atitinkamą mygtuką.

                        Comment


                          #52
                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                          Kai tik paleido 55-ą, jis važiavo visada trumpas. Problema piko metu buvo, jog žmonės netilpdavo. Esu matęs, jog žmogus tiesiog pasilieka stotelėje, nes netelpa. Taip buvo dar kurį laiką, paskui vis gi pajudėjo ilgi. Keista.
                          Važiavo trumpi, nes dar nebuvo keleiviai prie jo pripratę. Be to, nepamiršk, kad tuomet dar gyvavo 057, kurį 55 dubliavo 100%. Vėliau, kai 057 išnyko, pertraukiamais 55 grafikais pradėjo dirbti ilgi autobusai, o vėliau - ir pamaininiai tapo ilgais.

                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                          Į 101-ą galėtų pereiti ilgas 45-as nuo Saulėtekio...
                          O degalus išbursime iš oro? Ir 2 pamainos vairuotojas baigs darbą kažkur Santariškėse 23:40 val., kai jis gyvena Salininkuose ir namo grįš pėsčias?
                          Kažkurių Naujųjų metų naktį naktiniais maršrutais važiavo vien tik ilgi autobusai, o gruodžio 31 d. buvo darbo diena. Kažkodėl tada nebuvo jokių problemų su autobusų trūkumu.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #53
                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            O degalus išbursime iš oro? Ir 2 pamainos vairuotojas baigs darbą kažkur Santariškėse 23:40 val., kai jis gyvena Salininkuose ir namo grįš pėsčias?
                            Kažkurių Naujųjų metų naktį naktiniais maršrutais važiavo vien tik ilgi autobusai, o gruodžio 31 d. buvo darbo diena. Kažkodėl tada nebuvo jokių problemų su autobusų trūkumu.
                            O tai iš kur degalus ima trumpi? Turėtų degalų pakakti, kuro bakai turi būti tam pritaikyti. Dėl vairuotojų gerai pastebėjai. Logiškiausias variantas mano manymu yra toks: siųsti iš 2-os pamainos į parką visus, o į naktinius maršrutus leisti iš parko su degalais ir „šviežiais“ vairuotojais. Jei per naujuosius buvo ilgi, kodėl dabar negali būti? Optimalus kelias yra visada, tik reikia netyngėt padirbėt su smegenimis.
                            Paskutinis taisė FRT; 2012.07.04, 23:23.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Demagogiją varinėji. Brangsta kelionės ir taškas. O jei kažkam atrodo, kad nebrangsta, tai tam į pirmą klasę reikia, nes matematikos nemoka.
                              Tai geresnis variantas nedaryti nei pusvalandinių, nei valandinių bilietų, o iškart padidinti vienkartinių kainą iki 3,5 Lt ir ramu?

                              Juk dar praėjusį rudenį buvo kalbėta, kad viešasis transportas brangs, tad ar su nauja sistema, ar su sena vis tiek būtų kelionė brangusi. Lieka tik klausimas kiek būtų brangusi, jei ne nauja sistema.
                              P.

                              Comment


                                #55
                                Pastebėjau, kad moksleiviams/studentams nuolaida dabar 80%. O nebūdavo anksčiau 50% ? Ar čia tik Kaune 50% nuolaida galiodavo ir galioja?


                                EDIT: dabar tik pamačiau, kad ta 80proc. nuolaida terminuotiems bilietams.
                                Paskutinis taisė AlgirdasD; 2012.07.05, 10:19.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                  O tai iš kur degalus ima trumpi? Turėtų degalų pakakti, kuro bakai turi būti tam pritaikyti.
                                  Kaip iš kur? Ir ką reiškia turėtų būti? Niekas nėra pritaikytas 24 val. važiuoti non-stop.

                                  Logiškiausias variantas mano manymu yra toks: siųsti iš 2-os pamainos į parką visus, o į naktinius maršrutus leisti iš parko su degalais ir „šviežiais“ vairuotojais.
                                  Kaip bebūtų keista, bet būtent tokiu principu viskas dabar ir veikia. Nesuprantu, kas čia per bandymai iš naujo išrasti dviratį.

                                  Jei per naujuosius buvo ilgi, kodėl dabar negali būti?
                                  Kaip jau minėjau, tai buvo ne per paskutinius Naujuosius Metus, o prieš keletą metų. Tuomet buvo žadamas "superįspūdingas fejerverkas" Katedros aikštėje ir žmonių centre buvo labai daug. Dainų šventės metu yra ilginamas dieninio VT darbas, todėl naktiniai tikrai bus ne tokie populiarūs kaip per "Tebūnie naktis".

                                  Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
                                  Pastebėjau, kad moksleiviams/studentams nuolaida dabar 80%. O nebūdavo anksčiau 50% ? Ar čia tik Kaune 50% nuolaida galiodavo ir galioja?
                                  Terminuoti bilietai - 80% nuolaida, vienkartiniai - 50%. Apie jokį lengvatų skirstymą atskiriems miestams negali būti nė kalbos, nes lengvatų įstatymai taikomi visiems.
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.05, 10:20.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė vap Rodyti pranešimą
                                    Tai geresnis variantas nedaryti nei pusvalandinių, nei valandinių bilietų, o iškart padidinti vienkartinių kainą iki 3,5 Lt ir ramu?

                                    Juk dar praėjusį rudenį buvo kalbėta, kad viešasis transportas brangs, tad ar su nauja sistema, ar su sena vis tiek būtų kelionė brangusi. Lieka tik klausimas kiek būtų brangusi, jei ne nauja sistema.
                                    Jau ne kartą rašiau, kad terminuoti bilietai yra gerai, bet reikalingi ir vienkartiniai bilietai ir ne tik perkami iš vairuotojo. Vienkartinis bilietas galėtų kainuoti tiek pat kiek 30 min., tik nebūtų galima persėsti.
                                    O kas dėl pabrangimo - taip, jis neišvengiamas, tik nereikia varyti propagandos ir melo, kad kelionės nebrangsta. Kam meluoti prisidengiant e-bilieto tvarka, kad kelionės nebrangsta? Reikia tiesiai šviesiai sakyti, kad mėnesiniai kai kurie pinga, bet visumoje bilietai brangta. Be to, jei norima dar labiau priversti keleivius naudotis VT, reikia mėnesinius bilietus piginti dar labiau. Ir neapsiriboti vien tik 30 ar 60 minučių bilietais tiems, kas rečiau naudojasi VT. Nes su dabartinėm kainom, paslaugų kokybe ir gyventojų pajamomis atrodome apgailėtinai...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.07.05, 10:26.

                                    Comment


                                      #58
                                      Gal kas paaiškins, iš kur eiliniam keleiviui žinoti kiek laiko truks jo kelionė ir kokį bilietų rinkinį jam reikia turėti iš anksto?
                                      Kaip bus elgiamasi jei kelionės trukmė užtrunka dėl VT vėlavimų, arba, atvirkščiai - grafiko lenkimo, kartais netgi reisų nuėmimo, gedimų??

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Būtų gerai, mažiau propagandos apie Baltarusiją klausyk.

                                        Taip, skaičiuoti tu nemoki, jei sakai, kad kelionės nebrangsta. Jei tau 2 Lt ir 2,5 ar netgi 3,5 Lt yra tiek pat, tai čia tavo ir tik tavo problema. Ko neišmokė pirmoje klasėje, to matyt jau niekas neišmokys. Bet kai tokie kaip tu gauna valsžią į rankas, tai ir prasideda nesąmonės, absurdas, demagogija ir melas. Kai pakelia kainas ir akis išpūtę rėkia, kad kainos nepadidėjo...
                                        Matai. Ko neišmokė skaičiuoti, ko neišmokė skaityti. Mat niekur nerašiau, kad bilietai nebrangs. Kaip tik akcentavau, kad bilietai didžiajai daugumai pinga, mažesnei - truputi brangsta. Bet kai noras pasiginčyti yra stipresnis už norą išsiaiškinti situaciją, tai ką padarysi


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Gal kas paaiškins, iš kur eiliniam keleiviui žinoti kiek laiko truks jo kelionė ir kokį bilietų rinkinį jam reikia turėti iš anksto?
                                        Kaip bus elgiamasi jei kelionės trukmė užtrunka dėl VT vėlavimų, arba, atvirkščiai - grafiko lenkimo, kartais netgi reisų nuėmimo, gedimų??
                                        Teigiama, kad kontrolieriai turės galimybę patikrinti ar VT vėluoja ar ne. Kitaip tariant, tu nebūsi baudžiamas, jeigu kas atsitiks ne dėl tavo kaltės. Tik kol kas neaišku kaip tai bus daroma (ar jie turės kažkokius prietaisus ar ką, gal pas vairuotoją galės patikrinti).
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2012.07.05, 13:17.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Teigiama, kad kontrolieriai turės galimybę patikrinti ar VT vėluoja ar ne. Kitaip tariant, tu nebūsi baudžiamas, jeigu kas atsitiks ne dėl tavo kaltės. Tik kol kas neaišku kaip tai bus daroma (ar jie turės kažkokius prietaisus ar ką, gal pas vairuotoją galės patikrinti).
                                          Abejoju, ar jie turės galimybę naudotis tokia sistema, kuri parodys, kad važiuotas 19-as autobusas vėlavo, o vienas 29-as išvažiavo anksčiau, todėl aš sėdžiu sekančiame autobuse, prieš tai tai dar neaišku laiką važiavęs 16-u troleibusu.
                                          Be to, pačiam keleiviui neaišku. Pvz.: Stotyje tarpas tarp reisų 1 min. - spėsiu ar nespėsiu? Pirkti papildomą bilietą ar nepirkti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X