Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Niekada Juodojo kelio problemos nepastebėjau, nors tenka apsilankyti. Jeigu ji tikrai yra, galima atitraukti stop juostą, kaip pvz. Basanavičiaus sankirtoje su Pylimo g. O tas susiaurėjimas irgi nėra didelė problema, dėl kurios vertėtų dusinti žmones minibusuose.
    Sutinku, bet kelius pataisyti tai reikėtų. Ta visa sankryža yra labai nepatogioje vietoje. Atitraukus STOP liniją nebebus galima per raudoną šviesoforą pasukti į dešinę, formuosis kamštukai. Paprasčiausia būtų padidinti posūkio spindulį atitraukiant šaligatvį – juo labiau, kad šaligatvis toje vietoje veda nelabai kur.

    Į sodus ir kaimus važinėja daugiausia mikriukai. Midibusai kažkodėl leidžiami normaliais maršrutais, tokiais kaip 11 (dabartine trasa), 13, 33, 88 (Oro uostas!!)
    Daug daugiau kur norėta „pataupyti“. Galybės buvusių bent dalį laiko dideliais autobusais aptarnautų maršrutų talpa buvo sumažinta perduodant Transreviui: 14, 38, 41, 51, 57. Aišku, 88 bene labiausiai apgailėtinas – vienintelė jungtis tarp oro uosto, senamiesčio ir NMC. O važinėja kartais ir valandos intervalo midibusai. Bet ir kitas svarbus oro uosto maršrutas aptarnaujamas midi autobusais – 1, kuris pagal nutekintus planus dar bus pravedamas pro Naujininkų vidaus gatveles.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Variantas dėl to, kad pvz mūsų 12m troleibusai neskirti labiausiai apkrautiems maršrutams nors randasi dabar ten. Už tai ne troleibusą, o vadovus keikti reikia. O mažiau apkrautuose maršrutuose jie gerai veikia.
    Nu jau. Kokia prasmė pirkti 12 metrų transportą, jei jame telpa tik tiek, kiek sakykim 10 metrų? Pinigų švaistymas. Verčiau tiems patiems midibusų maršrutams nusipirkti kad ir padėvėtas (iš ten, kur geriau prižiūrima), bet gerai išplanuotas transporto priemones, kurios piko metu kaip tik komfortiškiau galės vežti keleivius. Transrevis galėtų laisvai bene visus savo Isuzu vežti į metalo laužą ir pakeisti juos Oslo autobusais (kokius kelis jau turi).

    O šiaip ir ne tik talpa SORų problematiška. Nepamirškim, kad dalį atvežė su gamykliniu broku, užspaustais aušinimo berods vamzdžiais.

    Comment


      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

      Bet ir kitas svarbus oro uosto maršrutas aptarnaujamas midi autobusais – 1, kuris pagal nutekintus planus dar bus pravedamas pro Naujininkų vidaus gatveles.
      Vaje kokia nesąmonė su tuo pirmu maršrutu. Mano fantazijose galėtų būti Express ar Shuttle maršrutas Oro Uostas - Stotis. Juk tai toks svarbus maršrutas! Vilniuje patogu, jog tiek autobusų stotis, tiek traukinių stotis prie to pačio žiedo. Na bet su transportu į Oro uostą sunkiai....
      Aš, kaip daug kartų keliavęs, jau žinau, jog egzistuoja ir traukinys ir 1-as, ir 2-as ir 88-as ir berods 3G. Bet, jau artėjant prie Vilnaus stoties, tikrinu visus appsus, kad išsiaiškinti, tai kuris būdas geriausias, ar laukt pirmo, ar antro, ar važiuot traukiniu...

      Visi išvardinti maršrutai važinėja retai. Nesuprantu ir Vilniaus Traukinių tvarkaraščio tarp oro uosto. Niekada nežinai, kada traukinys išvyks. Nepasižiūrėjus, gali paaiškėti, kad kitas traukinys ir užvalandos tik.

      Niekaip nesuprantu, kodėl neegzistuoja a nei shuttle bus, a nei shutle train apie kurio tvarkaraštį nereiktų galvoti. Galėtų nors kas 20 min, bet reguliariai važinėti.

      Apie 1-mą autobusą iš vis nekalbu. Prilipo alkašų pakeliui, kurie norėjo davažiuot iki stoties. Į tą tūliko dydžio autobusą vos tilpome.

      Comment


        Parašė Traf Rodyti pranešimą
        Apie 1-mą autobusą iš vis nekalbu. Prilipo alkašų pakeliui, kurie norėjo davažiuot iki stoties. Į tą tūliko dydžio autobusą vos tilpome.
        Pirmas maršrutas iš viso galėtų būti aptarnaujamas 18m autobusais nes to poreikis yra. Bet yra vienas bet. Galinė stotelė kažkur soduose nepritaikyta tokiems autobusams. Kai ten dar važiavo 4 (12m autobusai) jis vos apsisukdavo. Manau, kad pertvarkius tą galinę stotelę galima būtų galvoti apie dažnesni kursavimą ir didesnius autobusus.
        Kodėl reikalingi 18m autobusai?
        Maršrutas sieja transporto mazgus (Autobusų/Traukinių stotis ir Oro uostas. Plius pakeliui randasi dideli prekybos centrai be gero VT (Ikea, Nordika ir dabar statomas dar vienas PC ten pat) Taip pat važiuoja per tankiai gyvenamas vietas (Stoties rajonas, Naujininkai prie geležinkelio). Pridėkim ir A2 naikinimą, kuris sumažins talpą maršrutuose tarp Oro uosto ir Stoties/Centro ir tt.

        Comment


          Parašė Traf Rodyti pranešimą

          Niekaip nesuprantu, kodėl neegzistuoja a nei shuttle bus, a nei shutle train apie kurio tvarkaraštį nereiktų galvoti. Galėtų nors kas 20 min, bet reguliariai važinėti.
          Važiuoja iš Stoties TOK’so Shuttle bus mikriukas:
          https://toks.lt/airport-express/

          Kita tema, bet niekaip nesuprantu kodėl nėra normalaus maršruto iš Kauno stoties ir atvirkščiai iš Vilniaus į KUN. Ollex tos mikrūškės važiuojančios nuo Circkle K ir McD nesusipratimas 2025m.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

            Važiuoja iš Stoties TOK’so Shuttle bus mikriukas:
            https://toks.lt/airport-express/
            Tie vargani mikriukai vos ne keturis kartus brangesni už traukinius. Čia šiaip bene vienintelis Vilniaus miesto maršrutas, neįtrauktas į bendrą sistemą. Jeigu būtų normaliai sutvarkytas ir prijungtas prie sistemos, šitas maršrutas laisvai galėtų visiškai pakeisti 1, sugrąžinant seną (ir visiškai gerai veikusią) 4 trasą.

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

              Tie vargani mikriukai vos ne keturis kartus brangesni už traukinius. Čia šiaip bene vienintelis Vilniaus miesto maršrutas, neįtrauktas į bendrą sistemą. Jeigu būtų normaliai sutvarkytas ir prijungtas prie sistemos, šitas maršrutas laisvai galėtų visiškai pakeisti 1, sugrąžinant seną (ir visiškai gerai veikusią) 4 trasą.
              Kad ekspresas kainuoja brangiau į oro uostą tai čia visur taip. Pavyzdžiui Vienoje traukiniu S7 iš centrinės gel. stoties į oro uostą maždaug 2,5 €, o aeroekspresu ta pačia trasa 15 €.

              Comment


                Bet Vienoje apskritai oro uostas toliausiai nuo miesto. 10 minučių kelionė nėra jau kažkuo ypatinga. Tuo labiau, kad šitas neturi būti visiškas ekspresas – gali sustoti Naujininkuose, Eišiškių plente, dar kur. Svarbiausia tik, kad nebūtų toks, kaip 1. Nereikia ekskursijų po rajonų vidų ir bereikšmių užsukimų į kažkokį Vikingų slėnį, kur artimesnis atstumas per parkingo didybę vis tiek iki Vikingų st., jau nekalbant apie švaistomą laiką kamštuke prie šviesoforo. Dar nepamirškim, kad apskritai Kauno g. prie šviesoforų galima praleisti amžinybę.

                Žinoma, net ir jokio ekspreso ar pseudoekspreso nereikėtų, jei būtų padorus bėginis transportas iki oro uosto, ypač – jei būtų tramvajus, kaip toje vizijoje.

                Comment


                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                  Bet Vienoje apskritai oro uostas toliausiai nuo miesto. 10 minučių kelionė nėra jau kažkuo ypatinga. Tuo labiau, kad šitas neturi būti visiškas ekspresas – gali sustoti Naujininkuose, Eišiškių plente, dar kur. Svarbiausia tik, kad nebūtų toks, kaip 1. Nereikia ekskursijų po rajonų vidų ir bereikšmių užsukimų į kažkokį Vikingų slėnį, kur artimesnis atstumas per parkingo didybę vis tiek iki Vikingų st., jau nekalbant apie švaistomą laiką kamštuke prie šviesoforo. Dar nepamirškim, kad apskritai Kauno g. prie šviesoforų galima praleisti amžinybę.

                  Žinoma, net ir jokio ekspreso ar pseudoekspreso nereikėtų, jei būtų padorus bėginis transportas iki oro uosto, ypač – jei būtų tramvajus, kaip toje vizijoje.
                  Palikit ramybėje tą 1 autobusą. Jo paskirtis surinkti keleivius ne tik keliose stotelėse. Tam yra 88.
                  Realus, greitas būdas pasiekti oro uostą - traukinys. Tikiuosi, kad 2026 metais, kai bus daugiau laisvų sąstatų, padažnės kursavimas į oro uostą. Labai norint galima įrengti stotelę ten, kur įrengė pėstiesiems ir dviratininkams perėją Naujininkuose. Tada jau gautųsi miesto geležinkelis, kuris galėtų važinėti maršrutu Naujoji Vilnia - Oro uostas (jeigu jau kalbame apie oro uostą).
                  Tam užtektų net 1 traukinio kaip testas, o jeigu pasiteisins, galima ir dar viena pridėti.

                  Comment


                    Aš vis mastau apie idėją paleisti VT tarpe Litexpo - Miškiniai per jungiamąją gatvę ir + įrengti ten stotelę arčiau Business garden ofisų.
                    Kodėl reikėtų? Nes jau dabar autobusų vairuotojai piko metu kamštį apvažiuoja per tą jungiamąją gatvę.
                    Perkabinti KT nėra taip sunku, taigi matau tik pliusus.

                    Žemiau kaip galėtų tai atrodyti.
                    Melynas kvadratas su ST - stotelė, žalios rodyklės - nauja trasa, raudonas punktyras - kamščiai.

                    Comment


                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                      Tie vargani mikriukai vos ne keturis kartus brangesni už traukinius. Čia šiaip bene vienintelis Vilniaus miesto maršrutas, neįtrauktas į bendrą sistemą. Jeigu būtų normaliai sutvarkytas ir prijungtas prie sistemos, šitas maršrutas laisvai galėtų visiškai pakeisti 1, sugrąžinant seną (ir visiškai gerai veikusią) 4 trasą.
                      Labai geras komentaras!!! Aš puikiai žinau, jog Toksas turi šias mikrūškes, bet jos nėra VVT viešojo transporto dalis... Tai tas pats, tarsi pasiūlytumėte man važiuoti link stoties Boltu, jeigu "1-mas autobusas netinka".

                      Tikslas turėtų būti reguliarus VVT marštutas tarp Soties ir Oro Uosto.

                      Dėl apsisukimo, 1-mas maršrutas iki Rūdnios sodų buvo pratęstas neseniai. Anksčiau jo trąsa baigdavosi Oro Uoste.

                      Comment


                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                        Dėl apsisukimo, 1-mas maršrutas iki Rūdnios sodų buvo pratęstas neseniai. Anksčiau jo trąsa baigdavosi Oro Uoste.
                        Čia buvo visiškai nelogiškas sprendimas. Kas juokingiausia, man atrodo čia buvo kaip tik viena iš Naujaneriai idėjų, kai siuntinėjo sąrašus. 4 užsukimai į Rodūnios kelią puikiausiai veikė. Dabar didesnis maksimalus pripildymas piko metu būna Kautros mikriukuose nei 4, o vakarais (kada seniau būdavo sutrumpintas būtent tik iki Rodūnios kelio!) vežamas totalus oras.

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                          Realus, greitas būdas pasiekti oro uostą - traukinys. Tikiuosi, kad 2026 metais, kai bus daugiau laisvų sąstatų, padažnės kursavimas į oro uostą.
                          Tai, kad šiuo atveju traukinių trūkumo nėra. Vienas sąstatas (ar motrisė) parištas visai dienai, jau ir dabar galėtų važinėt pirmyn-atgal kas 20 minučių. Tik, deja, to nedaro, ir vargu ar darys.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Tai, kad šiuo atveju traukinių trūkumo nėra. Vienas sąstatas (ar motrisė) parištas visai dienai, jau ir dabar galėtų važinėt pirmyn-atgal kas 20 minučių. Tik, deja, to nedaro, ir vargu ar darys.
                            Na lyg buvo skelbta apie bendravimą (?) su LTG. Gal kažkokį rezultatą gausime.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Tai, kad šiuo atveju traukinių trūkumo nėra. Vienas sąstatas (ar motrisė) parištas visai dienai, jau ir dabar galėtų važinėt pirmyn-atgal kas 20 minučių. Tik, deja, to nedaro, ir vargu ar darys.
                              Manau, kad traukinys sulauktų daugiau keleivių jeigu būtų pratęstas iki Naujosios Vilnios. Tada su visais sustojimais (įrengiant kelis naujus) užtruktų apie 25-30 min į vieną pusę. Pradžioje galėtų važiuoti vienas traukinis su valandiniu taktu. Jeigu pasiteisinis, tada galima pridėti antrą ir gauti pusvalandinį taktą.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Manau, kad traukinys sulauktų daugiau keleivių jeigu būtų pratęstas iki Naujosios Vilnios. Tada su visais sustojimais (įrengiant kelis naujus) užtruktų apie 25-30 min į vieną pusę. Pradžioje galėtų važiuoti vienas traukinis su valandiniu taktu. Jeigu pasiteisinis, tada galima pridėti antrą ir gauti pusvalandinį taktą.
                                Iš VNO ir į jį turi būti toks grafikas, kuris optimaliai dengtų VNO poreikį. O tai reiškia, kad būtų galima atvykti likus bent 30 min iki registracijos pabaigos ir išvykti 15 min po planuojamo nusileidimo. Pvz Rome Fiumicino į Rome Ostiense dirba 15 min taktu piko valandomis ir 30 min taktu ne piko metu. Plius yra Leonardo Express į Rome Termini.

                                Valandinis intervalas yra paukščiukas bendradarbiavimui, o ne sprendimas keleivių pervežimui. Per valandą galima net ir su lagaminais nueiti iki geležinkelio stoties.
                                Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.04.21, 18:06.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Manau, kad traukinys sulauktų daugiau keleivių jeigu būtų pratęstas iki Naujosios Vilnios. Tada su visais sustojimais (įrengiant kelis naujus) užtruktų apie 25-30 min į vieną pusę. Pradžioje galėtų važiuoti vienas traukinis su valandiniu taktu. Jeigu pasiteisinis, tada galima pridėti antrą ir gauti pusvalandinį taktą.
                                  Kiek kainuoja naujo sustojimo geležinkelyje projektavimas ir įrengimas? Ir ar VMS pasirengusi už tai sumokėti?

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                    Kiek kainuoja naujo sustojimo geležinkelyje projektavimas ir įrengimas? Ir ar VMS pasirengusi už tai sumokėti?
                                    VMS dabar gi bendradarbiauja su LTG. Manau tikrai kažko naujo sulauksime.

                                    Comment


                                      Panašu, kad Transrevis Vilniuje turės daugiau talpesnių autobusų.
                                      Nuotrauka: RaSoL

                                      Comment


                                        Aš gerai suprantu, kad ne tiek vairuotojų trūkumas yra, kiek jų labai didžiulė kaita ir neišlaikymas?


                                        Parašė dananasas Rodyti pranešimą
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Aš gerai suprantu, kad ne tiek vairuotojų trūkumas yra, kiek jų labai didžiulė kaita ir neišlaikymas?

                                          Taip, yra procentas žmonių, kurie dar kursuose supranta, kad ne ne, nenoriu taip. Plius yra žmonių, kurie pabaigia kursus ir laukia kada galima bus palikti darbą. Nes VVT reikalauja atidirbti tam tikrą laikotarpį už tai, kad jie tave išmokino vairuoti (D ar T kategoriją)
                                          Tačiau bent yra kuo pasidžiaugti. Troleibusų vairuotojai dabar mokinasi ne ant Škoda 14tr, o Solaris Trolino 12 IV. Geresnės sąlygos = daugiau norinčių dirbti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X