Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.
Mintis apie sita pirkima isdesciau savo irase su kiek klikbaitiniu pavadinimu https://vilnius.wtf/kam-is-tikruju-p...ilietu-kainos/
Aišku VMS dažniausiai tiesiog dėjo ant visko, tačiau šiuo momentu nesutiksiu su jumis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.
Mintis apie sita pirkima isdesciau savo irase su kiek klikbaitiniu pavadinimu https://vilnius.wtf/kam-is-tikruju-p...ilietu-kainos/
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Is kur skaicius 205? Pagal VVT pateiktas skaidres straipsnio gale rasau, kad "dabar yra 251, o bus 186". Nezinau kaip gali vaziuoti 185, jei is viso ju bus 186? Be to kam taikyti tas manipuliacijas su rezervo procentais, fiziskai ju skaicius mazes.
Sudekite 91 + 73 + 41 ir gausite, kad troleibusų bus 205.
Po to iš 205 atmetame reikalaujama 10% rezervą ir gauname 185-186 troleibusus, kurie gali dirbti maršrutuose.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Is kur skaicius 205? Pagal VVT pateiktas skaidres straipsnio gale rasau, kad "dabar yra 251, o bus 186". Nezinau kaip gali vaziuoti 185, jei is viso ju bus 186? Be to kam taikyti tas manipuliacijas su rezervo procentais, fiziskai ju skaicius mazes.
Anksčiau buvo +- 250, tačiau iš jų dirbo tik 175. Kiti atlikto rezervo funkciją, kad tiesiog neišmirtų seni troleibusai.
Dabar gi nuo 2027 dirbs 186, kas palyginus su 2025 yra 9 daugiau, o jeigu pridėsime T12 uždarymą, tai turėsime visus 18 troleibusų, kurie pasiskirstys po maršrutus.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąOk, got your point, kad VT skaicius marsrutuose nelygus siaip VT skaiciui. Apie dabartini dideli rezerva nezinojau. Taigi bendras skaicius visgi mazes, bet skaicius marsrutuose dides.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąOk, got your point, kad VT skaicius marsrutuose nelygus siaip VT skaiciui. Apie dabartini dideli rezerva nezinojau. Taigi bendras skaicius visgi mazes, bet skaicius marsrutuose dides.
Comment
-
Su rezervu manau jie bus truputį apsisksičiave. Jau dabar parkuose galima rasti po 3 ar 4 stovinčius naujus troleibusus(neskaičiuojant, kiek jų stovi angaruose). Įdomu, kas bus toliau žinant parkų priežiūrą.
T12 naikinimo aš visai nesuprantu. Šiandien apie antrą valandą važiavau nuo šiaurės miestelio iki gerosios vilties. Visą kelią buvo sausakimšas. Ties Basanavičiaus gatve durys vos užsidarė.
T21a man atrodo yra naujas maršrutas. Keista ta a raidė ir jo senoji trasa (nuo šiaurės miestelio iki antakalnio) nepažymėta mėlynai.
Faktiškai kalbant apie troleibusus, tai jie jau dabar galėtų juos dažninti ir net pratesinėti pasinaudodami senomis škodomis. Dabar jos yra nurašinėjamos vien dėlto, kad pasibaigia technikinė nesvarbu kad ji dar galėtų dirbti toliau.
Comment
-
Šiaip net išlaikius ir paremontavus senuosius Solarius užtektų transporto daryti žymią troleibusų tinklo plėtrą.
O T21A man nuoširdžiai nesuprantamas. Nežinia kodėl prikurtas ganėtinai dubliuojantis jau ir taip „socialinio“ maršruto variantas – tai reiškia, kad užuot gerinus transportą iki Žirmūnų galo, ta dalis bus „įšaldyta“ greičiausiai dabartine padėtimi. O galėtų geriau iki Ozo žiedo pratęsti visai tam tinkamą 119 (ir leisti bent midiautobusus), bet kontraktas kontraktas, nieko nepakeisi, liberalizavimas, t.t...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąŠiaip net išlaikius ir paremontavus senuosius Solarius užtektų transporto daryti žymią troleibusų tinklo plėtrą.
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąSu rezervu manau jie bus truputį apsisksičiave. Jau dabar parkuose galima rasti po 3 ar 4 stovinčius naujus troleibusus(neskaičiuojant, kiek jų stovi angaruose). Įdomu, kas bus toliau žinant parkų priežiūrą.
T12 naikinimo aš visai nesuprantu. Šiandien apie antrą valandą važiavau nuo šiaurės miestelio iki gerosios vilties. Visą kelią buvo sausakimšas. Ties Basanavičiaus gatve durys vos užsidarė.
T21a man atrodo yra naujas maršrutas. Keista ta a raidė ir jo senoji trasa (nuo šiaurės miestelio iki antakalnio) nepažymėta mėlynai.
Faktiškai kalbant apie troleibusus, tai jie jau dabar galėtų juos dažninti ir net pratesinėti pasinaudodami senomis škodomis. Dabar jos yra nurašinėjamos vien dėlto, kad pasibaigia technikinė nesvarbu kad ji dar galėtų dirbti toliau.
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąKalbėjau apie naujus solaris troleibusus ir tuos, kurie pagal transphoto duomenis jau priregistruoti.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąĮdomiausia kad visi Balsių krypties maršrutai trumpinami iki Verkių bendruiomenės namų ir nėra jokio G marųruto surinkti visus link centroParašė Vinecko Rodyti pranešimąDidžiausia tikimybė, kad 36 Žalgirio g. - Pagubė
Čia ir dirba 18m autobusaiParašė mantasm Rodyti pranešimąBus įdomu kaip ten padarys žiedą autobusams apsisukti. Iš tos aikštelės išvažiuot ir su lengvąja šikna nemažą dienos dalį. Matomumas prastas, eismo daug. Ir nemažą dienos dalį visi maršrutai apsisukdami sės į kamštuką link Žaliųjų ežerų - Popieriaus sankryžos.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPati idėja gal ir pusėtina. Bet vieta persėdimų taškui labai savotiška. Jei pagrindinis maršrutas kažkur pastrigo ir pavėluoji į autobusą link Ožkinių ir Popieriaus gatvės - rūkai literaliai vidury niekur arba laukia ne itin jaukus pasivaikščiojimas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTai kad niekas nekalba apie tai, kad tas autobusas, kuris važiuos nuo Žalgirio/B. L. skvero iki VBN sustos ten ir toliau nevažiuos. 36 kaip važiavo iki Pagubės, taip ir važiuos.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKalba ne apie Balsius/Pagubę, o persėdimą link Ožkinių. Dėl tos krypties persėdimas ir perkeltas prie bendruomenės namų. Kitu atveju užtektų privežti prie 36 su kokiu vietiniu Bireliai - progimnazija - pliažas ir niekam nereiktų statyti naujo VT žiedo prie bendruomenių namų.
Vilniaus mieste numatomi viešojo transporto sistemos pokyčiai siekiant gerinti viešojo transporto paslaugos kokybę bei prieinamumą Vilniaus mieste. Įgyvendinant viešojo transporto sistemos pokyčius planuojama plėsti viešojo transporto maršrutų tinklą numatant esamų maršrutų trasų pakeitimus ir steigiant naujus maršrutus, taip pat didinant viešojo transporto kursavimo dažnumą bei įgyvendinti transporto priemonių parko atnaujinimą.
Viešojo transporto sistemą siekiama organizuoti maršrutų hierarchiniu principu. Privežamieji maršrutai užtikrina susisiekimo jungtis su miesto periferinėmis dalimis, netolygiai apgyvendintomis teritorijomis, sodų bendrijomis. Privežamieji maršrutai organizuojami iki persėdimo taškų bei keleiviams yra koordinuojami persėdimai į pagrindinius arba greituosius maršrutus, kurie kursuoja skirtingomis miesto kryptimis. Greitieji ir pagrindiniai maršrutai aptarnauja centrinę miesto dalį ir tankiausiai apgyvendintas teritorijas bei darbo vietas. Maršrutai organizuojami ir jų intensyvumas nustatomas atsižvelgiant į keleivių srautus, viešojo transporto paslaugos išvystymo lygį teritorijoje, Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinius, gyventojų tankį.
Šiaurinės Verkių seniūnijos dalies Pagubės, Birelių, Balsių, Naujanerių, Kryžiokų, Ožkinių mikrorajonuose numatomas viešojo transporto maršrutų tinklo atnaujinimas ir plėtra pagal paminėtą maršrutų hierarchinę sistemą. Ateityje numatoma, kad privežamieji maršrutai piko valandomis kursuotų ne rečiau kaip 4 kartus per valandą, kai šiuo metu kursuoja 1-2 per valandą (pvz. 35, 66, 76 autobusų maršrutai). Vieni iš privežamųjų maršrutų būtų būtent Nr. 1 Bireliai – Sakališkės– Balsių mokykla – Naujieji Verkiai – Ožkiniai ir Nr. 3 Pagubė – Balsių mokykla – Balsių darželis – Ožkiniai, kuris Ožkinių ir Naujųjų Verkių mikrorajonų gyventojus privežtų prie planuojamo persėdimo taško Verkių bendruomenės namų stotelėje.
Minimą stotelę numatoma rekonstruoti, įrengiant apsisukimą, viešojo transporto laukimo paviljonus, apšvietimą ir saugius takus. Ateityje taip pat galės būti svarstomas realius atvykimo laikus atvaizduojančio ekrano įrengimas. Be to, suplanuota, kad visuose naujai perkamose transporto priemonėse, įskaitant ir visus Šiaurinę Verkių seniūnijos dalį aptarnaujančiuose maršrutuose, bus įdiegta moderni keleivių informavimo sistema, kuri dar tik privažiuojant prie stotelės transporto priemonės salono ekrane parodys, kiek reikės laukti kito maršruto persėdant. Tai padės lengviau planuotis keliones ir užtikrins nuolatinį informacijos teikimą keleiviams realiu laiku.
Verkių bendruomenės namų persėdimo taške, keleiviai, kuriems aktuali kelionė į centrinę miesto dalį turės galimybę persėsti į maršrutą Nr. 2 Pagubė – Naujaneriai –Balsiai – Kalvarijų g. – Žalgirio g., kuris kursuos kas 10 minučių piko valandų metu, taip pat į esamą 120 autobusų maršrutą, vežantį iki darbo vietų Santariškėse ir Visoriuose.
Toks maršrutų suskaidymas leidžia efektyviai užtikrinti ypač patrauklius kursavimo intervalus ir optimalią autobusų talpą – vietoje esamų 1-2 reisų per valandą, tiek privežamasis maršrutas Nr. 1 (Bireliai – Sakališkės– Balsių mokykla – Naujieji Verkiai – Ožkiniai), tiek Nr. 3 (Pagubė – Balsių mokykla – Balsių darželis – Ožkiniai ) abu kursuos po 4 kartus per valandą piko metu (abu maršrutai kartu sudėjus – 8 kartus per valandą piko metu). Keleiviams tai leis planuoti keliones lanksčiai ir nesiderinti prie autobusų tvarkaraščio. Tai ypač aktualu vakarinio piko metu, kai atvykus dažnai kursuojančiais greitaisiais maršrutais iš miesto centrinės dalies, pavyzdžiui, į Jeruzalės stotelę, 35 autobusų maršruto gali tekti laukti virš 40 minučių. Atlikus pakeitimus, kryptimi iš miesto centro keleiviai Jeruzalės stotelėje galėtų persėsti į maršrutą Nr. 2, kuris, kaip minėta, kursuos kas 10 minučių piko metu, o Verkių bendruomenės namų stotelėje galėtų persėsti į bendrai 8 kartus per valandą piko metu kursuojančius maršrutus Nr. 1 (Bireliai – Sakališkės– Balsių mokykla – Naujieji Verkiai – Ožkiniai ) ir Nr. 3 (Pagubė – Balsių mokykla – Balsių darželis – Ožkiniai).
Numatoma, kad maršrutas Nr. 2 bus aptarnaujamas tik triašiais sujungtiniais autobusais (18 metrų ilgio), maršrutas Nr. 1 – įprastinio dydžio dviašiais autobusais (12 metrų ilgio), o maršrutas Nr. 3 – mažos talpos autobusais (apie 8 metrų ilgio).
Be to, maršrutas Nr. 3 Pagubė – Balsių mokykla – Balsių darželis – Ožkiniai papildomai priveš prie naujai planuojamo lopšelio-darželio Aušrinės g.
Siekiant užtikrinti sklandų susisiekimą Šiaurinės Verkių seniūnijos dalies gyventojams gyventojams, visus paminėtus maršrutų pokyčius planuojama įgyvendinti kartu, o iki jų visi esami autobusų maršrutai kursuos įprastai.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Paskaičius kyla sekantys klausimai ir mintys:
1. Kokios dalies šio projekto nebūtų jei nebūtų Klimato Apokalipsės (žinomo kaip Žaliojo Kurso) propagandos / ideologijos? (Nesu prieš AEI - esu prieš ideologiją / propagandą)
2. Kokia prasmė vandenilinių auto? Juk tai dubliuojančios infros įrengimas su aptarnavimo kaštais, energijos nuostoliais elektros konvertavimo į H ir atgal grandinėje. Geriau turėti tiesioginį elektros panaudojimą.
3. Kokie kaštai bus kai reikės keisti baterijas? Pvz jei būtų sukurta visa baterijų panaudojimo grandis (kaip Tesla vysto kur, su laiku, keisdamas bateriją gausi naują, o jie seną perdirbs ir vėl paleis į rinką, ir tai mažins kaštus) tada gal ir apsimoka. Manau prioritetas turėtų būti laidiniam troleibusui, nes nereikia baterijų. Su baterijomis priemonės turėtų būti, manau, kur neapsimoka / neestetiška (senamiestis) įrengti laidus.
4. Jei jau norima atsisakyti dizelinių auto, man atrodo vertėtų pasidomėti galimybėmis vietoje dizelio pilti aliejų. Naudoti pvz panaudotą. Būtų įdomu sužinoti galimybes. Nei jei pavyktų - tuomet atsisakoma importinio produkto ir naudojamas vietinis, sutaupoma naujų auto pirkimui, taršos galima sakyti nebėra.Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 12:57.
Comment
Comment