Big deal, neatsiras Liepkalny mega techparko, perbalansuos planus. Man rodos, visai sveika ir pagirtina planuoti maršrutus dar neegizstuojantiems srautams ir infrastruktūrai.
Statau €5, kad dėl būsimo autobusų parko tiesiog patogiau dėliot tvarkaraščius tokiu maršrutu.
Nes iš tos stoties patogu važiuoti tik į senamiestį ir antakalnį. Į Lazdynus ar Panerių sandėlynus be autobuso gaunasi ratais kvadratais.
Šiaip tai yra dėl apverktinos padėties, kai Žemuosiuose Paneriuose ( o taip pat ir Vilkpėdėje) nėra keleivinės stotelės.
Kaip pastatė prie caro taip ir lieka
Šiaip tai yra dėl apverktinos padėties, kai Žemuosiuose Paneriuose ( o taip pat ir Vilkpėdėje) nėra keleivinės stotelės.
Kaip pastatė prie caro taip ir lieka
Paneriuose stotis yra, kur realiai šalia gyvena žmonės, o visur kitur linija praeina miške.
Šiaip tai yra dėl apverktinos padėties, kai Žemuosiuose Paneriuose ( o taip pat ir Vilkpėdėje) nėra keleivinės stotelės.
Kaip pastatė prie caro taip ir lieka
Taip. Nors ir tada į kokius Lazdynus, tikėtina, autobusas bus greičiau nei su persėdimu Vilkpėdėje.
Man patinka VVT keleivių aptarnavimas.
Parašiau skundą dėl to, kad vairuotojas neatidarė pirmų durų man stovint prie jų. Iš VVT gavau atsakymą «Peržiūrėjus troleibusų saugomus vaizdo įrašus nenustatėme, kad Algirdo stotelėje buvo keleivių, norinčių įlipti ar išlipti per priekines duris.»
Taip. Nors ir tada į kokius Lazdynus, tikėtina, autobusas bus greičiau nei su persėdimu Vilkpėdėje.
Tiesiog žinau, kad iš to pačio Lentvario daug kas kasdien važiuoja į darbą Ž.Paneriuose, kur traukinys prašvilpia už kelių šimtų metrų (nors yra bėgiai ir dar arčiau) nuo nemažo skaičiaus įmonių. https://maps.app.goo.gl/1K85m3PScoBUVHk49
Ten gal net poros stotelių reikėtų, kita - prie Dievo užmirštos Zuikių g. ir Ž.Panerių gyvenamojo masyvo.
Gal kas turite nuorodą į 145 elektrinių autobusų pirkimą?
Naujų žemagrindžių elektra varomų miesto tipo autobusų keleiviams vežti ir jų privalomosios techninės priežiūros bei negarantinių remontų Autobusų Techninės priežiūros laikotarpiu pirkimas
Naujų žemagrindžių elektra varomų miesto tipo autobusų keleiviams vežti ir jų privalomosios techninės priežiūros bei negarantinių remontų Autobusų Techninės priežiūros laikotarpiu pirkimas
Negaliu pasakyti, bet manau bus plečiamas privežamųjų maršrutų tinklas. Man tik keista, kad proporcingai mažai perkama triašių ir daug dviašių. Jeigu norima pritraukti daugiau keleivių, tai iškart reikėtų ir talpesnes transporto priemones leisti.
Negaliu pasakyti, bet manau bus plečiamas privežamųjų maršrutų tinklas. Man tik keista, kad proporcingai mažai perkama triašių ir daug dviašių. Jeigu norima pritraukti daugiau keleivių, tai iškart reikėtų ir talpesnes transporto priemones leisti.
Kaip suprantu žymiai daugiau triašių bus kai paskelbs pirkimą autobusams, kurie keis jau Solaris Urbino 18 (2026 metai turbūt)
Man patinka VVT keleivių aptarnavimas.
Parašiau skundą dėl to, kad vairuotojas neatidarė pirmų durų man stovint prie jų. Iš VVT gavau atsakymą «Peržiūrėjus troleibusų saugomus vaizdo įrašus nenustatėme, kad Algirdo stotelėje buvo keleivių, norinčių įlipti ar išlipti per priekines duris.»
Kitą kartą reikia pačiam filmuoti. Gal reikia kokią FB grupę įkurti: "Nufilmuok priekines duris ir vairuotoją už kabančio kilimo"
Pripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.
Pripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.
O gal patikslinsite kurioje vietoje troleibusas į elektrinį autobusą keičiamas?
Taip naikins T12, tačiau tai reiškia, kad kitiems maršrutams bus daugiau troleibusų (Troleibusų rida nemažės nors maršrutas bus panaikintas)
Jeigu žiūrėjote planus tai galėjote pamatyti, kad troleibusai VAŽIUOS į Pilaitę (T1), Rinktinės - Apkasų - Verkių g. (T3), Ozą (T21).
Gal jūs kalbate apie tai, kad dabar Vilniuje 250+ troleibusų, o bus tik 205? Tačiau vėl klaida. Troleibusų sumažės tik parke, gatvėse jų bus tiek pat arba net daugiau. Jeigu taikyti privalomą 10% rezervą, tai gatvėse gali važiuoti iki 185 troleibusų (dabar jų 177, o atėmus T12 168 troleibusai)
Nematau problemos tame, kad mažinamas absurdiškai didelis rezervas.
Comment