Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Įdomu kodėl ne T22, oT21a? Jau pritrūko senų kartoninių lentelių su maršrutų numeriais?
    Kartoninių lentelių jau seniai pritrūke yra, bet esmė ne tame. Juk nauji troleibusai visi su švieslentėmis. Greičiausiai liks T21, bet piko metu bus ir prailginta jo versija.

    Comment


      Naujieji ir keičiami maršrutai

      Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
      Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).

      Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
      A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.

      Naujųjų maršrutų įgyvendinimo data neskelbiama ("III paketas").

      Comment


        Parašė Lucario Rodyti pranešimą

        Nejaugi po 17 su biškiu metų prie Akropolio sugrįš autobusas? Kaskart įvažiuojant į Akropolį krenta į akis tas įleistas paviljonas pakrašty, kone nepakitęs ir nenaudojamas.
        Čia kur prieš kažkiek metų visą laiką taksi stovėjo?

        Comment


          Parašė edgaa Rodyti pranešimą
          Naujieji ir keičiami maršrutai

          Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
          Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).

          Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
          A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.

          Naujųjų maršrutų įgyvendinimo data neskelbiama ("III paketas").
          A1 Naujininkuose bus sunku. Aš jį žiedinčiau ties Panevėžio st. nekertant geležinkelio.
          A3 geriau Salininkuose privežtų iki geležinkelio (būsimos) stoties.
          A11 daro visiškai nereikaligą kilpą per Pylimo g. Stotelė ties Vilniaus / Liejyklos g. jį išlaisvina nuo kamščių.
          A18, A38: kam rūpi tie Dvarčionys ...
          A21 netenka persėdimo į 2G centro link GVilties stotelėje. Posūkis per GVilties g. tai spręstų, tuo labiau kad stotelių iki 'Vingio parkas" nėra.
          A88: štai ir sulauksite '40' ženklo visame Geleižiame Vilke.
          N7: o davaj nupaišom kokį nors makaroną?
          T3: užkemšam gatvę ir sulaužom troleibusą. Mindaugo tilto mazgas sunkiai pravažiuojamas abiem kryptim.
          T21a: o mes galime dar labiau užkimšti Kareivių - Verkių - Tauragnų mazgą

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


            A11 daro visiškai nereikaligą kilpą per Pylimo g. Stotelė ties Vilniaus / Liejyklos g. jį išlaisvina nuo kamščių.

            T3: užkemšam gatvę ir sulaužom troleibusą. Mindaugo tilto mazgas sunkiai pravažiuojamas abiem kryptim.
            Dėl šitų dviejų:

            O A11 nereikės kažkaip laužyti kilpinio eismo? Autobusas gali būti elektrinis, bet mažų mažiausiai tektų kirsti ištisines juostas. Ar čia planai su sąlyga, kad liks įvažiavimas tik netaršiam transportui naikinant kilpinio eismo juostas ir kitą infrastruktūrą?

            T3 tikriausiai sistemoje nepavaizdavo važiavimo pro Žaliąjį tiltą > Lvivo, nes posūkis į Karaliaus Mindaugo tiltą iš tos juostos negalimas, o sumaniusieji ten pasukti tiesiog blokuoja eismą. Pavaizduotas tikriausiai atvažiavimas iš Žirmūnų, kur nusukti nuo tilto į dešinę galima.
            Abrikosai mus išgelbės. ~

            Comment


              Parašė Lucario Rodyti pranešimą

              Dėl šitų dviejų:

              O A11 nereikės kažkaip laužyti kilpinio eismo? Autobusas gali būti elektrinis, bet mažų mažiausiai tektų kirsti ištisines juostas. Ar čia planai su sąlyga, kad liks įvažiavimas tik netaršiam transportui naikinant kilpinio eismo juostas ir kitą infrastruktūrą?

              T3 tikriausiai sistemoje nepavaizdavo važiavimo pro Žaliąjį tiltą > Lvivo, nes posūkis į Karaliaus Mindaugo tiltą iš tos juostos negalimas, o sumaniusieji ten pasukti tiesiog blokuoja eismą. Pavaizduotas tikriausiai atvažiavimas iš Žirmūnų, kur nusukti nuo tilto į dešinę galima.
              A11 problematiška būtų pravažiuoti ties Vilniaus g. 28. Bet įmanoma, pakeitus eismo organizavimo tvarką - jis važiuotu prioritetu prieš eismą vienpusio eismo gatvėje. Sprendžiama pastačius šviesoforas vulgaris. [ GSV ]

              T3 viena kryptimi gali sukti iš A juostos, įrengus VT šviesoforo sekciją. Bet prieš atidarant VT sekciją, reikia išvalyti tiltą nuo kito transporto - Upės g. šviesoforas turi prleisti eismą. Padaroma.
              Kita kryptimi T3 važiuos pėstiesiems per kojas. Ten yra keistas aukščiu perkritimas ir bjaurus posūkio spindulys. Net ir lengvasis automobilis dažnai atsuduria antroje Žygimantų g. juostoje. [ GSV ]

              Comment


                Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                Naujieji ir keičiami maršrutai

                Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
                Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).

                Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
                A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.
                Yra papaišyta maršrutų neegzistuojančiose arba netinkamose infrastruktūrose:
                Pavilnionių g. (A10, A52a)
                Mykolo Lietuvio g. (A55)
                Helsinkio g. atkarpa VRS ribose (A63)
                Naujas Liepkalnio g. parkas (1G, 2G)
                Šiaurinė g. (A73, A75)
                Linkmenų g. atkarpa (A88)
                Kaukysos g. (A13, A89)
                Taurupės g. (A116)
                Naujos gatvės Pavilnyje (A122)
                Kalnėnų viadukas (N5)

                Tokį kiekį įvairios infrastruktūros jie ruošiasi pastatyti per ketverius metus? Puse šio sąrašo nesugebėjo pastatyta per 10 ar netgi daugiau metų. Tai mažai tikiu, jog sugebės per 4 metus...


                Taip pat, jeigu troleibusai važinės ten, kur nėra KT, tai privaloma naikinti esamą maršrutų numeraciją, kad neliktų dubliavimo.
                Paskutinis taisė Kaid; 2025.03.20, 21:43.

                Comment


                  Panašiau į papeckiojimą, negu tikrą planą.

                  Comment


                    Įdomu, kas liks iš 1G ir 2G kursavimo dažnio, jei šie važiuos iki Liepkalnio AP. Pagal dabartinius tvarkaraščius prisidės 10-19 min viena kryptimi, kas sudaro ~1/4-1/3 dabartinio 1G trasos laiko. Nemanau, kad atsiras galimybių skirti papildomai 30% transporto priemonių.

                    Comment


                      A88 iš ekspreso centras - oro uostas tampa.. bbž kuo, su užsukimais į kapines ir prekybcentrius.

                      Comment


                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                        Įdomu, kas liks iš 1G ir 2G kursavimo dažnio, jei šie važiuos iki Liepkalnio AP. Pagal dabartinius tvarkaraščius prisidės 10-19 min viena kryptimi, kas sudaro ~1/4-1/3 dabartinio 1G trasos laiko. Nemanau, kad atsiras galimybių skirti papildomai 30% transporto priemonių.
                        Taigi dalį VVT maršrutų perims privatininkai. Tuo tarpu VVT liks su tuo pačiu kiekiu autobusų. Tikrai atsiras tie 30%. Dėl troleibusų tai irgi, padažnės bent dėl to, kad panaikinus T12 atsilaisvins 9 troleibusai. Plius norima didinti išleidimą, tai reiškia, kad maksimalus galimas troleibusų skaičius gatvėse yra 185 vnt. Panaikinus T12 iš viso bus laisvi 17 troleibusų, kurie galės atsirasti pvz T1,T3,T21

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Taigi dalį VVT maršrutų perims privatininkai. Tuo tarpu VVT liks su tuo pačiu kiekiu autobusų. Tikrai atsiras tie 30%. Dėl troleibusų tai irgi, padažnės bent dėl to, kad panaikinus T12 atsilaisvins 9 troleibusai. Plius norima didinti išleidimą, tai reiškia, kad maksimalus galimas troleibusų skaičius gatvėse yra 185 vnt. Panaikinus T12 iš viso bus laisvi 17 troleibusų, kurie galės atsirasti pvz T1,T3,T21
                          Bet tie +30% kainuos. O ar yra prasmės tokiam eismo kiekiui stotis - liepkalnis? Pinigų švaistymas.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Bet tie +30% kainuos. O ar yra prasmės tokiam eismo kiekiui stotis - liepkalnis? Pinigų švaistymas.
                            Teltonika.
                            Kalnėnai (?)

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Teltonika.
                              Kalnėnai (?)
                              Kalnėnai ne į temą, nes nuo Liepkalnio sankryžos dar teks pareit gerą gabalą.

                              Dėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Kalnėnai ne į temą, nes nuo Liepkalnio sankryžos dar teks pareit gerą gabalą.

                                Dėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.
                                Big deal, neatsiras Liepkalny mega techparko, perbalansuos planus. Man rodos, visai sveika ir pagirtina planuoti maršrutus dar neegizstuojantiems srautams ir infrastruktūrai.

                                Comment


                                  Ačiū edgaa už didelį darbą. Kai kur, kaip kažkas rašė, išties papeckiojimai, bet kitur atrodo visai reikšmingi pokyčiai. Keli pastebėjimai:
                                  • Panašu, kad pagaliau Perkūnkiemis bus prijungtas prie miesto.
                                  • Gaila, kad neišnaudota galimybė geriau prijungti Paupį/Manufaktūrų g., taip pat Kalnėnus, kas yra turbūt labiausiai boominanti Vilniaus miesto teritorija.
                                  • Man atrodo, labai logiškas sprendimas dėl T1 nukreipimo į Pilaitę.
                                  • Gerai, kad judama privežamųjų maršrutų trumpinimo link.
                                  • Įdomiai atrodo ambicijos dėl Šiaurinės ir kitų neegzistuojančių gatvių.
                                  • N maršrutai, sakykime, tokie keistesni. Daugumoje atvejų iš pirmo žvilgsnio nelabai aišku, kokias jungtis norima sukurti, bet, matyt, kažkokia misija turima galvoje.
                                  • Velniams Vilniaus VT grūstis į Lentvarį, kai ten yra neblogai aptarnaujama geležinkelio stotis?

                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Dėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.
                                  Dėl Liepkalnio, matyt, dar ir todėl, nes ten planuoja būti naujas persėdimo taškas, sutrumpinus Vilniaus pietinės dalies priemiesčių maršrutus.
                                  Paskutinis taisė eigh; Vakar, 04:36.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Big deal, neatsiras Liepkalny mega techparko, perbalansuos planus. Man rodos, visai sveika ir pagirtina planuoti maršrutus dar neegizstuojantiems srautams ir infrastruktūrai.
                                    Kodėl tuomet nenumatomas rimtesnis maršrutas į Launagių rajoną, kur gyvens apie 15 tūkst. žmonių?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kodėl tuomet nenumatomas rimtesnis maršrutas į Launagių rajoną, kur gyvens apie 15 tūkst. žmonių?
                                      Todėl kad ten jau yra keli maršrutai.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        A3 geriau Salininkuose privežtų iki geležinkelio (būsimos) stoties.
                                        Ten nėra kur jam apsisukti, nebent per patį gyvenamųjų namų kvartalą
                                        O šiaip privežimo prie būsimos geležinkelio stotelės funkciją atliks 124 maršrutas.
                                        Nebent norima Vaidotų gyventojams suteikti prieigą prie geležinkelio Salininkuose.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          https://m.youtube.com/watch?v=oBETfXERqT0

                                          Kalbama kaip reikia ruoštis karui, bet:
                                          -milijardas bus ištaškyta elektriniams autobusams
                                          -kurie karo atveju negalės bus panaudoti žmonių evakuacijai ir liks rusams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X