Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Viskas, kas vyksta su Vilniaus rajono transporto, tai vyksta lėtai – neatrodo, kad kam nors pakankamai rūpėtų skubiai kažką nuveikti. Manau, pokyčių bus, bent pagrindiniai Duchnevičiaus pažadai turėtų būti įgyvendinti, bet to reikės paprasčiausiai palaukti.

    Bet šiaip kai vis tenka pavažiuoti rajoniniu transportu, tik pozityviai galiu atsiliepti. Labai pigu, net ir neseniai pakėlus kainas to beveik nesijaučia, o nauja galimybė mokėti už keliones kortele (nuo gruodžio) VRAP autobusuose bene visiškai tą pateisina. Pats parkas visai solidus. Senesni autobusai dar ganėtinai kokybiški, iš naujesnių – Isuzu, bet nupirkti su nepalyginimai geresne komplektacija nei mieste, dar kartą vasarą teko patirti situaciją, kai visą dieną vienintelis vėsinimą turėjęs autobusas pasitaikė tik rajono. O vairuotojai netgi žmoniški, malonūs, mandagūs, nereikia lipti pro galines duris... Iš tiesų galiu rekomenduoti išbandyti bet kam, kas gyvena net ir mieste, pakeliui rajoninių autobusų trasose – tikras gaivaus oro gūsis.
    Esu bandęs į Rastinenus važiuoti. Apie kitas kryptis negaliu kalbėti, tačiau bent į Rastinenus autobusų trūksta. Galėtų bent d.d dar dažniau važiuoti. Dabar man tai labiau primena mokinių privežimą iki Pilaitės gimnazijos, Levo Karsavino mokyklos.

    Comment


      Na, nuo pat sovietmečio pabaigos rajoninis transportas pastoviai buvo skaudus klausimas. Esmė, kad kai dirbantieji bene visi persėdo į nuosavas mašinas, natūralu, kad Lietuvos mąstu prasidėjo tam tikra šios srities degradacija, retėjo reisai, uždarinėti maršrutai. Bet Vilniaus rajonas ypač dabar palyginus neblogai tvarkosi. Po pirminio nuosmukio atsitiesė, o perspektyvos su Duchnevičium tikrai geros. Ir Rastinėnai bent jau ne Vosyliukai, turintys tenkintis Centvalio košmaru.

      Comment


        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
        Na, nuo pat sovietmečio pabaigos rajoninis transportas pastoviai buvo skaudus klausimas. Esmė, kad kai dirbantieji bene visi persėdo į nuosavas mašinas, natūralu, kad Lietuvos mąstu prasidėjo tam tikra šios srities degradacija, retėjo reisai, uždarinėti maršrutai. Bet Vilniaus rajonas ypač dabar palyginus neblogai tvarkosi. Po pirminio nuosmukio atsitiesė, o perspektyvos su Duchnevičium tikrai geros. Ir Rastinėnai bent jau ne Vosyliukai, turintys tenkintis Centvalio košmaru.
        O galima kažkaip daugiau apie Centvalis ir Vosyliukus? Kas ten vyksta ir kaip?

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          O galima kažkaip daugiau apie Centvalis ir Vosyliukus? Kas ten vyksta ir kaip?
          Visų pirma - vairuotojai sistemiškai neduoda bilietų. Net po to, kai paskundi savivaldybei ir po patikrinimo jiems skiria baudą. Vairuotojai itin nemalonūs. Pats transportas - mikriukai. Jautiesi kaip Rusijoje.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Dar daugiau, 2020m 50vnt MAN’uose yra(buvo) kameros, kuriom galima fiksuot A juostos pažeidėjus. Įdomu praktikoje buvo kadanors naudojama?
            Kaip suprantu jeigu pats vairuotojas atsukdavo įrašą ir pranešdavo tada tik bausdavo pažeidėjus.

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Turbūt tas pats kiekvieną rytą, tai lengvai prognozuojama.
            Ne, šyryt kitoje vietoje stovėjome, prie išsukimo į Ozo gatvę.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Ne, šyryt kitoje vietoje stovėjome, prie išsukimo į Ozo gatvę.
              Abu kartus stovėjot +/- panašioj atkarpoj. Tai kaipo ir prognozuojama.

              O policijos reidų toj vietoj nebebūna? Seniau kiek tekdavo rytais pro ten važiuot, jei ne kiekvieną tai kas antrą matydavau darančius tvarką A juostoje. Bet dar nuo priešpandeminių laikų neteko ryte ta kryptim važiuot.

              Comment


                Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                Dėl 73 troleibusų vyksta pirkimas (jau berods uždarė ir plėšė vokus, dabar vertina), pasirašys sutartį balandį rašė bent seniau. Būčiau sakęs Škoda 33Tr yra favoritas, bet trumpesnės Škodos gavo daug neigiamų atsiliepimų, tai gali būti ir Solaris Trollino 18 - aišku, kas pigiau pasiūlys tą ir ims (nors jeigu EBRD duoda pinigų, tai gal į kokybę atsižvelgs).
                Įdomu kas teikė pasiūlymus tiekti troleibusus.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Abu kartus stovėjot +/- panašioj atkarpoj. Tai kaipo ir prognozuojama.

                  O policijos reidų toj vietoj nebebūna? Seniau kiek tekdavo rytais pro ten važiuot, jei ne kiekvieną tai kas antrą matydavau darančius tvarką A juostoje. Bet dar nuo priešpandeminių laikų neteko ryte ta kryptim važiuot.
                  Nu nevisai toje vietoje jeigu skaičiuosime stotelėmis. Man tai rezultatas tas pats, bet kas lipa tame ruože tai bus svarbu.


                  Policijos reidą esu tik vieną kartą matęs ukmergės gatvėje, prie cash and carry parduotuvės radaru "šaudė" važiuojančius. Na čia neskaitant kelis kartus matyto trikojo.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Nu nevisai toje vietoje jeigu skaičiuosime stotelėmis. Man tai rezultatas tas pats, bet kas lipa tame ruože tai bus svarbu.
                    Tai galima užmest laiko toms dviems tarpstotėms. O ne visam maršrutui, nes nu o ką jeigu.

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Policijos reidą esu tik vieną kartą matęs ukmergės gatvėje, prie cash and carry parduotuvės radaru "šaudė" važiuojančius. Na čia neskaitant kelis kartus matyto trikojo.
                    Esu matęs daugybę kartų prie išsukimo į Paribio gatvę.

                    Comment


                      Parašė JUDU
                      Bus įdiegti ir keleiviams skirti savarankiško durų atidarymo mygtukai tiek išorėje, tiek viduje, kurie padės išspręsti šiuo metu kylančią problemą dėl durų neatidarymo.
                      https://judu.lt/skelbiamas-didziausi...snes-keliones/

                      Problemą matom ir žinom, bet vietoj normalių sprendimų (spaudimo vairuotojams ar jų baudavimo) įdiegsim mygtukus.

                      Įdomu kiek laiko praeis, kol vairuotojai ras būdą tuos mygtukus prie priekinių durų užblokuoti. Arba nusukti ir užklijuoti izoliacija.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Įdomu kiek laiko praeis, kol vairuotojai ras būdą tuos mygtukus prie priekinių durų užblokuoti. Arba nusukti ir užklijuoti izoliacija.
                        Pusvalandis?

                        Comment


                          Vilniaus savivaldybė skelbia milijardo eurų vertės viešojo transporto konkursą: ko tikėtis keleiviams

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iams-120094705

                          Taip pat būtų pakoreguotos 46 esamų maršrutų trasos, o 44 viešojo transporto maršrutų kursavimas būtų dažnesnis. Palyginti, jei šiuo metu į miesto gatves kasdien išrieda 627 viešojo transporto priemonės, kurios atlieka 45,7 mln. kilometrų ridos per metus, atlikus pakeitimus skaičiai padidėtų iki 824 viešojo transporto priemonių, o jos atliktų 67,6 mln. kilometrų ridos per metus.
                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	88,5 kB ID:	2189603



                          Pala, aš nesuprantu, skamba vos ne kaip bajeris. Pirma, maniau, kad pinigų nėra: nei šaligatviams, nei kariniam saugumui, nei dar n sričių, o be to - būtina mokesčius kelti, nes nu neįmanoma kitaip...

                          Baigiant pajuokavimus, gal galėtumėt paaiškinti, kas ir kaip ruošiamasi daryti už tokią sumą? Man labai patinka dideli ir veržlūs projektai, bet čia nesuprantu pagrinde vieno dalyko, kurio neįgyvendinus, mano požiūriu, neverta tiek pinigų panaudoti būtent tokiu būdu kokiu ruošiamasi. Žinoma, esu atviras būti papildytas ir informuotas ir savo požiūrį pakeisiu priklausomai nuo naujos info.

                          Taigi, mano supratimu, kad Vilnius turėtų tikrai, o ne deklaratyviai, funkcionuojantį VT (kurio aš labai noriu, kaip ir pvz šaligatvių), reikia turėti išbaigtą bent pagrindinių gatvių tinklą, kuris atrodytų, mano supratimu, maždaug taip (nuspalvintos trūkstamos jungtys, daugėlių kurių vyktų būtent ir VT eismas):

                          Click image for larger version  Name:	Trukstams Vilniaus jungtys.jpg Views:	0 Size:	77,6 kB ID:	2189604

                          Ar nelabai suklysiu sakydamas, kad šiam tinklui užbaigti reikėtų apie 300-400 milijonų? Jei taip, ir šiame milijardo vertės projekte numatyta bent didžiąją dalį trūkstamų gatvių užbaigti, nes jų reikia VT eismui, tuomet esu entuziastingai UŽ šį projektą, bet jei nebus tiesiamos taip reikalingos jungtys, tuomet abejoju ar efektyviai bus panaudoti pinigai VT puoselėjimui. Jei nebus tiesiamos trūkstamos jungtys, tuomet labiau būčiau linkęs pirma finansuoti šaligatvių tinklo užbaigimą (mano skaičiavimu reikia apie 75 milijonų) ir trūkstamų gatvių (kurių reikia VT) užbaigimui.

                          Kol kas tokie pirminiai pamąstymai.
                          Paskutinis taisė spekas; 2025.03.19, 16:36.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Esu matęs daugybę kartų prie išsukimo į Paribio gatvę.
                            Nesu nei karto matęs, o ten dabar ir prasmės nėra nes ten vienintelė vieta kur kamera fiksuoja A juostoje važiuojančius nuo kalno. Matyt mes skirtungu laiku/dienom važiuojam.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Vilniaus savivaldybė skelbia milijardo eurų vertės viešojo transporto konkursą: ko tikėtis keleiviams

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iams-120094705

                              Pala, aš nesuprantu, skamba vos ne kaip bajeris. Pirma, maniau, kad pinigų nėra: nei šaligatviams, nei kariniam saugumui, nei dar n sričių, o be to - būtina mokesčius kelti, nes nu neįmanoma kitaip...
                              Trumpai tariant, nupirks vieną ar ne vieną privatų vežėją, pridubliuos maršrutus, juose važinės elektrobusai (be jokios krovimo infros) ir sutartyse numatys lankstų įkainį, atsižvelgiant į algas ir kuro kainas.
                              Jiems (VMSA) grandiozinis projektas ir papildoma adminitracinė našta, VT keleiviams - realiai jokių pokyčių (stovės tuose pačiuose kamsčiuose, važiuos susigrūdę kaip silkės, autobusai netilps stotelių įvažose, maršrutai dubliuos, tiek gatvėse, tiek numeracijose ir t.t.). Svarbu PR postų per visus savivaldybės, jos įmonių ir vadovų soc. tinkluose prištampavo, nes juk tokio pinigų taškymo dar nėra buvę, ai pala stadionas...

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Trumpai tariant, nupirks vieną ar ne vieną privatų vežėją, pridubliuos maršrutus, juose važinės elektrobusai (be jokios krovimo infros) ir sutartyse numatys lankstų įkainį, atsižvelgiant į algas ir kuro kainas.
                                Jiems (VMSA) grandiozinis projektas ir papildoma adminitracinė našta, VT keleiviams - realiai jokių pokyčių (stovės tuose pačiuose kamsčiuose, važiuos susigrūdę kaip silkės, autobusai netilps stotelių įvažose, maršrutai dubliuos, tiek gatvėse, tiek numeracijose ir t.t.). Svarbu PR postų per visus savivaldybės, jos įmonių ir vadovų soc. tinkluose prištampavo, nes juk tokio pinigų taškymo dar nėra buvę, ai pala stadionas...
                                Kaip tai be jokios įkrovimo infrastruktūros? Pvz Kautra stoteles mikriukams krauti įrengė pati.
                                Vienas ar ne vienas privatus vežėjas padės atsikratyti tos pirmų durų ligos. Kalbėta apie tai, kad užsienio kompanijos irgi susidomėjo šiais konkursais, tai jei ateis kokia Arriva tai tikrai niekas neduos savivaliauti.

                                Comment


                                  Na kaip ir pagaliau. Paskutinis 91-as naujas troleibusas jau Vilniuje. Reikia sulaukti sprendimo dėl 73 18m troleibusų, kuris bus paskelbtas jau greitai (iki Balandžio pabaigos)

                                  Comment


                                    Iš komentarų po VMS post’u apie VT atradau štai tokį naujų maršrutų planą.

                                    Comment


                                      Iki oro uosto nevažiuos nei vienas iš šių "greitųjų" ?

                                      Comment


                                        Kuo ypatinga ta Iešmininkų g.? ten pora įmonėlių ir nieko daugiau Ir kur ten žiedas bus statomas, ar autobusai atbuline eiga sukinėsis

                                        Comment


                                          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                          Kuo ypatinga ta Iešmininkų g.? ten pora įmonėlių ir nieko daugiau Ir kur ten žiedas bus statomas, ar autobusai atbuline eiga sukinėsis
                                          Turbūt aptarnauti tuos visus Burbiškių naujakurius (miško ardai, mosso, kerų kerai, plius ir individualių namų nemažai statosi burbiškėse).
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X