Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kelionės laiką užduoda grafikas, o ne gazo gylis.
    O kamščiai, deja, Majų kaledoriuje nesurašyti.
    Kalba ir buvo, kad iki negalėjimo ištampyti grafikai.

    Comment


      Vairuotojai visuomet sako, kad garfikai labai suspausti, jie pastoviai lekia, skuba, vėluoja, nėra laiko net į WC nueit, tai vargu ar kas keisis greitu metu. Kaip jų problemą sprest, nežinau

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Vairuotojai visuomet sako, kad garfikai labai suspausti, jie pastoviai lekia, skuba, vėluoja, nėra laiko net į WC nueit, tai vargu ar kas keisis greitu metu. Kaip jų problemą sprest, nežinau
        Spėju teisingi abu teiginiai. Dalis reisų suspausti, dalis itin lėti. Dar kitur dėl ištemptų grafikų lėtai riedant nebelieka laiko normaliam poilsiui galinėje stotelėje.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Vairuotojai visuomet sako, kad garfikai labai suspausti, jie pastoviai lekia, skuba, vėluoja, nėra laiko net į WC nueit, tai vargu ar kas keisis greitu metu. Kaip jų problemą sprest, nežinau
          A juostos ir tinkami eismo valdymo sprendimai. Čia jei visiškai neįvedant naujų trasų ir transporto rūšių.
          Kai kada reikia visai nedaug, pavyzdžiui perkėlus stotelę prieš šviesoforą, galima sutaupyti iki pusės visų laikimo ciklų; VT šviesoforas, įtakojantis pagrindinį ciklą. 'Mamutų bandos' išardymas, kai stotelė 10 minučių tuščia, o per sekančias 3 minutes joje grūdasi visas joje stojantis VT; ir piko metu - net ir keliais egzemplioriais.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Jei tik būtų koks būdas realiu laiku reguliuoti eismą piko valandomis su dispečerio pagalba. Pvz. transporto priemonė atvažiuoja į galinę, susisiekia su dispečeriu ir gauna nurodymą, kiek laiko stovėti, kad išsilaikytų intervalas. Arba pajudant iš galinės, pasakoma kiek greitai judėti ir pan...
            Iš galinės stotelės pajuda tada kiek jam priklauso konkrečiai tuo metu kaip nurodoma grafike ir visiškai nekreipiama dėmesio kiek buvo tuo metu atvykstant veluojant. Tai yra jei jis vėlavo 5 minutes nesiskaito kad jis tokiu atveju stovės tik 5 minutes vietoj 10 minučių.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Iš galinės stotelės pajuda tada kiek jam priklauso konkrečiai tuo metu kaip nurodoma grafike ir visiškai nekreipiama dėmesio kiek buvo tuo metu atvykstant veluojant. Tai yra jei jis vėlavo 5 minutes nesiskaito kad jis tokiu atveju stovės tik 5 minutes vietoj 10 minučių.
              Pagal naujaji nutarima priklauso 5 min atstova, nepriklausanti nuo vairuotojo.
              Attached Files

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                Jei tik būtų koks būdas realiu laiku reguliuoti eismą piko valandomis su dispečerio pagalba. Pvz. transporto priemonė atvažiuoja į galinę, susisiekia su dispečeriu ir gauna nurodymą, kiek laiko stovėti, kad išsilaikytų intervalas. Arba pajudant iš galinės, pasakoma kiek greitai judėti ir pan...
                Esu pats mąstęs apie tai, bet priėjau prie išvados, kad verčiau sutvarkyti patį eismą, įrengti padoresnes A juostas, prioritetines sankryžas, perkelti kosminėse vietos įrengtas stoteles ar pan., kad apskritai būtų kuo mažiau tokių nežmoniškų vėlavimų ir išsiderinimų.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Nelabai suprantu problemos: nepatinka tai, kad du kartus į valandą važiuojantis autobusas vyksta pagal grafiką?
                  Jeigu tamsta būtų skaitęs viską, tai suprastų, kad problema yra jog grafikas neadekvatus realioms laiko sąnaudoms įveikiant maršrutą.
                  Bet kaip suprantu tamstai viskas gerai yra kelionėje, kuri realiai galėtų ir turėtų trukti pvz. 25 min, užtrukti sėdint/stovint autobuse 35 min. Ir tai vien dėl to, kad kažkas taip sudarė grafiką jog norint nenuskubėti ir nestovėti stotelėje po porą min - reikia judėti gatvėmis ant 15-20 km/h.
                  Aš kaip ne nuolatinis VT naudotojas, matau didžiausią problemą VT (nei kiti mini senus troleibusus, negražius naujus troleibusus ar kt.) - judėjimo greitis. Transportas bus patrauklus kai važiuos maksimaliai greitai. Ir tai nepriklauso ar bus tramvajus ar dar kažkas. Jeigu tas pats tramvajus slinks gatve paspirtuko greičiu, tai jokio efekto jis neduos.

                  Comment


                    Veiksmas vyksta šyrit, apie 7:30 ryte. Važiuoju autobusu ukmergės gatve. A juosta. Priekyje važiuoja lengvosios, nes gi A juosta skirta kitus apvažiuoti. Privažiuojame šeškinės nuokalnę, kurios apačioje yra radaras fotografuojantis važiuojančius A juosta. Staiga visos lengvosios prireikia persirikiuoti į pirmą juosta, bet pirmoje juostoje jau vyksta eismas. Autobusas 5 minutes stovi paskui besirikiuojančias lengvasias ir laukia kada galės pravažiuoti. Va ir planuok grąfikų laiką.

                    Comment


                      Nes miestas nenori spręsti šių problemų. Jau seniai virš A juostų buvo galima sumontuoti paprastas numerius atpažįstančias kameras, kurios fiksuotų ties kiekviena sankryža/nuovaža kas neleistinai nuvažiavo A juosta. Taip labai greitai neliktų visų šių "aš čia ten kažkur ale suksiu į dešinę" veikėjų.

                      Comment


                        Dar daugiau, 2020m 50vnt MAN’uose yra(buvo) kameros, kuriom galima fiksuot A juostos pažeidėjus. Įdomu praktikoje buvo kadanors naudojama?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Veiksmas vyksta šyrit, apie 7:30 ryte. Važiuoju autobusu ukmergės gatve. A juosta. Priekyje važiuoja lengvosios, nes gi A juosta skirta kitus apvažiuoti. Privažiuojame šeškinės nuokalnę, kurios apačioje yra radaras fotografuojantis važiuojančius A juosta. Staiga visos lengvosios prireikia persirikiuoti į pirmą juosta, bet pirmoje juostoje jau vyksta eismas. Autobusas 5 minutes stovi paskui besirikiuojančias lengvasias ir laukia kada galės pravažiuoti. Va ir planuok grąfikų laiką.
                          Turbūt tas pats kiekvieną rytą, tai lengvai prognozuojama.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Jeigu tamsta būtų skaitęs viską, tai suprastų, kad problema yra jog grafikas neadekvatus realioms laiko sąnaudoms įveikiant maršrutą.
                            Bet kaip suprantu tamstai viskas gerai yra kelionėje, kuri realiai galėtų ir turėtų trukti pvz. 25 min, užtrukti sėdint/stovint autobuse 35 min. Ir tai vien dėl to, kad kažkas taip sudarė grafiką jog norint nenuskubėti ir nestovėti stotelėje po porą min - reikia judėti gatvėmis ant 15-20 km/h.
                            Kartoju, eismo situacija neiškalta Majų kalendoriuje ir todėl neįmanoma pažiūrėti kiek ir kur konkrečią dieną truks eismo spūstys. Taip, tvarkaraštis sezonui sudaromas pagal vidutinę ligoninės temperatūrą. Ar geriau planuoti 25 minutes, bet kai nepasiseks vėluosiu 10 minučių?

                            Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.

                            PS. atsiprašau už nelygų raštą.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Ar geriau planuoti 25 minutes, bet kai nepasiseks vėluosiu 10 minučių?

                              Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.

                              PS. atsiprašau už nelygų raštą.
                              Geriau 9 kartus iš 10 atvažiuoti per 25 minutes ir vieną kart per 35 nei visus kartus per 35.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Kartoju, eismo situacija neiškalta Majų kalendoriuje ir todėl neįmanoma pažiūrėti kiek ir kur konkrečią dieną truks eismo spūstys. Taip, tvarkaraštis sezonui sudaromas pagal vidutinę ligoninės temperatūrą. Ar geriau planuoti 25 minutes, bet kai nepasiseks vėluosiu 10 minučių?

                                Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.

                                PS. atsiprašau už nelygų raštą.
                                Būtų teisybės jei būtų ištampyti tvarkaraščiai kokią 18 valandą. Bet kai velkasi vėžlio greičiu ir 20-21 valandą net ir miesto pakraščiuose tai nepanašu į galimą kamštį. Aišku visada galima optimizuoti karui-badui-marui.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  <...> Bet kai velkasi vėžlio greičiu ir 20-21 valandą net ir miesto pakraščiuose tai nepanašu į galimą kamštį. Aišku visada galima optimizuoti karui-badui-marui.
                                  Žiūrint kuriuose maršrutuose. Jei tarkim koks 78, tai kiek teko girdėti - laiko trūksta ten. Kaip ir 42-am link Salininkų.
                                  Detaliau Mantas95 gali pakomentuoti dėl duoto laiko trasos įveikimui užmiesčio maršrutuose.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Geriau 9 kartus iš 10 atvažiuoti per 25 minutes ir vieną kart per 35 nei visus kartus per 35.
                                    Nieko nėra geriau nei paties sugalvoti faktai ir statistika. Kodėl 9 iš 10. Gal 1 iš 3?

                                    Comment

                                    Working...
                                    X