Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVairuotojai visuomet sako, kad garfikai labai suspausti, jie pastoviai lekia, skuba, vėluoja, nėra laiko net į WC nueit, tai vargu ar kas keisis greitu metu. Kaip jų problemą sprest, nežinau
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVairuotojai visuomet sako, kad garfikai labai suspausti, jie pastoviai lekia, skuba, vėluoja, nėra laiko net į WC nueit, tai vargu ar kas keisis greitu metu. Kaip jų problemą sprest, nežinau
Kai kada reikia visai nedaug, pavyzdžiui perkėlus stotelę prieš šviesoforą, galima sutaupyti iki pusės visų laikimo ciklų; VT šviesoforas, įtakojantis pagrindinį ciklą. 'Mamutų bandos' išardymas, kai stotelė 10 minučių tuščia, o per sekančias 3 minutes joje grūdasi visas joje stojantis VT; ir piko metu - net ir keliais egzemplioriais.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJei tik būtų koks būdas realiu laiku reguliuoti eismą piko valandomis su dispečerio pagalba. Pvz. transporto priemonė atvažiuoja į galinę, susisiekia su dispečeriu ir gauna nurodymą, kiek laiko stovėti, kad išsilaikytų intervalas. Arba pajudant iš galinės, pasakoma kiek greitai judėti ir pan...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Iš galinės stotelės pajuda tada kiek jam priklauso konkrečiai tuo metu kaip nurodoma grafike ir visiškai nekreipiama dėmesio kiek buvo tuo metu atvykstant veluojant. Tai yra jei jis vėlavo 5 minutes nesiskaito kad jis tokiu atveju stovės tik 5 minutes vietoj 10 minučių.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJei tik būtų koks būdas realiu laiku reguliuoti eismą piko valandomis su dispečerio pagalba. Pvz. transporto priemonė atvažiuoja į galinę, susisiekia su dispečeriu ir gauna nurodymą, kiek laiko stovėti, kad išsilaikytų intervalas. Arba pajudant iš galinės, pasakoma kiek greitai judėti ir pan...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu problemos: nepatinka tai, kad du kartus į valandą važiuojantis autobusas vyksta pagal grafiką?
Bet kaip suprantu tamstai viskas gerai yra kelionėje, kuri realiai galėtų ir turėtų trukti pvz. 25 min, užtrukti sėdint/stovint autobuse 35 min. Ir tai vien dėl to, kad kažkas taip sudarė grafiką jog norint nenuskubėti ir nestovėti stotelėje po porą min - reikia judėti gatvėmis ant 15-20 km/h.
Aš kaip ne nuolatinis VT naudotojas, matau didžiausią problemą VT (nei kiti mini senus troleibusus, negražius naujus troleibusus ar kt.) - judėjimo greitis. Transportas bus patrauklus kai važiuos maksimaliai greitai. Ir tai nepriklauso ar bus tramvajus ar dar kažkas. Jeigu tas pats tramvajus slinks gatve paspirtuko greičiu, tai jokio efekto jis neduos.
- 10 patinka
Comment
-
Veiksmas vyksta šyrit, apie 7:30 ryte. Važiuoju autobusu ukmergės gatve. A juosta. Priekyje važiuoja lengvosios, nes gi A juosta skirta kitus apvažiuoti. Privažiuojame šeškinės nuokalnę, kurios apačioje yra radaras fotografuojantis važiuojančius A juosta. Staiga visos lengvosios prireikia persirikiuoti į pirmą juosta, bet pirmoje juostoje jau vyksta eismas. Autobusas 5 minutes stovi paskui besirikiuojančias lengvasias ir laukia kada galės pravažiuoti. Va ir planuok grąfikų laiką.
- 3 patinka
Comment
-
Nes miestas nenori spręsti šių problemų. Jau seniai virš A juostų buvo galima sumontuoti paprastas numerius atpažįstančias kameras, kurios fiksuotų ties kiekviena sankryža/nuovaža kas neleistinai nuvažiavo A juosta. Taip labai greitai neliktų visų šių "aš čia ten kažkur ale suksiu į dešinę" veikėjų.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVeiksmas vyksta šyrit, apie 7:30 ryte. Važiuoju autobusu ukmergės gatve. A juosta. Priekyje važiuoja lengvosios, nes gi A juosta skirta kitus apvažiuoti. Privažiuojame šeškinės nuokalnę, kurios apačioje yra radaras fotografuojantis važiuojančius A juosta. Staiga visos lengvosios prireikia persirikiuoti į pirmą juosta, bet pirmoje juostoje jau vyksta eismas. Autobusas 5 minutes stovi paskui besirikiuojančias lengvasias ir laukia kada galės pravažiuoti. Va ir planuok grąfikų laiką.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu tamsta būtų skaitęs viską, tai suprastų, kad problema yra jog grafikas neadekvatus realioms laiko sąnaudoms įveikiant maršrutą.
Bet kaip suprantu tamstai viskas gerai yra kelionėje, kuri realiai galėtų ir turėtų trukti pvz. 25 min, užtrukti sėdint/stovint autobuse 35 min. Ir tai vien dėl to, kad kažkas taip sudarė grafiką jog norint nenuskubėti ir nestovėti stotelėje po porą min - reikia judėti gatvėmis ant 15-20 km/h.
Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.
PS. atsiprašau už nelygų raštą.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar geriau planuoti 25 minutes, bet kai nepasiseks vėluosiu 10 minučių?
Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.
PS. atsiprašau už nelygų raštą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kartoju, eismo situacija neiškalta Majų kalendoriuje ir todėl neįmanoma pažiūrėti kiek ir kur konkrečią dieną truks eismo spūstys. Taip, tvarkaraštis sezonui sudaromas pagal vidutinę ligoninės temperatūrą. Ar geriau planuoti 25 minutes, bet kai nepasiseks vėluosiu 10 minučių?
Aš, kaip paastovus VVT naudotojas, geriau liksiu prie +- prognozuojamo tvarkaraščio, nei prie dušmaninės 'tvarkos'.
PS. atsiprašau už nelygų raštą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
<...> Bet kai velkasi vėžlio greičiu ir 20-21 valandą net ir miesto pakraščiuose tai nepanašu į galimą kamštį. Aišku visada galima optimizuoti karui-badui-marui.
Detaliau Mantas95 gali pakomentuoti dėl duoto laiko trasos įveikimui užmiesčio maršrutuose.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Geriau 9 kartus iš 10 atvažiuoti per 25 minutes ir vieną kart per 35 nei visus kartus per 35.
Comment
Comment