Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kaip kai kurie provincijos miestai leidžia sau nemokamą VT ?

    Comment


      Nebeliko keleivių, tiksliau liko 90% moksleivių, kurie ir taip važiuoja nemokamai, tad pridėjus visokias inkasacijas ir gaunasi minimalus skirtumas tarp nemokama/mokamo VT rajoninių savivaldybių biudžetam

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        Man šita isterija dėl tų kainų kiek juokinga. Taip, pokytis nuo 60 centų iki 1.25 euro atrodo gana didelis, bet pripažinkime, kad kainos buvo nenormaliai mažos.

        Pamirškim tas Zuoko laikų kainas, žiūrėkim į priekį ir tikėkimės, kad geresnė VT įmonės finansinė situacija reikš ir geresnę paslaugą.
        T.y. pelningai veikianti įmonė turi veikti dar pelningiau, gauti VMS dotacijas transporto priemonėms pirkti bei gadinti ir išsidirbinėti prieš klientus?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Įdomu, kaip kai kurie provincijos miestai leidžia sau nemokamą VT ?
          Išskirtinai paprastai, kai ten per dieną vos 2-3 autobusai sukasi, vežami tik lengvatininkai praktiškai.

          Comment


            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
            Absurdiškas 30-ties minučių bilieto panaikinimas.
            O žinot kodėl panaikino 30 min. bilietą? Nes su augančiu kamščių kiekiu (patys žinot priežastis) kelionės viešuoju tampa vis ilgesnės

            Click image for larger version

Name:	Modern_Problems_Require_Modern_Solutions.jpg
Views:	283
Size:	30,5 kB
ID:	2187463

            Comment


              Parašė Košutas Rodyti pranešimą

              ...o kodėl būtų galima to tikėtis?
              Čia jau kitas klausimas, bet su už Snickersą pigesniais bilietais turbūt irgi sudėtinga tikėtis kokio nors gerėjimo.

              Comment


                Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

                O žinot kodėl panaikino 30 min. bilietą? Nes su augančiu kamščių kiekiu (patys žinot priežastis) kelionės viešuoju tampa vis ilgesnės

                Click image for larger version

Name:	Modern_Problems_Require_Modern_Solutions.jpg
Views:	283
Size:	30,5 kB
ID:	2187463
                Pavadinčiau tai ne panaikinimu, o kainos padidinimu nuo 0.65€ iki 1.25€.
                Aš tai džiaugiuosi, jog santykis, kiek trumpalaikių sudaro mėnesinį tapo daug logiškesnis, nei buvo. Ankščiau už brangios VT sistemos išlaikymą daugiausiai mokėjo visada darniai su VT keliaujantys pirkdami santykinai brangų mėnesinį bilietą. Dabar bent kažkiek prisidės ir automobilistai, kurie dėl tam tikrų priežasčių retkarčiais turi pasinaudoti VT. Man čia labai sąžininga. Bet taip, aš perku mėnesinį bilietą ir esu šališkas.

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                  Pavadinčiau tai ne panaikinimu, o kainos padidinimu nuo 0.65€ iki 1.25€.
                  Aš tai džiaugiuosi, jog santykis, kiek trumpalaikių sudaro mėnesinį tapo daug logiškesnis, nei buvo. Ankščiau už brangios VT sistemos išlaikymą daugiausiai mokėjo visada darniai su VT keliaujantys pirkdami santykinai brangų mėnesinį bilietą. Dabar bent kažkiek prisidės ir automobilistai, kurie dėl tam tikrų priežasčių retkarčiais turi pasinaudoti VT. Man čia labai sąžininga. Bet taip, aš perku mėnesinį bilietą ir esu šališkas.
                  Įdomus kampas. Kaip ir galima pritarti, tik tokia bėda, kad dabar bent dalis tų keikiamų automobilistų persės į automobilius, užuot važiavę viešuoju transportu.

                  Aš, pavyzdžiui, gyvenimą taip susitvarkęs, kad man automobilio nereikia darbo dienomis. Daug kur tiesiog pėsčiomis nueinu. Ir dabar, na, gal kiek rečiau važiuosiu viešuoju transportu, dar daugiau vaikščiosiu. Nesu tikras, ar iš manęs ryškiai daugiau uždirbs.

                  Bet visos šalies mastu mūsų viešasis transportas yra tokio žemo lygio, kad automobilizacija yra neišvengiamas blogis. Jei nenori visą laiką sėdėti vien Vilniuje, nieko nematyti, į gamtą nenuvykti, privalai turėti automobilį – ar bent jį reguliariai nuomotis. Tai tokioje situacijoje šitaip žaisti su „automobilistais“, manau, yra pavojinga. Nes daugelis ir taip turi automobilį, tik renkasi juo kasdien nesinaudoti. Dabar tik daugėja paskatų a) automobilį įsigyti, b) juo dar labiau užkišti gatves.

                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Šiaip “Judu” komunikacija turėtų būt stipresnė pusė, bet dabar atrodo priešingai..
                  Judu komunikacija: „Bilietų kainos augs mažiau bei ilgės vienkartinio bilieto trukmė“. Norisi griebtis fizinių bausmių.
                  Paskutinis taisė Kecal; Šiandien, 10:12.

                  Comment

                  Working...
                  X