Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar tau ką nors pakeistų, jeigu jie tą patį siūlydami būtų sakę, kad va branginsim? Nes realiai pagrinde tai ir sakė argumentuodami apie 13 metų nedidinimą, tik papildomai dar apipindami tai ir kitokiais pasiteisinimais. Kad per tą laiką net nekintančiomis kainomis važiuojančių nesugebėjo padidinti, prie augančio miesto, tai aišku dlmp.

    Dėl minučių, reikėtų žiūrėti į 2019 metų skaičius, o tai dabar realybėje, prikabinėjus papildomų minučių prie maršrutų gal jie ir buvo permesti į >30 min. kategoriją, bet turbūt matytume identišą dirbtinį krioklį 31-trisdešimt kelių minučių užsibaigime, koks egzistuoja pavyzdžiui įmonių metinių pajamų struktūroje iki 0,3 mln. slenksčio. Asmeniškai kontrolei prašant bilieto irgi yra tekę susidurti, kad jis pasibaigė prieš minutę ar dvi, kai ankščiau reguliariai būdavau nuvežtas dvidešimties paskutiuose skaičiuose. Nedaug, bet plačiau tai aptarinėjo vakar cituotoje laidoje:
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Kai sklaida teturi 179 klausytojus.
    Paskutinis taisė bato_usai; Vakar, 15:47.

    Comment


      Populiariausias ir naudingiausias 30 minučių bilietas? Ką darom? Nu kaip tai ką? Panaikinam!

      Šiaip, trūksta žodžių. Tiesiog visiškai apgailėtina. Čia ne šiaip nekompetencija ar neveikimas, o piktybiškas kenkimas miestui ir jo gyventojams.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą
        Kokį miestinį dviratį galit parekomenduoti?
        Kokių 2005 metų BMW X5

        Comment


          Oponuosiu.

          Aš tai visiškai pritariu dėl vienos rūšies trumpalaikį bilietą. Tik gal jis galėtų būti kokios 75min., jog jau visada jo užtektų pasiekti tikslą. Trumpalaikis skirtas retam keleiviui ar turistui, tad jam kuo mažiau galvoti, kuo paprasčiau. Labai aiški viena kaina ir kad nieko nereiktų daugiau tikrinti (pvz ar nesibaigė tos 30 minučių).

          Šiaip +9€ tai išvis juokinga suma. 1 egzotiškesnio alaus bokalas bare.

          Jeigu daryti trumpos kelionės bilietą, tai reiktų daryti 3 arba 4 stotelių, o ne laiko.

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą
            Oponuosiu.

            Aš tai visiškai pritariu dėl vienos rūšies trumpalaikį bilietą. Tik gal jis galėtų būti kokios 75min., jog jau visada jo užtektų pasiekti tikslą. Trumpalaikis skirtas retam keleiviui ar turistui, tad jam kuo mažiau galvoti, kuo paprasčiau. Labai aiški viena kaina ir kad nieko nereiktų daugiau tikrinti (pvz ar nesibaigė tos 30 minučių).

            Šiaip +9€ tai išvis juokinga suma. 1 egzotiškesnio alaus bokalas bare.

            Jeigu daryti trumpos kelionės bilietą, tai reiktų daryti 3 arba 4 stotelių, o ne laiko.
            Varšuvoje tai netrukdo turėti ir 20 min ir 60 min bilietus. Visi viską supranta, pirmą kartą nuvažiavę turistai neturi problemų.

            Nereiktų ieškoti sliekų, kur jų nėra. Čia yra elementarus išsutyčiojimas ir fako parodymas gyventojų daliai, kuri vis dar bando naudotis VT.
            Beje, atkreipkite dėmesį, JuDu tieisog piktybiškai vengia atskleisti miesto kelionių modal share su VT pastatuoju metu. Netgi uždarus specifiškai tokį klausimą, atsako kažką visai kitką. Akivaizdu, kad Vilniuje mažėja VT kelionių dalis ir dabar ji mažės dar greičiau. Savaime suprantama, automobilių naudai. Žiauru.

            Comment


              Šiaip “Judu” komunikacija turėtų būt stipresnė pusė, bet dabar atrodo priešingai..
              ir šiaip, kokios dabar to kainos didinimo perspektyvos ir ką mes gausim?? Viskas ant tiek dap**ta, kad bus nuomojami 15metų dujiniai autobusai. Galima sakyti, pakentėkit 2 metus, bet kas po to? Brangūs elektriniai, kurie bus greičiausiai kiniški, turkiški, bus nuolat kamuojami vaikiškų ligų: nevažiuos, ges, išsikraus, neduokdie degs, šaipysis visi kas netingės iš jų.. Ilgi troleibusai irgi sukalbėkim maldelę, kad nebūtų SOR’ai su savo talpa kaip trumpos senos geros Škodos. Dabartinių “naujų” SOR’ų plėtra, ten kur nėra KT irgi dabar atrodo neįtikėtina(įtikėtina, nebent, kad nukabins dabartinį KT
              Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 16:12.

              Comment


                Na ir jau dabar aišku, kad vasarą nei seniems, nei "naujiems" dyzeliniams, nei visiems kitiems, dažniausiai neveiks kondyškės, lauke esant +30C because reasons.

                Comment


                  Offtopic, bet kokia ten buvo programėlė, kuri įspėja apie kontrolę?

                  Comment


                    Visame šitame pakeitime yra durniausia vienos dienos bilieto kainodara. Kodėl dienos bilietas kainuoja tiek pat, kiek šešios kelionės viešuoju transportu, arba ~6 val. važiavimo šiuo transportu? Aišku anksčiau irgi mažai logikos buvo, bet dabar buvo galima tai kiek pataisyti.
                    Kam po galais gali reikėti važiuoti daugiau nei šešis kartus po valandą per dieną, kad pirktų šį bilietą. Nelabai galiu įsivaizduoti tokio atvejo.

                    Kaip pvz. kaip tik žiūrinėjau bilietų kainas Lione ir Turine:
                    Lionas: vienkartinis - 2,1 eur; 24 val - 6,9 eur ( važiuojant bent keturis kartus, jau apsimoka imti tokį bilietą).
                    Turinas: vienkartinis - 1,9 eur; dienos (iki dienos pabaigos) - 3,7 eur. (vienareikšmiškai visada verta pirkti dienos bilietą).

                    Tai net primityviai palyginant Vilniaus yra kainos baisiai nelogiškos.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                      Offtopic, bet kokia ten buvo programėlė, kuri įspėja apie kontrolę?
                      raid.lt

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Visame šitame pakeitime yra durniausia vienos dienos bilieto kainodara. Kodėl dienos bilietas kainuoja tiek pat, kiek šešios kelionės viešuoju transportu, arba ~6 val. važiavimo šiuo transportu? Aišku anksčiau irgi mažai logikos buvo, bet dabar buvo galima tai kiek pataisyti.
                        Kam po galais gali reikėti važiuoti daugiau nei šešis kartus po valandą per dieną, kad pirktų šį bilietą. Nelabai galiu įsivaizduoti tokio atvejo.
                        Vienas, dalinis, argumentas būtų, kad moskleiviai/sudentai tą dienos bilietą gali pikti su 80% nuolaida (kadangi jis terminuotas), vietoj 50%, jei pirktų pavienius bilietus atskirai. Tai reiškia, kad su naujom kainom dienos bilietas kainuotų 1.5eur, kas su 50% būtų lygu 2.4 30min bilietam. Kitaip sakant, jei planuoji per parą 3 kart važiuot, apsimoka pirkti tą dienos bilietą, kas nėra blogai

                        Comment


                          Studentai ir moksleiviai perka mėnesio bilietą ir nesuka galvos dėl tokių dalykų kaip dienos ar trijų dienų bilietas. Tai bilietų tipai ir kainodara tikrai nėra ir neturi būti pastatyta ant moksleivių/studentų poreikių.
                          Tačiau nepamenu ar kažkur teko susidurti su dienos bilietu, kuris apsimokėtų tik nuo 7 kelionės, nes tai visiškas absurdas. O pagrindiniai tokio tipo bilietų naudojai yra miesto svečiai.

                          Comment


                            Tai visgi spjovė vilniečiams, ypač nepasiturintiems, į veidą Vilniaus miesto valdžia

                            Parašė Horn Rodyti pranešimą

                            Šiaip +9€ tai išvis juokinga suma. 1 egzotiškesnio alaus bokalas bare.
                            O kai kam tai 2 kg normalios vištienos ar net 20 kg bulvių.
                            Paskutinis taisė Sula; Vakar, 17:31.

                            Comment


                              Parašė Horn Rodyti pranešimą
                              Oponuosiu.

                              Trumpalaikis skirtas retam keleiviui ar turistui, tad jam kuo mažiau galvoti, kuo paprasčiau. Labai aiški viena kaina ir kad nieko nereiktų daugiau tikrinti (pvz ar nesibaigė tos 30 minučių).
                              Šiaip žiauru pagalvoti ant kiek lėtas yra Vilniaus VT, kad juo naudojantis per 30 minučių nuvažiuoti iki tikslo pavyksta tik retam keleiviui ar turistui. Automobiliu per 30 minučių galima kirsti visą miestą, išskyrus tam tikras kryptis paties piko metu.

                              Comment


                                Iš tarybos posėdžio.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  O kai kam tai 2 kg normalios vištienos ar net 20 kg bulvių.
                                  Čia kalba ne apie tai, kiek tie 9 eur yra alaus ar bulvių, o apie tai, kad Vilniuje prašoma kaina neatitinka kokybės. Priminsiu, kad Prahoje ir Varšuvoje (panašaus pragyvenimo lygio miestuose) mėnesinių kainos yra bene dvigubai mažesnės, nepaisant to kad VT ten kosminis, lyginant su Vilniumi, kur nei A juostų normaliai nėra, nei metro, o senuose trūluose kartais pasitaiko tokie incidentai:

                                  Click image for larger version

Name:	image_2025-03-05_175255346.png
Views:	286
Size:	451,1 kB
ID:	2187416

                                  Nuotrauka ne mano, paėmiau iš savivaldybės posto Feisbuke komentaro.
                                  Kai Vilniuje su VT galėsiu nuvažiuoti į kitą miesto galą pusantro karto greičiau ir patogiau nei Varšuvoje ar Prahoje, tada ir bus galima pateisinti tą pusantro karto didesnę kainą. Bet artimu metu tuo net nekvepia.

                                  Comment


                                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                                    Šiaip žiauru pagalvoti ant kiek lėtas yra Vilniaus VT, kad juo naudojantis per 30 minučių nuvažiuoti iki tikslo pavyksta tik retam keleiviui ar turistui. Automobiliu per 30 minučių galima kirsti visą miestą, išskyrus tam tikras kryptis paties piko metu.
                                    Aš 99% atvejų naudoju 30 min bilietus. 60 min tik 2-3 kartus į metus.

                                    Comment


                                      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                                      Tikrai taip. Jeigu jau taip agresyviai keliamos kainos, turėtų duoti galimybę trumpoms kelionėms. Normaliuose dideliuose miestuose tokie bilietai yra ir jie labai naudingi, kadangi per 15 ar 10 minučių galima nuvažiuoti nemažai kilometrų, bet kartais nesinori mokėti pilnos kainos už tokį prasivažiavimą.
                                      Taigi esmė ir buvo surinkti papildomai pajamų, o trumpos trukmės bilietai jas dar pamažintų. Tiesiog padarė fokusą panaikindami 30 min. bilietą ir 60 min. bilietą pabrangindami "visai nedaug" - nuo 0,90 iki 1,25 eur ir dar tai leidžia pvz. pasilyginti su Ryga, kur egzistuoja tik 90 min. bilietas už 1,50 eur.

                                      Comment


                                        Man šita isterija dėl tų kainų kiek juokinga. Taip, pokytis nuo 60 centų iki 1.25 euro atrodo gana didelis, bet pripažinkime, kad kainos buvo nenormaliai mažos.

                                        Pamirškim tas Zuoko laikų kainas, žiūrėkim į priekį ir tikėkimės, kad geresnė VT įmonės finansinė situacija reikš ir geresnę paslaugą.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          tikėkimės, kad geresnė VT įmonės finansinė situacija reikš ir geresnę paslaugą.
                                          ...o kodėl būtų galima to tikėtis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X