Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Dėl sėdynių tai naujas reikalavimas (jas tiesiog lengviau prižiūrėti), tačiau pavadinti jas nepatogiomis negaliu, visai neblogai.
    Nebandau ginti gamintojo ar VMS, tačiau kol troleibusai turi garantiją, jokių problemų nematau.
    O pasibaigus garantijai, stebuklingai atsiras atsarginių dalių, susitvarkys galinių durų pozicija, pasislinks į savo vietą sėdynės ir vertikalūs porankiai?

    Soliariai buvo padaryti racionaliai; vieinintelis ką jie pražiūrėjo - druska gatvėse, kuri ėda durų apatinę dalį. Pakeitus apačią į nerūdijantį plieną iki kokio 0,6 - 0,8 m aukščio, jie galėtų važinėti ilgai ir nuobodžiai. Jei nusibaigia kažkokia jų elektronika, nemanau, kad vietiniai meistrai, a'la Teltonika, nepadarytų smulkios serijos reikalingų gaminių.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.26, 22:35.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      O pasibaigus garantijai, stebuklingai atsiras atsarginių dalių, susitvarkys galinių durų pozicija, pasislinks į savo vietą sėdynės ir vertikalūs porankiai?

      Soliariai buvo padaryti racionaliai; vieinintelis ką jie pražiūrėjo - druska gatvėse, kuri ėda durų apatinę dalį. Pakeitus apačią į nerūdijantį plieną iki kokio 06 - 0,8 m aukščio, jie galėtų važinėti ilgai ir nuobodžiai. Jei nusibaigia kažkokia jų elektronika, nemanau, kad vietiniai meistrai, a'la Teltonika, nepadarytų smulkios serijos reikalingų gaminių.
      Gal ir racionaliai Soliariai padaryti, bet nustebino kaip greitai nusidėvėjo grindų danga kai kuriose transporto priemonėse. Ne viename 18-kos metrų autobuse galima pastebėt, kad jau atliktas VVT stiliaus remontas ir visokių formų lopais užklijuotos grindys. Tiesa, stengtasi užklijuot tvarkingai. Įdomu kiek atlaikys. Tos pačios rūdys durų apačioje, apsilupusios detalės languose, kur padarytos oralaidės (iš lauko). Dar prieš porą metų daugumai TP su šita problema buvo keistos tos apsilupusios vietos, bet kai kuriems autobusams/troleibusams vėl nusilupo ir dabar jau niekas nieko nekeičia. Greičiausiai todėl, kad baigėsi garantija.

      Comment


        Parašė Svajonius Rodyti pranešimą

        Gal ir racionaliai Soliariai padaryti, bet nustebino kaip greitai nusidėvėjo grindų danga kai kuriose transporto priemonėse. Ne viename 18-kos metrų autobuse galima pastebėt, kad jau atliktas VVT stiliaus remontas ir visokių formų lopais užklijuotos grindys. Tiesa, stengtasi užklijuot tvarkingai. Įdomu kiek atlaikys. Tos pačios rūdys durų apačioje, apsilupusios detalės languose, kur padarytos oralaidės (iš lauko). Dar prieš porą metų daugumai TP su šita problema buvo keistos tos apsilupusios vietos, bet kai kuriems autobusams/troleibusams vėl nusilupo ir dabar jau niekas nieko nekeičia. Greičiausiai todėl, kad baigėsi garantija.
        PVC danga ne lopoma, o keičiama. Jos siūlės - suvirinamos, o ne prisukamos skarda nuo žuvies konservų.
        Senos komposterių skylės porankiuose turi būti užvirinamos ir nušlifuojamos, o ne lopomos PVC izoliacija.

        VVT yra puiki iliustracija išdaužto lango sindromui: kodėl reikia kažką remontuoti gerai, jei neužilgo gal kažkas subyrės kitoje vietoje.

        Ir dar tas nenumaldomas noras iki galo nudrožti naujas transporto priemones...
        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.26, 22:34.

        Comment


          Solaris troleibusų kokybė dar ganėtinai gera, bet sėdynių išdėstymas tai tragiškas. Gal čia kiek ir šališka nuomonė, kadangi mėgstu būtent sėdėti, o ne stovėti (ir įprastai niekada nesėdžiu galinėse vietose, tai jų nepasigendu), tačiau SORuose bent padoriai išdėstytos kelios eilės sėdynių, nėra stulpo ir kauburio vidury troleibuso bei neproporcingai didelio atbulų sėdynių kiekio, taip pat žymiai per aukštų platformų, ant kurių sėdėjimas kelia ganėtinai nekomfortišką jausmą (ypač kai kojų nėra kur pasidėti ir jos lieka maskatuoti).

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Soliariai buvo padaryti racionaliai; vieinintelis ką jie pražiūrėjo - druska gatvėse, kuri ėda durų apatinę dalį. Pakeitus apačią į nerūdijantį plieną iki kokio 0,6 - 0,8 m aukščio, jie galėtų važinėti ilgai ir nuobodžiai.
            Pagrindinis Solaris privalumas, kurį jie visur nurodo, yra kėbulas iš nerūdijančio plieno. Matyt neatlaikė išskirtinio Vilniaus klimato, dėl kurio negalima įrengti tramvajaus, arba techninio aptarnavimo iš VVT meistrų.

            Kalbant apie SORus, man jie daugmaž patinka. Problema yra viešieji pirkimai.
            VMS pati buvo linkusi pirkti Solarius, jeigu neklystu pirmas 90 trumpų troleibusų pirkimo konkursas buvo atšauktas dėl specifiškų techninių reikalavimų, kurios atitiko tik Solaris. Juos pirkti būtų logiška ir racionalu (unifikavimas, pigesnės dalys) + dar yra tokie patys Solaris autobusai. Visgi pagrindinis kriterijus viešuosiuose pirkimuose yra kaina. Čekai irgi nesidžiaugia, kad paskutinį konkursą troleibusams Prahai laimėjo turkai su Bozankaya

            Comment


              Papildyta 37 klausimu ir pratęstas apklausos laikas https://apklausa.lt/f/t2e72qw.f
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                https://www.facebook.com/share/p/1Bg...ibextid=wwXIfr

                Tikiuosi kontrolė bus mobili, važiuojantį su keleiviais. Stovėti po 2-3 minutes kol patikrins autobusą - siaubas.
                Kaip + vairuotojai ne rėkaus “man grafikas”. Tuo tarpu keleiviai irgi nevėluos.

                Comment


                  Kas nors žino, kodėl išvis daug seniau buvo atsisakyta kontrolierių važiavimo su keleiviais tvarkos ir įvesti autobusiukai?

                  Kitas klausimas, ar kas žino, kodėl buvo nustota pardavinėti popierinius bilietėlius kioskuose?

                  Comment


                    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                    Kitas klausimas, ar kas žino, kodėl buvo nustota pardavinėti popierinius bilietėlius kioskuose?
                    Todėl, kad bilietai iš niekur neatsiranda. Man įdomiau kodėl tarkum Busturo autobuse galima už bilietą mokėti kortele ir jį atspausdina printeris vulgaris, o VVT - nu niekaip nesigavo.

                    Comment


                      Mokant kortele nėra jokio tikslo spausdinti bilieto ir gadinti popierių. Be to, reikėtų kiekvieną komposterį aptarnauti, ko su VVT darbo kokybe nebūtų, ir tikrai būtų TP su visuose komposteriuose pasibaigusia kasos juosta.

                      Comment


                        Problema dabar yra ta, kad seni žmonės atvažiavę iš kitų miestų negali įsigyti bilietėlio kaip anksčiau. Tai aš manau, kad gerai, kad tokių bilietėlių pardavimo našta buvo nuimta nuo vairuotojų, bet manau, kad juos turėtų būti galima įsigyti kioskuose.

                        Comment


                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                          Problema dabar yra ta, kad seni žmonės atvažiavę iš kitų miestų negali įsigyti bilietėlio kaip anksčiau. Tai aš manau, kad gerai, kad tokių bilietėlių pardavimo našta buvo nuimta nuo vairuotojų, bet manau, kad juos turėtų būti galima įsigyti kioskuose.
                          Problema, kad parduodant popierinius bilietėlius reiktų ir kurti infrastruktūrą kaip juos atsižymėt.

                          Kitas dalykas, kad šiandieniniai pensininkai truputi kita publika nei devympenktų pensininkai. Nors kai kuriems, panašu, atrodo, kad pensininkai niekada nesikeičia.

                          Comment


                            Taigi yra infrastruktūra. Nenaudojamas dabar QR koduko skaitytuvas. Aišku, jei nepratinsi žmonių prie naujovių, tai jie ir nesimokys naujų įpročių. Vis tik nepasitenkinimo dėl popierinių bilietų panaikinimo tikrai buvo ir yra klausimas, ar sprendimas nebuvo pernelyg griežtas ir grubus.

                            Comment


                              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                              Taigi yra infrastruktūra. Nenaudojamas dabar QR koduko skaitytuvas. Aišku, jei nepratinsi žmonių prie naujovių, tai jie ir nesimokys naujų įpročių. Vis tik nepasitenkinimo dėl popierinių bilietų panaikinimo tikrai buvo ir yra klausimas, ar sprendimas nebuvo pernelyg griežtas ir grubus.
                              QR kodas ant popierinio bilietėlio? Kiekvienas bilietėlis su unikaliu kodu ir po to galvot kurį jau atsižymėjai, o kurio dar ne? Ir dar bandyt prisimint prieš kiek laiko atsižymėjai? Kažkoks galvaskaudis gaunasi.

                              Aišku visokių pensininkų (kaip ir ne pensininkų) būna. Bet eilinis pensininkas dabar be problemų naudojasi mokėjimo kortelėm (įskaitant ir NFC mokėjimus telefone), ebankininkyste ir visais kitais dalykais. Kurie jau gerus 20 metų egzistuoja.

                              Aišku yra itin garbingo amžiaus žmonių, kurie jau senai buvo pensijoje kai atsirado visi šiti reikalai. Bet kaip taisyklė jie VT jau nebesinaudoja dėl judėjimo irba regos problemų. Popierinis talonėlis jiems absoliučiai nieko nepakeistų.

                              Comment


                                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                Problema dabar yra ta, kad seni žmonės atvažiavę iš kitų miestų negali įsigyti bilietėlio kaip anksčiau. Tai aš manau, kad gerai, kad tokių bilietėlių pardavimo našta buvo nuimta nuo vairuotojų, bet manau, kad juos turėtų būti galima įsigyti kioskuose.
                                Arba transporto priemonėje. Varšuvoje bilietą galima įsigyti daugelyje tramvajų, mokant grynais ar kortele.

                                Comment


                                  Absoliuti dauguma tų pensininkų važinėja su nuolatiniais. Jokios čia problemos nėra.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Aišku visokių pensininkų (kaip ir ne pensininkų) būna. Bet eilinis pensininkas dabar be problemų naudojasi mokėjimo kortelėm (įskaitant ir NFC mokėjimus telefone), ebankininkyste ir visais kitais dalykais. Kurie jau gerus 20 metų egzistuoja.
                                    pensininkas != pensininkas.
                                    Mano aplinkoje - 3:1 technologijų nenaudai. Vienas iš tų 3 žmogaus, kuris per midfreimus gainiojo perfokortas ir perfojuostas.
                                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.28, 16:06.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Absoliuti dauguma tų pensininkų važinėja su nuolatiniais. Jokios čia problemos nėra.
                                      Kalba turbūt apie pensininkus atvykstančius į įstaigas bei pas anūkus.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        pensininkas != pensininkas.
                                        Mano aplinkoje - 3:1 technologijų nenaudai. Vienas iš tų 3 žmogaus, kuris per midfreimus gainiojo perfokortas ir perfojuostas.
                                        O sveikata dar VT naudotis leidžia? Nes mano aplinkoj kaip taisyklė jei kantuperinės technologijos per sudėtinga, tai ir VT dėl sveikatos nebedomina.

                                        Comment


                                          Negalima visko apibendrinti. Visokių pensininkų yra.
                                          Kita vertus VVT nieko neinvestuos, tai raketų technologijos. Reikia jiems nemokamus sprendimus siūlyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X