Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    T2 T7 T6 T17 planuojama leisti priekabas, kai jos bus ....
    Apie tai ir kalbu, kad dėl talpos kalbėti neverta kol kas, nes realiai šitie troleibusai ne labiausiai apkrautiems maršrutams.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Apie tai ir kalbu, kad dėl talpos kalbėti neverta kol kas, nes realiai šitie troleibusai ne labiausiai apkrautiems maršrutams.
      Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.
        Dizaino spragos????
        Šito nepataisysi jau, na po kokiu 12-15 metų bus užsakyti nauji troleibusai, kurie pakeis šituos

        Comment


          Normalūs tie nauji trūlikai. Tik beproto maži.

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą
            Normalūs tie nauji trūlikai. Tik beproto maži.
            O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.

            Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.

              Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.
              Pirma, jie nebeturi galinių kėdžių, nes ten skirta vieta baterijai. Antra, kur yra sėdimos vietos ir kėdės išdėstytos vienos priešais kitas, tarp jų per maži tarpai. Atsisėdamas priešais kitą žmogų nebeturi kur kojų padėti. Taip pat ir stovima zona kur kas mažesnė nei 2018 m. Solariuose. Dėl baterijos teko aukoti vidinę erdvę. O VMS sako pirkę tokius troleibusus, kad galėtų pratęsti maršrutus (kontaktinio tinklo plėsti akivaizdžiai nenori).

              Comment


                Pamenu, berods, Karosose prieš ketvirtį amžiaus irgi buvo tokios panašios priešpriešinės vietos – keliais remdavaisi į priešpriešais sėdinčiojo kelius
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                  Dizaino spragos????
                  Šito nepataisysi jau, na po kokiu 12-15 metų bus užsakyti nauji troleibusai, kurie pakeis šituos
                  Kaip gerai, kai tavo fakapus apmoka valdiškais pinigais.

                  Comment


                    Aleksandras Nemunaitis
                    Viskas, jau žinau, kad viešojo transporto bilietai brangs!
                    Ekonomikos komitete pristatytas "kompromisinis" TS-LKD ir Laisvės partijos sutartas variantas. Komiteto pirmininkas prisipažino, kad dėl šio varianto koalicijos partneriai sutarė. Beliko tik kitą trečiadienį subalsuot.
                    Nebebus atskirų 30min (0,65Eur) ir 60 min (0,9Eur) bilietų, bus vienas 60min už 1,25Eur.
                    Mėnesio ir metinis bilietas brangs ~30%.
                    https://www.facebook.com/nemunaitis/...wzBdPo5YBBZGal






                    Comment


                      Šiandien klausimą svarstė Miesto plėtros komitetas ir buvo pateiktas pasiūlymas, kad visgi būtų išlaikyti 30 ir 60 min. bilietai.

                      Comment


                        Yra statistikos kiek kokių bilietų panaudojama? Kažkaip turiu įtarimą, kad santykis bus koks 5:1. Jeigu moteriška intuicija neapgauna, tai kaip ir liekam prie ~100 proc. branginimo.

                        Comment


                          Tai Solaris geriau už Škodą

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            Yra statistikos kiek kokių bilietų panaudojama? Kažkaip turiu įtarimą, kad santykis bus koks 5:1. Jeigu moteriška intuicija neapgauna, tai kaip ir liekam prie ~100 proc. branginimo.
                            Įtariu, kad dažniausiai naudojami terminuoti mėnesiui ir 30 min bilietai.

                            Comment


                              Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                              Tai Solaris geriau už Škodą
                              Geresnis gal stovimos vietos kiekiu ir didesniu tarpu tarp sėdynių, bet jis turi žemesnį greičio ribojimą, neturi srovės imtuvų pakėlimo, nuleidimo funkcijos. Neturi net ir rezervinės autonominės eigos.

                              Comment


                                Šiandien labai nustebau. Pirmas duris atidarė visi man pasitaike per dieną vairuotojai.

                                Comment


                                  92:8 lyg minėjo, 30 min. naudai aišku.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Geresnis gal stovimos vietos kiekiu ir didesniu tarpu tarp sėdynių, bet jis turi žemesnį greičio ribojimą, neturi srovės imtuvų pakėlimo, nuleidimo funkcijos. Neturi net ir rezervinės autonominės eigos.
                                    O kaip dėl interjero medžiagų kokybės? Nes apie techninį patikimumą bei kėbulo patvarumą dar anksti kalbėti.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                      Šiandien labai nustebau. Pirmas duris atidarė visi man pasitaike per dieną vairuotojai.
                                      Galėjote pasijusti kaip Kaune

                                      Comment


                                        Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                                        O kaip dėl interjero medžiagų kokybės? Nes apie techninį patikimumą bei kėbulo patvarumą dar anksti kalbėti.
                                        Čia linkčiau kalbėti ne apie “va kokie Sor blogi”, bet sakyčiau čia labiau visų gamintojų problema šiais laikais.

                                        Dėl sėdynių tai naujas reikalavimas (jas tiesiog lengviau prižiūrėti), tačiau pavadinti jas nepatogiomis negaliu, visai neblogai.

                                        Nebandau ginti gamintojo ar VMS, tačiau kol troleibusai turi garantiją, jokių problemų nematau.

                                        Comment


                                          Veža po truputį trūlus į Vršuliškes, stovėjo ryte fūros vėl. Lyg ir 6 jau nauji yra.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X