Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    T2 T7 T6 T17 planuojama leisti priekabas, kai jos bus ....
    Apie tai ir kalbu, kad dėl talpos kalbėti neverta kol kas, nes realiai šitie troleibusai ne labiausiai apkrautiems maršrutams.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Apie tai ir kalbu, kad dėl talpos kalbėti neverta kol kas, nes realiai šitie troleibusai ne labiausiai apkrautiems maršrutams.
      Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.
        Dizaino spragos????
        Šito nepataisysi jau, na po kokiu 12-15 metų bus užsakyti nauji troleibusai, kurie pakeis šituos

        Comment


          Normalūs tie nauji trūlikai. Tik beproto maži.

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą
            Normalūs tie nauji trūlikai. Tik beproto maži.
            O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.

            Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.

              Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.
              Pirma, jie nebeturi galinių kėdžių, nes ten skirta vieta baterijai. Antra, kur yra sėdimos vietos ir kėdės išdėstytos vienos priešais kitas, tarp jų per maži tarpai. Atsisėdamas priešais kitą žmogų nebeturi kur kojų padėti. Taip pat ir stovima zona kur kas mažesnė nei 2018 m. Solariuose. Dėl baterijos teko aukoti vidinę erdvę. O VMS sako pirkę tokius troleibusus, kad galėtų pratęsti maršrutus (kontaktinio tinklo plėsti akivaizdžiai nenori).

              Comment


                Pamenu, berods, Karosose prieš ketvirtį amžiaus irgi buvo tokios panašios priešpriešinės vietos – keliais remdavaisi į priešpriešais sėdinčiojo kelius
                Lietuva visiems.

                Comment

                Working...
                X