Blogiausia turbūt, kad apskritai neveikia daugumos (nebent išskyrus MAN) Transrevio autobusų vidiniai monitoriai (rodo 7:00 ir tuštumą arba užstrigę ties pirma stotele). Dalyje Isuzu (pvz. 7046) netgi jau spėjo įdiegti dvigubus monitorius – kairysis stotelėms, dešinysis reklamai, bet ir toliau veikia tik reklama. Išvis teko matyti, kad 14 maršruto stotelių seka prasideda nuo Skaistės st. (spėju, iš tų laikų kai Rudaminos žiedą rekonstravo), gal tai irgi prisideda prie galimybių sistemai susigaudyti, kurgi tas autobusas iš tiesų yra.
Kai 51-am padarė papildomą trasą iki Fabriko gatvės, nuo to laiko iki šių dienų nesugebėjo šoninių švieslenčių sutvarkyti. O ten kryptys tokia seka:
Į Fabriko gatvę:
Žemieji Paneriai
Trakų Vokė
Į Žemuosius Panerius:
Fabriko g.
Trakų Vokė
Nežinau kokiais būdais lipti jiems ant galvos, kad galų gale savo informaciją švieslentėse susitvarkytų
Manau logiškesnis variantas būtų daryti du atskirus maršrutus, nes visai nelogiška kai tas pats maršrutas net be kokios raidės važiuoja ir į Lentvarį, ir į Pagirius.
Pvz būtų 52 Žemieji Paneriai - Pagiriai ir 60 (užpildant skylę numeracijoje) Žemieji Paneriai - Fabriko g. (geriau būtų pratęsti jį iki Lentvario GS)
Blogiausia turbūt, kad apskritai neveikia daugumos (nebent išskyrus MAN) Transrevio autobusų vidiniai monitoriai (rodo 7:00 ir tuštumą arba užstrigę ties pirma stotele). Dalyje Isuzu (pvz. 7046) netgi jau spėjo įdiegti dvigubus monitorius – kairysis stotelėms, dešinysis reklamai, bet ir toliau veikia tik reklama. Išvis teko matyti, kad 14 maršruto stotelių seka prasideda nuo Skaistės st. (spėju, iš tų laikų kai Rudaminos žiedą rekonstravo), gal tai irgi prisideda prie galimybių sistemai susigaudyti, kurgi tas autobusas iš tiesų yra.
Transrevis tai bėda ir tiek. Reikia dar sulaukti kada baigsis sutartis, kad ateitų kas kitas, gal kokia Kautra ar kas kitas, kurie manau geriau susitvarkytų su viskuo.
Labai gerai, kad nuskaito, nes nuskaito tik labai mažą sumą, gal tai privers žmones susirūpinti savo pinigų saugumu. Nes jeigu netyčia komposteris nuskaito ten po tą 1 eur, tai bet kas su kortelių skaitytuvu paslampinėjęs po pilną autobusą gali nuskaityti ir didesnes sumas.
Aš su vienu vairuotoju kalbėjau, tai sakė, kad visiškas š. Jau pirmą dieną išvažiaves niekad neeksploatuotas troleibusas barškėjo ir girgždėjo. Manau greitai juose pasirodys medvarščiai.
Mane stebina netgi tokia smulkmena, kad turėklai ir jų jungtys yra skirtingos geltonos spalvos. Taip pat, šaltai baltos ir blogo CRI lempos. Piguva viskame. Galėsim išmest po kelių metų.
Dar turėklų išdėstymas švelniai tariant keistas: kam jis reikalingas virš durų, man pvz reikia pasilenkt, kad netrenkti galvos. Taip pat tarpai tarp sėdynių mažesni nei senesnių Solaris
Atsibudom. Jie jau bemaž pusmetį važinėja. Ateityje kokybė tik prastės dėl Europos (ir pasaulio) pramonės degradacijos.
Kitas svarbus momentas - naujų troleibusų talpa maža, bent jau vizualiai. Nežinau, kiek ten pagal dokumentus turi tilpti keleivių.
Labai apmaudu, kad taip išėjo su SORais. Pripažinsiu, kad man pačiam visai patinka jų išplanavimas, sėdynių išdėstymas viduje. Manau, kad tokio modelio troleibusai nebūtų buvęs blogiausias variantas, jei tik juos būtų gaminusi iš tiesų kvalifikuota firma.
Labai apmaudu, kad taip išėjo su SORais. Pripažinsiu, kad man pačiam visai patinka jų išplanavimas, sėdynių išdėstymas viduje. Manau, kad tokio modelio troleibusai nebūtų buvęs blogiausias variantas, jei tik juos būtų gaminusi iš tiesų kvalifikuota firma.
Anti vandal sėdynės tai naujas reikalavimas. Jas lengviau valyti nuo bet ko kaip pvz purvas ar skystos medžiagos, kurios įsigeria į paprastas sėdynes , taip pat ir paveik sunkiau, lyginant su kitomis sėdynėmis.
Dėl turėklų jų tikrai per daug.
Dėl kokybės na kaip yra, bet nepergyvenčiau nes yra dar tas laikotarpis kai gamintojas už savo lėšas taiso tai kas ne taip kaip turi būti.
Apie tai, kad jie talpina mažiau tai taip ir turi būti. Šitie troleibusai vėliau dirbs mažiau apkrautuose maršrutuose, kai atvažiuos triašiai, kurie dirbs tokiose maršrutuose kaip T7, T2, T16…
Comment