Blogiausia turbūt, kad apskritai neveikia daugumos (nebent išskyrus MAN) Transrevio autobusų vidiniai monitoriai (rodo 7:00 ir tuštumą arba užstrigę ties pirma stotele). Dalyje Isuzu (pvz. 7046) netgi jau spėjo įdiegti dvigubus monitorius – kairysis stotelėms, dešinysis reklamai, bet ir toliau veikia tik reklama. Išvis teko matyti, kad 14 maršruto stotelių seka prasideda nuo Skaistės st. (spėju, iš tų laikų kai Rudaminos žiedą rekonstravo), gal tai irgi prisideda prie galimybių sistemai susigaudyti, kurgi tas autobusas iš tiesų yra.
Kai 51-am padarė papildomą trasą iki Fabriko gatvės, nuo to laiko iki šių dienų nesugebėjo šoninių švieslenčių sutvarkyti. O ten kryptys tokia seka:
Į Fabriko gatvę:
Žemieji Paneriai
Trakų Vokė
Į Žemuosius Panerius:
Fabriko g.
Trakų Vokė
Nežinau kokiais būdais lipti jiems ant galvos, kad galų gale savo informaciją švieslentėse susitvarkytų
Manau logiškesnis variantas būtų daryti du atskirus maršrutus, nes visai nelogiška kai tas pats maršrutas net be kokios raidės važiuoja ir į Lentvarį, ir į Pagirius.
Pvz būtų 52 Žemieji Paneriai - Pagiriai ir 60 (užpildant skylę numeracijoje) Žemieji Paneriai - Fabriko g. (geriau būtų pratęsti jį iki Lentvario GS)
Blogiausia turbūt, kad apskritai neveikia daugumos (nebent išskyrus MAN) Transrevio autobusų vidiniai monitoriai (rodo 7:00 ir tuštumą arba užstrigę ties pirma stotele). Dalyje Isuzu (pvz. 7046) netgi jau spėjo įdiegti dvigubus monitorius – kairysis stotelėms, dešinysis reklamai, bet ir toliau veikia tik reklama. Išvis teko matyti, kad 14 maršruto stotelių seka prasideda nuo Skaistės st. (spėju, iš tų laikų kai Rudaminos žiedą rekonstravo), gal tai irgi prisideda prie galimybių sistemai susigaudyti, kurgi tas autobusas iš tiesų yra.
Transrevis tai bėda ir tiek. Reikia dar sulaukti kada baigsis sutartis, kad ateitų kas kitas, gal kokia Kautra ar kas kitas, kurie manau geriau susitvarkytų su viskuo.
Comment