Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Kol neprasidėjo koks nors šiltnamių masyvo gentrifikacijos projektas ir užstatymas ofisais, ten absoliučiai nėra ko važinėti autobusais, juolab, kad poroje vietų net lengvosioms mašinoms prasilenkinėti sudėtinga. Sutinku, kad Jonažolių rajonas gana izoliuotas ir ten reikėtų daugiau VT. Iki Šiltnamių stotelės reikia gana toli eiti ir lipti į kalną, kad pagauti centro kryptimi vežantį autobusą, tad manau reikėtų kokio maršruto, kuris nuo Šilntamių žiedo važiuoja pro Jonažoles, ties Lazdynų ligonine įsuka į Oslo g ir toliau važiuoja panašiai kaip 22, ar kažkas tokio.
    Dėja tai tiesiog resursų švaistymas. Kol neįvyko nieko su šiltnamiais ten jokio VT būti negali nes tiesiog nėra jam kaip padoriai pravažiuoti ir keleivių nėra. Jeigu taip nesinori lipti į kalną, kad nueiti iki Šiltnamių st. tiesiog lauki artimiausio autobuso iki Lazdynų ligoninės ir ten pandusu eini į stotelę link centro.

    Comment


      Labai įdomu kaip vis dėlto bus. Ar liks KT J. Basanavičiaus G. Pagal projekta bus keičiamos pakabos ant namų sienų, bet nesupratau kokio velnio jie dekoratyviniai.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Kokioje vietoje 7 Oslo g. važiuoja?
        Kaip tas nuėmimas VT iš Oslo g. pagreitintų jį? Kai tarpas tarp Lazdynų ligoninės ir Eigulių užima kokias 3 minutes, važiuoti pro Šiltnamius užtruks minimum 3 minutėmis ilgiau. Kokiam kiekiui žmonių tai eitų į naudą? Jūs siūlote leisti VT ten, kur jam iš vis vietos nėra
        https://maps.app.goo.gl/6xRkJScXABjj2KQFA
        https://maps.app.goo.gl/3QAsTUwm4Ld1iVAm8
        https://maps.app.goo.gl/tN3kvannpCGc5Pvc6
        Ar tikrai tai geriau negu tai?
        https://maps.app.goo.gl/umVkaBzpUZ4G7PRg6
        VT paskirtis ne greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet nuvežti keleivius iš taškų [A-Z] į taškus [A-Z].

        Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
        https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
        Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.

        Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.
        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.08, 21:25.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Dėja tai tiesiog resursų švaistymas. Kol neįvyko nieko su šiltnamiais ten jokio VT būti negali nes tiesiog nėra jam kaip padoriai pravažiuoti ir keleivių nėra. Jeigu taip nesinori lipti į kalną, kad nueiti iki Šiltnamių st. tiesiog lauki artimiausio autobuso iki Lazdynų ligoninės ir ten pandusu eini į stotelę link centro.
          Nuostabus pasiūlymas. Tiesiog reikia kasdien eiti iki stotelės po 1,2 km ir jokios ligos nebaisios. O jei ligos baisios, kaip tik šalia ligoninė.
          Kažin, ar atsirastų keleivių gyvenmąjame rajone, kuris neturi mokyklos? Baikit, nemanau.

          PS. Mokyklos laiku man iki miesto autobuso paskutinės stotelės buvo apie 800 m. Toli. Ir nuobodu. Ir kelias nevalomas. Dabar kelių valymu KAŽKAS pasirūpino, nebereikia braidyti po šviežią sniegą.

          Comment


            Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
            Kol neprasidėjo koks nors šiltnamių masyvo gentrifikacijos projektas ir užstatymas ofisais, ten absoliučiai nėra ko važinėti autobusais, juolab, kad poroje vietų net lengvosioms mašinoms prasilenkinėti sudėtinga. Sutinku, kad Jonažolių rajonas gana izoliuotas ir ten reikėtų daugiau VT. Iki Šiltnamių stotelės reikia gana toli eiti ir lipti į kalną, kad pagauti centro kryptimi vežantį autobusą, tad manau reikėtų kokio maršruto, kuris nuo Šilntamių žiedo važiuoja pro Jonažoles, ties Lazdynų ligonine įsuka į Oslo g ir toliau važiuoja panašiai kaip 22, ar kažkas tokio.
            Net neabejoju, kad ir užstačius šiltnamius biurais ir gyvenamaisiais namais, VT ten greit neatsiras. jei reikia pavyzdžių - Paupys, Linkmenu g, Markučiai, Žalgirio stadionas,

            Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių?

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Net neabejoju, kad ir užstačius šiltnamius biurais ir gyvenamaisiais namais, VT ten greit neatsiras. jei reikia pavyzdžių - Paupys, Linkmenu g, Markučiai, Žalgirio stadionas,

              Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių?
              Miškinių st.
              O jeigu realiai aš labiau linkęs sakyti, kad stotelė reikalinga Laisvės pr. tarp LITEXPO ir Miškinių.
              Važiuojant į centrą maždaug čia
              https://maps.app.goo.gl/Vtm4zv3MB4xMMkFX8
              o iš centro maždaug čia
              https://maps.app.goo.gl/88MpXmYG9nBd2LfK9
              Kam? Nes ten planuojami ir vystomi ofisai ir gyvenamieji namai. Dar geriau būtų jei bent vienas maršrutas važiuotų tiesiai pro LITEXPO

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Miškinių st.
                Minutėlę. Važiuojantys Oslo gatve nestoja MIškinių stotelėje.
                Kaži kodėl ?

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  VT paskirtis ne greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet nuvežti keleivius iš taškų [A-Z] į taškus [A-Z].

                  Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
                  https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
                  Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.

                  Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.
                  Na kažkaip nepalyginami dalykai. Savanorių pr. ties Vaduvos st. yra kaip persėdimas iš visų privežamųjų maršrutų, o ir tarpe tarp Riovonio ir Baldų st. dirba gan nemažai žmonių. Kai tuo tarpu Šiltnamio g. dalis yra lyg kaime. Apie VT ten galima kalbėti tik jei vietoj šiltnamių ir visko ko ten yra bus statomas rajonas su gyvenamosiomis vietomis, ofisais ir komercija. Tada taip, galima kokį 21 nukreipti pro šią vietą.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Minutėlę. Važiuojantys Oslo gatve nestoja MIškinių stotelėje.
                    Kaži kodėl ?
                    Jeigu važiuojant į centrą tai labai sunku į ją patekti ir reikalo ten sukti nėra. Iš centro nuo Miškinių st tų niekaip nepateksi į Oslo g.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Jeigu važiuojant į centrą tai labai sunku į ją patekti ir reikalo ten sukti nėra. Iš centro nuo Miškinių st tų niekaip nepateksi į Oslo g.
                      Taip galima prieiti ad absurdum, kad į visas stoteles sunku patekti, todėl niekas niekur nevažiuos.
                      Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.
                      Paskutinis taisė ejs-ejs; Vakar, 02:56.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Taip galima prieiti ad absurdum, kad įvisas stoteles sunku patekti, todėl niekas niekur nevažiuos.
                        Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.
                        Aš kiekvieną dieną pravažiuoju pro Miškinių st. Dažniausiai keleivių 0, retkarčiais atsiranda pavieniai keleiviai.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                          Nežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
                          Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
                          Click image for larger version

Name:	20250206_170148.jpg
Views:	658
Size:	1,29 MB
ID:	2181702
                          Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
                          Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
                          Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
                            Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
                            Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000
                            O tas kampas dešinėje uždarytas? Ar ten skylė?

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
                              Nu jau tikrai vos ne originaliai. Ypač originaliai atrodo silpnaregių vedimo paviršius, kuriuo vadovaujantis silpnaregis tiesiog įsipistų į tą ofisinę pertvarą. 10/10.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Nu jau tikrai vos ne originaliai. Ypač originaliai atrodo silpnaregių vedimo paviršius, kuriuo vadovaujantis silpnaregis tiesiog įsipistų į tą ofisinę pertvarą. 10/10.
                                neįpistų, pirma pistų į tas rankenas.
                                Kai jau dalinai pilna tokia pertvara vairuotojas gali pagal save ir šildymą pasidaryti, o ne kaip dabar saloną šildo iki bet kaip kad butų priekyje normalesnė šiluma, kuri dingsta nesvarbu kurias atidarysi duris ar priekines ar vidurines.
                                Paskutinis taisė egiscrypth; Vakar, 15:01.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  neįpistų, pirma pistų į tas rankenas.
                                  Turėjau omenyje įlipimą, tuo stebuklingu atveju, jei vairai pradėtų atidarinėti priekines duris.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Turėjau omenyje įlipimą, tuo stebuklingu atveju, jei vairai pradėtų atidarinėti priekines duris.
                                    Pilnai atitvertų priekines duris pertvara
                                    su durelemis praeiti kontrolei ir nebūtų ką aptarinėti

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      Kai jau dalinai pilna tokia pertvara vairuotojas gali pagal save ir šildymą pasidaryti, o ne kaip dabar saloną šildo iki bet kaip kad butų priekyje normalesnė šiluma, kuri dingsta nesvarbu kurias atidarysi duris ar priekines ar vidurines.
                                      Sakote iki autobusų gamintojų toks stebuklas kaip skirtingos klimato zonos neatėjo? Kažkaip automobilio salone, kuris tokio dydžio kaip šitas atitvertas bunkeris (vadinamoji kabina) sėkmingai veikia trys klimato zonos, o čia matai reikia užsihermetinti tam, kad galėtų pasišildyti.
                                      Kažkaip nesame nei šiauriausia, nei šalčiausia šalis Europoje, bet tik pas mus vairuotojus reikia susodinti į terariumus, nors dar šiauriau esančiuose miestuose jie kažkaip sugeba važinėti su standartinėmis kabinomis.

                                      Comment


                                        O ar yra bet kokie šansai, kad į Pilaitę važiuos troleibusai?
                                        Nes pagal tai, kad įrengtos gaudyklės T.Narbuto st./Sietyno galimybės yra. Taip pat ir Karaliaučiaus gatvės atkarpa tvarkoma, kur atsiras stotelės naujose vietose.
                                        Manau kitais metais gal kažko įdomaus sulauksime.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          O ar yra bet kokie šansai, kad į Pilaitę važiuos troleibusai?
                                          Nes pagal tai, kad įrengtos gaudyklės T.Narbuto st./Sietyno galimybės yra. Taip pat ir Karaliaučiaus gatvės atkarpa tvarkoma, kur atsiras stotelės naujose vietose.
                                          Manau kitais metais gal kažko įdomaus sulauksime.
                                          Nėra.
                                          Juk biudžete vos atranda pinigų 6 km A juostų, kurių vistiek neįrengia. Tai apie KT plėtrą net neverta diskutuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X