Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai nieko keisto, kad emigrantai geriau dirba: atvaro juk dėl geresnės algos, bijo prarast darbą, bijo ieškot kito, bijo, kad deportuos ir t.t. Su vietiniais, kuo toliau, tuo sunkiau bus.
    Vietiniai jeigu nesilaiko KET ir KBVT tai turi būti varomi lauk. Geriau ateis Ganietis, kuris bent dirbs gerai, negu tamsta Janina verks kaip visi vairuotojus nesupranta.

    Comment


      Na nereik perlenkt lazdos, visų emigrantais nepakeisi ir nereikia pakeist. Bet didžiausius chamus reikia mest lauk, kad ir koks trūkumas vairuotojų būtų.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Na nereik perlenkt lazdos, visų emigrantais nepakeisi ir nereikia pakeist. Bet didžiausius chamus reikia mest lauk, kad ir koks trūkumas vairuotojų būtų.
        O tai kai paaiškinti tai, kad pirmas duris atidaro dažniausiai Ganiečiai? Kodėl tie patys ukrainiečiai, rusai, baltarusiai ir patys lietuviai leidžia sau naudotis telefonu vairuojant troleibusą ar autobusą, leidžia sau nepagarbiai elgtis keleivių atžvilgiu. Ir čia ne eina kalba apie keleivius, kurie irgi pasitaiko neadekvačiais. Dauguma VT vairuotojų reikia varyti lauk, jie nemoka atsakingai vykdyti savo darbo, o vykdo jį taip, kad geriau nedarytų tai išvis

        Comment


          Gavau atsakymą iš keleivių aptarnavimo

          dėkojame, kad susisiekėte su mumis ir pasidalijote savo pastebėjimu. Suprantame, kad priekinių durų neatidarymas gali sukelti nepatogumų, todėl norime paaiškinti šios situacijos priežastis.
          Šiuo metu, atsižvelgiant į didėjantį sergamumą ir siekiant apsaugoti mūsų vairuotojų sveikatą, yra rekomenduojama priekinių durų neatidaryti. Tai daroma tam, kad sumažėtų tiesioginis kontaktas tarp vairuotojų ir keleivių, o kartu būtų užtikrintas didesnis saugumas ir sumažinta rizika plisti infekcijoms.
          Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo. Jūsų saugumas ir patogumas mums labai svarbūs, todėl dedame visas pastangas, kad viešojo transporto paslaugos išliktų patikimos ir saugios visiems keleiviams.

          Kitaip tariant atsipis…., pas mus klimatas ne tas.

          Comment


            Galim pateikt paruoštuką atsakymams:
            Vasarą - neatidarinėjam durų, nes vairuotojams bus karšta;
            Rudenį - neatidarinėjam durų, nes prilis į kabiną;
            Žiemą iki -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai susirgs;
            Žiemą virš -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai sušals;
            Pavasarį - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai pajautę gerą orą gali sugalvot pasiimt laisvadienį ir išvaryt kept šašlykiuko.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Galim pateikt paruoštuką atsakymams:
              Vasarą - neatidarinėjam durų, nes vairuotojams bus karšta;
              Rudenį - neatidarinėjam durų, nes prilis į kabiną;
              Žiemą iki -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai susirgs;
              Žiemą virš -10C - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai sušals;
              Pavasarį - neatidarinėjam durų, nes vairuotojai pajautę gerą orą gali sugalvot pasiimt laisvadienį ir išvaryt kept šašlykiuko.
              VMS tuo tarpu pasakė “Įrankiai sukurti tikslinei informacijai. Jei matote netinkamą elgesį, informuokite jau nurodytais kanalais.”
              O apie tų kanalų banalų neveikimą jie kalbėtis nenori.

              Comment


                Kadaise buvau skambinęs į savivaldybę dėl nediegiamų validatorių tam tikruose autobusuose - buvau siuntinėjamas pirmyn - atgal į Judu / savivaldybę. Tikrai, kad niekas nieko nenori girdėti apie neveiklumą.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Šiaip kiek teko susidurti 4G su vairuotojais iš Ganos tai visada maloniai atidaro priekines duris piko valandomis jei per vidurį autobuso nebetelpa žmonės ar priekyje daug laisvos vietos. Ko nepasakysi apie vietinius kurie arba rėkia ant kitų eismo dalyvių, arba specialiai neatidaro prekinių durų ir nuvažiuoja arba visam autobusui girdint telefonu su draugeliu aptarinėja vakar vakaro nuotykius.

                  Comment


                    Visai į temą, vakar vakare turėjau įdomią patirtį su 115 maršrutu. Atvažiavo Castrosua autobusas nr. 977 be GPS daviklių ir be komposterių (net be laikiklių). Vairuotojas buvo įsijungęs vaizdo skambutį su kolega, o po to – su savo (spėju) drauge. Be to, jis dar sugebėjo važiuodamas scrollinti Telegramą. Aišku, nežinau, kiek tai buvo pavojinga, kadangi visą laiką vilkosi kažkur 30 km/h greičiu.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Na nereik perlenkt lazdos, visų emigrantais nepakeisi ir nereikia pakeist. Bet didžiausius chamus reikia mest lauk, kad ir koks trūkumas vairuotojų būtų.
                      Pirmas principas - darbuotojas turi bijoti savo darbdavio, bei jaustis pakeičiamas. Tik taip gali tikėtis iš jo kad jis dirbs nepriekaištingai
                      Valdiškose institucijose daroma atvirkščiai: kokybės reikalavimai maži, bei per žinias nuolat liaupsinami kokie nepakeičiami ir nuskriausi superherojai visi mokytojai, gydytojai, valdiški vairuotojai ir taip toliau, kaip jų nuolat trūksta ir taip toliau.

                      Comment


                        Reikia tik melstis kad tai (durų nedarymas) nepaplis į kitus Lietuvos miestus. Juk vieni kitus kopijuoja, pvz, kainų kelimus

                        Comment


                          Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                          Pirmas principas - darbuotojas turi bijoti savo darbdavio, bei jaustis pakeičiamas. Tik taip gali tikėtis iš jo kad jis dirbs nepriekaištingai
                          Valdiškose institucijose daroma atvirkščiai: kokybės reikalavimai maži, bei per žinias nuolat liaupsinami kokie nepakeičiami ir nuskriausi superherojai visi mokytojai, gydytojai, valdiški vairuotojai ir taip toliau, kaip jų nuolat trūksta ir taip toliau.
                          VVT turi labai stiprią profsąjungą, kuri ir palaiko visus šitus prikolus, kur dvi dienas rašinėjame.

                          Manau kol miesto valdžia ar darbuotojai nepradės naudotis VT ir nesusidurs su šitomis situacijomis, tol niekas nesikeis.

                          Niekaip nepatikėsiu nei Bužinsku, nei Loreta, kad jie važinėja VT, jei dabar pastoviai pudrina smegenis kaip reik kažkokio patogumo
                          Paskutinis taisė Kaid; Vakar, 20:31.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            VVT turi labai stiprią profsąjungą, kuri ir palaiko visus šitus prikolus, kur dvi dienas rašinėjame.

                            Manau kol miesto valdžia ar darbuotojai nepradės naudotis VT ir nesusidurs su šitomis situacijomis, tol niekas nesikeis.

                            Niekaip nepatikėsiu nei Bužinsku, nei Loreta, kad jie važinėja VT, jei dabar pastoviai pudrina smegenis kaip reik kažkokio patogumo
                            Man labai patinka kaip ir keleivių aptarnavimas, ir VMS saugo vairuotojus ir rašo.
                            ”Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos…Vairuotojams rekomenduojam neatidaryti durų, kad nesusirgti (gal išvis tegul VT nekursuoja, kad vairuotojai nesusirgtų)…Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo… Keleivių patirties grupė”

                            Man neaišku tik tai, kodėl aš turiu suprasti vairuotoją?
                            Jis ką priverstas čia dirbti? Kodėl aš turiu suprasti vairuotoją, kuriam OK daryti kaip jis nori, o ne kaip reiakalaujama?

                            Apie keleivius irgi galima padiskutuoti, tačiau ši situacija liečia vairuotojų neatsakingumą ir ant kaklo sėdėjimą

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Man labai patinka kaip ir keleivių aptarnavimas, ir VMS saugo vairuotojus ir rašo.
                              ”Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos…Vairuotojams rekomenduojam neatidaryti durų, kad nesusirgti (gal išvis tegul VT nekursuoja, kad vairuotojai nesusirgtų)…Tikimės jūsų supratimo ir palaikymo… Keleivių patirties grupė”

                              Man neaišku tik tai, kodėl aš turiu suprasti vairuotoją?
                              Jis ką priverstas čia dirbti? Kodėl aš turiu suprasti vairuotoją, kuriam OK daryti kaip jis nori, o ne kaip reiakalaujama?

                              Apie keleivius irgi galima padiskutuoti, tačiau ši situacija liečia vairuotojų neatsakingumą ir ant kaklo sėdėjimą
                              Sutinku. Tas pats, kas užjausti barboros kurjerį, kuris pasiparkuoja ant šaligatvio, nes arčiau nešti burokus ir tualetinį į laiptinę. Tai yra darbo dalis, bet pažeidinėti kažkokias taisykles nėra pagrindo, patys pasirinko. Man irgi nepatinka, jog visą dieną turiu prasedėt prie kompiuterio ekrano, bet tai yra mano darbo dalis.
                              Paskutinis taisė Kaid; Vakar, 23:42.

                              Comment

                              Working...
                              X