Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      Bet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
      Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.
      Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.

      O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.
        Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.

        O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
        Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.
          Yra du variantai, fantastiškas ir realistinis.
          Fantastiškas - Vilniaus politikai susipras ir įgyvendins VT sistemos pertvarką taip, kad ji tenkintų miestiečių interesus, nekreipdami dėmesio į automobilistų norus, lūkesčius, protestus ir pypsenimus.




          Realistinis - tokią pertvarką padarys atskridę ateiviai.

          Comment


            Eiline Buzinsko demagogija - kuo 2030 metais bus kitaip nei dabar, kad tik tada kazka bus galima planuot nepaaiskino. Kaip ir bandydamas paaiskinti bilietu kainos kilima issikase sau duobe - tie 20 mln galimai surenkamu daugiau lesu nkeko nepakeis 117 mln. islaidu fone, atvirksciai - per didesni kamsciu kieki tie pinigai greitai prarasti bus sugaisto laiko fone. VMS tik issidave vienintele priezasti kodel didina - jiems atrodo nesazininga, kad ubagai yra finansuojami masinomis vazinejancio elito, del to nori priversti juos finansuoti, ypac atsizvelgiant kad VVT pelna atidavus i biudzeta, liktu tik 10mln euru (labai nemalonus tas Zuoko klausimas buvo Buzinskui, labai nenorejo atsakyt.) Su Skodomis ta demagogija irgi gera buvo - 2011m. Skoda, 1990 m. gamybos, buvo 21 metu senumo - tokio paties kaip 2025 metais 2004m.gamybos Soliaris.

            Comment


              Smart Continent vadovas per kelias sekundes viską pasakė, ką reikia žinoti apie Vilnių ir jo VT: jei turi vaikų ar bendrai gyvenimą, tai žinoma, reikia automobilio.Ir koks nemalonus tipelis tas Bužinskas. Per pirmą repliką tiek kartų keisti teiginius: palikau mašiną darbe, ai ne, žmona pasiėmė.
              Paskutinis taisė Nikas; 2025.02.06, 07:56.

              Comment


                Nežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
                Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
                Click image for larger version

Name:	20250206_170148.jpg
Views:	838
Size:	1,29 MB
ID:	2181702

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Nežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
                  Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
                  Atsiprasau, bet nu n****i. Autobusams vos keli metai, bet tokias chalturas daro remontuojant. Cia is viso klausimas ar tokios modifikacijos atitinka autobuso eksplotacinius reikalavimus ir nera priezastis panaikint tech. apziura, nes vairuotajas negali patekt tiesiai i salona arba keleiviai evokuotis is pilno autobuso, jei kiltu gaisras arba rimtas susidurimas. Realiai reiktu pakelti vejus, del tokiu dalyku, kad tai pagaliau baigtusi.
                  Paskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 17:18.

                  Comment


                    O, pusę durų paliko keleiviams. Lyg jas atidarinės.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Nežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
                      Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
                      Jeigu jau taip, VVT galėjo pasidaryti "Vilnius custom" ir iš vis užblokuot visas priekines duris keleiviam ir jas paliekant privačiomis vairuotojui.
                      Būtų tokia unikali ir savotiška modifikacija pritaikyta ir optimizuota būtent Vilniui, VVT nirvana, siekiamybė ir idealas

                      Comment


                        Tai va kam reikėjo bilietų kainas kelti - tiuningui.

                        Comment


                          Bet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.

                          Comment


                            Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                            Bet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
                            Jeigu nori parodyti savo požiūrį į pirmas duris, atėjai, avarinį suktuvą atsukai, duris atsidarė ir išėjai. Tegul vairuotojas su tuo vėliau pis… man nerūpi kas ir kaip. Nelaikaisi taisyklių vat ir tau.

                            Comment


                              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                              Atsiprasau, bet nu n****i. Autobusams vos keli metai, bet tokias chalturas daro remontuojant.
                              A, tai tu tokių tiuninguotų Ikarusų nematęs. Tik ten durų variklių dėžės geometrija buvo paprastesnė ir liaudies meistrai sugebėdavo tą tarpą užlipdyti. Nesvarbu kad ir porolonu.

                              Comment


                                O realus klausimas, kur galima pranesti, kad transporto priemone (siuo atveju ne asmenine, o vezanti keleivius) neatitinka techniniu reikalavimu? Nes tikrai, cia nera kazkoks tik apdailos dalykas ir trukdo evakuotis is transporto priemones tiek vairuotojui, tiek keleiviams.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  A, tai tu tokių tiuninguotų Ikarusų nematęs. Tik ten durų variklių dėžės geometrija buvo paprastesnė ir liaudies meistrai sugebėdavo tą tarpą užlipdyti. Nesvarbu kad ir porolonu.
                                  Tai cia kiti laikai budavo. Net, kad senos Skodos suvarytos jau nebelabai svarbu, nes bus pakeistos artimiausiais ateinanciais metais. Bet situo atveju kazkaip jau nervas neblogas ima, kai i naujas tranasporto priemones kazkokias ofisines sienutes pradeda montuot.

                                  Comment


                                    Man gal toks meta klausimas, kokio vyr. lyt. org. jie išvis eina dirbti vairuotojais jei taip nekenčia šito darbo? Skundžiasi, kad sąlygos blogos (mano supratimu bent iš dalies pagrįstai), streikuoja, kad blogai apmokama, o keleiviai panašu juos tik nervina. Tai jei nori sukioti baranką netrukdomas keleivių, pilna barborų, DPD, furų you name it, kur nuolat darbuotojų trūkumas.
                                    Paskutinis taisė rmss; 2025.02.06, 22:02.

                                    Comment


                                      Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                      Bet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
                                      Kiek aš suprantu, taip yra todėl, kad prie priekinių durų viduje nestovėtų masė žmonių ir neužstotų vairuotojui salono matomumo. Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti. Taippat, labai daug žmonių mėgsta per priekinius langus žiūrėti todėl priekis visuomet bus pilnas žmonių. Vairuotojui bus sunku matyti kitas duris. O kadangi jie neatidarinėja priekinių durų, tai ir ne visi lekia tenai stovėti. Žino, kad per jas niekas neišleis.

                                      Comment


                                        Parašė 2107 Rodyti pranešimą
                                        Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti.
                                        Kodėl taip yra? Būtent todėl kad nedaromos visos durys (plius ilgi autobusai tik 3(2) durimis). Reiškia kad įlipęs, jei yra daug žmonių (o paprastai yra) reikia laikytis kuo arčiau durų, nes kitaip savo stotelėje negalėsi prasibrauti iki artimiausių iš dviejų durų, kurios nebus arti, o aplinkuj jas prisigrūsta.

                                        Minusų tiek daug:
                                        1. Ką tik minętas grūdimasis ir laikymasis kuo arčiau durų ir keleiviai ypač neišnaudoja erdvės arčiau priekio
                                        2. Lėtesnis laipinimas/išlaipinimas, grafikų greitis
                                        3. Paprasčiausias nepatogumas daromas iš lygios vietos
                                        Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.06, 21:49.

                                        Comment


                                          Parašė 2107 Rodyti pranešimą

                                          Kiek aš suprantu, taip yra todėl, kad prie priekinių durų viduje nestovėtų masė žmonių ir neužstotų vairuotojui salono matomumo. Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti. Taippat, labai daug žmonių mėgsta per priekinius langus žiūrėti todėl priekis visuomet bus pilnas žmonių. Vairuotojui bus sunku matyti kitas duris. O kadangi jie neatidarinėja priekinių durų, tai ir ne visi lekia tenai stovėti. Žino, kad per jas niekas neišleis.
                                          Ne ta priežastis. Labiau vairuotojai nori būti atskirti, sedėt savo erdvėje, kad "nešaltų", nesvarbu, jog vairuotojo vieta turi atskirą šildymo sistemą.
                                          Dėl matomumo yra sprendimai, kaip pvz. nuomoti MAN autobusai iš Oslo:
                                          Click image for larger version

Name:	20250207_073748.jpg
Views:	232
Size:	1,49 MB
ID:	2181777

                                          Comment

                                          Working...
                                          X