Bet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
- 13 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.
Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.
Fantastiškas - Vilniaus politikai susipras ir įgyvendins VT sistemos pertvarką taip, kad ji tenkintų miestiečių interesus, nekreipdami dėmesio į automobilistų norus, lūkesčius, protestus ir pypsenimus.
Realistinis - tokią pertvarką padarys atskridę ateiviai.
- 14 patinka
Comment
-
Eiline Buzinsko demagogija - kuo 2030 metais bus kitaip nei dabar, kad tik tada kazka bus galima planuot nepaaiskino. Kaip ir bandydamas paaiskinti bilietu kainos kilima issikase sau duobe - tie 20 mln galimai surenkamu daugiau lesu nkeko nepakeis 117 mln. islaidu fone, atvirksciai - per didesni kamsciu kieki tie pinigai greitai prarasti bus sugaisto laiko fone. VMS tik issidave vienintele priezasti kodel didina - jiems atrodo nesazininga, kad ubagai yra finansuojami masinomis vazinejancio elito, del to nori priversti juos finansuoti, ypac atsizvelgiant kad VVT pelna atidavus i biudzeta, liktu tik 10mln euru (labai nemalonus tas Zuoko klausimas buvo Buzinskui, labai nenorejo atsakyt.) Su Skodomis ta demagogija irgi gera buvo - 2011m. Skoda, 1990 m. gamybos, buvo 21 metu senumo - tokio paties kaip 2025 metais 2004m.gamybos Soliaris.
- 14 patinka
Comment
-
Smart Continent vadovas per kelias sekundes viską pasakė, ką reikia žinoti apie Vilnių ir jo VT: jei turi vaikų ar bendrai gyvenimą, tai žinoma, reikia automobilio.Ir koks nemalonus tipelis tas Bužinskas. Per pirmą repliką tiek kartų keisti teiginius: palikau mašiną darbe, ai ne, žmona pasiėmė.Paskutinis taisė Nikas; 2025.02.06, 07:56.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
Škodų stiliumi. Garažinis 4192.Paskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 17:18.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
Būtų tokia unikali ir savotiška modifikacija pritaikyta ir optimizuota būtent Vilniui, VVT nirvana, siekiamybė ir idealas
- 6 patinka
Comment
-
Bet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąBet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Atsiprasau, bet nu n****i. Autobusams vos keli metai, bet tokias chalturas daro remontuojant.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
A, tai tu tokių tiuninguotų Ikarusų nematęs. Tik ten durų variklių dėžės geometrija buvo paprastesnė ir liaudies meistrai sugebėdavo tą tarpą užlipdyti. Nesvarbu kad ir porolonu.
Comment
-
Man gal toks meta klausimas, kokio vyr. lyt. org. jie išvis eina dirbti vairuotojais jei taip nekenčia šito darbo? Skundžiasi, kad sąlygos blogos (mano supratimu bent iš dalies pagrįstai), streikuoja, kad blogai apmokama, o keleiviai panašu juos tik nervina. Tai jei nori sukioti baranką netrukdomas keleivių, pilna barborų, DPD, furų you name it, kur nuolat darbuotojų trūkumas.Paskutinis taisė rmss; 2025.02.06, 22:02.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąBet tai aš nuoširdžiai nesuprantu kokios problemos tokiu atveju atidaryti tą vieną iš dviejų priekinių durų esant uždarai vairuotojo kabinai. Taigi nei šalčiau vairuotojui pasidaro nei ką. Senose škodose irgi lyg vairuotojo kabina nėra atvira, tačiau priekinių durų ir ten nenori atidarinėti nors tu ką.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti.
Minusų tiek daug:
1. Ką tik minętas grūdimasis ir laikymasis kuo arčiau durų ir keleiviai ypač neišnaudoja erdvės arčiau priekio
2. Lėtesnis laipinimas/išlaipinimas, grafikų greitis
3. Paprasčiausias nepatogumas daromas iš lygios vietosPaskutinis taisė Wintautas; 2025.02.06, 21:49.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimą
Kiek aš suprantu, taip yra todėl, kad prie priekinių durų viduje nestovėtų masė žmonių ir neužstotų vairuotojui salono matomumo. Dažnai pastebiu, kaip žmonės(ypač pensijinio amžiaus) pirmi įlipa pro duris apsikabina rankeną ir toliau nuo durų niekur nesitraukia. Net kitiems keleiviams trukdo toliau praeiti. Taippat, labai daug žmonių mėgsta per priekinius langus žiūrėti todėl priekis visuomet bus pilnas žmonių. Vairuotojui bus sunku matyti kitas duris. O kadangi jie neatidarinėja priekinių durų, tai ir ne visi lekia tenai stovėti. Žino, kad per jas niekas neišleis.
Dėl matomumo yra sprendimai, kaip pvz. nuomoti MAN autobusai iš Oslo:
- 8 patinka
Comment
Comment